Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I love you(Barishan=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I love you(Barishan=privat)

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 19:03

Hun rødmede og smilede kært i det hun prikkede barishan på næsen og sagde"så glæd dig nu ikke for hurtigt det kan jo ende med at du føler verden går under vis jeg ikke er gravid elskede og det jo os et stort ansvar og jeg blot 17 år ?" hun kiggede på ham temmelig alvorligt men grinte så og rødmede let.. hun kyssede ham igen og elskede virkelig at lægge op af ham.. hun betragtede hans dejlige øjne og sagde"elskede jeg kan ikke gør for det men har du virkelig stadig lyst til mig siden dit lem stadig er stivt" hun grinte og tog dyne over dem og sagde"sådan elskede nu kan du ikke se min krop eller få dejlige vilde lyster" hendes finger gled op af hans kind og hun smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:47

Barishan grinede glad og kiggede på Kajika. '' jeg ved godt chancen er lille, har også lyst til at nyde dig lidt alene før vi tænker på børn. Dog ved jeg det er med dig jeg vil have børn med min elskede ''. Barishan lå og tænkte på hvor dejligt det ville være. Hun var den perfekte kone, derfor ville hun også være den perfekte mor til deres børn. Barishan kørte drilsk en finger op og ned af ryggen af hende. Da hun lagde dynen over sig grinede han. '' se selv, jeg har lige så meget hvis ikke mere lyst til dig nu hvor jeg ved hvor god du er skat ''. Barishan kyssede hende blidt på munden og smilede lykkeligt. Han vidste dog at timen for Zane og hans kamp kom nærmere og han måtte nyde hvert et sekund han havde med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 0:59

Hun kunne ikke fjerne blikket fra ham og nikkede anerkende og sagde"jeg vil os sige eller nærmere indrømme at jeg er temmelig egoistisk og vil os gerne beholde dig i noget tid alene, før vi begynder på alt om familie og børn og alt det der drømme idolisering" hun grinte og tænkte*haha hvor kom det sidste ord fra... nok ment som at børn ser op til en??* hun grinte lidt mere og det lød så uskyldigt og sødt i det hun stille rystede på kroppen og sagde"haha dine berørelser er pirrende elskede" hun bed ham let i øreflippen blidt meget blidt og slikkede ham op af halsen og kyssede ham så langsomt på læberne og sagde"Mmmmmh så dejlige læber der fortjener kys hver eneste minut"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:06

Barishan grinede og nød kysset og tog så fat i hoften på hende og kildede hende. '' jeg ser frem til at blive kysset hvert minut ''. Barishan havde aldrig før været putte nutte typen. Men det var svært ikke at være det. Hun kunne gøre ham dyrisk og vild. Selvfølgelig kunne hun også gøre ham blød og sød. Han gled blidt sin næse op af hendes og smilede til hende i det han kilede hende igen og sagde. '' jeg stopper ikke før du siger be be min skat. Og det skal være meget overbevisende og tiggende ''. Barishan rakte tungen ud og smilede drilsk til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:10

Hun rødmede let og kyssede ham inderligt på munden bedende nærmest og hviskede sensuelt i hans øre"Når elskede du vil virkelig gerne høre mig tigge hva som din lille slave så du ved du har magten over mig og gør mig liderlig måske eller dig selv mere ved at høre mig tigge, men hvordan skal jeg tigge???... hmmm med munden, med ord??? med mine ben" hun strøg bene op af hans lår blidt og lod blidt fingerne stryge over hans lem blidt og slikkede sig forføriisk og lettere erotisk om læberne og sagde"Mmmmh hvad vælger du hotte"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:22

Barishan smilede skævt. '' du er blevet noget af et vild dyr var skat ''. Barishan kyssede hende dybt og længe. Han kunne lide denne side af hende. Det var som med ham selv. Hun havde også holdt tilbage. Hvorfor var han ikke sikker på. Han var bare glad for hun ikke gjorde det mere. Barishan tænkte på de andre i hytten der måtte have hørt dem. Riku, Kitja, Vanilin, Ai. Barishan rømmede sig lidt og hviskede i hendes øre mens han smågrinede. '' tror du de andre hørte os? ''. Barishan ville være flov næste dag ved morgen bordet hvis de andre havde hørt noget. Han kiggede på Kajika og smilede lidt nervøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:26

hun betragtede ham og tænkte sig lidt om i det hun kom blot til at grine over det og nikkede så temmelig ivrigt som om det var en god ting at de skulle ha hørt dem. Hun kunne ikke alde vær med at betragte hans krop og sagde"du så dejlig barishan du mere end hvad jeg forventede du er... jeg håber blot bare vores kampe kommer til at gå godt???" hun kiggede temmelig forvirret på ham i det han stille begyndte at smågrine og sagde"men ja jeg tror de andre hørte os" hun bed ham blidt i øreflippen igen og lagde sig så tæt op af ham og sagde"Mmmmh du så dejlig at lægge op af, jeg ville ønske det varede ved"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:39

Barishan smilede og kyssede hendes pande. En let brise ramte hans frie øre. Det var en besked fra hans væbner Caspian. *så Zane nærmer sig Artifactet. Det giver mig resten af natten til at nyde Kajika. I morgen starten min kamp på liv og mod imod Zane *. Barishan sagde med selvsikkerhed i stemmen. '' når vi besejre Zane vil vi kunne nyde det resten af vores liv mig skat ''. Barishan hold om hende. Han holdt hende tæt. Det kunne meget vel være sidste gang han holdt hende i sine arme. Denne sidste nat. Deres første rigtige nat sammen. Barishan smilede. Han havde oplevet rigtig lykke. Han var klar til at møde Zane. Mere klar en han nogenside havde været før. Barishan kyssede Kajika inderligt og hviskede. '' jeg elsker dig skat ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 1:46

kajika rødmede over de smukke sarte kinder og sagde med et kys mod hans læber og en dejlig hvisken"jeg elsker os dig min elskede" hun kyssede ham på kinden og lagde sig ind til ham i det hun stille fik det sagt" skal vi lægge os til at sove, nu vi er så udmattet" hun så på hans hånd og lod sine healing evner blidt heale den, der hvor den ikke havde healet helt, så hun hjalp hans rigtige healings evne og sagde"ddet har du ret i skat vi skal nok klare Zane og hvad der eller er af udfordringer" hun grinte sødt og kyssede ham på næsetippen og lagde hovedet på puden og sagde"mmmh dejligt" og kiggede mod barishan og strøg ham let over håret"godnat min elskede vi ses når solen står højt på himlen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:05

Barishan ruskede let i Kajika og sagde. '' nej kan vi ikke vente med at sove. Vi ved ikke hvor mange nætter vi mere har sammen før kampen bryder løs. Vil du ikke holde dig vågen med mig noget mere ''. Han lød næsten sørgelig i sin stemme. Han havde ikke lyst til at sove. Han ville tilbringe mere tid sammen med hende. Det var alt for perfekt til at ende nu. Men hun vidste jo ikke at kampen imod Zane var på trapperne. Måske skulle han bare lade hende sove. Der var ingen grund til at bekymre hende. Barishan smilede og sagde. '' nej lad os bare sove min skat. Der er også en dag i morgen ''. Barishan sank en klump. Han ville aldrig dø. Han ville være ved hende i al evighed. Han blev nød til at vinde over Zane i morgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:15

Kajika rystede på hovedet og rejste sig op i det hun let strøg barishan over kinden og ned af hagen og over kæben og sagde"årh elskede jeg går ikke i seng så men bad det går jeg i for at få vasket alt din sæd ud af mig og vasket min svedig stinekende krop så jeg igen lugter himmelsk af fersken og dejlige krops aroma" hun grinte let i det hun tog en ny hvid skjorte med der ned og sagde"er straks tilbage elskede" hun strammede skjorten til sig og den dækkede lige røven men klemte brysterne ind så de var store og mere runde end før. hun gik ned og tændte for bruseren og så rundt i det hun smilede og lænte sig over vasken og så på sig selv i spejlet og strittet med røven bagud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:24

Barishan grinede for sig selv og sneg sig langsomt ud på badeværelset og ind bag Kajika. Han tog hurtigt fat i hendes arme og førte dem i en hurtig bevægelse op af vægen og brugte sin krop til at presse hende op af væggen. Han bed hende let i øret og slikkede hende på halsen og sagde så. '' hvem er det der har magten siger du? ''. Barishan grinede og kørte sin tungespids op og ned af hendes hals imens han klukkede for sig selv. * det havde hun nok ikke regnet med*. Barishan holdt godt fast så hun ikke kunne komme ud af hans greb bare lige sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:34

kajika stod der med brysterne presset!? op af en eller anden badeværelses væg, og mærkede hvordan barishan pressede hendes arme i et fast greb og hvordan hans krop var op af hendes..."Arh,... barishan! DOG!!" hun bed sig let i under læben og sagde"mmmh barishan stop med at tirre mig elskede jeg alt aaaaalt for svag til at kæmpe i mod dig, du har magten elskede det dig der styre dette her, det dig med bukserne på i forholdet som man siger" hendes krop var let fugtig stadig og hun kunne høre vandet blidt ramme jorden piskende og dejligt blødt mod gulvet som var det soft water der kom ud. hun betragtede de smukke hvide klinger og den kolde væg i det hun sagde nærmest stønnende"men barishan årh havd vild u dog gøre ved mig nu når jeg i din magt og helt svag igennem kroppen af dit stive lem der for få minutter var oppe i mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:41

Barishan grinede og slikkede hende øreflip. Han hviskede i hendes øre. '' eftersom du er så svag kunne jeg jo binde dig til sengen eller bare gøre med dig hvad jeg ville. Vi ved hvordan du ikke kan sige nej hvis jeg begynder ''. Barishan smilede. Det var faktisk dejligt at vide hvilken effekt han havde på hende. Han havde ikke troet hun ville have ham så meget som hun havde vist hun ville. Hun måtte have været meget god til at skjule det i starten. Ellers havde han bare vækket den side i hende nu. Han smil voksede og huskede hvad hun sagde der han bad hende om at tigge. '' men hvad vil du helst have jeg gør? ''. Barishan bed hende let i halsen og lavede et sugemærke på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:44

Kajika skrig højt og bed tænderne sammen og sagde"arh!! ? barishan det der gør faktis ondt hvad er det dog du laver???!!" hun havde aldrig i hele sit liv fået et suge mærke eller oplevet et... så da der endelig var en der lavet det på hende syntes hun det gjorde ondt og ikke nok med det men så vidste hun jo heller ikke hvad det var han lavede.. hun gik blidt ned i knæ eller hang blot der i hans greb fordi hun næsten ingen kræfter havde og sagde"Du er vel ikke allerede klar til endnu en tur elskede hvad vis du kommer oppe i mig igen det ender da med til sidst at jeg bliver gravid så!?" hun grinte og bed sig i underlæben og sagde"men du må endelig ikke binde mig elskede jeg ber dig og vandet løber og børnene ender med at vågne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 2:52

Barishan grinede og løftede hende op i sine arme. '' du har nok ret min skat. Dog har jeg ikke hævnet mig for det med pizamanden ''. Barishan grinede let og bar hende op i sengen og fandt de håndjern frem fra brude suiten. '' jeg stjal dem her da vi var der. Tag dem selv på ellers bliver det værst for dig selv min skat ''. Barishan grinede med en drillende stemme og smed håndjernene over til hende. Han vidste ikke hvad hun ville gøre nu. Men det var det han elskede ved hende. Normalt havde han let ved at læse andre men ikke hende. Hver gang han satte hende i et dilemma vidste han aldrig hvordan hun ville reagere. Det var så spændende hver gang. Barishan satte armene over kors og prøvede at virke sur selv om det strålede ud af ham at han var over lykkelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 3:05

Hun smilede frækt og slikkede blidt på håndjernene og sagde"Mmmmh spændende jeg vil nyde at lægge her halv nøgen i din seng og blive taget hårdt igen af din stive pik elskede" hun smilede lettere frækt i det hun stille klikkede håndjernene op og sagde"årh bare du ikke gør noget slemt ved mig vis jeg ikke lystre" hun satte sig op på sine knæ og sad der med bene ud til siden bagved sig på de hvide dog allerede plettede lagner fra hendes safter der var randt ud og hans sæd med.. mens hun stille tog den ene af håndjernene på den venstre arm og lod den klikke i, i det hun spramg hen på barishan og inden han ville nå noget, fik hun klikket den anden! Håndjern!... om hans højre håndled.. og smilede inderligt frækt og sagde"Ups må jeg ikke være ulydig elskede og se de klær dig rigtig flot min lille mand" hun blinkede drilsk og slikkede sig forførisk om læberne og lod blidt den anden hånd hvile over hendes bryster for at dække dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 3:28

Barishan smilede. Han havde ikke regnet med det respons. Det var godt at se hun havde åbnet sig. Dog kunne han ikke skyde tanken ud af hovedet at kampen mod Zane var i morgen. Der ville være folk der forventede at han skulle gøre sit bedste. At han skulle besejre Zane og befri Di Morga. Barishan kiggede på hende og smilede. '' Skat de andre hører os bare igen. Hvad ville Dream og Riku ikke tænke, for ikke at nævne Dream. I morgen er også en dag jeg har ventet længe på. Jeg får nogle af mine Riddere at se igen efter så mange år ''. Barishan lagde sig, hans hjerte hamrede vildt. Han ville gerne have hende, men hvis han ikke havde fået samlet alle sine kræfter til i morgen ville Zane vinde over ham. Barishan kyssede hende blidt på munden. Men nu havde de håndjern på og det virkede ikke til Kajika kunne holde sig i ro mere. Barishan smilede da han vidste at det var hans skyld, han elskede at drille hende på den måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 3:36

kajika sukkede og lagde sig stille ned i sengen med armen let hævet så barishan ikke skulle hænge over sengen som en eller anden dukke ting..."Jamen... jamen du lagde op til det!!! åååårh!! barishan!!" hun bed sig lettere irritabelt nuttet i underlæben og sukkede dybt i det hun viste ham store hunde øjne, og lavede den hængende fremstydende underlæbe og sagde små pive lyde"Mmmh mmmh mmhhh" hun kiggede bedende på ham og sagde"nu jeg blot såret og min krop er såret fordi den elsker dig... og du leger blot med dens følser og lyster" hun sukkede let og hev ham ned i sengen til sig og kyssede ham så blidt på munden og sagde"Men okay jeg gir op" hun tog nøglerne i skuffen og sagde"Her lås op elskede og så lægger vi os til at sove uden at ha mere sjov for i dag okay" hun nussede ham blidt i hoved bunden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 3:42

Barishan havde mest af alt lyst til at åbne den del af håndjernene han havde på og spænde hende fast. Dog gjorde han det ikke. Han åbnede dem begge og lagde sig ved siden af. Han forbedre sig mentalt på kampen i morgen. Det ville blive hans livs kamp. Mere en alt håbede han at Caspian havde samlet nok Asparaer til at klare Zanes styrker. Det var lang tid siden Barishan havde kæmpet i kampe med større numre, han vidste at hans tidligere erfaringer i store kampe ville hjælpe ham. Hvad var det han havde gang i. han lå der med den dejligste kvinde i verden og det han tænkte på var krig. Han kiggede på hende og besluttede at resten af natten skulle hans tanker kun handle om hende. Barishan så på Kajika og sagde. '' hvis du vil sove så er det det vi gør min skat. Bare vid at ligemeget hvad der sker, så er du mit livs kærlighed. Jeg er glad for jeg har lært dig at kende og fået set alle sider af dig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 18:37

kajika nikkede temmelig flovt og lagde sig tæt op af barishan med tankerne om kamp stille dulmende i hendes dybe sind, mens hun berørte hans kind blidt og nænsomt som ville han gå i stykker ved den mindste rystelse . Hun placeret et kys på hans kind og sagde med en blid tone" Jeg elsker dig Barishan og du skal ikke dø i nogen kamp så kommer jeg efter dig hihi" hun grinte let og placeret et lidt langt blidt og kærligt kys på hans læber blot for at sige godnat og lukkede så øjnene dybt i, da hun lagde hovedet tilbage på den store fluffyede pude der stille sagde .puufh. da hun lagde hovedet på den. Hun tog barishan i hånden og flettet sine finger i hans og lagde sig tæt ind til ham og sagde"godnat elskede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:51

Barishan lagde armen over hende og puttede sig tæt ind til hende og hviskede næsten sorgmodigt. '' godnat min elskede kone ''. det var muligvis sidste sætning han fik sagt til hende. Han ville ligge og kigge på hende falde i søvn og nyde hende. Barishan krammede hende som var hun det vigtigste i verden, det var hun også for ham. Han sukkede let og fjernede en lok hår fra hendes ansigt og kyssede hendes pande blidt. * hvor håber jeg på at jeg vender tilbage og får dit smukke smil at se igen. Høre sin stemme igen. Se dig grine. Snakke og holde om dig *. Barishan kørte blidt en hånd over hendes ryg og nød følelsen af hendes bløde hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:57

hænderne der blidt lullede hende i en dyb søvn, lod hende os drømme om ikke blot krig og blod, men os kærlighed og familie.. kajika var inde i et drømme stadium som var meget svært at vække, ingen gang en rusken ville kunne vække hende.. Hendes læber var let adskilte som normal når hun sov, og hendes øjnlåg lukkede, hendes åndedrat roligt og svagt, dog kunne man høre det og det var blidt som om ingen ting i verden havde rørt hende, som var hun en rose i dens beskyttende plastik.

Næste dag..

Solen skindte ind fra vinduet, og fuglene kvidrede som var der intet galt, var verden måske blevet normal i mens hun sov??... nej... Blot få sekunder efter at solen blidt var kommet på himlen... 10:57 nær 11 tiden. kajika åbnede hendes trætte øjne og drømmen havde holdt hendes sind lukket for alt andet ude for verden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:04

Barishan stod og skulle til at snige sig ud af vinduet. Han stod i en ringbrynje med en rød og sort kofte med det samme symbol på som var på ringen han havde givet til Kajika. Han havde Zalzura på ryggen og et skjold over det også med symbolet på. Det var nemmere at se hans muskler i denne rustning. Han stod og lignede for første gang en rigtig nobel ridder. Solens stråler ramte ham perfekt. Ridderen på den hvide hest. Dog uden hesten. Hans ringbrynje raslede let og han havde et glimt af mod og styrke i sine krystal blå øjne. Han havde ikke set Kajika var vågnet. Han kiggede ud af vinduet. * så er det på tide Zane. Kampen starter idag. Jeg er klar, er du? *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:08

hun strøg blidt de smalle finger under øjnene og gabte stille i det hun fik tåge synet fra den lange søvn væk og opdagede til stor sorg og vrede at BARISHAN VILLE SNIGE! SIG VÆK!... Hun rejste sig hurtigt nærmest hoppende ud til siden og tog fat i barishan og råbte"NEJ!!" hun bed tænderne sammen og tårene var ved at presse på.."Du må ikke forlade mig jeg beder dig Barishan! bliv ved mig" hun gik ned i knæ og holdte forsat fast i ham og tudet meget inderligt højt og inderligt i sorg over han ville forlade hende sådan her... hun mærkede tårene strømme som de ville, som var det regn dråber..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I love you(Barishan=privat) - Page 3 Empty Sv: I love you(Barishan=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum