Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:57

Barishan grinte lavmeldt. '' det tror jeg desværre er umuligt min skat. Vores plakater hænger over hele byen og dit smukke ansigt husker alle jo ''. Barishan kyssede hende på kinden. '' hvad siger du til bare at side inde i stuen og se en god film, slappe af og nyde vores tid sammen bare os to? ''. Barishan smilede igen. Hun gjorde ham glad selv om han var ked af det og fik ham til at glemme alt andet end hende. Det var dejligt at have en kone der havde den effekt på ham. Normalt tænkte han over ting mange gange. Men sammen med hende var alt let og simpelt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 2 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:02

Hendes hænder lagde sig på bordets glatte overfalde og kniven blev lagt fra sig i det hun grinte kært og fandt noget frem hun selv havde taget med og sagde"fint elskede men så tænder du pejsen og så finder jeg spise pindene frem som vi så kan bruge til skumfiduser over pejs og så nogen kiks! Aha!! her er det hihi!! og så vi ellers klar til at hygge os! uuuuhhhh jeg har forresten noget med elskede" hun smilede kært og tog en pose med ud på badeværelset og kom tilbage i en tæt siddende kimono, blot uden trommen bagved, så den blot kunne rives i silkesnoren om hendes hofter/liv og så ville kimonoen være åben. Hun smilede da hun stod i den smukke mørkeblå kimono med smukke mønstre i hvid og hvide sommerfugle med sort inden i sig på... hun satte sig ved pejsen og hun var helt ! NØGEN INDEN UNDER KIMONOEN!... hun rødmede let og sagde"Vil du spise med mig elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:09

Barishan bukkede imens han satte hænderne sammen. Han havde i hans mange leve år været i Japan et par gange og kendte deres sprog og skikke. Han havde stor respekt for deres leve måder. '' det ville være mig en ære Kajika-kun ''. Barishan holdt hovedet bukket. Han vidste ikke hvor meget Kajika vidste om dem. Barishan gik ind for at tænde pejsen. Han stod lidt der inde og smilede for sig selv. * hun ser himmelsk ud som altid min elskede kone *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:16

kajika tog om Barishan og krammede ham og nussede ham blidt på hovedet og sagde"Barishan ved du hva du er.... du over nuttet!" hun grinte kært og sagde"ved du hvad??? Sama betyder.... det er prinsesse og hmm årh kan ikke huske hvad prins hedder øv.. fordi så ville du helt klart hedde det Barishan" hun grinte kært og lagde sig blidt op af ham da han havde sat sig ned og kiggede mod flammerne der var i gang med deres smukke aftens dans foran dem.. hun smilede kært og nussede sig op af ham og sagde"det blev alligevel en dejlig aften hva??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:38

Barishan smilede og tændte fjernsynet. '' det bliver det bestemt. Hvad har du lyst til at se min dejlige kone? ''. Barishan nød virkeligt det her. De var en familie, han savnede dog Dream til at nyde denne aften sammen med dem. Det ville have været en perfekt aften for deres lille familie. Barishan kyssede Kajka på munden og smilede til hende. * hun bliver bare ved med at gøre mig glad. Jeg er verdens heldigste mand. Når jeg kigger på hende smelter jeg næsten helt *. Barishan skiftede kanaler et par gange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:54

Kajika prikkede til barishans mave blidt hver gang han skiftede kanal og sagde"det ved jeg ikke min dejjlige bløde universal fjernbetjening hvad vil du gerne se???" hun grinte og kyssede ham blidt på læberne i det hun sagde"Skal du ha ekstra strøm??" hun grinte af sig sselv lidt i smug.. i det hun nærmede sig ham med sin krop og krammede ham blidt og slikkede ham let op af halsen og bed ham blidt i øreflippen og sagde"jeg ville nu hellere nyde at se dig nøgen her læggende på gulvet sammen med mig og så blot kysse og hygge os"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:00

Barishan rømmede sig let og kiggede på Kajika med et smil. '' hvad nu hvis Dream kommer tilbage? ''. Barishan skiftede kanal. Hun var blevet noget af et vild dyr hans kone. Ikke fordi der gjorde ham noget. Han kunne faktisk godt lide det. Den side af hende var den samme som hans dyriske side. De passede sammen på alle måder. Barishan smilede og grinede let og sagde så. '' du er godt nok vild for tiden min skat ''. Barishan vidste ikke hvorfor men han nød at drille hende på den måde hver gang hun blev sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:18

hun rødmede og bed ham let i øreflippen igen i det hun lagde sig over ham og strøg ham blidt over kæben rigtig senssuelt og sagde"Hmmm hvad vis hun kommer???.... skal vi da hellere rykke denne dejlige atmosfære til dit dejlige badeværelse , underbruseren og hygge os lidt der uden nogen kan se os eller knap høre os vis de kommer og så lægge en seddel på bordet min elskede" hun kyssede ham blidt på læberne og berørte hans brystkasse og lod sig let glide over hans krop og sad nu med bene ud til siden og med ham imellem hendes ben og blinkede frækt til ham"ja jeg vild men du vildere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:27

Barishan grinede lidt og kiggede på Kajika. '' hvad går der af dig i dag min elskede. Du er vild i dag var ''. Barishan smilede ondt. Han havde lyst til at drille hende i dag. Det var sjovt at drille hende. Han elskede at se hvordan det påvirkede hende og gav hende mere lyst til ham. '' jeg syntes bare vi skal sidde her og se en film først. En god lang film ''. Barishan grinede drilsk. '' jeg er vildere men det er jo ikke en dårlig ting ''. Barishan kyssede hende hårdt på læberne. Så kiggede han på fjernsynet og grinede drilsk igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:33

Hun så overrasket på barishan og steg af ham i det hun endelig satte sig til rette ved siden af ham og tog fat i posen og fandt nogen smukke håndjern frem 2 sæt og sagde"årh så får vi ikke brug for dem her... nå men skat i mens vi ser filmen kan du så ikke smørre min krop ind i dette cream? det ville være dejligt så, fordi det plejer min hud selv om den er perfekt kan jeg dog godt li at ha det som om jeg skal kæmpe for at forblive middel smuk" hun grinte og vidste hun var mere end middel men det var dog pinligt til tider.. Hun så på barishan og rejste sig i det hun blidt lod kimonoe glide ned om anklerne på hende og satte sig foran barishan og sagde"bare smør lidt på og smør indtil du ikke kan se mere af cremen" hun smilede og gav ham den bagved sin ryg. rakte hånden om til ham fordi hun sad med ryggen til ham og så mod tvet og prøvede at virke overbevisende som om hun fulgte med.. og var helt ligeglad med om barishan ville rør eller ej... eller hygge sådan-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:47

Barishan tog en hånd i sin mund og bed i den. Han kiggede på hendes perfekte ryg. Han sank en klump. Hans øjne betragtede hver en detalje. Han kiggede på cremen og tog den med sin frie hånd. Han sagde mens han prøvede at lyde ligeglad. '' jo det skal jeg nok min skat ''. * hun bliver svær at modstå *. Barishan begyndte langsomt at smøre cremen på hendes ryg med langsomme blide bevægelser. Hans hjerte begyndte at hamre hurtigere. Han mærkede hendes kurver og ryg. Barishan sank endnu en klump og blev ved med blidt og nænsomt at smøre hendes ryg ind. Han holdt sig tilbage ikke at springe på hende. Men han var godt nok fristet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:52

Hun smilede og sagde"mmmh det så dejligt elskede !... kan du ikke os smørre mine ben og lår ind i det" hendes ben og lår og arme var hårløse, glatte, skindende i pejsens glød og de var smukke gyldenbrune.. hun lagde sig ned dog vendte hun sig om på ryggen og holdte hver en hånd på brysterne af sig selv... en hånd ti l hver bryst, og man kunne se hvor store de var og runde, og faste i det hun holdte sine hænder på dem dog var hendes underliv blottet... men kajika lukkede blot øjnene og sagde"vil du ikke gør det for mig elskede blot næsten helt op af mine lår du kan blot stoppe midt på mine lår og så tag resten" hun smilede kært og lå der helt uskyldigt og åbnede så øjnene igen og så mod tvet. glinsende smuk nøgen hud, en nøgen krop, en hjælpeløs pige, domineret før af Barishan... eller mange gange

//tager det som de har været i seng muhahah//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:02

Barishan bed sig hårdere i sin hånd. * hun gør kun det her fordi hun ved jeg har svært ved at holde mig tilbage. Hun kender mig for godt. Jeg må bare lade som ingenting. Selv om det er næsten umuligt *. Barishan bed sig i underlæben da han begyndte at smøre hendes arme og derefter lår ind. Han kunne mærke hvordan hans puls blev højere. Hvordan han ikke kunne fjerne hans blik fra hende. Han rystede let på hovedet og lukkede sine øjne. Han smurte hende blidt og roligt ind i cream. Han blev ved med at bide sig i knoerne for at holde kontrollen. Hun kunne jo ikke se ham. Han tog hånden ud af hans mund og sagde. '' hvad nu hvis de andre kommer hjem? ''. Barishan smurte det sidste cream på hendes lår og gned det ind i hendes silke bløde hud. Da han var færdig smilede han. * jeg klarede det. Det var godt nok tæt på jeg mistede kontrollen *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:10

kajika rødmede og sagde"det gør de ikke tro mig jeg har allerede snakket med dem i dag faktisk i byen da jeg købte ind alle undtagen dream og de skulle noget og kommer først i morgen men jeg tror jeg vil gå op og finde noget undertøj til mig selv" hendes rødmen forsvandt i det hun stille kyssede barishan på munden og rejste sig langsomt op og gik oven på og kiggede rundt i det hun tænkte*gid jeg havde noget at friste ham med og dog ville han så bare dominere mig igen?!... men gid jeg kunne ha haft noget sexet undertøj et eller andet så han ville tænke wow altså... han tog jo det tøj på for min skyld og det er så lækkett ud til ham og det så uret færdigt jeg ville så gerne ha noget at vise ham i og noget han ikke kunne la vær med at føle sig fristet ved...* hun åbnede skabet og så efter sit undertøj i en pose der inde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:18

Barishan gned sit ansigt med sine hænder og gik ud i køkkenet og tændte for det kolde vand. Han stak sine hænder ned og plaskede noget vand i hans ansigt for at køle ham ned. Han stod lidt med hænderne på siden af håndvasken. * hvad skal jeg gør for at gøre hende for vild til at holde sig tilbage. Aha jeg har det *. Barishan hældte lidt vand på sin tanktop så det så ud som om han havde trænet i noget tid og den blev lidt gennemsigtig så man kunne se hans veltrænede brystkasse. Han smilede og gik ind i stuen og stillede sig så lyset fra pejsen ramte ham perfekt. Så lagde han sig og begyndte at tage armbøjninger. * det skal nok virke *. han blev ved med at tage armbøjninger og vente på Kajika kom nedenunder igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:27

Kajika kom gående ned i en smuk sølv grå natkjole i silke der stoppede ved hendes bagdel. Hun kom gående ned i den og hvidt undertøj, trusser og bh... i det hun stoppede op og stod blot lamslået og kiggede på barishan og satte sig på trappen og tænkte*WOW!!! Hold kæft... er det min fyr næææh nej han lokker mig eller os træner han blot??? men hans krop omg!! årh* hun listede hen til ham i det hun blidt tog fat i håndjernene og klikkede dem om hans hænder og sagde"AHA!" hun grinte og så på ham i det hun vendte ham om og satte bene på hver af hans side så hendes underliv var overfor hans og så på ham og sagde"elskede du så ond" hun grinte og havde ham jo fanget med håndjernene... som hun havde listet sig ind fra siden af og klikket dem hurtigt på foran ham da hun nærmest sprang ind foran ham.. hun holdte hans hænder over hans hoved i mens han lå på ryggen med hende over sig,.... og sagde"mmmh du så lækker lige nu elskede" hun smilede kært og knappede den første knap op ved hans bukser og lynede så det sidste stykke ned og smilede....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:42

Barishan smilede og kiggede op og ned af Kajika. '' du ser uimodståelig ud som altid min elskede ''. Barishan lå og gjorde ikke modstand. Han grinede og rakte tunge. '' du ved nok rigtig var du vil have var ''. det her var interessant. Han havde aldrig set hende tage kontrollen på den måde. Han ville se hvad hun kunne finde på at gøre. '' jeg er for træt efter at træne. Har ikke flere kræfter til at vælte dig af. Nu fik mig godt nok her ''. Han hud glinsede og han træk vejret hurtigt og dybt for at lade som om han var forpustet. Hver gang han træk vejret blev Kajika løftet lidt op og ned på ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:49

kajika rødmede let over at blive løftet op og ned på den måde men trak blidt hans bukser ned af dog åbnede hun lynlåsen med tungen ved at lade tungen blidt tage fat om lynlåsen blidt og brugte os lidt læberne som hjælp.. hun smilede og trak hans bukser ned om anklerne på ham og kraglede så op af ham stadig med bene ud til siden og vhiskede inderligt sensuelt i hans øre før hun slikkede ham op af halsen"Så elskede har du nogen sinde prøbet at få et blowjob eller får du det kun i dine drømme om mig" hun smilede lumsk og lod en hånd blidt stryge sig op af hans brystkasse og køre hans tank top væk fra den trænede mave og sænkede hovedet så hun kunne slikke i cirkler om hans brystvorter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 3:54

Barishan grinede let. Han nød at ligge sådan her dog kunne han ikke lade være med at kigge imod døren og tænke på om de andre ville komme ind og se dem. '' skat skal vi ikke gå et andet sted hen for det her? ''. Barishan strammede sine mavemuskler og satte sig langsomt op og hviskede i hendes øre. '' jeg har levet i over 800 år. Jeg har prøvet det meste. Dog har jeg ikke glædet mig så meget som når jeg er sammen med dig min elskede ''. Barishan smilede og kyssede hende inderligt på læberne og bed hende blidt i hendes underlæbe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:00

Hun rødmede og tog blidt håndjernene af ham og nikkede inderligt glad"Jo lad os finde et andet sted som måske værelset eller badeværelset eller hvor vil du gerne hen smukke" hun betragtede ham i noget tid og rejste sig så langsomt op og tog ham i hånden blidt og flettet sine finger i hans og kyssede ham blidt på læberne nærmest lidenskabeligt så det ville begynde at prikke. hun strøg ham over håret og sagde"du bestemmer min elskede og jeg vil blot lystre men du er min nu og jeg har magten her i forholdet og det er mig der dominere nu haha"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:20

Barishan smilede og kiggede på Kajika. '' hvad med brændeskuret. Der kommer alligevel kun folk når der mangler brænde til pejsen og det ligger lidt væk fra huset. Der kan ingen høre dig skrige ''. Barishan grinede lidt og førte hende ud til skuret. Han åbnede døren til det mørke kolde rum og kiggede lidt rundt før han sagde. '' hyggelidt og koldt. Så bliver man nød til at være tæt eller aktiv for at holde varmen ''. Barishan blinkede med det ene øje til Kajika. Barishan satte sig på en træstamme der ikke var hugget til brænde i nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 13:36

kajika gik med ham der ud, dog havde hun taget shorts på og en top fordi ingen skulle se hende nøgen eller hun skulle gå nøgen.. hun kiggede stille omme bagfra barishan og så ind i skuret og sagde"aaarrhhh jeg ved nu ikke barishan dette er måske ikke så god en ide, måske burde vi blot gå op i seng og sove eller blot snakke syntes du ikke" kajika så på barishan der sad ned og smilede uskyldigt i det hun var blevet lidt bange for hans ingen kan høre dig skrige, men egenlig havde han aldrig fået hende til at skrige?..."årh og forrresten elskede du har aldrig fået mig til at skrige" hun gik stille mod døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:19

Barishan grinede sagte og nikkede lidt. '' det er måske rigtigt nok jeg ikke har hørt dig skrige. Hvis du er bange og gerne vil ind og sove så kan vi godt gøre det min skat. Vidste ikke du var sådan en bangebuks ''. Barishan grinede drilsk og rakte tunge. Han satte sine arme overkors og kiggede udfordrende på Kajika. Næsten med et i dare you blik. Han lukkede øjnene og ventede på hendes reaktion.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:23

kajika vendte sig om og så på Barishan i det hun smilede og brædderne han sad på begyndte at rygge sig temmelig meget så de nærmest dannet en seng, stod pænt op og ved siden af var der nogen som holdte dem på plads så de ikke rygget sig.. hun smilede og sagde"så det tror du! jamen jeg vil så blot sige at jeg ikke tror du på nogen måde kan få mig til at skrige om det så er af nydelse eller smerte!! elskede" hun smilede og kiggede på ham med et blik der sagde I Dobble dare you... Hun grinte og nærmede sig ham langsomt og slikkede ham blidt op af halsen og lod håret stryge sig selv ned af hendes ryg så godt det nu ku, fordi det var sat op i en uskyldig hestehale...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:32

Barishan grinede lidt og kiggede på Kajika. Han rejste sig langsomt op og skubbede hende blidt op af døren igen. '' hvem siger min mørke side ikke er farlig og kan skade dig ? ''. Barishan vidste at han aldrig ville kunne skade Kajika. Men han kunne godt drille hende lidt. Det virkede til hun var kølet lidt ned. Det var ikke så godt, så havde han jo sværere ved at drille hende. Han satte en arm hårdt på lige ved siden af hendes hoved på døren og kiggede hende ind i øjnene og prøvede at lave et farligt blik imens han smilede ondt. '' jeg skal nok få dig til at skrige og det så bliver af nydelse eller smerte. Eller en blanding ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum