Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I love you(Barishan=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I love you(Barishan=privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 4 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:34

Barishan kiggede letter overrasket mod Kajika. Udtrykket ændrede sig til et alvorligt kampklart blik i hans øjne. '' du sagde jeg var en mand. Du har ret. Caspian min tro væbner har informeret mig om at Zane angriber det artifact jeg snakkede om da vi var ved Velarian. Det er min pligt at forsvare det. Jeg bliver nød til at tage hen og bekæmpe Zane og hans mænd. Jeg vil vinde. Vinde for din skyld min elskede kone. Vær ej bange, mig og mine Aspara riddere vil vinde og jeg vil vende tilbage ''. Barishan tog om Kajika så hun blev presset imod hans kofte og kunne tydeligt mærke ringbrynjen. Han kyssede hende fast og kærligt på læberne og kiggede på hende med et kærligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 4 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:38

Kajika så på ham med tåren ned af kinderne og sagde med den mest sørgmodige stemme der overhovedet kunne være ever!..."Jamen jeg vil ikke ha du forlader mig nu, jeg ikke klar til at slippe dig og lade dig drage i kamp uden mig elskede... jeg vil ikke ha du forsvinder!!" hun krammede ham ind til sig og kyssede ham lidenskabeligt på læberne tilbage og med kærlighed i hver hendes små kys, i det hun stille rejste sig og så alvorligt på ham dog såret og sagde med en lettere stolt stemme"gå elskede... gå og vind for os begge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 4 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:44

Barishan smilede og følte virkelig han havde alt verdens styrke nu. Han kiggede på hende med et blik der viste han var klar nu. '' jeg vil vinde for alles skyld. Men mest for din min elskede. Jeg vil ende det mig og Zane startede for så lang tid siden. Jeg vil ikke tabe. Når jeg kommer tilbage så ved jeg du venter her på mig. Det giver mig mere styrke en du kunne forestille dig. Jeg elsker dig Kajika ''. Barishan kyssede hende en sidste gang og sprang ud af vinduet med et smil på læberne. Aldrig havde han været så klar på kamp som han var nu. Han lignede virkelig en Ridder da han sprang ud. Hans gule hår flagrede i vinden på vejen ud.


//out^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 4 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum