Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I love you(Barishan=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I love you(Barishan=privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:46

Barishan stod lidt og følte hendes ord ramme ham. Hun havde ret. Hvordan kunne han være en stærk kriger men være naiv nok til ikke at tro pigerne han anså som sine venner ville kunne falde for ham og kysse ham. Han måtte passe bedre på, være mindre naiv. Han var gift nu. Men var det for sent?. Barishan lagde en hånd på skulderen af Kajika. '' du har ret. Jeg skulle have passet mere på. Jeg skulle have set det komme. Jeg sagde til hende at det var dig jeg elskede. Det var det vi snakkede om. Vi snakkede om at jeg var ked af at du ville gå til Zane og sikkert blive dræbt. Hele vores samtale var om hvor højt jeg elskede dig og det kunne hun ikke forstå. Undskyld Kajika ''. Barishan stod og afventede hendes reaktion stadigvæk med hans hånd på hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:55

Kajika tog hans hånd af i det hun løftede sin hånd og skulle til at stikke ham en lussing og det lignede en temmelig hård en, men hun kunne ikke.... hun holdte for meget af ham til at kunne skade ham med sin evne, sit magi.... sine egne hænder... hun så på ham med de hav blå øjne i det der gled tåre ned af hendes øjne og hun sagde blot"Du er et naivt fjols Barishan! og jeg vil alddrig tilgive dig... men jeg vil heller ikke dømme dig denne gang for noget du ej kunne forhindre men sker det igen... er.... er dette forhold i stor fare for seperation!!! en fejl er nok til at jeg vil lade helved styrte om dig... jeg fortjener ikke at få knækket min stolthed og mit humør min kærlighed eller få flere billeder i hovedet af dig og en eller anden dulle! forstået!" hun råbte det nærmest i det hun smed posen mod væggen dog uden indholdet faldt ud og gik ud på badeværelset og sagde"men du skal ikke kysse mig de første dage.... jeg kan ikke se på dig forløbig... så vil du blot lade mig sove i fred.... oppe i sengen alene de første dage, tænkt barishan.... tænk vis en anden havde placeret hans læber på mine .. han ville ha endt på hospitalet nu, men du kan ingen gang sørger for at de lære noget, om det så var en ven ville jeg føle mig forrådt af den ven eller bekendt... jeg ville være fyldt med skam inden i over at ha ladet chancen komme for at den anden kunne gribe den og kysse mine læber, tænk vis en anden fyr havde taget på mig og kyssede mig blot ud i det blå... ville du så kysse mine læber uden billederne af den anden mand i baghovedet.... ville du kunne rør mine læber uden at tænke på at for blot få timer siden var der en anden der berørte dem med en lidenskab os? og at jeg intet gjorde jeg.... at jeg ej straffede personen men blot sagde nogen ord.... ville du så kunne se mig i øjnene igen?? svar mig på det barishan... og når du har svaret... så er jeg klar til at se dig igen" hun satte sig på gulvet på badeværelset med lukket og låst dør og sagde"men indtil da syntes jeg du skal lade det stille boble i dit underbevidste og jeg vil ikke lade Zane dræbe mig... ikke nu jeg har en grund til at leve...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:01

Barishan stillede sig på den anden side af døren og lænede hovedet op af døren. '' jeg har faktisk allerede svaret på det spørgsmål der jeg snakkede med Velarian. Jeg elsker dig og vil bare se dig glad. Hvis du elskede en anden en mig ville jeg være glad på dine vegne. Kyssede en anden dig og du sagde til dem du ikke havde noget for dem og kom og sagde til mig der var en mand der havde kysset dig men du fortalte ham du elskede mig og ikke ville have ham. Så var det ikke dig jeg ville blive sur på men ham. Så. Så ville jeg dræbe ham uden at blinke. Det er mit svar Kajika. Jeg elsker dig og vil kun have dig. Det er sandheden. Simpel men sand ''. Barishan stod og ventede på svaret på den anden side af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:11

kajika sukkede og sagde"Du sagde at du ville styre dine dyriske hensigter... du sagde du ville aldrig tag mig seksuelt!? nogen sinde.... fordi ... FORDI DU RESPEKTEREDE MIG FOR MEGET!!! .... men alligevel så kan du godt krænke min ! respekt ved at gå ud og så ende med at komme hjem og sige en tøs kyssede dig og hun gik godt fra det, fordi du stadig var galant over for hende!!! blotf ordu hun var en tøs!!" råbte kajika i det hun rejste sig og hendes krop osede af vrede.. han kunne sagtens holde sig seksuelt fra sin kone! men nææh et kys kunne han skam ikke straffe en for eller skubbe tøsen af sig inden eller i mens!!..."Ja men du gjorde intet for at skælde hende ud har jeg ret... du var blot simpel men ærlig..." hun rejste sig op og åbnede døren i det hun gik forbi sagde hun tilæ barishan"Jeg troede du var mere mand end det barishan...." hun sukkede og sagde"Jeg går op i seng jeg har forfærdeligt ondt i hovedet og kan ikke klare at høre din stemme lige nu" hun sukkede og sagde det blot for at såre ham fordi hvorfor skulle hun kun være såret når det var ham der havde gjordt noget galt!... ham der ikke havde givet hende tørt på... forstod barishan overhovedet at vis hun gik efter den tøs ville tøsen blot ånde i få sekunder og så dø fordi kajika kunne bruge telekinese og klemme hende til døde... blot ved at lade sin vrede tag over.... og hende selv ville os komme til skade over at skulle bruge den store kræft... hun sukkede inderligt meget og gik hen til sove værelset og lukkede døren og lagde sig i sengen dog uden at låse... hun var så såret.... hvad skulle hun gør... hun ville ikke såre barishan?... men de ord ville bare ud og hun kunne ikke gør andet end at lade ham få dem... at lade ham lide, hun ville ikke lide alene... men han stod jo bare og var som altid... ridderlig og ærlig!... og hun hadet ham lige nu for at han ikke viste mere mandighed...*HA!!! fordi jeg har for stor respekt for dig kajika så går jeg ikke i seng med dig eller lader mit bæst tag over ÅRH! ja sikke en stor respekt du har for mig og mine følser ved at lade en eller anden dulle kysse dig!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:23

Barishan stod lidt på badeværelset. Han kunne mærke hvordan hadet til ham selv voksede. Han kiggede i spejlet og så for første gang sit eget blik. Hvordan det dyriske had lå der. Hvordan han måtte se ud når han kiggede på Kajika med de øjne. Selv med de øjne elskede hun ham. Han hamrede hånden ind i spejlet så det knustes og fløj ud til alle sider. Han kunne mærke hvordan blodet i hele hans krop kogte og hans hjerte hamrede vildt. Han kiggede op mod overetagen og bed tænderne sammen. Hun havde helt ret. Det var på tide han viste sig som en mand og ikke længere satte andres glæde og lykke over hans egen. Han blev nød til at vise hvad der var hans og at han ville havde det. Barishan kig op af trappen og åbnede døren. Blodet dryppede fra hans hånd han havde slået ind i spejlet, han gik over og rev dynen af Kajika og løftede hende op imod væggen og kyssede hende inderligt. Det var slut med at være sød og rar. Der var slut med at lade andres glæde være vigtigere en hans. Den kærlighed de delte var det vigtigste for ham nu. Han holdt goldt fast i hende imens han kyssede hende i lang tid. Fra nu af ville han ikke være venlig og sød mod andre en Kajika og hans familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:34

kajika lå blot der i sengen helt for sig selv hun sukkede inderligt og lukkede øjnene i det hun lagde sig under dynen og tænkte*Måske var jeg for hård... men han sagde han havde for stor respekt til mig, til at ha noget seksuelt før jeg var klar men alligevel.... alligevel kunne han sagtens lade hende gå ustraffet med et smil på læberne over hun fik ham og sikkert ødelagde dette forhold men jeg elsker ham... jeg elsker ham så højt* kajika lod en tåre falde i det hun hørte døren gå op, satte hun sig langsomt op og sagde"barishan!? din hånd" i det han hev lagnet væk gav hun et lille skrig fra sig og mærkede pludselig væggen bagved sig og sagde"Ba....baaa??!! barish...Barishan!! hvad går der af dig!??" hun så overrasket på ham i det hun mærkede hans kys og rødmede og tårene gled ned af hendes kinder, hun kunne jo ikke leve uden de kys, bare at være i samme hus med ham så fik hun lyst til at kysse ham!... hun mærkede hver eneste pryglende masen med hans læber mod hendes som ville det give ham nyt luft... hun prøvede at trække vejret normalt men det gik ikke for godt.. og hun glemte at hun kunne trække vejret gennem næsen så når han slap hendes læber stønnede hun ud med et åndedrag fra den smukke uskyldige strube af hendes, mens hendes krop var blot stiv... mens armene kæmpede og hun stod der med kun sin hvide skjorte som hun havde taget over sin nøgne krop... hun så på ham overrasket uden at kunne sige et ord.... men lukkede så øjnene og kyssede ham endelig tilbage lidenskabeligt, fyldt med lyst og glæde over han kom op til hende og reddet hende fra hendes tanker, fra alt ondt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:41

Barishan blev ved med at kysse hende. Blodet fra hans hånd løb ned af hans arm og dryppede ned på gulvet. Han holdt hende fast med den ene arm og flåede hendes skjorte af med den anden stadigvæk mens han kyssede hende. Han løftede hende op og selv om der var et stykke over til sengen smed han hende hele vejen så hun landede i sengen med et brag. Han stod lidt og kiggede på hende imens hun lå der. Hans hånd var knuget sammen og blodet dryppede fra den. Han sagde ikke noget han stod bare der. Lidt efter kig han over og lagde sig ovenpå hende. Han samlede hende arme og lagde dem over hendes hoved og holdt dem fast med en arm. Så kiggede han hende dybt i øjnene og førte langsomt den anden hånd fra hendes hals, længere og længere ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:48

kajika så på Barishan og sagde"Skat undskyld det jeg sagde men wow!" hun lukkede øjnene og gav et klage skrig fra sig"Arhh!" da han tog fat i skjorten og rev den i stykker ned af, så knapperne sprang til hver side og syningerne gik i stykker og skjorte blot hang ned af hendes arme og blev flået det sidste stykke af, og hendes bryster hoppede let, fordi han sådan havde taget fat og bare revet den af. hendes krop funklede blidt fra den ikke helt tørre krop, og da hun mærkede sengen under sig rødmede hun blot mere end normal og det lignede rouge over hendes kinder... hun mærkede hvordan hans greb blev stramt om hendes arme"arh skat...? Hvad gør du dog ved mig MMH!" hun mærkede hvordan han lod den anden hånd stryge mod hendes krop og blodet fra hans hånd stille piplede ned på hendes krop i mens hun havde lukket øjne og prøvede lidt at komme fri, af ren refleks fordi hun ikke var vand til denne behandling?.. Hun mærkede hvor våd hun var mellem bene, efter ham... efter hans stive lem.. hendes krop ville ha ham, hun ville ha ham... men hun var dog noget bange, han var så vild nu.... så utæmmet!?... og han nærmede sig hendes underliv!!!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:01

Barishan kiggede hende ind i øjnene. Han kyssede hende hårdt og inderligt på læberne. Han trykkede sine læber så hårdt imod hendes at det dunkede i deres læber. Han kunne mærke hvordan hun var. Han vidste at han ville svigte sin ridder ed hvis han tog hende uden af have fået lov af hende. Men lige nu var der intet andet i hans hoved en hende. Han førte hånden hele vejen ned. Han kunne mærke hvordan det sidste af hans fornuft kæmpede imod. Fortalte ham at lade være. Men nok var nok, han var færdig med at være den gode ridder. Nu var det på tide at tage hvad han ville have. Barishan fjernede sine læber og slikkede hendes hals. Kunne han gå videre en han havde gjort. Havde det onde og dyriske i ham fået overtaget?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:32

Hendes ryg svejede blidt i det hun mærkede hans hånd nærme sig og sagde"barishan!" hun rødmede inderligt og mærkede hvordan hans læber trykkede og hendes læber begyndte så småt at stikke, mens hun mærkede hans greb blive vildere i det han slikkede hende ned af halsen sank hun en klump og sagde"barishan vil du ha min krop" hun betragtede ham med dirrende øjne og rødmende kinder for ikke at sige liderlighed og fugtig mellem bene ved hendes underliv af ophidsel over den seksuelle berøring....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:40

Barishan fik langt om længe lidt kontrol over sig selv. Han kunne mærke lysten hende var stærkere en nogensinde før. Han satte sine læber hen til hendes øre og hviskede blidt ind i det. '' jeg vil have hele dig. Du er min for evigt, jeg giver ikke slip på dig. Det er os to for evigt ''. Barishan holdt hende stadigvæk hårdt fast. Han slikkede hende over halsen med tunge spidsen over til hendes øre og hviskede i det. '' Ja ''. han lod sin hånd køre hele vejen ned imens han sagde det. Var han virkelig ved at give afkald på sin ære. Var han ved at gå så langt. Brændte han så meget for hende. Barishan følte alt hans blod kogte og han kæmpede for ikke at blive helt vild og lade instinktet tage for meget overhånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:48

Hendes øjne funklede som stjerner på himlen, hendes finger var blide og røde i det hans greb var stramt og fast, samt hendes nøgne krop lå ubeskyttet og skrøbeligt foran Barishan, med den spændte mave, de smukke lår, det våde underliv, de strittende bryster med stive brystvorter, den runde form på dem var smuk og de var bløde... hendes uskyldige krop på de smukke hvide lagner af uskyldighed og følsomhed... Kajika betragtede hans dyriske over flammende smukke øjne der viste den inderste lyst hun nogen sinde havde set.. Gjorde hun virkelig sådan ved fyre?, at de ikke kunne styre dem selv fra deres lyster og deres grænser.." Elskede jeg din forevigt... intet skal skilde os ad, end ikke andre tøser eller folk, jeg burde ha forstået bedre at du var et offer for hende, men ikke mere du stærk nu kan jeg se... du virkelig en ægte mand nu!" hun kyssede ham på læberne da hans tunge forsvandt fra hendes hals og hun lod sine læber statisk næsten, stryge mod hans i mens hendes hoved var til den ene side og hans til den anden... mens han holdte hende og begreb sig næsten på hende.."Elskede rør ved mig, jeg kan ikke klare det her" hun rødmede over kinderne uskyldigt i det hun så på ham og bed ham blidt i underlæben og sagde nærmest stønnende"Jeg har lyst til at rør ved dig barishan.... du gør mig så liderlig" hun kunne ikke holde det skjult.. hendes underliv dryppede hendes safter fra, og ned på det smukke hvide lagn og plettet det, som hendes mund løb i vand blot for at smage hans specielle stive lem der så inderligt sikkert skrig efter hendes huller.. hun kunne ikke lade vær med at lukke sine øjne i skam for hvad Barishan ville sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 16:59

Barishan vidste at han ville kunne gøre hvad han ville nu. Dog var der noget i han der tænkte. * hun har gjort mig helt vild så længe, sådan som hun gør ved andre. Nu er det hendes tur til at blive vild. Til at føle hvordan det er at modstå en man virkelig brænder efter *. Barishan smilede og bed hende blidt i øret. '' så det gør jeg. Jamen jeg tror bare jeg vil tirre dig meget mere så ''. Barishan kørte langsomt en finger op og ned af hendes lår. Han kyssede hende blidt på munden og bed hende så blidt i øret. Han lagde sig over på hende så hun kunne føle ham i mellem hendes ben. Barishan grinede og hviskede hende blidt i øret. '' jeg må jo blive ved til du tigger mig så ''. Han kunne føle hvordan han han drillede hende. Hun skulle føle det som han havde gjort. Han havde magten lige nu og han nød det. Barishan grinede sagte, drilsk, forførrende. Han kørte næsten sin finger helt om mellem hendes ben men også kun næsten. Han havde hende i sin magt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:07

Hun lukkede øjnene i og stønnede blidt små vejrtrækninger ud fra struben og sgade"mmmhm! Barishan stop det alt for dejligt og pirrende!! jeg kan ikke holde til det, lad mig rør ved dig jeg ber dig" hun mærkede hvordan hendes krop rystede efter nydelse!. Hun ville så gerne mærke barishan ved sig hans hænder på hendes krop!... men hvorfor ville han dog tirre hende,.. og tro han kunne gå godt fra det ... næææj nej! han ville få igen ville han. hun mærkede hans stive pik der var tæt på hendes underliv!... hvilken følse og hvilket begær hun dog fik!... hun kunne ikke holde til det mere hun prøvede at komme fri i det hun skrig højt og inderligt med nydelse i stemmen det hun nok aldrig skulle ha skreget i sit liv... det eneste ord der holdte barishan tilbage fra at blive helt opslugt af sit mørke"BARISHAN!!!...." hun skrig højt og man kunne høre hvor liderlig hun var"JEG BER DIG! TAG MIG!!!" hun åbnede øjnene og så flovt på barishan med den uskyldige lille skole pige rødmen over kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:16

Barishan smilede og grinede ondt. '' det skal jeg nok, du må bare vente. Jeg har magten nu og jeg bestemmer ''. Barishan slap drilsk en af hendes arme og kyssede hende igen. Han gled sig lidt op af hende for at drive hende mere til vanvid. Han nød at have magten. Faktisk syntes han det var sjovere en at jage det her. Han følte han kunne blive ved med at pirre hende i lang tid. Det var dejligt at se hende sådan her. Han havde aldrig set den side af hende og han ville gerne se mere af den side. Han vidste han kunne få mere af den frem hvis bare han blev ved. Han ville se hvor langt han kunne køre hende ud. Han kunne føle hvor sjovt og spændende det var. Dog vidste han ikke hvor det ville ende. Bare at det var godt og sjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:27

Kajika så på ham rystende og sagde"nej jeg ber dig ! barishan tag mig,... jeg kan ikke holde det ud!" hun bed tænderne sammen og lukkede øjnene med den pinlige rødmen over kinderne som var der tegne røde streger under hendes kinder, og hun mærkede hvor våd hun blev ved sit underliv når han gned sit lem op og ned af hende, hun ville mærke ham oppe i sig, selv hendes undeerliv begyndte at sige våde lyde og lod ham mærke det våde saft fra hendes indre så våd og liderlig var hun nu.. hun stønnede stille og da hendes hun var fri, tog hun om hans nakke, dog ikke hårdt men lod ham blidt sænke ansigtet og kyssede ham inderligt liderligt!... på de smukke bløde læber af hans, var hendes fyldige pink rosa farvede læber, mens hun duftede af liderlighed og fersken fra det dejlige shampoo de havde rullet sig i.. hun ville flygte og gemme sig, hele hendes krop strittede efter at få hans lem op i sig... hun så på ham og sagde"hvorfor... tør du ikke rør ved mig elskede.... vil du ikke ha min krop" hun ville ikke være fanget!... hun ville have ham... det var næsten før hun hun savlede af nydelse over at ville ha ham... Hans dejlige krop mod hende, og brysterne klemt mod hans overkrop i det hun listede den frie hånd ned..... ned til hans lem så godt hun kunne og berørte blidt hans pik hoved og rødmede..."Skat jeg ber dig mmmhh tag mig!.... uuuummm"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:35

Barishan grinede sagte. Han havde aldrig troet han ville se hende på den måde. Hun var helt vild. Hun havde en indre side der mindede om hans. Han ville se hvor vild hendes mørke side kunne være. Han slap hendes anden arm og bed hende i øret imens han sagde. '' jeg vil gerne men det virker til det er dig der ikke kan holde tilbage mere var ''. Barishan havde aldrig troet hun ville være sådan her. Han nød det, det var dejligt. Han havde hende i sin hule hånd. Hun var i hans magt. Barishan tog sine hænder ned på hendes hofter og smilede ondt. Han havde ikke tænkt sig bare at give hende hvad hun ville have. Han havde hende endelig hvor han ville, det skulle nydes. Han havde aldrig set den side af hende men han kunne lide den,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:41

Kajika tog om ham og tog ham ned og lægge på sig igen efter som hun intet kunne gøre for at komme fri eller for at rulle rundt og derved få ham op sig... hun rødmede og bed ham let i halsen, små lovebites dog så det begyndte at bløde fra hans hals og hendes krop svejede, hendes ryg var lidt bøjet så hun var tæt op af hans krop og hun tog blidt om hans stive lem i det hun satte sig op med ham på knæ foran sig mens han holdte hendes hofter.. hun så på barishan og slikkede ham let op af halsen, begge sider blødte det ned fra. Mens hun lod de smalle smukke finger tage blidt om hans pik og nu, for første gang så hun ned mod den og opdagede hvor stor den var... Hun betragtede barishan med et lettere nervøst blik og lod blidt den ene finger komme op til hendes tunge, og slikkede let fingeren helt våd af hendes savl... og lod den blidt føres ned til hans pik og kørte sin finger i cirkler rundt om hans pik hoved, mens hun smilede tilfredst og kørte den anden hånd op og ned i et langsomt og pirrende handjob...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:52

Barishan greb hende og ventede ikke mere. Det var på tide de gjorde det for første gang. Han kunne mærke hvordan han kom ind og blev et med hende. Han havde det godt med det. Det var som om de var en person. Han nød det da de var i gang. Han holdt hende nede det meste af tiden. Faktisk mere som et vildt dyr. Han førte sine hænder og hele hendes krop og nød hvert et sekund. Det blev vildere og vildere, hårdere og hårdere. Han gik rigtig til den for at tilfedsstille hende. Han blev ved med at kærtegne hver del af hendes krop. Han vidste hun var den rigtige og det føltes godt. Efter en times tid kunne han ikke holde sig mere og endte det i et stort brag hvor han gav alt hvad han havde i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:57

Kajika så på Barishan og kyssede ham i det hun mærkede ham komme op i sig tog hun om ham og skrig højt"Arhh!!" hun bed tænderne sammen"Mmmh!!" hun kunne mærke hver et stød op i sig, mens hun var så våd at det gled ned af hans pik.. hun kunne mærke hvordan hun længdes mere og mere efter ham, den måde han blot tog hende på!... den måde han nydte at gøre det vildere og hårde.. han styrede alt... han havde kontrollen nu, og kajika var blot ja... blot helt hjælpeløs.. hun mærkede stødene komme oftere nu og hurtigere"arg!! Barishan" hun bordet neglene ned i hans skulder i det hun skrig og stønnede hurtigere og lukkede øjnene hun turde ikke at se.... i det hun mærkede ham komme inde i hende skrig hun højt og hun kom på samme tid, og da hun endelig gik af ham gled det stille ud af hende... hun lå der i sengen foran ham helt smadret, med maven bevægende op og ned, samt hendes blik lukket. Hun åbnede øjnene blidt og så på barishan og rødmede over hele ansigtet så flov var hun"barishan undskyld jeg ikke kunne mere...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:14

Barishan lagde sig ved siden af og smilede til hende. Han hev efter vejret og havde et glad ansigtudtryk. '' det var vidunderlig min skat. Du er virkelig noget særligt. Du er mit et og alt ''. Barishan kom med et suk af glæde og holdt hende tæt ind til sig. '' se magien forsvinder aldrig i mellem os to. Jeg vil altid hungre efter dig min Skat. Mere og mere for hver dag der går ''. Barishan vidste at de ville få mange af sådan nogle nætter sammen. Hun var jo fantastisk. Hun var lige som hun skulle være og mere til. Barishan grinede meget glad og sagde for sjov. '' tænk hvis du er blevet gravid min skat. Vi ville få det dejligste barn i verden. Det er jeg sikker på ''. Barishan var udmattet. Han følte stadigvæk han hungrede efter hende mens hun lå der svedig og hev efter vejret. Han så hende i et andet lys nu. Aldrig havde hun været smukkere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:18

Hun mærkede hvordan hendes mave bevægede sig nærmest i bølgende bevægelser og hvordan sengen stille var begyndt at knirke af den hårde omgang de havde haft i sengen, mens hendes hånd blidt strøg barishan over brystkassen og hendes blik betragtede hans smukke ansigt"jeg elsker os dig elskede... og ja tænk men det ville dog heller ikke være godt vis jeg var det fordi så ville jeg ikke kunne kæmpe mod Zane? ikke også" hun grinte kært og slikkede ham blidt over hans brystvorte på den side der var mod hende og rørte ved hans svedige krop og sagde"Mmmmh du virkelig.... virkelig! vild elskede jeg elsker dig og tro du får din straf bare vent haha der ingen der har magten andre end mig" hun grinte og så stille ned mod hans lem og slikkede blidt blot for at drille hans pik en gang oven på hovedet af den som man kaldte det og lagde sig så ved siden af barishan med et uskyldigt smil og sagde"jeg kan næsten ikke holde mig fra dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:24

Barishan grinede og kyssede hende på munden blidt. '' der ville være en drøm hvis du var gravid så. Vil ikke have du skal kæmpe imod Zane. Disuden har jeg snakket med en af de Ridderne der arbejder for min Familie. Caspian har lokaliseret Zane. Jeg skal snart mødes med ham og ende det her en gang for alle. Så kan vi blive en familie. Få et hus, have, hund og små smukke børn der løber rundt og kalder på deres mor ''. Barishan grinede og klappede hende i røven og kyssede hendes mave. '' så man har vel lov at ønske, har man ikke ''. han var glad. Han havde fundet kvinden han skulle leve sammen med resten af hans liv. Zane ville ikke kunne stoppe ham nu. Ingen kunne stoppe ham nu. Han kiggede ned af sin dejlige kone og følte hvordan hans puls steg igen. Han lagde hovedet på hovedpuden og åndede ud. Han smilte som aldrig før i hans liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:48

Kajika rødmede i det hun gav et uskydligt lille støn fra sig"årh" da han smækkede hende på røven og hun nussede ham blidt i hoved bunden da han kyssede hende på maven, og fjernede hånden stille og roligt da han lagde sig endnu en gang på puden som om han var ved at dø.."Okay men elskede jeg vil ikke ha der sker dig noget! jeg mener det, vis der skete dig nogen ved jeg ikke hvordan jeg ville reager?" hun sukkede og tog sig blidt til maven og lavede det der chamerende lidt til siden smil og blottede de perle hvide tænder og grinte kært af hans lille løber rundt og råber mor kommentar"jamen de ville da os råbe far og overfalde dig med alle deres nye evner du skal lære dem at bruge" hun grine sødt og kyssede ham blidt på læberne og sagde"mmmh du er det bedste der sket i mit liv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:57

Barishan smilede og fjernede et lok hår fra hendes ansigt og kiggede hende i øjnene. '' hvor ser du smuk ud skat. Jeg ved du bliver den bedste mor en dag. Jeg skal nok passe på men jeg vil møde og besejre Zane før du går ud og kommer til skade. Du betyder for meget for mig til jeg kan tillade det. Jeg vil vinde og gøre Verden et sikre sted for vores børn. Stol på mig, jeg kan vide over ham ''. Barishan kyssede hende blidt på munden, så lænede han sig ned og kyssede hende på maven og sagde stille og roligt. '' hvis der er nogen der inde så skal far nok sørge for at lave verden et bedre og mere sikkert sted for dig at blive født i ''. Barishan kiggede op på Kajika og smilede som aldrig før. '' bare rolig min elskede. Jeg skal sørge for intet ondt kommer til at ske mere. Jeg dræber Zane, vent bare og se ''. Barishan følte sig mere sikker end nogensinde før. Han havde noget at kæmpe for der var større end alt andet. Kærlighed, han vidste nu han ikke kunne tabe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 2 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum