Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Villaen i skoven - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Villaen i skoven - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Villaen i skoven - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Villaen i skoven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Villaen i skoven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Villaen i skoven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Villaen i skoven - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Villaen i skoven - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Villaen i skoven - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Villaen i skoven - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Villaen i skoven

Side 3 af 19 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste

Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:43

" nej jeg vil vide hvorfor lala skulle offeres af hende " sadge malika vredt hun var vred over nifi hade slog hendes lille lala ihjel uden grund 2 hvorfor slog du lala ihjel uden grund hun var kun et barn endnu 3 år 3 ÅR " skreg malika tåren trille ned hun hade midste sin mor som 3 årie og nu hade hun midste lala sin lille plejedatte på 3 år hun faldt græde sammen hun ville ikke ha at lala skulle være død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:44

liger.. hmm det minder mig om en" sagde han. "fortæl at du fortalte det til Angel Light" sagd ehan til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:49

"hun ved jeg har sagt hendes navn til en engel og nu skal jeg skabe radsel for at gøre det godt igen *herre kender du englens navn * tænkte hun *ja * svaret var kort og ikke just glad
"hun kender også dit navn ... hvad skal du bruge hendes navn til ... det er ikke bare nysgerrighed vel ???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:51

mente det måske var en jeg kendte.. tja og det var det.. liger.. en jeg gik i klasse med engang" sagde han og grinede en varm latter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:54

"jeg tvivler på at vi snakker om den samme ..." sagde Nifi koldt "Liger har aldrig gået i skole ... hun havde privat undervisning... og noget at sit liv var hun indespær..." *SÅ ER DET GODT NIFI IKKE MERE INFO OM MIG* lød en skinger, mørk, og meget dunkel stemme i Nifis hovede .
Nifi faldt på knæ "undskyld herre undskyld " sagde hun hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:54

2 Liger ikke den dum kvinde hun er bare for dum at høre på " sgade Malika hun hade hørt navnet før og hande både set og mødt hende før den gang hun var halvdæmon men hun var hun bare et mennske med en store familie men de var ikke fuldkomme uden lala " LIGER DIN DUMME GED HVOR ER DU HENNE ER DU BANGE FOR MIG ELLER HVAD !" råbet Malika vredt hun ville slog i mod hende som den gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:56

malika slap af husk at du ikke er demon" sagde angel vredt. "jeg kender liger, tosset tøs.. der ikke stolede på angre, end sit sorte hjerte.. og hun var grim" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:01

2 jeg er ligegald hun skal betale for det hun hade gjore i mod vores lille lala om jeg så skal død skal hun mærke hvordan det flødes at midste en man holde af " sagde malika vredt hun ville hvæne lille lala om så det skulle koste hende livet skulle Liger får betalt med reners rande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:04

"DUM ER HUN IKKE GRIMME LILLE KVINDE OG JEG SKAL PERSONLIGT PATERE ALLE DINE BØRN HVIS DU VOVER AT KALDE HENDE DET !!! OG HUN ER IKKE GRIM!! HVORDAN LOKKEDE HUN ELLERS MÆND I DØDEN !!!" Nifi var rasendene og lod vinden gribe om kvinden hvorefter den førte kvinden hen til Nifi "min herre er klogere , smukkere , bedre OG STÆRKERE SÅ HVIS DU VIL UNDGÅ AT MISTE DIN FAMILIE OG DIT EJET LIV SÅ TIGER DU NU !!!!" vinden hamrede hende ind mod muren flere gange så kvinden ikke kunne røre sig "og dig engel du har aldrig set hende og det ved jeg for det sagde hun så udtal dig ikke om noget du ikke ved" sagde Nifi koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:06

du godeste" sagde han. men en sær smerte for igennem ham. han knækkede på knæ og bed sammen i smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:11

" Angel nej 2 sagde malika og kune slet ikke rør sig hun var lammet o hele kroppen af smerte tåren trille ned 2 jeg her ikke sagdet at hun er grim men jeg har mødt hende før hun slog mig næsten ihjel den gang så jeg er ikke bange for hende eller dig Niif " sagde malika stille hun sukke og lukke øjne og midste bevistheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:12

"hvis du vover at omtale min herre på den måde dør hele jeres familie !!!"skreg hun og husets mure bevægede sig da al vinden for rundt i huset og gjorde det svært for alle væsner på nær Nifi at trække vejret
"HAR I FORSTÅET !!!!!!!" *dygtig nifi* lød stemmen i hendes hovede og nifi bukkede og var stolt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:18

Malika var besvimet igen hun var lammet i hele kroppen fra top tilbtå men hendes hoved fejel ikke noget hun ryste på hovedt og genvandt sin bevisthed " sbn " sagde malika hun viste at ikke ret mange viste hvad det betød så hun sagde for at forvire Nifi så hun kunne hjælpe Angel på bene igen ind eLiger kom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:28

"Min herre kommer ikke" sagde Nifi koldt og lod vinden blive hårdere så de nu ikke kunne trække vejret
"og det forvirre mig ikke" sagde hun koldt ...
"fik jeg sagt at jeres børn heller ikke kan trække vejret så langt når min magi" grinte hun hysterisk og ondt.
"engel fortæl mig så at min herre er en smuk skabning "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:34

" dit bæst " gispe malika og vældte hende omkuld " hun skal ikke tvine min mand til at siger sådan noget om en dum og gammle gab og din herre " sagde Malika og slog hende for at får hende til at gøre sådan at hendes børn kunne får luft igen heldigvis hade være af børne en iltmaske de kunne bruge i nødetilfælde hun fik givet Angel en på også men hendes egen lå oppe i soveværlset så hun kunne ikke får luft mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:36

Nifi undveg alle hendes slag og rejste sig hun fik atter vinden til at hamre kvinden ind i vægen. "de får luft når din mand har sagt det" sagde Nifi koldt velvedene om at kvinden snart ville dø da hun havde brugt luft på at snakke og hun ikke kunne trække vejret .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:40

malika hoste og midste atte bevistheden hun var ved at død af luftmangel hun var blå i hovedt og tåren trille ned hun viste at hun ikke ville kunne overleve mere nu men hun holdt ud selv om det var sværet for hende hun lukke sin krop ned for at spare på luften og på hendes kræfter alser dem hun hade tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:58

//hvor Light-Angel ???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:03

// ved det ikke Ligth-Angel hvor blive du af //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:06

lad min familie være.. så..så siger jeg det" sagde han og hostede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:10

"sig det først " sagde hun koldt og lod vinden presse ham så hans lunger langsomt blev mast "sig det eller dø" grinte hun ondt "sammen med dine børn "
hun grinte ondt "jeg har en ide lad os more os ... på min måde" hun fik vinden til at hændte en af de ældste drenge "lad os se jeres dreng dø"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:12

han kastede op. "lad bølle gå, han er ikke en fjende, han er kun et barn" sagde angel og slog hende og fik bølle fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:14

drengen kunne ikke trække vejret og var for længst besvimet "om ca 20 sek begynder alle dine børn at kaste blod op fordi de ikke kan få luft så jeg vil forslå at du siger det nu" grinte hun koldt og lod sig ikke mærke af de slag hun fik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:14

hvad var det nu jeg skulle sige" sagde han trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:22

Malika tog bølle ind til sig hun sad med ham i armen tåre trille ned " Angel du skulle siger at hendes herre var den smukkets i verdent 2 sagde malika svaget hun hade ikke mere luft og kaste blod op på gulvet hun kaster så meget blod op at hun hade sværet ved at trække vejerte ordenliget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Villaen i skoven - Page 3 Empty Sv: Villaen i skoven

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 19 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum