Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Time(Cheshire) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Time(Cheshire) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Time(Cheshire)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 16:47

Ai smilede til chez og så ham ind i øjenene samtidig... "heh...ja.. havde du ikke regnet den ud endnu?" et sødt grin kunne høres i det mørke der nu var kommet... Ai kunne ikke så godt se i mørke...før efter lidt tid...
Ai kunne hører pigen synge og fik lyst til at spille på sin violin til det, men hun nød øjeblikket og ville ikke forstyrre det...
"og du har kort pjusket hår" sagde hun så og aede ham på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:22

"nææ jeg troede du havde kort hår , nå ligemeget det klær dig med begge dele og ja jeg har kort pjusket hår, det ved jeg" sagde Chez og grinte. Han lyttede til sangen man kunne ikke høre hvad hun sagde men melodien var fangene. "gid hun ville dø" mumlede Chez, han kunne jo ikke lide Diva, så hvorfor ville han kunne lide at lytte til hende. Hun sang smukt det måtte han gi hende men alt andet er hun nytteløst til. "har din fod det værre?" spurte Chez begymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:24

Ai så på ham og smilte sødt "hihi..dejligt hår" hun så mod lyden "hvorfor skal hun dø.." ai forstod ikke hvorfor, men det var vel noget personligt... en han kendte "og nej... min for har det fint... men jeg gad godt kunne komme noget is på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:49

"så hop op" sagde Chez som var nede på knæ med ryggen til hende. Han ville ha hun hoppede op på hans ryg, det ville være lettere for dem begge så kunne han jo gå hjem til han og tag is på. "lang historie, jeg kan kun sige hun sorgede en der var meget tæt på mig" mere sagde han ikke det var ikke nødvændigt nu. Hun sorgede ikke bare personen men dræbte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:53

Ai rødmede lidt "det mener du ikke... jeg ender med at mase dig så tung som jeg er" Ai sys selv hun var tung selvom hun kun vejede ca 49 kg "men hvor skal vi få is fra... jeg har nemlig ik noget i min hytte... så hvis det er skulle det være hjemme hos dig.. og det er lidt farligt er det ikke" faktisk var hun ligeglad med om hun skulle ind i et vampyr hus

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:57

Chez rystede på hovedet "jeg bor vist også tættest på , der er kun 2 vampyre ud over mig i huset og de gør ikke mine gæster noget , ikke vis jeg er i nærheden af dig 24 timer i døgnet og du er alsår ikke tung kom nu" sagde Chez sakastisk og grinte. De havde lært fra sidste gang. De ville sikkert ikke engang lægge mærke til Chez kom hjem og da slet ikke at han havde taget gæster med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:02

Ai tænkte lidt "jeg er blevet bidt før af en vampyr.. der gerne vil have mere af mit blod... så det kan jo være de også vil have det" hun smilte venligt og hoppede op på hans ryg "sikker på jeg ikke er tung" hun rødmede lidt over at hun sad på hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:06

"måske, men normalt er de ikke så interesseret i mennesker de vil helst ha aspara eller engle blod" sagde Chez og rejste sig op "tung? nææ hvad snakker du om du er let som en mus " grinte Chez og satte i løb så de ville nå hurtiger frem. Lidt efter kom de til et stort palæ som hvidt med meget mørke vinduer det undrede ikke en at de troede det var hjemsøgt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:10

Ai smilte lettende op og rødmede så fordi hun havde en anelse om at han fra nu af ville kalde hende for mus eller noget... da han begyndte at løbe greb hun fast om ham med sin arme og fik faktisk revet ham lidt med sine negle *undskyld* tænkte hun
da de kom til huset blev hun helt målløs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:19

Det gjorder ikke ondt så Chez reagerede ikke. han åbnede døren eller rettere han sprakede den enlig ind og så lukkede han døren med foden bagefter. han gik hen til en sofa og først der gav han slip på hende. "vent her" sagde Chez og forsvandt ud i køkknet. Der var en kat på gulvet som sov, Chez elskede dyr de holde ham med selskab-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:21

Ai kiggede ned da han sagde det ikk gjorde noget og inde i voksede en flamme af vreden, men lige nu ignorerede hun den....
Da han satte hende i sofaen gik blev hun lidt nervøs og foldede sig lidt sammen *ikke gå i for lang tid please*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:29

Døren gik op men det var ikke inde fra køkknet. En pige som nok var 1 år yngre end Chez kom ind. Hun havde dybe havblå øjne og kulsorthår som var klippet i en pjusket drenge frisure, samt marmor hvid hud. Hun gik i sorte bukser og en hvid, alt for stor, bluse. Hun havde ikke noget ansigts udtryk hun så ret ligeglad hun selv da hendes øjne faldt på den nye person i stuen , som lugtede af menneske. Chez kom ud igen med en pose is i hånden og så kort på Diva (pigen) før han valgte at lade som om hun ikke var der. Først der lavede Diva et ansigts udtryk, et mere trist et da Chez vente blikket væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:32

Ai så på pigen der kom ind og så det trist ansigts udtryk da chez ignorerede hende "jeg tror lige du har såret hende ret tungt" sagde hun så og kiggede på chez... faktisk direkte ind i hans øjne men med et smil på læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:39

Da Ai kiggede ind i Chez øjne kom der nok en mærkelig følse. Hans øjne virkede slørret som en tyk tåge inden i hans gyldne øjne. "Diva ? , sorget? " spurte han lidt følses koldt men kiggede dog igen på Diva , hun åbnede munden men lukkede den igen og tog hånden op til halsen, efter at ha sunget gjorder det ondt at snakke. Chez tog en af istergningerne ud af posen og rakte Diva den , hun tog imod den og tog den ind i munden. "op med foden så jeg kan tag is på" sagde Chez med et smil .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:44

Ai kiggede lidt på chez endnu men så væk og hen på diva "hvad er det hun har gjort i mod dig?" sagde hun så stille og kiggede på ham igen... men hun ville ikke løfte sin fod op til ham... i hvert fald ikke før han havde fortalt hvad hun havde gjort... hende pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 10:42

Chez tøvede med at svare men åbnede så hans mund "Hendes navn var Alice , hun var menneske ligesom dig. Jeg var forelsket i hende og hun gengælde min kærlighed, men Diva kunne ikke lide hende og dræbte hende foran mig, først brækkede Diva, Alice's ben 3 steder jeg ville gerne hjælpe men kunne ikke da jeg var blevet bidt af Diva, når hun bider en bliver man lam i 10 minutter det er hendes evne. Bagefter brækkede hun hendes arme og riben først derefter tømmede Diva, Alice for blod det hele var over stået på 10 minutter selvom det føltes som 1 time. Men det er ikke det eneste hun har også prøver på at dræbe mig da Cloud ikke er i nærheden. " sagde Chez og toog en dyb indåning efter den lange forklaring. "fod" sagde han for at skifte emne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 13:59

'Ai holdte sig for munden med den ene hånd og nev sig selv med den anden... hun kunne forestille sig smerten.. og havde mest af alt lyst til at give pigen en lussing men hun blev siddende. Ai fældede en lille tåre og kiggede op på ham "hmm...er jeg ked af" hviskede hun så omme bag hendes hånd.
hun løftede sin fod lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 10:16

"Det er så langtid siden at jeg ikke kan huske hendes ansigt" sagde Chez hvilkr også var det bedste for ham. Det var nok 100 år siden hans sidst havde set hende. Diva sagde stadig ikke noget hun havde ingen melidenhed. Hun var en fuldblods vampyr og så derfor kun mennesker, som et bytte. Chez havde jo stadig alle hans menneskelige følser og derfor kom de ikke så godt ud af det med hinanden. Igen kunne man høre døren gå op "Cloud" sagde DIva og lØb over til hovede døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:08

Ai begyndte at blive ret så skræmt fordi hun var et menneske i et hus fuld af vampyrer "hmm vi har begge mistet en vi ikke kan huske hvordan så ud så... " hun kiggede lidt ned og tænkte på sin mor...som Ai faktisk var skyld i at døde... hun var 3 og havde ved et uheld leget med ild da hendes mor var syg og havde låst sig inde på sit værelse med ørepropper i ørerne... Hendes far vidste det ikk, han troede hun var inde i byen som hun plejede... Der fik ai sat ild til et kadin og brædt sine egne hænder... faren fik hende og hendes to ældre søskende ud og efter brænden opdagede de moren var død derinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 11:17

//nyt profil billed? sødt xD //


"Det er ikke sjovt at miste nogle man har kært " sagde han og nussede hende på hovedet
"men vis du vil dele historien vil jeg gerne lytte " sagde Chez forsigtigt , han ville ikke presse sig på eller vække dårlige minder, han var bare nysgerrig og en smule bekymret. Chez havde aldrig kendt hans far han forsvandt før Chez blev født og hans mor begik selvmord efter Chez blev kidnappet i en alder af 5 år af hans onkel som gjorder nogle forfærdelige ting imod ham. Det var nu 184 år siden så Chez husker ikke længere detaljer. Han glemte ting hurtig så den eneste grund til at han kunne huske hans mors ansigt var pga et billed han havde ellers kunne han kun huske hendes stemme.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:03

Ai så på ham og smilte stille "hmm senere skal jeg nok fortælle...men lige nu gør mig fod stadig alt for ondt" hun lavede peace tegn til ham og smilte sødt samtidig med at hun blinkede med det ene øje.. Ai ville gerne fortælle men kunne ikke lige nu da hun ikke ville mindes det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:16

Chez kunne jo enlig ha læst hendes tanker vis han ville det er en normal vampyr evne men det ville han ikke da det var uhøfligt og han kunne heller ikke lide det han havde prøvede det en gang før og der fik han bare hovedepine da mange personer har mørke og selviske tanker dog troede han ikke det om Ai. "i orden hmm jeg tror ikke din fod er brækket men du skal nok slappe lidt af " sagde Chez og tog isen oven på foden. Han forstod hvorfor hun ikke ville fortælle det, hun ville nok ikke mindes om det da det ikke var gode minder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:50

Ai tog fat om ham og krammede ham "Tak..." hun smilte sødt... derefter slap hun grebet om ham og lænede sig tilbage i sofaen "hihi... har du egentlig dit eget værelse her? eller bor du alene et andet sted?" hun så ind i hans øjnene og afventede hans svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:06

Chez blev ret så overrasket da hun pludselig krammede ham. Et smil brede sig på hans læber og han lag langsomt armene om hende og gengælde krammet. Han var dog ikke helt sikker på hvad hun sagde tak for, det var sjældent folk sagde tak til ham så det gjorder ham glad at Ai sagde det til ham. Lidt efter gav han slip da hun trak sig tilbage og lyttede til had hun spurte om "ja um oppe på loftet *snøft* jeg bliver behandlet som Askepot og Cloud og Diva er de onde stedsøstre " sagde Chez sakastisk og grinte. Han havde selv valgt værelset oppe på loftet. Det var hyggeligt, stort og man havde en god udsigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 13:11

Ai smilte sødt da han krammede med og så så ind i hans øjne da han slap "Må jeg se? dit værelse" sagde hun så og rejste sig stille op.. og ganske rigtigt gjorde hendes fod ondt igen...
hun bed sig stille i læben så der kom blod... hvilket fik hende til at holde sig for munden i en lynhurtig bevægelse..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Time(Cheshire) - Page 3 Empty Sv: Time(Cheshire)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum