Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:25

Barishan smilede og mærkede på dem. Han syntes de føldes perfekt. Han kunne mærke hans puls igen slår hurtigt. Han fjernede sine hænder og trak vejret dybt igen og sagde med en stemme der viste at han prøvede at holde sig tilbage. '' det er fordi det er min svaghed. De er så perfekte. Jeg ville ikke kunne holde mig tilbage eller styre mig selv hvis jeg mærker for meget på dem. Du må undskylde at jeg har sådan en vild side. Jeg har bare ikke lært at kontrollere den. Faktisk ved jeg ikke om jeg kan. Det er derfor jeg har holdt den inde så længe ''. Barishan lukkede øjnene og så ud til at skamme sig.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 4 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:30

Kajika betragtede ham og strøg ham blidt over kinden i det hun fik sig sat op med små klage støn og sagde"elskede.... jeg troede du hadet mine bryster siden du aldrig så på dem? du aldrig rørte dem overhovedet... ingen gang under sex... det her er det meste du overhovedet har gjordt" hun sukkede let og sagde"jeg troede du hadet mine bryster fordi du holder dig tilbage så elskede lad vær med at holde dig tilbage du vil altid være ridder dig, men du skal os ha lov til at være den rigtige dig og den rigtige dig har en vild side og ja jeg kan måske ikke gå i nogen dage nu, ovenligt men så må jeg os tag det som en lærestreg som at jeg frister dig for meget" hun grinte og kyssede ham blidt på læberne og hviskede"så det gør intet min elskede jeg elsker alt ved dig, alle sider og selv det her sex vi lige havde" hun strøg noget sved af sin pande og sad der foran ham næsten stønnende stadig og med glinsende uskyldig følsom og skrøbelig krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:38

Barishan tog blidt sine arme om hende og holdt hende ind til sig. Han sukkede let af glæde. '' jeg elsker dig skat. Jeg elsker alt ved dig. Især at du elsker min mørke side ''. Barishan nussede let hende i håret med den ene hånd og nussede hende på ryggen med den anden. '' jeg elsker at du forstår mig som du gør. At du virkelig elsker alle aspekter af mig. At du faktisk kan lide min mørke side. Det hjælper mig faktisk til at acceptere den mere selv. Jeg vil gøre alt for dig. Virkelig alt ''. Barishan kyssede blidt hendes hals men stoppede igen. Han havde svært nok med at holde sig tilbage med alle hendes støn og hendes smukke bløde perfekte krop der glinsede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:41

Kajika rødmede og sagde"skal vi ikke se at komme ud her fra og finde sted til en bruser fordi jeg skal virkelig ha vasket min krop og så bagefter kan vi gå op i sengen og lægge os og slappe af efter denne hårde omgang og elskede det var næsten en halv time vi havde sex syntes jeg..... det altså virkelig virkelig! lang tid og jeg tror du er nød til at bære mig og holde mig i bruseren fordi jeg kan ikke stå op efter den hårde omgang" hun rødmede og betragtede ham med et smil og kyssede ham så på munden blidt og tog om ham meget og slog blidt bene om ham og tog fat i alt tøjet og sagde"bare skynd dig tilbage til huset elskede jeg har alt vores tøj lige her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:46

Barishan grinede let han ville ikke sige til hende der var gået længere tid. Selv om han var træt løftede han hende op åbnede døren til skuet og løb mod hytten. Han åbnede let dørens imens hun hang på ham. Han sneg sig med stille skridt ind på badeværelset og lukkede døren bag dem. Uden at slippe hende gik han ind under bruseren og tændte for det kolde vand imens han grinede lettere ordt og sagde. '' jeg kan få dig til at skrige når jeg vil elskede ''. Barishan kunne mærke det kolde vand ramme dem og hvordan alle muskler i hans krop spændte. Lidt efter havde hans krop vendet sig til det kolde vand. Han smilede til Kajika og kyssede hende blidt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:52

Kajika så på brishan og holdte om ham i mens og smed blidt tøjet på gulvet og åndede lettet op i det hun smilede kært og sagde"hihi så kan det lægge der til vi er færdig i bad" hun krammede sig ind til ham i det han skruede den om på kold, lige i det kajika mærkede dråberne skrig hun højt men hendes skrig blev kvalt af hans kys og hendes øjne var nu store og hun betragtede barishan med de store øjne og overrasket blik i det hun slap hans læber blidt og smilede ondt og sagde"årh! nu skal du få" hun tog den ene af hans hånd på sit bryst og sneg sin frie hånd ned til hans pik igen og gned blidt sin hånd op og ned af den nu når de var så våde og hendes hår krøllede sexet og hun så lækker ud. i det hun rødmede og tænkte*Hmm... gad vide om han er en af disse her fyre der gerne vil prøve blowjob eller os skal jeg blot lade vær med at spørge.. desuden ville han vel hade det, fordi han er så ridderlig..." hun smilede kært og kysede ham blidt på munden og slikkede ham let op af kæben og bed ham blidt på halsen" Ararw skatter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 4:00

Barishans puls begyndte at stige igen og hans åndedræt blev tungere. Han satte hende blidt ned og fjernede sin hånd. '' det der er ikke fair skat. Du har jo ondt. Du må ikke gøre sådan noget ved mig. Kan ikke holde mig tilbage så. Det er snyd du bruger det imod mig ''. Barishan smilede imens han sagde det. Han kunne se hun havde ondt og han var meget overbeskyttende overfor hende når det kom til stykket. Hun var jo hans smukke skrøbelige blomst. Han kiggede på hende med kærlighed et dyrisk blik i hans øjne imens han prøvede at få styr på sin vejrtrækning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 4:04

kajika tog ham blidt i hånden og mærkede vandet i det hun sagde"Elskede gør du ikke vandet lunkent for min skyld ellers bliver jeg forkølet" hun rødmede og kyssede ham blidt på hånden og sagde"Skat undskyld kom og sæt dig ved mig så kan vi få vand fra oven sammen her nede fra ellers er jeg helt alene og frysende fordi du skruede op for det kolde vand først" hun grinte og efter noget tid fik hun slukket for vandet og tog et håndklæde og tørte sig selv med det..."Vi må hellere se at komme op i den bløde seng tror du ikke min elskede" hun smilede kært og ved sig let i underlæben og kyssede ham i det hun svang armene om ham iført håndklæde og smilede uskyldigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 4:13

Barishan nikkede og tog et håndklæde om sig selv. Han løftede hende blidt op i hans arme og begyndte at bære hende op på soveværelset. Han kunne ikke lade være med at tænke på hvor perfekt hans liv var. Hvordan han havde fundet noget i hans liv han aldrig havde troet han ville finde. Sand kærlighed. Barishan smilede og kiggede på Kajika. * hun er godt nok alt hvad jeg nogensinde har ønsket mig. Jeg glæder mig virkelig til at bruge en evighed sammen med hende. Vi har virkelig set alle sider af hinanden. Tænk at hun er min kone. Vi er jo perfekte for hinanden *. Barishan åbnede døren til soveværelset og gik ind og lukkede døren med sin fod. Så gik han over og lagde blidt Kajika ned i sengen. Han kiggede på hende og smilede. Hvis han kunne fryse tiden og bare ting var som lige nu ville han gøre det. Hans liv kunne ikke blive mere perfekt en det var lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 14:10

Kajika betragtede barishan i mens han gik op mod sove værelset og kajika lænte sig ind til ham og blidt flettede sine finger med hans og så på hans smukke ansigt... det var hendes mand der bar hende, det var dog hans skyld hun ikke kunne gå, men det gjorde ingen ting nu det var ham.......*min elskede mand han er min og kun min og han er alt hvad jeg ønsker* hun kyssede ham blidt på kinden inden han lagde hende ned i sengen og hun betragtede ham i det hun blidt berørte hans kind og hviskede"Jeg elsker dig skat.... og er du stadig liderlig" hun grinte sødt og betragtede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 11:03

Barishan smilede og så på Kajika med et kærligt blik i sine øjne. ’’ jeg elsker også dig. Hvordan kan jeg ikke være det når du ligger sådan der. Du er jo den smukkeste kvinde i verden. Jeg skal jo næsten binde mig selv for at holde mig tilbage fra dig min elskede kone ’’. Barishan grinede lidt og kyssede hende blidt på munden og lagde sig ned ved siden af hende. Efter lidt tid krammede han hende og smilede igen. ’’ du gør mig til verdens lykkeligste mand. Du fuldender mig Kajika ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 15:24

Hun så på ham med blanke hav blå øjne og krammede sig ind til ham i mens hun blidt kyssede ham på læberne og sagde"Du fuldender os mig elskede og jeg vil altid være her okay, vis der sker noget kommer jeg tilbage" hun smilede kækt og bed ham blidt i øreflippen og gengældte hans kys blidt tilbage på de bløde læber med sine silkebløde fyldige læber... hun mærkede virkelig hvordan hvert kys tog åndedrættet væk fra hende, og fra røvede hende muligheden for at komunikere... men det var os fint, hun elskede hans kys, hun elskede os at kysse ham... hun berørte blidt hans brystkasse og hviskede"Jeg os liderlig efter dig men det nok bedst vi får os noget søvn du kunne jo umuligt blive ved" hun prikkede drilsk ham på næsetippen og grinte kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 2:37

Barishan smilede og kiggede på Kajika. '' hvis du har lyst til at sove skat så gør vi det ''. Barishans smil ændrede sig til en drilsk et. '' jeg har jo også gjort dig helt udkørt, du har jo brug for søvn for at samle flere kræfter min skrøbelige skat ''. Barishan grinede lidt drilsk og lagde en arm om hende. Han var så glad at ord ikke kunne beskrive det. Han følte virkelig at ridderen havde fundet sin prinsesse. Barishan lå og så på hende med drømmende øjne og smilede igen over hele hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 2:54

kajika tog tidligt af sted næste morgen og glemte at give barishan besked om det, i det hun trådte ud af døren tog hun sin hvide skjorte på og gik ud af døren iført sine sorte shorts og klipklapper.. hun kom først hjem lidt længere hen af på dagen nær solned gang-.... i det hun kom ind var hun ikke blot dækket i andres blod men os i sit eget!... hun tog fat i håndtaget til huset og mærkede hvordan hendes brækket håndled af højre hånd gav efter og hun fik et lille smerte skrig på gled i det hun bed tænderne sammen og sagde med en pivende stemme"Barishan" hendes skjorte var revet op og hendes bh ødelagt midt over ved brystet.. hun blødte op af halsen, og så temmelig forslået ud dog os utrolig sexet... Elverne var allerede væk for længst og vis han tog ud for at finde dem ville de finde frem til hytten...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:00

Barishan løb over og løftede blidt Kajika op og gik op og lagde hende i sengen. Så løb han hurtigt ned og hentede en første hjælps kasse. Han begyndte blidt at tilse hendes sår imens han havde en uroligt udtryk i hans ansigt. '' min lille skat. Hvad er der sket. Er du okay. Hvem gjorde det her ved dig. Hvor er de nu. Er du kommet slemt tilskade ''. Barishan var normalt fattet og rolig men nu virkede han helt oppe og køre og puslede om hende som var hun døden nær. Han kyssede hende på kinden og forbandt blidt hendes hånd. Han vidste ikke selv hvad der gik af ham. Men tanken om at se Kajika sådan her fik hans hjerte til at sidde oppe i halsen på ham og det var til at se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:05

kajika så på barishan med et smil og sagde"det var blot et baghold, jeg tog ind til terra for at købe en lille gave til dig elskede og så.... så var de der som vidste de jeg ville komme forbi" hun rødmede let og sagde"De havde sværd og angreb mig" hun mærkede forbindingen om halsen på sig da der var en flænge ikke dyb men lang op af hendes hals og hendes bh var ødelagt den havde stoppet sværdet for at ramme hendes bryst i midten... dog så det helveds sexet ud!... men det var nok det man mindst tænkte"Jeg fik dog dræbt nogen men som du kan se fik de os ramt mig" hun tog sig til hånden og smilede"Det blot sket ved en klippe skat bare rolig den var brækket i forvejen dog skulle jeg ha nyt bandage på i dag og da jeg havde smidt det ud opdagede jeg at jeg ikke vidste hvor vores hjælpekasse var såååå jeg gik i by uden forbinding undskyld skat"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:13

Barishan så meget uroligt på Kajika. '' det er vigtigt du bliver i sikkerhed skat. Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis der skete dig noget. Hvis du vil have noget i byen så send Dream eller Riku ud for at hente det. Jeg er virkelig urolig for dig elskede ''. Barishan kyssede og krammede hende blidt og det virkede som om han ikke havde set hende i lang tid. '' jeg er bare glad for du stadigvæk kan smile og har det bare lidt godt ''. Barishan så op og ned af hende og så hvor godt hun så ud sådan der. Han smilede lidt og sagde med en blid stemme. '' du ligner en rigtig dræber skat. Jeg er stolt af dig. Faktisk kan jeg godt se dig sådan. Vidste ikke du var en dræber ''. Barishan kyssede hende lidenskabeligt og hårdt på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:29

kajika betragtede barishan og rødmede let i det hun sagde"Vidste du ikke det???, jamen jeg kan sagtens slås om mit liv vis det virkelig gælder og det gjorde det denne gang og tak elskede og du os virkelig en fighter" hun berørte blidt hans kind og mærkede det harde lidenskabelige kys og rødmede let i det hun blidt kyssede ham og sagde"mmmh du så dejlig elskede" hun berørte blidt hans bukser mellem bene ved hans lem og slikkede sig sensuelt om munden i det hun grinte sødt og kyssede ham på læberne igen med passion og desire.. Hun rødmede og tog sin skjorte af og den ødelagte bh og sagde"Det kan jeg vist ikke bruge mere hva?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:38

Barishan grinede og rystede på hovedet. '' nej men du har brug for et bad til at vaske alt det blod af. Imens vil jeg gå ud og se om nogen fulgte efter dig skat ''. Barishan skyndte sig udenfor og søgte lidt i området men følte intet i vinden. Cirka en halv time senere gik han tilbage til hytten og åbnede døren og sagde. '' så er jeg tilbage skat. Der var heldigvis ingen udenfor. Hvor er du min elskede? ''. Barishan stod i gangen og kiggede rundt omkring efter Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:44

Kajika smilede og råbte"jeg er ude i bad elskede" hun var ind smurt i hvidt sæbe og stod der og lod blidt bruseren få sæbet tiol at glide ned af hendes krop mens hun stille stod der uskyldigt og havde helt glemt at tage bandagen af så det ikke blev vådt... hun kom i tanke om det og tog dem hurtigt af undtagen det om den brækkede hånd og sagde"Kommer du ikke her ud elskede???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:48

Barishan smilede og gik over imod badeværelset. Han bankede på døren der ind til og ventede på svar før han gik ind. Han stod med ryggen til og sagde med en blid stemme. '' jeg ville gerne have set dig smadre dem. Tror faktisk det er den eneste side af dig jeg ikke har set i nu. Har jeg ikke ret i det? ''. Barishan grinede lidt og stod galant og ventede på hun var færdig i badet. Han var bare så glad for hun var okay og det ikke var sket store skader på hende. '' nå ja. Jeg mødte også din ven Belafont. Smagte han dit blod? ''. Barishan havde haft en samtale med Belafont og vidste at Belafont var en klog person der nemt ville kunne lyve. Dog vidste og troede han på at Kajika aldrig ville lyve overfor ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:53

kajika smilede og sagde"Skat du kan altså godt vende dig om??? du har jo set mig n'øgen før op til flere gange og det helt fint med mig du ser mig nøgen???" hun hørte hvad han sagde om Belafont og smilede"årh Belafont !? hygge såååå hvad snakkede i om og skat du nød til at komme tættere på vis jeg skal høre mere fordi at bruserens vand blokere helt for mine høres gode hørelse så det lidt utydeligt at høre hvad du siger der over fra og så med ryggen til mig så lydbølgerne går den anden vej???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:57

Barishan satte hovedet ind i brusekabinen til Kajika og grinede lidt. '' er det bedre min skat. Jeg spurgte bare om Belafont havde drukket dit blod efter han hev dig op af den sø? ''. Barishan betragtede Kajika og kunne mærke hvordan hans puls steg. Dog holdt han sig i ro. Han betragtede hele hende med sine øjne imens han stod og afventede et svar. * hun bliver da også smukkere og smukkere for hver dag der går. Det er jo helt vildt *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:03

Kajika så på ham og sagde"årh!? nej det gjorde han ikke.... nej han drak ikke mit blod efter at ha redt mig op fra den der sø, det fordi jeg faldt ned i en grotte smukke skat og jeg kunne ikke komme op igen fordi min ankel var skadet og mine vinger var for store til at kunne flyve mig igennem grottens kløvt så han kom ned for at hjælpe og så kunne man svømme under men jeg havde ikke nok luft til hele turen så... jeg ville dykke under og første gang jeg gjorde det skrabte jeg min hud på en af de store sten og endte med at få en lille 5 cm lang hud afskrabning hen af min skuldre og healede det så men han var så tæt på min skuldre så han sprang tilbage og slog hul i sit hoved og jeg kunne se han havde svært ved at heale det.. så" hun hostede og vendte ryggen til barishan og sagde meget lavt"så jeg lod ham bide mig på halsen frivilligt blot for det kunne heale hurtigt og han kunne svømme mig ud med sin super fart under hulen så jeg ikke ville drukne..... og tilbød ham at tag fra hospitalet og fortalte smutvejene ind til blod poserne og han bed blidt og rørte ikke ved mig andet end at holde fast i min arm ved albuen og slap så uden at slikke eller noget som helst på min hals... han slap blot og det var det, han fik en lille mængde af mit blod så han healede næsten med det samme der var intet seksuelt eller noget i det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 4:11

Barishan grinede lidt. '' jeg stoler skam på dig skat. Hvis du siger der ikke skete noget så gjorde da ikke. Men det ændre ikke på at Dream dog ham med her over som hendes specielle ven. Han vidste ikke du var min kone. Efter jeg havde sagt du var spurgte jeg ham om han havde bidt dig. Det sagde han han ikke havde. Det betyder at meget af det han har sagt til mig har kunne være løgn. Hvilket betyder at Dream kan være i fare ''. Barishan sukkede og kiggede kiggede ned på badeværelses gulvet. '' jeg skulle ikke have stolet på ham. Jeg er virkelig en ussel bror overfor Dream ''. Barishan kunne mærke hadet vokse i ham. Hvordan hans blod næsten kogte. Han sagde med had i stemmen. '' næste gang jeg ser ham Belafont reducere jeg ham til aske og spreder den ud over hele Di Morga ''. Barishan stolede på Kajika og det var klart nu at han ikke havde spurgt fordi han ikke stolede på hende men mere fordi han var bekymret for Dream. '' hvis han nogensinde ligger sine klamme tænder på dig eller Dream igen så skal han se hvad ægte vrede er ''. Barishan rystede næsten af vrede nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum