Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Time(Cheshire) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Time(Cheshire) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Time(Cheshire)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 16:11

Ai satte sig op "ok" hun smilte sødt og gik hen til cloud
derefter nikkede hun til chez "ehm...god tur? eller hvad jeg nu skal sige"
hun stod foran cloud "sååeh...hvad er det for nogle mapper" sagde hun stille og kiggede ham ind i øjnene... hun var ikke så bange for ham mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 16:30

"jobs over de følgene år, alsår det er billeder af folk og en beskrivelse af dem " sagde Cloud og begyndte at gå. han stoppede dog op og kiggede tilbage for at se om hun fulgte med. Han var ikke sulten og normalt heller ikke voldelig han hadet bare mennesker. Dog respekterede Cloud at Chez også havde et liv og venner som Cloud ikke skulle tænke på som mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 16:35

ai smilte sødt "ok...hihi" hun havde venlige og blide øjne *han er nu venlig nok.. hehe*
hun fulgte stille efter ham, faktisk kun nogle få skridt bag ham, så da han stoppede op gik hun ind i ham så de væltede forover, ned at ligge på jorden, hun ovenpå ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 16:58

Cloud fik et chok da han pludselig faldt bagover. Han tog sig til hovedet og satte sig halv op, han løftede hånden og Ai fløj pludselig i luften. "se hvor du går" sagde Cloud kort uden at spørger om Ai var okay rejste han sig bare op og sank hånden så Ai igen stod på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:03

Da ai pludselig svævede i luften fik hun et chok, det var ikke højt oppe men det var nok til at sætte hendes højdefobi igang...
man kunne se det i hendes øjne.. se hvor skræmt hun blev, og var glad hun blev da hun var nede på jorden igen
hun så lidt på cloud og endte med at råbe "Du kunne også bare lade være med at stoppe op!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:13

Cloud vende sig hurtig om og gav Ai dræber blikket. Hun skulle ikke bedstemme hvad han skulle og hvad han ikke skulle sådan en person var Cloud. Selv det var nok til at lysten om at brække hendes hals fylde hans hovede og hjerte. Han knyttede næven og vende sig om igen. Han åbnede en døre hvor han tænde lyset , pæren blinkede og der gik en trappe ned til kælderen. Det var kulmørk for enden af trappen og det var ligesom gyserfilm man havde ikke lyst til at være der nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:18

Ai kiggede efter ham, så hvor vred han blev
*pattebarn* tænkte hun bare for ja han havde opført sig lidt sådan
Ai fulgte stille efter ham og kiggede ned ad trappen ned til kælderen
"hvordan skal jeg kunne hjælpe når jeg ikke kan se noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:44

"der er en stikkontakt nede af trappen, du skal bare sætte mapperne i to bunker efter døde eller levene der står i mapperne om de er levene eller døde, jeg kommer tilbage om lidt så du kan så småt begynde " sagde Cloud og begyndte at gå. Der var virkelig et ton forskællige mapper og i en af mapperne var der et velkendt billed, det var af Ai's mor. Inde i den mappe stod der hun var død men at det var hendes datter der havde klarede 'arbejdet'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 17:46

Ai gik nedenunder, men faldt sådan set ved det sidste trin
"av...for den da..." hun kiggede rundt men kunne intet se, derefter rejste hun sig stille op og følte på væggen efter en kontakt
det tog lidt tid før hun fandt den, og efterfølgende gik hun hen for at sortere dem, hvilket gik ret godt da hun var perfektionist til sådan noget og ret hurtig...
men hun blev helt stille da hun så billedet af sin mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 18:01

Der stod også et navn til hvem der havde bestilt lejemord jobbet //bedstemmer du selv :3 det kan f.eks. være et andet familie medlem eller noget :3// for vis man var i en af de mapper var der en der havde bestilt et mord. Lidt efter kom Cloud ned af trapperne. Han havde en kasse i hånden med flere mapper -_-" han åbnede en af dem og et smil faldt på hans læber denne mappe var med et andet ansigt, Chez onkel. personen der gjorder muligt at Cloud og Chez møttes. "hvilken mappe har du der?" spurte Cloud


//undskyld, kort svar xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 18:51

Ai spærrede øjnene op "hvordan har i fået de oplysninger... og hvordan ved i at det jeg var skyld i min egen mors død"
hun rejste sig op og gik hen til ham... havde vrede øjne og holdte næsten mappen oppe i ansigtet på ham
"Hvor ved du det fra!" råbte hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 19:32

"fordi jeg var der selv, har du ikke lært man ikke må lege med ilden? " spurte Cloud med et koldt smil.
Han lukkede mappen og begyndte at sætte den i orden. "det var fuldmåne som idag , månen havde et rødligt skær efter huset stod i flammer " sagde cloud imens han ordnede mapperne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 19:36

Ai knyttede sin hånd og sprang på ham bagfra så han faldt ned i jorden hårdt
hun holdte stramt om hans hals "brænd den mappe... og glem den helt!"
hun havde skarpe negle af et menneske at være. de var boret ind i hans hud så det blødte lidt
"Er det forstået!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 21:09

"bræde mappen? urg hvorfor det er jo kun et stykke papir med sort blæk på. " sagde cloud og så ikke ud til at blive kvalt han trak normalt heller ikke verjet da han ikke havde brug for det. Han var kold , det var som at ligge hånden på is. "jeg forstår din vrede, men det kan jeg desværder ikke men du må gerne bræde den vis du vil ,her" sagde Cloud og tog en lighter op af lommen imens hun sad oven på ham og prøvede at kvælde ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 21:12

Ai var virkelig pissed off af ham
"...du fanme...arhh" hun tog hans lighter, tændte den og satte ilden tæt mod hans øje
"...i hate you" sagde hun så og flytttede flammen for så at brænde mappen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 22:52

"jeg er ikke bange for dig eller den lille lighter der er kun en ting jeg er bange for og det for du ikke at vide og pas på du ikke brænder vores hus ned " sagde Cloud med en drillene stemme og rejste sig op "nu går der ikke længe før Cheshire kommer hjem" sagde cloud og rigtig nok man kunne høre døren gå på oven over og fodtrin kom. "jeg er hjemme" råbte en velkendt stemme som tilhørte Chez.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 22:57

Ai knyttede sin hånd og så på ham
"...lad være med at tale sådan til mig! hvem var det der skulle have slået min mor ihjel! det var hvisket væk men man kunne se det!" hun gik hen til de andre mapper hun havde ordnet og holdte lighteren mod det
"fortæl mig det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 11:21

"hvem? undskyld men de oplysninger kan jeg ikke fortælle dig" sagde cloud og bukkede kort før han begyndte at gå op af trapperne.
"du behøver ikke arbejde mere her nede, Chez er hjemme " sagde Cloud og gik ud af lokalet forbi Chez som stod ved dør åbningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:23

Ai hamrede sin hånd ind i væggen af vrede overfor ham, men kun fordi hun vidste det ikke ville gøre ondt på cloud på nogen måde hvis hun skadede ham..
"I hate you..." hviskede hun stille og fældede nogen tårer..
hvem kunne finde på at slå hendes mor ihjel, og hvem havde bestilt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 18:57

Chez gik ned i kælderen og hen til Ai "er du okay? han så sur ud kom i op og skændes?" spurte Chez og ville enlig ikke blive overrasket vis de var kommet op og skændes. Det var på en måde en hobby for ham, at irritere mennesker.
Chez hvid skjorte var ikke så hvid længere det meste af de er mørkerødt fra blodet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:13

Ai kiggede lidt væk "jeg har det fint" hviskede hun, men inderst inde havde hun virkelig lyst til at slå ham ihjel, altså Cloud... hun bed sig hårdt i læben så der kom blod frem "jeg har virkelig lyst til at slå ham ihjel men kan ikke" hun kiggede på chess der stod foran hende "undskyld"
hun gik hen og krammede ham... mens hun var ligeglad med det blod der var på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 5 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum