Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:40

kajika rødmede meget i det hun mærkede dørens ru side mod sin ryg og sagde"elskede!? hvad laver du dog og hahah dig være farlig for mig det må være din spørg.." hun var tæt på hans ansigt og så ham direkte i øjnene i det hun blidt hviskede sensuelt i hans øre"IDare you to try my little prettyboy" hun grinte lumsk og drilsk i det hun bed ham let i øreflippen og slikkede ham op af halsen og kyssede ham så ned på skuldren og lod blidt sin hånd berør hans pik uden på bukser/underbukserne... fordi han havde jo trukket sine bukser op igen efter som de var gået her ud... hun smilede kært og sagde"Er du bange elskede og nej du ville aldrig kunne få mig til at skrige"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Familien samles (Dream, Kajika=privat) - Page 3 Empty Sv: Familien samles (Dream, Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:02

Barishan grinede lidt. '' kunne også være jeg bare skulle pirre dig til du ikke kunne holde det ud mere og be dig om at skrige uden at gøre noget ved dig. Så får jeg det at høre uden at gøre noget der får dig til at skrige. Det lyder faktisk som en dog ide ''. Barishan grinede lidt og tog hendes anden hånd og lagde den på hans brystkasse og kyssede hende hårdt og længe på læberne. Efter kysset slikkede han blidt hendes hals med hans tunge spids og grinede ondt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:18

kajika mærkde den pirrende følse og sagde"årh Barishan dog hvor er du dejlig og lækker jeg kunne så meget blive fristet vis det ikke var fordi at jeg mistede lysten i stuen da du sagde de aandre måske ville komme og der koldt her ude og uhyggeligt...." hun bed sig let i underlæben og berørte hans lem igen og strøg hånden op og ned af hans lem og hviskede i hans øre"støn for mig elskede og så skal jeg nok få dig til at skrige af nydelse efter som du en bangebuks for at starte det hele hva" hun grinte og hviskede"little wonderboy"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:34

Barishan grinede lidt. '' bangebuks. Det er da ikke mig der syntes det er mørkt og uhyggeligt her ude. Hvis du er så bange så må du jo bare komme tættere på mig. Så skal jeg nok beskytte dig min prinsesse. Bare kom og gem dig i mine arme ''. Barishan grinede igen og smilede til hende og lagde derefter sine arme rundt om hende og holdt hende tæt ind til sig så hun kunne mærke hans veltrænede krop og hvordan hans krops varme varmede hende en smule. Barishan slog hende en smule hårdt i røven og grinede igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 16:47

Kajika tog blidt om ham og rødmede i det hun bed sig let i underlæben og sagde"hey !!! barishan" hun grinte og nussede ham let i håret i det hun klappede ham blidt på røven og sagde"du har nogen dejlige faste baller og din overkrop er så lækker elskede og lad os se hvem der får den ene til at skrige først" hun slikkede ham op af halsen, ikke helt lige med slikkede frem og tilbage med tungen mens hendes tunge gik op af hans hals, og blidt lod tænderne kapsle sig om hans øreflip og bed ham blidt i øreflippen. I det hun ændrede læbe position og kyssede hans læber og knappede hans bukser op igen og fik dem ned, med hans underbukser og sagde"mmmh frække må jeg høre dig skrige" hun kyssede ham lidenskabeligt på munden og trak hans tank top over hovedet på ham og af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:07

Barishan grinede og tog fat i Kajika og skubbede hende op af døren igen. '' troede du sagde du havde mistet lysten. Det var hurtigt du fandt den frem igen. Men du må vente må du. Min plan er at pirre dig til du skriger. Kan jeg jo ikke hvis du prøver at tage kontrollen ''. Barishan holdt hende godt fast, en smule hårdt. Han kiggede hende dybt i øjnene og bed hende i underlæben. Så bed han hende i halsen så hun let begyndte at bløde. Han grinede og strammede sit greb om hendes arme. '' du ved det nok skal lykkes for mig skat ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 17:38

kajika mærkede døren hårdt igen og sagde"arh elskede skat dog!!" hun mærkede hvordan han bed hende og hvordan han gjorde alt for at gøre hende mere sårbar og få hende til at skrige i det hun smilede kært og tog sig selv på brysterne og sagde"mmmmh elskede du gør mig så liderlig at jeg får blot lyst til at stønne dog ikke skrige og hvorfor tør du ikke at få mig til at skrige elskede hva... kan du ikke andet end at pirre mig min elskede" hun kyssede ham inderligt på læberne og rødmede i det hun blidt brugte sensuel berøring på hans brystkasse og sagde"mmmh så dejlig du er elskede"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:03

Barishan bed hende hårdere i halsen. '' jeg tør nok få dig til at skrige. Det er bare sjovere at få dig til at skrige uden nogen grund. Jeg skal nok få min vilje. Gør jeg altid ''. Barishan pressede hende hårdt op omid væggen og kyssede hende meget hårdt på munden. Bagefter grinede han og kiggede hende ind i øjnene. '' jeg kan godt lide du ikke er bange for mig. Det har du heller ingen grund til at være. Selv om der er mørkt og koldt her inde så er jeg her altid til at beskytte dig min skat. Altid ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:10

kajika mærkede hvordan smerten skød op i hende og hun tog sig til den blodige side og mærkede hans voldelige kys og nød det virkelig... hun så flovt på barishan og rødmede i det hun blidt kyssede ham tilbage på læberne og sagde"jeg elsker dig Barishan og jeg er din forevigt og det ved jeg du vil..." hun så på blodet og grinte i det hun smørrede det på hans bare overkrop og sagde"upsiiii" hun grinte og slikkede ham op af halsen og bed bidt hul i hans hals og slikkede på blodet og kyssede ham så hun nærmest blandede bblodet med ham.. hun rødmede i mens og stak blidt tungen mellem hans tænder og mærkede hans tunge og svang armene om hans nakke og lod deres tunger danse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:27

Barishan smilede og nød det. Han kunne mærke hans puls stige. Han grinede lidt. '' du er godt nok vild var ''. Han gav et ryk i hende med sine arme og holdt bedre og hårdere fat i hende. Han kiggede hende i øjnene og bed hende i underlæben så den begyndte let at bløde. Så satte han læberne på hendes hals og lavede igen et sugemærke på dem. Han smilede og sagde. '' det er bare mig der er stærkest ''. Han spændte alle muskler for at holde hende godt fast så hun ikke kunne bevæge sig. Han slikkede blodet af hendes hals og kyssede hende igen på læberne så de igen kunne smage den metalliske smag af blod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:31

Kajika mærkede ham bide hul i hendes underlæbe og sagde"mmmh skat det gjorde auv ondt..." hun mærkede hvordan han lavede suge mærke og sagde"vis jeg skriger lader du mig så gå??" hun så på ham med blide uskyldige øjne, dog ville hun ikke gå men nøj han var pirrende nu mod hende som ville han blot drille...*hmm gad vide om han overhovedet har lyst til mig..... det er som om han ikke ser på mig som jeg ser på ham? og hans krop...* hun sukkede lidt i det hun smagte den metaliske jern smag i munden fra sit eget blod og snavede blidt med Barishan så man kunne se blodet rande ned af hendes læber og hals og fortsætte ned af hendes krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:39

Barishan kunne mærke hvordan lysten til hende ikke var til at modstå. Han slap hende og tog et par dybe åndedrag. Så grinede han lidt. '' skat. Ved du hvor svært det er at modstå dig og virke ligeglad ''. Han træk vejret tungt og havde et dyrisk blik i øjnene. Han svedte mildt og en sved perle gled fra hans hals ned af hans brystkasse. Han stod virkelig og holdt sig tilbage. Han ville ikke være for hård ved hende. Han ville bare vise hende at han kunne modstå hende. Men det var svært for ham. Hans puls var meget høj og han havde det meget varmt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:42

Hun betragtede ham og det kom som en stor overraskelse i det hun sagde"det... det vidste jeg ikke det var elskede... er der noget jeg kan gør for at det nemmere at modstå? mig min elskede så vil jeg gør alt for dig for du ikke har det for hårdt.. dog må du jo gerne tag mig elskede" hun smilede kært og gik hen mod ham og trak sin top over hovedet og en helt blottet overkrop var fremme med de smukke faste bryster... og hun strøg ham blidt over kinden og hviskede"jeg elsker din dyriske side elskede og at du er så ridderlig både os, fordi at det pirre dig har jeg ret"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:01

Barishan smilede og satte en hånd på hendes kind og sagde med en blid stemme. '' du er alt hvad jeg nogensinde har ønsket. Jeg er verdens heldigste mand, ved du godt det Kajika?. Når du er her glemmer jeg alt ondt og nyder livet som jeg aldrig har gjort i mit liv. Jeg må være en god person siden jeg er blevet velsignet med en kone som dig ''. Barishan kyssede hende blidt og holdt hende tæt ind til sig. Faktisk havde han aldrig været mere lykkelig en han var lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:10

Hun rødmede og sagde"jeg elsker dig barishan og jeg er da den heldigste kone med sådan en mand der både har en god side og en ond og for ikke at sige en nuttet og fræk side" hun grinte og kyssede ham blidt og sagde"men jeg glemmer os alle andre ting end dig og jeg nyder virkelig at være nær dig" hun nussede sig op af ham og kyssede ham op og ned af halsen mens hun stille nussede hans pandehår og sagde"så elskede hvad vil du gerne lave nu???" hun betragtede ham med disse intenst lystende øjne og anede ikke hvad han ville sige.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:15

Barishan smilede og kiggede hende ind i øjnene. '' jeg vil lige det du har lyst til at lave min elskede kone. Ligemeget hvad det er ''. Barishan kyssede hendes kind og satte sig ned på bjælke sengen og satte hende på hans skød. Han kørte blidt en hånd igennem hendes hår. Han havde et drømmende blik i sine øjne og det største smil hun nogensinde havde set ham have siden de besluttede at forblive gift. Faktisk smilede han hver dag siden den dag. Det var oprigtige smil, normalt plejede hans smils bare at være falske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:19

kajika rødmede let og sad blot der og kyssede ham på læberne og trak hans bukser helt af og tog sit tøj af og nu var de begge splitter nøgne... hun kyssede ham på læberne og nussede sig blidt op af ham og berørte hans pik med hænderne blidt i det hun stille begyndte at give ham et handjob... uden at bryde det intense blik med ham som lyste op af lyst til ham... hun slikkede ham op af halsen og sagde"Du bare for dejlig barishan jeg elsker dig så højt og kom nu.... kom nu sig hvad du har lyst til"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:26

Barishan lukkede øjnene og prøvede at koncentrere sig. Han havde svært ved det. Efter lidt tid åbnede han sine øjne og greb fat i hende og skubbede hende op af vægen hårdt. Han løftede hendes ene ben op og kiggede hende ind i øjnene og gik tæt ind til hende så hun kunne mærke ham mellem hende ben. '' jeg spurgte dig hvad du havde lyst til skat ''. Barishan smilede ondt og bed hende hprdt i halsen og slikkede hende med tunge spidsen over hendes læber. Derefter så han på hende og smilede ondt imens han trak vejret hurtigt og havde et dyrisk blik i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:34

Hendes blik betragtede ham med intensitet og hendes læber var fugtige af hendes hurtige åndedræt på grund af hendes hjerte bankede så hurtigt og adrenalinen stod på spring til at komme hvornår det skulle være... hendes blonde hvide hår lå ned af hendes ryg og hun rødmede let og sagde"er du okay barishan?" hun betragtede ham i det han greb fat i hende skrig hun lidt og mærkede så væggen mod sig og sagde"arh!! skat!" hun mærkede hvordan hans stive pik var nær hendes underliv og hun mærkede hvordan den næsten vibrerede... den ville ind i hende det var hun sikker på... og hun blev langsomt mere våd så det nærmest dryppede ud af hende... hun så på barishan med rødmen uskyldig over kinderne og sagde"jeg har lyst til dig elskede.... jeg har lyst til at få dig op i mig" hun rødmede og gav et lille støn fra sig da han bed hende i halsen igen så det begyndte at bløde... Hun berørte hans pik blidt med fingerne igen og gav ham et lettere fugtigt handjob fordi hun strøg hans pik op af siden så den blidt blev gneden op mod hendes fugtige underliv... dog var han slet ikke tæt på at være oppe i hende, så skulle han først løfte hende op og ned på pikken eller gå ned i knæ og op i hende, dog ville det gøre ondt på hende vis han gjorde det sidste....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:42

Han kunne mærke hvordan han igen næsten forsvandt ind i sig selv og dyret tog over. Han løftede hende op i luften og pressede sig ind i hende. Han kom med en næsten knorrende lyd i det han begyndte at løfte hende op og ned. Efter lidt tid smed han hende ned på bjælken og blev næsten som et vildt dyr han bevægede sig hurtigt frem og tilbage. Dybere og dybere. Hurtige for hurtigere. Ha han havde gjort det i en tyve minutters tid vendte han hende om og tog hende bagfra. Meget hårdt og voldsomt. Han var meget dybt inde i hende. Efter lidt tid blev han blidere. Han næsten knorrende vejrtrækning ændrede sig og blev normal. Han vendte hende om og tog hende normalt. Blidt og roligt. Han kyssede hendes hals og berørte let alle dele af hendes krop langsomt imens han smilede. Efter det begyndte han at tage hende hurtigere dog stadigvæk blidt. Efter noget tid sådan kom han med et støn og lagde sig ovenpå hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:57

Kajika så på Barishan i det hun mærkede ham inde i sig og skrig højt"ARGH!!!" hun lukkede øjnene og hendes hænder ledte desperat bagved hende efter noget at holde ved, noget at dulme smerten fra underlivet med, dog efter noget tid mærkede hun nydelse og smerte... han var så vild"åårh!" hun mærkede hvordan han blev vildere og hun hørte dråbere ryge ned på guvlet... det var dråbere fra hendes underliv... han var for hård.. i det hun mærkede ham tage fat i hende og smide! hende ned på bjælkerne udstødte hun et højt skrig og nærmest klagende støn"arrrrrhhhh" hun bed tænderne sammen og stønnede så meget hun kunne, de hurtige og højlydte støn ville ikke holde sig tilbage!!... hun mærkede hvordan han vendte hende om og hun skrig i det han ramte hende Gpunkt fik hun hurtigt orgasme og mærkede hvordan han vendte hende om igen og hvordan han blev blidere ved hende..hun bordet sine negle ned i hans ryg og mærkede ham endnu! EN GANG VÆRE SÅ FLABET OG KOMME I HENDE!!... hun skrig højt og lukkede øjnene i det hun mærkede hans sæd i sig og sagde"Skat! Skynd dig og gå af.... jeg er ikke på noget beskyttelse!!... jeg ender med at blive gravid!..." hun bed sig i underlæben og kiggede på barishan med en let rødmen over kinderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:04

Barishan nikkede og fjernede sig. Han lå ved siden af og prøvede at få vejret. '' undskynd jeg var så hård ved dig skat. Kunne ikke helt styre mig ''. Barishan grinede lidt. '' skulle du måske have tænkt på før du gør sådan nogle ting ved mig. Du ved hvordan jeg bliver skat. Men det gør heller ikke noget. Gør det? ''. Barishan smilede og nussede hendes kind med en finger. Han kunne ikke forstå hvordan han kunne miste kontrollen på den måde. Men det var dejligt. Han følte sig fri og følte virkelig han viste hende hvilken effekt hun kunne have på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:10

kajika lå der svedig over svedig!! glinsende gyldenbrun gudinde agtig hud, som var hun smurt i guld og lagt der foran ham livlig og svedig, blød som smør var hendes hud, lækker og dejlig blød... hendes åndedræt var vildt... hun stønnede nærmest for hver"årh... årh... uuuuh..." åndedræt der slap de smukke mishandlede læber af hendes der var kysset så vildt... hun tog sig til maven og mærkede hans safter glide ud af hendes underliv... hun så, så forbandet svag og uskyldig ud, og hendes læber var smukke funklende og øjnene blanke"Okay skat du fik mig til at skrige og den tur der... den var vild... men næste gang ikke kom i mig jeg ender med at blive gravid"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:16

Barishan grinede lidt. '' den var godt nok vild skat. Skal prøve at huske det. Men som du ved er jeg fra en anden tid. Jeg er over 800 år gammel. Jeg er lidt gammeldags hvad sådan noget angår. Hvis det sker sker det, men skal nok tage hensyn til din holdning og prøve på at huske det. Hvis det sker så er det da også ligemeget. Jeg ved du bliver verdens bedste mor ''. Barishan smilede og fik langt om længe styr på hans vejrtrækning. Hans øjne betragtede stadigvæk hendes krop med et lettere vildt blik. Han satte sine arme bag sit hoved og sagde. '' jeg var ikke for vild ved dig var jeg? ''. Barishan grinede lidt men virkede også alvorlig i hans spørgsmål.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:20

kajika strøg blidt håret væk fra sin krop så det ikke klistret sig og sagde"åååh jo lidt jeg begyndte at bløde faktisk og arh" hun prøvede at sætte sig op men kunne ikke... hun lod sig lægge tilbage igen og sagde helt overrasket og uskyldigt med et stejf af liderlighed"årh skat... jeg kan ikke ... jeg kan ikke rejse mig op.. du har helt slidt mig så jeg er helt øm inden i og mit underliv og mit liv.... årh elskede dog... hvor er du vild... dog var det dejligt og du fik endelig dit ønske om mit skrig og jeg glad for at du .... at du tager det sådan" hun smilede kært og bed sig let i underlæben og betragtede ham i det hun sagde"Jeg ville dog bare ønske der var mere forspild ,... faktisk har du aldrig..." hun tog hans hænder dog vidste hun han kunne bluve vild måske igen og tag hende hårdt men hun tog chancen og lagde hans hænder på hendes bryster og sagde"Tag på dem elskede...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum