Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Minder i vinden //Ahngel//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 19:57

"Irriterede du mig ville jeg ikke blive hængende." sagde han spydigt, men dog stradig med sin klare kølighed. Ikke som is, men mere bare som vand. Køligt vand.
"Og nej.. Jeg havde ikke opført mig anderledes hvis du var vampyr." sagde han så og sendte hende et roligt blik. "Måske ville jeg ikke æde fra dig som jeg gør med mennesker men det er den eneste forskel."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:01

Ai smilte lidt "ok jeg giver op... jeg kan ikke regne dig ud" hun så på ham og smilte venligt nu "...så du vinder dit lille spil.." hun kiggede op mod månen... i samme øjeblik som en vind kom forbi... man kunne se hendes hals... "kan vi...så bare være normale venner nu... eller bekendte for den sags skyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 21:31

Det frydede ham tydeligvis. Hendes mangel af evne til at aflæse ham og gætte sig frem til hans næste træk. Meget få havde lykkedes med at tro de kunne lege menneskekender på ham. Heh. Menneskekender. Det udtryk var nok kun brugt om mennesker og ikke andre racer.. Hvor ironisk egentlig.. Det burde hedde personkender.
Han så stille imod hende. "Allerede givet op? Hvor skuffende." sagde han let legende, men stadig dystert og fattet. Elegant.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 21:34

Ai spå på ham "ja... allerede desværre... men jeg finde nok ud af dig op et tidspunkt" hun smilte venligt og satte sig ned "det er jo ikke fordi jeg ikke vil vide hvem du... eller ikke regne dig ud... men" hun havde ryggen mod ham "...det er lidt som om at jo hårdede jeg prøver jo mindre ved jeg... så prøver den anden vej lidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 22:10

Ahngel smilede meget stilfærdigt over hendes ihærdige forsøg, selvom han egentlig ikke havde bemærket det så tydeligt. "Javel ja.." sagde han så og bevægede sin hånd op imod sit ansigt. Han bevægede håndryggen imod sine læber idet han stille åbnede munden og lod tænderne lukke sig om det med en rolig bevægelse. En kort lyd kom fra huden da det blev brudt.. Som når man trykker hul på et stykke stof..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 22:13

Ai så op på ham, så at han bed sig selv men lod det ligge.. han havde vel sin grund "...du gjorde det af sensuelle grunde, gjorde du ikke..." *hvorfor sagde jeg lige det* tænke hun så midt i det hun sagde "...eller tager jeg helt fejl" hun fjernede blikket fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 23:36

"Sensuelle?" sagde han så og jog en hånd igennem sit hår. Ind over hårgrænsen for derefter at ugle håret lidt i baghovedet. Totterne fandt dog igen frem til hans ansigt igen og lagde sig på samme måde. De var altid det samme. De var altid ens. Han var altid den samme. han ville aldrig ændre sig.. Hans ansigt ville ikke deforme medmindre det blev skåret i to. hans hår ville ikke vokse eller lade sig klippes kort. Han så ud som den dag han stoppede med at vokse. 22.
Han kiggede ret så intenst på hende..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:40

Ai så op på ham "det kan vel være lige meget hvorfor du gjorde det egenlig..." hun sukkede dybt, for inderst inde ville hun vide det... hun ville vide hvorfor han ikke bare havde tømt hende for blod når han alligevel var igen... hvorfor han ikke bare havde dræbt hende så havde han sluppet for hende... "hvorfor det blik?" sagde hun så og så på ham med nogle spørgende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 23:44

"Du er værd at samle på." sagde han så og rettede sig op, så han ikke længere lod sig støtte af gyngestativet. Han blev stående i en tid inden han rettede blikket imod det skovagtige område der dem omgav.
"Jeg slog dig ikke ihjel fordi jeg ikke føler jeg er færdig med dig." sagde han så.. meget ligeud faktisk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:48

Ai fik en svag rødmen igen og kiggede på ham "hmm... det er det du tænker på... at du vil have noget at min blod lidt efter lidt, så du kan nyde det på længere sigt..." hun så lidt ned "jeg er ikke værd at samle på" sluttede hun så af med
ai var en godtroende og naiv pige der var ligeglad med sit eget liv hvis hun kunne hjælpe en anden... hun var rigtig svag i virkeligheden men det kunne hun ikke vise over for ham... hun ville ikke vise det over for nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Lør 24 Jul 2010 - 0:18

Ahngel nikkede meget kortfattet. "Ja.. det er ikke meget skævt." sagde han så. Menneskeblod var trods alt en af hans favoritter, men så igen. Alle de menneskelige følelser man slæber rundt på de par timer efter drabet var ikke værd at samle på derimod. Han ville hellere lade det gøres langsomt så og drikke sig mæt på mere ligeglade væsener, som Junkier, alkoholikere og prostituerede. De havde alligevel intet at gøre her, så hvorfor ikke?
Ahngels røde øjne lå lidt foran sig igen. Så ikke på noget overhovedet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:21

Ai havde lyst til at kramme sig ind til ham og græde ud men hun ville ikke for så var hun svag og så ville han være ligeglad med hende.. hendes hjerte hamrede i en nervøs takt, næsten som om den sagde hun skulle rejse sig, og kramme sig ind til ham men hun ville bare ikke...
"så... hvornår vil du have noget blod igen" kom det bare fra hendes mund uden hun rigtig tænkte over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Lør 24 Jul 2010 - 0:44

En kort klukken kom fra Ahngel idet hun spurgte.
"Man skulle tro at i nyder at blive bidt?" sagde han så og lagde hovedet på skrå. Tro det eller lad være, men sådan havde de fleste piger han havde bidt det.. enten lagde de op til det ved at skære sig ellers så ventede de koldt på at han ville 'indfange' dem og igen bare bide som det passede ham.. Ikke en sjov leg.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 0:47

Ai smilte for sig selv "for så kan jeg ignorere dig når det er...undgå dig og lade dig lege din lille leg...den er sjov.. og jeg har tænkt mig at vinde den" sagde hun så og s direkte på ham med et tomt blik "men skal vi ikke ændre reglerne lidt... for lige nu er legen ret så kedelig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 12:53

//out, der sker jo ikke rigtig noget alligevel//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Ahngel Søn 25 Jul 2010 - 13:59

//Jeg undskylder. Har virkelig ikke nogen krea for tiden <____<''//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 14:18

//hvis du stadig vil emne med mig så skal jeg nok blive... og jeg er lidt ligeglad med om det er overvældede krea eller ej//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Minder i vinden //Ahngel// - Page 2 Empty Sv: Minder i vinden //Ahngel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum