Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Time(Cheshire) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Time(Cheshire) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Time(Cheshire)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:25

Diva var igang med at vane en blomst inde i stuen hvor Chez og Ai var, men da lugten af blod kom tabte hun vandkanen og vente sig om med pandehåret foran øjnene. Diva gik imod Ai men Chez var hurtiger. Han tog hende op i armene med en hurtig bevægelse og løb op af trapperne hurtig nok til at kunne komme ind på hans værelse og lukke døren inden Diva var kommet med ind. Han låste døren for en sikkerheds skyld. Rummet de var i var hvidt, hvide vægge, hvide møbler samt sengelan og gulvtæppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:33

Ai fik et chok da hun sådan blev løftet og endnu mere da hun så mod diva
Da de var kommet derop fjernede hun sin hånd fra sin mund... en bloddråbe dryppede ned på hans hvide gulv... hun kiggede rundt "hvidt..." hun smilte sødt "du er virkelig en engel..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:48

"Cloud har et sort værelse da han hader lys og lysefarver , Diva har et gråt rum da hun elsker den grå farve og regn og jeg har et hvidt rum fordi.. hmm jeg kan lide farven hvid" sagde Chez og grinte, han stoppede da hun sagde han var en engel og en svag rødlig farve brede sig på hans kinder "snakker du ikke om dig selv? " sagde Chez og grinte siden den mest engle agtige her inde var Ai i hans verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:56

Ai kiggede ned "undskyld... men jeg er ikke nogen engel... jeg slog min mor ihjel ved et uheld da jeg var lille... men det var mig der slog hende ihjel lige meget hvad" hun så på ham "Undskyld... men jeg er bare ikke nogen engel... jeg er et sølle menneske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 14:32

"jeg er en lejemorder og en vampyr , du slog ihjel ved et uheld så det er tilgivet den eneste som ikke har tilgivet dig er dig selv " sagde Chez alvorligt men smilte så varmt "et menneske? tror jeg ikke på jeg kan se din glorie og vinger " sagde Chez og grinte. I hans øjne var hun en god person og han var glad for at ha mødt hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 14:42

Ai kiggede lidt ned "hmm... det er stadig et mord... i mine øjne... og ja det er ok" Hun rejste sig og humpede hen til hans seng og lod sig falde ned i den "det er som en sky..." hun smilte sødt og lukkede øjnenne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 14:53

"mord? i dine øjne er det vel jeg kan forstå din smerte " sagde Chez og satte sig ned på sengen med et bump "Det ved jeg " sagde Chez og grinte ved siden af hans seng lå et hvidt bord hvor der var et billed af en smuk kvinde med langt lyst flettet hår, hun havde fregner og samme gyldne øjne som Chez og et varmt smil på læben. Hun sad på en stor blød lænestod ved siden af pejsen med en baby i hånden og en hund ved siden af sig. Chez lag billedet helt ned på bordet han gad ikke at kigge på det, ikke nu hvor der var gæster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:03

Ai åbnede øjnene og så på ham "Hmm... sover du nogensinde?" hun kildede ham lidt i siden og smilte sødt til ham... Hun følte sig helt varm inden i her sammen med ham i dette lyse rum
"Hihi... troede ikke vampyre sov" sagde hun så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:14

"Jo vampyre sover dog behøver vi det ik-" Chez begyndte at flække af grin da Ai begyndte at kilde ham. "stop" bede han da han var ekstremt kilden. Tilsidst tog han fat i hendes hænder og tog en dyb indåning og hostede falsk. "aldrig kild en vampyr!!" prodesterede Chez med et varmt smil. Pludselig ud af det blå gjorder hans tænder ondt igen , han var sulten , han var ikke som andre hvor man langsomt blev sulten. Nej Chez var anderledes hans sult kom som et chok hver gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:17

Ai smilte sødt til ham da han tog fat i hendes hænder "hihi... du kan da bare kilde ig..." mere noget hun ikke at sige før hun så det gjorde ondt på ham "hvad er der søde?" sagde hun stille og rørte hans kind "hvor gør det ondt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:25

Chez kunne mærke Ai's varme hånd på hendes kind, hvilke beroligede ham en smule, hendes stemme føltes fjern for ham men han kunne stadig høre hvad hun sagde. Chez åbnede munden og lag pejefingeren på en af hans unormale lange hugtænder. Man kunne ikke se hans øjne for pandehåret og han lukkede igen munden og lod hænderne glide ned af hans side imens han lænde sig op af væggen der var bagved ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:27

Ai kiggede lidt ned "åh... du er sulten" hviskede hun stille og så på ham "jeg ville gerne give dig noget af mit blod... men jeg vil ikke forvandles til en vampyr nemlig... undskyld" hun kiggede lidt ned og krammede ham så stille.. krammede ham tæt med et suk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:35

Igen føltes Ai's stemme fjern "jeg har ikke giften der kan gøre andre til vampyre " sagde Chez eller rettere han mumlede det. Han lag armene om hende og gengælde krammet, Chez var kølig det var alle vampyre nok. Han mistede kontrollen som han altid gjorder "undskyld" mumlede han og holde extra godt fast i Ai og satte tænderne i hende så hurtigt at hun nok ikke kunne mærke det med det samme. Han begyndte at drikke hendes blod og spilde noget af det ned på hans hvide bluse og hvide senge lan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:38

Ai vidste han ville bide hende da hun hørte det, men lod ham gøre det... Ai kom frem med en smertelyd men sad stille og lod ham drikke... det var jo ikke første gang at hun var blevet bidt af en vampyr... så hun kendte smerten.. Ai holdte stille om ham for at slappe af... eller hun prøvede på det... nogle tårer løb ned af hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:50

Chez havde et bedøvene bid, så i sidste ende burte det ikke gøre så ondt. Han lag hånden blidt på hendes hovede og nussede hendes hår, i håb om at berolige hende. Han ville ikke dræbe hende så meget blod kunne han heller ikke drikke så hun var ikke i fare. Da hun begyndte at græde trak han tænderne ud af hendes hals og trak sig tilbage. Han tørte blodet væk fra munden med håndryggen og kiggede ikke på Ai han følte sig som et monster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:56

Da han var færdig lagde ai sin hånd mod såret hun nu havde fået "hmm.. det er okay Chez..." hun smilte venligt og aede hans kind igen "...det er helt okay.." hun krammede ham ind til sig som var hun hans lillebror der lige var kommet til skade "... kom nu giv mig et smil lille skat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:39

Han syndes ikke det var okay , han havde lige bidt en af hans næreste venner. Denne gang krammede han ikke igen han havde bare lyst til at gemme sig under en sten et eller andet sted. *Et smil?* tænkte han og bed sig i underlæben, smile? nu? hvordan ville han kunne smile nu? *vampyre burte ikke ha følser* tænkte han, det var de ord Diva og Cloud altid sagde til ham før han skulle på arbejde. Han fik dog tvunget et smil frem men det var ikke varmt som hans tidliger smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:43

Ai smilte sødt til ham "nej du skal mere gøre sådan her" ai fik langt ham ned og sat sig ovenpå ham hvor hun så tog sine pegefingre og løftede lidt i siden af læberne så det fik ham til at smile "Sådan smiler man... ellers kilder jeg dig igen..." hun grinte sødt af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 22:15

Han sad stile da han pludselig blev vældet bagover ned på sengen. Sengen var blød så det gjorder jo ikke ondt, go for bløde hvide sky senge xD. Da hun løftede op i hans læber for at forme et smil kunne man igen se hans tænder, dog var hans hug tænder ikke så lange som da han bed hende. Chez begyndte at flække af grin, normalt ville folk løbe væk fra dem der havde været ved at drikke ens blod, men hun løb ikke sin vej. "nej, seriøst vis du kilder mig dør jeg " sagde han sakastisk men dog med en alvorlig stemme. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 22:21

Ai så på ham da han grinte og blev glad indeni
"yay... så kilder jeg dig... for du er jo storset allerede død"
hun begyndte at kilde ham i siden, og havde sit søde smil hængende i mens

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 15:12

Han kiggede på Ai's varme smil imens han nærmest råbte "nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej " sådan sagde han næsten i en uendelighed og sprang ud af sengen da hun prøvede at kilde ham xD. Det bankede på døren "Cheshire, jeg må snakke om dig med dit job , børn eller ej vi har en kontrakt " sagde en stemme som tilhørte vampyren Cloud. Chez kiggede ud af vinduet og så på fuldmånen som havde et rødligt skær. Chez undgik ikke diskution og åbnede døren så den høje unge mand kom ind i lokalet. Hans ravne gule øjne faldt på Ai før han igen kiggede på Chez.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 15:15

Ai havde smilte sødt til chez men det forsvandt hurtigt da cloud kom ind..
hun rørte sin hals hvor hun var blevet bidt af chez før...
det var stadigvæk ikke størknet så hendes blod duft var i hele lokalet
ai blev lidt nervøs men skjulte det og så mod cloud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 15:26

"endnu et bytte " sagde cloud sukkene , han var en fuldblods vampyr og ville ikke miste kontrollen ved at lugte til blod, men vis Chez ikke var i lokalet ville Cloud nok bare ha brækket Ai's hals og givet hende til de hjemløse hundene bare for sjov. Chez bukkede hovedet for at vise respekt og for ikke at kigge Cloud direkte i øjnene. Chez smilte så til Ai for at vise hende , det er okay han gør dig ikke noget. "Ai, jeg skal...arbejde kan du godt være alene i 3o minutter?" spurte Chez

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 15:31

Ai så på cloud og så lidt ned *jeg er altså ikke noget bytte*
hun nikkede til chez og lagde sig ned i sengen
"det kan jeg godt.. men cloud skal holde mig ved selskab" sagde hun og rakte tunge til dem
*nah...det skal han ikke, vil ikke...og gør det nok ikke*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 16:08

Cloud tænkte sig om og huskede så alle de mapper som skulle soteres nede i kælderen "du kunne hjælpe med at sotere nogle mapper " sagde Cloud og rettede hans briller xD Chez åbnede hans skab og roedet i bunden af det indtil han fandt en dolk "jeg går nu " sagde Chez og gik ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 4 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum