Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:15

Barishan fjernedes hurtigt sin hånd. Hans puls slog nu hurtigt og han kunne mærke hvordan alkoholden gjorde det svære for ham at holde igen. Barishan satte sig op og kiggede på Kajika med vilde øjne. '' det er var ikke fair skat. Du ved de er min svaghed. Du er såret husk på den ''. Barishan kigge mærke hvordan hans hoved blev lidt tungere. * det må være vinen. Skal bare slappe af og holde kontrollen *. Barishan lagde sig ned igen og tog et par dybe åndedrag.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 6 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:20

Kajika så undrende på ham og lagde sig oven på ham og gned blidt brysterne mod hans bare brystkasse og med bene ud til siden af hans krop i mens så hans krop var mellem bene og deres underliv over for hinanden og sagde"elskede elsker du ikke mine bryster da???" hun gned dem lidt mere op af hans overkrop og smilede frækt i det hun bed blidt ham på halssen små love bites og lavede så et lille sugemærke på hans hals og grinte kært.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:25

Barishan lukkede øjnene og træk vejret dybt. Han kunne mærke hans puls var helt oppe og han havde svært ved at holde sig tilbage. Han spændte alle muskler i sin krop. Han sagde med en sammenbidt stemme som om han koncentrere sig. '' jeg elsker dem meget, det er også derfor det er snyd at bruge dem imod mig. Dine sår er for store til sådan noget her. Lig dig nu ned og pas lidt på skat ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:28

Hun ignorerede det og kyssede ham igen og hviskede i hans øre"du så dejlig elskede skat, jeg helt vild med dig og nej jeg vil ikke stoppe jeg kan holde til alt når det gælder dig jeg ber dig rør nu ved dem.... jeg har aldrig rigtig mærket dine hænder på dem, det eneste du gør er at komme inde i mig eller at ha sex med mig du rør aldrig ved mig ovenligt elskede...vis du virkelig er så bange jamen så må vi vel stoppe med at ha noget seksuelt" hun gik af ham og lagde sig tæt op af ham dog uden brysterne rørte og sukkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:31

Barishan nikkede. '' du har ret skat ''. Barishan lagde hans hænder på hendes bryster og lagde sig ovenpå hende og kiggede ned på hende imens han tog på dem og mærkede dem. '' er det sådan du vil have det min elskede? ''. Barishan kunne mærke hvordan han havde det varmt nu. Hvordan hans hjerte bankede vildt og hvordan hans puls var meget høj. Han havde dybe vejrtrækninger og et dyrisk blik i hans øjne imens han kiggede på Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:36

Kajika lukkede øjnene og bed sig sensuelt i underlæben og nikkede"mmmmh ja elskede det er netop sådn det skal gøres.... mærk ovenligt på dem fordi de er en del af mig mærk dem og føl dem" hun rødmede og mærkede hvordan han blidt havde et godt tag på dem og hvordan de nærmest ikke kunne være i hans dejlige store håndflader.. hun kyssede ham på læben og bed ham blidt i underlæben og grinte i mens hun stille berørte ham mellem bene ved hans lem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:41

Barishan kunne mørke hvordan han let rystede. Han havde lyst til at give efter. Han rystede på hovedet. '' du er såret og du kan ikke holde til det her skat pas nu på ''. hans stemme lød ikke så overbevisende og hans grab om hendes bryster blev hårdere. Han kunne mærke hvordan hun gjorde det så svært for ham som muligt. Men han ville prøve at stå imod så godt han kunne. Hun havde ondt og var såret. Hvad nu hvis hun kom til skade eller noget, det var mest der der holdt ham tilbage i øjeblikket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:10

kajika betragtede barishan og fattede ikke hvad der skete men hun begyndte dog at få det lidt skidt men kyssede videre med barishan og rødmede let. fingerne strøg blidt hen af hans arme og hun lod blidt sine finger berør hans og fik ham til at masseger dem lidt mere, og sagde så"Barishan jeg elsker dig og jeg kan altid holde til dig du ikke vild eller voldelig nok til at kunne skade mig blot fordi jeg har dette på halsen???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:14

Barishan slappede mere af i kroppen. '' min skat vi burde tage det roligt og slappe af. Vi har begge fået noget at drikke. Jeg vil ikke have du kommer til skade ''. Barishan smilede og kiggede Kajika dybt ind i øjnene imens han lavede et suk af glæde. Barishan kyssede hende blidt på munden og lagde sit hoved på hendes bryst for at lytte til hendes hjerteslag. Han lukkede øjnene og slappede af. Han nød at være tæt på hende. Han passede dog på hende da han vidste hun var såret. Han vidste ikke helt hvordan han ellers skulle hjælpe andet en af være blid. '' har du været ved lægen for at se om du ved. Efter vi har gjort et par gange uden du ved ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:19

Kajika stivnede og fik ham af og så blot ud i luften og tog sig til hovedet og sagde"Nej det har jeg ikke... argh for pokker da os!" hun bed sig i underlæben og gik stille ud på toilettet og sad der i lidt tid og kom så tilbage og sagde"vi burde gå i seng jeg har det skidt efter alt det vin vi har kørt indenbordes". hun så på barishan og lagde sig tilbage i det hun stille så på ham og krammede sig op af ham og sagde"Jeg har taget p-piller så burde ikke.... ha fået noget barn tror jeg?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:22

Barishan kiggede lidt nervøst på Kajika. '' nu er jeg ikke læge men jeg har læst en del om genetik. De hormoner P-piller ændre eller hvad de nu gør er til mennesker. Jeg er ikke sikker på de har samme effekt på din krop. Du er jo langt fra et menneske. Men jeg er sikker på det er det samme og der ikke er sket noget ''. Barishan grinede lidt halv nervøst og kløede sig i nakken imens han kiggede på Kajika med sine smukke krystal blå øjne og hans dejlige smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:25

Kajika så på ham og kiggede mod pillerne og sagde"Jamen så.... så stopper jeg denne uge for at se om der er fremskridt og begynder igen bagefter og så får jeg at se om det påvirker min krop anderledes end det normal er" hun bed sig let i underlæben og hviskede i hans øre"Men så der heller ingen sex elskede før jeg begynder på dem igen fordi jeg aner ikke om jeg kan få abort når jeg er engel og halv aspara og om jeg healer for hurtigt til det eller om barnet vokser hurtigere og kommer hurtigere ud end normal eller sådan"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:31

Barishan nikkede til Kajika. '' jeg forstår. Det er nok ikke noget der er prøvet før. Hvad mon det ville blive. 2/3 Aspara og 1/3 engel. Eller noget helt for sig selv. Jeg ved faktisk ikke hvad det bliver. Jeg har aldrig hørt om en halv engel halv Aspara og en Aspara der får en barn sammen. Dog burde det være meget muligt eftersom der er så meget i os begge der er Aspara. Så jeg ville overhovedet ikke udelukke ideen om du kunne være gravid. Undskyld skat ''. Barishan grinede lidt usikkert og kiggede på Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:35

Hun rødmede og sagde"jeg var gået til læge og han sagde at vis du var kommet mere i mig så det var sprøjtet ud eller noget og du var kommet højre op så ville du ha gjordt mig gravid, og jeg sagde jeg ikke var helt klar inu fordi jeg ikke tør at få et barn det ligesom det med at jeg heller ikke turde at få sex, så han sagde at så længe du ikke kommer for højt op i mig og du ikke sprøjet meget eller vi har det for tit som i aften og jeg ikke tager ,mine p-piller jo så ville jeg ende med at få et barn vis du gjorde de ting" hun smilede lidt og bed sig i underlæben og rødmede.... hun så på barishan og sagde"så ingen sex hahah"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:42

Barishan grinede lidt. '' underlige læge. Han har vist ikke læst helt hvordan sådan nogle ting foregår. Men nok om det. Hvis du ikke er klar så er det jo bedst vi sørger for ikke at få nogle børn. Vi på bare vente og se om pillerne virker ''. Barishan smilede varmt og kiggede på Kajika. * tror ikke det var en særlig gode læge. Det har noget med hvor hendes æg er og det er det bedste tid på måneden at få børn på. Ikke så meget med hvor dybt jeg er eller hvor meget der kommer ind i hende. Dog er min kvalitet god på grund af mine healings evner. Men der er ingen grundt til at gøre hende nervøs og fortælle hende der er store chancer for en normal Aspara bliver gravid. Dog er det jo ikke engang sikkert vi kan få børn eftersom hun er halv engel *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:48

Hun grinte og prikkede ham på næsen og sagde"jeg blev undersøgt af en kvindelig elskede og mit æg er fint og jeg er allerede inde i den månede hvor der størst chance og hør.... jeg snakkede med dem og de sagde at der var et eller andet der skulle nærmest sprække før dine æg kunne komme ind det må være fordi jeg er halv af halv elskede at der noget der forhindre det i at gør så jeg bliver gravid ved mindre det sprækker så det kan komme op og han mente at jo mere der kom jo støre var chancen for at få børn" hun rødmede og bed sig let i underlæben og rødmede i det hun kyssede barishan blidt på panden og nussede sig op af ham og sagde"men du har vel ikke lyst til at ha sex eller noget vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:53

Barishan smilede og kyssede blidt Kajika på munden. '' det han jeg da fordi det er dig skat og jeg elsker dig. Men vi må hellere lade være. Der er jo en chance for du bliver gravid og det vil ingen af os have. Jeg vil først have børn når vi begge to er klar til det ''. Barishan kyssede hende igen og træk hende tæt ind til ham i et kram. Han elskede virkelig Kajika og nød hvert øjeblik de havde sammen. Hvert sekund han kunne få lov at nyde hende. Barishan grinede lidt og kyssede hendes hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:56

Hun rødmede og lukket øjnene og mærket hvordan han kysset hendes hals og smilede kært mens hans blev ved og sagde"okay elskede og jeg jo os såret så det nok bedst" hun bed sig i underlæben og så på barishan i det hun lod sig blidt falde i søvn ved hans side så tømmer mændene først ville sætte ind dagen efter... hun lå der til næsste dag og så rundt i det hun stille betragtede barishan og sagde"Godmorgen elskede" hun berørte sin hals og den var healede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:02

Barishan kom ind af døren i det samme med en bakke. På den var der, juice, brød, bacon, smør, æg, kaviar, salt og mælk. Der var også en hvid rose i en vase på bakken. Barishan satte bakken på skødet af Kajka og rakte hende to hovedpine piller. Barishan smilede varmt og sagde. '' godmorgen min elskede. Her er lidt morgenmad på sengen. Håber du kan lide det ''. Barishan grinede lidt og kiggede på Kajika. Hans healings evner havde healet milten og blodet for alkohol. Men han regnede ikke med hendes krop havde eftersom hun havde andre sår der også skulle heales.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:11

Hun rødmede let og tog i mod det og havde det på sit skød i det hun lå stadig i sengen med ryggen op af muren ved sengen og tog noget mad og begyndte at spise efter at ha taget pillerne... Hun rødmede og bed sig let i underlæben og så mod ham i det hun stille sagde"årrhhh elskede jeg ville ønske vi kunne gå i bad senere.... vil du ikke det??" hun så bedende på barishan og sagde"skal du intet ha smukke??" hun så på rosen og rødmede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:16

Barishan smilede og grinede sagte. '' jeg har spist min skat. Jeg har også lavet min morgen træning. Jeg står normalt op 05.30. Det er sådan jeg får tid til at det jeg skal nå ''. Barishan satte armene over kors og kiggede på Kajika. '' du kan godt lide at se mig svag var. Du ved jeg er svagest når jeg er våd. Jo vi kan godt tage et bad sammen. Hvordan har dine sår det skat? ''. Barishan kiggede på Kajika med et uroligt og nænsomt blik. Han stod i en stram hvid t-shirt og havde trænings bukser på. Han havde også en nogle små blå mærker på sine arme der langsomt healede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:31

Hun betragtede hans krop og rødmede i mens hun syntes han var over hot og blot ville springe på ham,men samtidig virkede han for nuttet til blot at springe på, så hun satte sig blidt mere op og spiste færdig mens hun os tog noget juice nogen gange, hun elskede juice!... hun grinte og sagde"Ja ddu så dejlig når du svag og så kan jeg pirre dig lidt elskede" hun bed sig i underlæben og tænkte*Gad vide hvad barishan tænker på når vi har sex eller jeg rør ved ham.....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:37

Barishan grinede lidt. '' du siger bare til min elskede. Jeg har trænet med Riku og Jaster. Jeg har også været nede i kælderen og træne Luciels blodstræning. Jeg har fri resten af dagen så jeg er helt din. Din ønsker er min lov ''. Barishan grinede lidt igen og bukkede foran Kajika. Barishan syntes det var på tide hun fik en dag der var hendes og kun hendes. Derfor var han nu til hendes rådighed hele dagen. Hvad end hun så ville.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 20:25

Hun rødmede let og bed sig blidt i underlæben og rejste sig op og gik med ham neden under og sagde"så tager vi et dejligt morgen bad elskede" hun tog sit tøj af og smilede i det hun sagde"så hvordan går træningen ellers med dine nye kriger og sådan, nu der vel ingen der er lidt ulydige eller hva??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 0:12

Barishan smilede og kiggede på Kajika. '' det går fint med dem. Riku har gjort store fremskridt. Dream er på ferie. Jaster træner med Riku og har gjort lige så store fremskridt. Jeg har lært Luciel at modstå Aspara blod en lillesmule, hun gør også store fremskridt. Alt i alt er de nogle gode elever og jeg holder meget af dem alle sammen ''. Barishan smilede stolt og grinede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum