Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
efter træning // Tarathiel// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

efter træning // Tarathiel//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Tors 29 Jul 2010 - 17:06

Han satte en hånd på sit ene sværd "du skal ikke tænke på det der som jeg tror du tænker"sagde han koldt og var klar hvis der skulle ske noget de var jo begge evnen med ild det var jo let at se da han stoppede hans mordskab over at ha sat ild til en pose eller hvad de nu var kunne han jo sige sig selv at den elver han kiggede på havde også evnen med ild
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:08

Mori hævede øjenbrynene og spurgte, "Tænkt mig? Hvad skulle jeg have tænkt mig at gøre? Det ser da mere ud til, at du er ude på noget." Han kiggede kort på hånden, som havde lagt sig på sværdet. Han selv havde lavet en hurtig bevægelse med armen, udefra ville det bare se ud som om han viftede/vinkede med armen, men han havde taget en af sine små, skjulte dolke. Han ville være klar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Ons 4 Aug 2010 - 20:38

Han kiggede på ham "jeg er kun klar til hvis du gør noget"sagde han hårdt og kiggede på ham og holdte godt øje med ham han så ud til at ha et eller andet form for våben på sig men det var noget der var mindre end det han havde så han havde nok en fordel på en måde hvis han gik til angreb på ham og alt det han var ikke til at stole på lige nu men hvornår var en sort elver det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:07

"Mig? Gøre noget? Hvis?" jokkede Mori og grinte, han synes enlig, det var ret morsomt, fordi han havde det med at gøre noget. Lige nu stod de for langt fra hinanden til, at han ville gøre noget, det ville være et spild, fordi dæmonen bare ville undgå angrebet, fordi der var afstanden. Men havde de stået tættere på hinanden, så havde han nok gjort noget, det var sådan han var, det var sådan han var optrænet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Man 9 Aug 2010 - 19:19

Han kiggede på ham "hvad griner du af"sagde han koldt og var faktisk klar til at gå til angreb på ham men vil ikke starte en krig med ham før han selv gjorde det men det så ud til for ham at elveren ikke turte eller sådan noget men det viste han jo ikke men han var parat til det hvis han gjorde noget ellers var hans træning spildt på ingenting hvis han skulle tabe nu til denne elver men så måtte han jo bare træne hårde end han før havde gjort og alt det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:30

"Jeg synes bare det er sjovt, at du ikke passer bedre på." grinte Mori, "fordi jeg plejer ikke at lade mig fornærme af tilfældige, som jeg møder. Men fordi jeg har vigtigere planer, så har jeg ikke tid til at spilde min tid på dig." Mori vendte igen ryggen til dæmonen, men var opmærksom, hvis der nu skulle komme et angreb fra ham. Han havde ikke lyst til at spilde mere tid, han har andre ting, som han skulle ordne, f.eks. det omkring Zane og hans mulige afløsere. Sådan hang verden nu engang sammen, og han kunne intet andet gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Zankuji Søn 5 Sep 2010 - 14:49

Han kiggede på ham "tid ha du tør ikke en skid du bange for mig"sagde han koldt og kiggede på og holdte øje med ham da han vente ham ryggen *kujon*tænkte han og stod bare og var klar på alt det der kunne ske i dette øjeblik *Han slår aldrig Zane hvis han ikke har nogen til at hjælpe sig med det han går i døden selv*tænkte han og kiggede koldt på ham og viste ikke hvad han skulle gøre lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:56

Mori vinkede afvigende til ham, han ville ikke længere høre på ham og fortsatte fremad.Han begyndte at tænke på en masse andet, og hvordan han skulle gribe de forskellige ting an. Og han måtte regne med, at han ville få en del fjender på vejen, men han kunne ikke gøre andet, end at feje dem væk med kosten, fordi han måtte virkelig se at få gjort noget ved denne Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

efter træning // Tarathiel// - Page 2 Empty Sv: efter træning // Tarathiel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum