Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Møde i skoven //Princess Ai//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Møde i skoven //Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: Møde i skoven //Princess Ai//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:04

Ai så på ham "nej du gjorde ik...du ville have mit blod... ligesom de andre vampyrer" hun holdte sine hænder om sin hals så han ikke kunne komme til "men du får ikke noget på den måde"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:07

Damian var skræmt.. og følelsesladet.. var det medlidenhed han havde for pigen? denne ligegyldige pige? Han var i vildrede.. Han havde brug for hendes blod. Men han kunne ikke tage det med magt. Han havde ellers ikke haft problemer med det før. "du... du er blevet bidt før?" sagde han stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:09

Ai rødmede og lagde sin hånd på såret hun havde fået "ja... af en fuldblods vampyr... " hun så lidt trist ned.. "hvis du vil have mit blod skal du bare spørge... men du får ikke love at bide mig...men du kan vil drikke fra et glas eller noget.... hvis jeg nu skærer mig et sted og lader det flyde ned i"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:13

Damian var meget overrasket af hendes tilbud. "Hmm.. Det er ikke det samme men det rækker nok for mig. Undskyld Ai. det er en forbandelse. Jeg må have blod, ellers bliver jeg svag. Jeg er allerede ved at blive svag. Jeg er nød til at have blod..." Han kiggede sorgfuldt ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:15

Ai smilte lidt "det siger i alle sammen" hun rejste sig og gik ud i køkkenet, her tog hun en kniv og skar sig i fingeren... det var voldsomme smerter men hun holdte dem inde i sig selv
hun lod blodet dryppe ned i et lille glas

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:18

Damian, sad meget overrasket tilbage i seng og tænkte på hvorfor han dog ikke bare kunne have bidt hende.. Hvad var det der gjorde han ikke kunne få sig selv til det? Han vidste det ikke. Blodet pumpede rundt i kroppen på ham, blandet med adrenalin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:21

Noget tid efter kom ai ind med glasset... man kunne se såret i hendes finger "her... og må jeg så sove nu?" hun smilte venligt til ham og gav ham glasset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:26

Damian tog imod glasset, med blod. "øh ja.. selvfølgelig. Tak." han var stadig meget forundret. Han drak blodet, med en lillesmulle løbene fra hans mundvige. Så slikkede han resterne væk fra læberne og satte glasset på bordet. "skal jeg sove på gulvet?" spurgte han. Hans øjne lyste op af genvundet energi.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:27

Ai rystede lidt på hovedet "behøver du ikke... men stop lige det der med at kysse mig og sådan noget" hun grinte sødt og lagde sig i sin seng igen... med ryggen til ham

//Smutter i seng, vi ses i morgen måske//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:30

Damian lagde sig ved hendes side, med armen om hende. Han holdt hende til hun faldt i søvn hvorefter han tog sit tøj på og gik ud ad døren. Her skiftede han til sin ulveform og begav sig hjemad. Solen stod snart op så han havde travlt, men det gik nok med hans genvundene energi.

//Yeah gør jeg også, sov godt. Og yeah det gør vi nok//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: