Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Psychosis //Privat - Ai , Barishan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Psychosis //Privat - Ai , Barishan//
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet lidt på skrå og lod sine øjne flakke til siden i en tid.. bare for at tænke sig om og ikke være forpligtet til øjenkontakt i samme øjeblik. Endelig så han på hende igen. Et meget kort smil kom frem og næsten usynligt var det også, men det kunne akkurat anes.
"Du ender på alt for dybt vand, Ai." sagde han så.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Gæst- Gæst
"Menneskeliv er ikke korte.. det er andre der er forbandet længe om at kradse af.." sagde han så.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Gæst- Gæst
"Og.. du er knapt en voksen endnu. Du bør ikke se så negativt på din fremtid som menneske. Man må tage det sure med det søde." sagde han så og lagde hovedet på skrå. "Det er ikke fair at sige overfor den fremtidige dig, er det? At dødsdømme hende, hvis hun ikke lever op til forventningerne?"
Ahngel- Master (Rank 21)
hun så på ham og smilte
"men jeg tror ikke jeg vil møde dig når jeg bliver omkring de 22 eller deromkring...for der er jeg den person jeg blev dømt til at være ved fødslen hvis alt går rigtig til..."
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
hun sukkede lidt og så på ham "den sidste fødte i min familie skal give arven videre... dog selv vælge en mand... men jeg gider ikke det royale jeg skal når jeg bliver ældre... det er ikke lige mig" hun lagde sin hånd på sin hals hvor han havde bidt hende...
"jeg ved egentlig ikke hvad der er mig.. men nu ikke mere om mig tak"
Gæst- Gæst
"Javel ja.. men det med det royale. Tro mig på mit ord, når jeg siger at du vender dig til det i længden." sagde han så og vendte blikket imod hende.
Ahngel- Master (Rank 21)
"hehe... måske... men jeg kan bare ikke lide det.." hun lukkede stille øjnene og nød sandet ramme den hud der var frit for tøj
"Du er måske også a adel slægt? eller hvad?" hun smilte stille men havde stadig lukket øjne
Gæst- Gæst
"Jeg er frankrigs trettende alfahan. Dominans over de franske vampyrer og de tilhørende franske koloniseringer i verden." sagde han stille og så imod månen i en tid.
"Jeg bryder mig dog ikke om menneskenes ord for det. Konge lyder så forfærdelig gammeldags for formelt."
Ahngel- Master (Rank 21)
"Hvad ville en kvindelig form af alfahan være..." hun satte sig op igen og så på ham...
hun så på ham og sukekde lidt igen *ikke at det ville ende godt anyway... eller overhovedet blive til noget*
Gæst- Gæst
"Men hv.. man må holde sig til traditionerne."
Ahngel- Master (Rank 21)
"men jeg ville gerne have at der var en der kunne styre det i stedet for mig... gider ikke" hun sukkede lidt og rejste sig stille
"...jeg passer ikke ind i det... men har ingen jeg kan overføre det til, medmindre jeg finder den rette mand" hun fniste stille
Gæst- Gæst
"Hvad er det helt præcist som din familie står for?" sagde han så og lagde hovedet på skrå.
"Hvilke regioner?" uddybede han derefter og sænkede skuldrene lidt.
Ahngel- Master (Rank 21)
Ai kiggede på ham "du har åbnet dig meget... eller i hvert fald i nysgerrighed..." hun smilte stille og så på ham
Gæst- Gæst
"Min status er ir for sig ingen hemmelighed.." sagde han så og nikkede til hende.
"Der er stadig meget jeg ikke ønsker at lade komme ud i lyset."
Ahngel- Master (Rank 21)
"heh... i know... det kommer nok mindst til at tage mig 20 år at åbne dig eller mere... og på det tidspunkt ja så er det allerede lige meget... men jeg vil hellere have du er mystisk og lukket egentlig... så er du mere interessant..." hun kiggede ud over havet og smilte for sig selv
Gæst- Gæst
"Et klogt valg.." sagde han stille. "Man skal ikke bevæge sig i mit hoved.." sagde han så og tænkte en smule tilbage i tiden..
Ahngel- Master (Rank 21)
hun så mod ham "det er alligevel også fortid nu... ehm, meget fortid"
Gæst- Gæst
"Du har vel ret der." sagde han stille og gad egentlig ikke at gå mere i dybden med det.. det skulle nok komme frem en dag, men som sagt skulle det også være den sidste dag.
Ahngel- Master (Rank 21)
"men jeg er bange for at miste dig hvis jeg siger det... eller hvis du fortæller om dig selv... " hun rejste sig stille op igen og så på ham "... jeg ved endnu ikke hvorfor jeg er så bange for at miste dig, eller hvorfor jeg så gerne vil have du bliver hos mig... men det er en smerte jeg ikke vil have... for det er slemt at miste nogen man holder af" hun nikkede venligt til ham
Gæst- Gæst
Hvad mente hun med det overhovedet? Hvordan kunne man overhovedet... eh.. Hvorfor ønskede man overhovedet hans overlevelse. Han var ikke den samme som dengang og dog.. folk opførte sig stadig som det samme.. Ville det mon slutte når han ikke længere skulle rette sig efter Croix 4? ..
"Sig det bare. Jeg kan holde til det meste."
Ahngel- Master (Rank 21)
"hmm... men du er en god ven, eller bekendt hvis du ikke ønsker jeg bruger navnet ven" hun kiggede stadig ikke op
"jeg vil ikke miste dig som ven eller bekendt... for jeg føler mig tryg i nærheden af dig..."
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» I love you(Barishan=privat)
» en kamp på liv og død ( Barishan-Privat)
» fight with me!- Barishan=Privat
» little bird sing for me-(Barishan=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips