Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En 'død' stille nat.... [Privat]

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 Empty Sv: En 'død' stille nat.... [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 18:44

Hun sukkede og betragte Nifi "Hør.. Vil du ikek gerne slå en træls pige, som lige stå over for dig og driller dig" spurgt ehun og så på hende "Jeg ved godt du er vred på mig. Tror du du kan tilgive mig ved at jeg slår mig selv, eller trøster dig..?" spurgte hun og så på hende, hun kunne ikke lide når noegn var sådan mod sig selv

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 2 Empty Sv: En 'død' stille nat.... [Privat]

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 20:39

”du er virkelig underlig” sagde hun med en rolig stemme men med vidt åbne øjne.
”nej du kan og skal ikke trøste mig … eg klare mig selv !” sagde hun hårdt og betragtede pigen i et stykke tid… underlig skabning tænkte hun ved sig selv … men sådan en kan måske være sjov nok ?!? . et kort smil kom stille frem på hendes læber og hun satte sig med fødderne ud over kanten af grenen som de sad på

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 20:56

Hun smilede "Jeg ved det godt. Jeg er en undelig demon. Jeg burde håne dig og alt det der pis. Men nej. Jeg for venligt. Det er det Liske ikke kan lide ved mig" grinede hun og lænede sig til træstammen "Men engang, var hun noget andet. En god veninde" sagde hun fjernt og huskede minderne

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 20:59

”kan vi ikke snakke om noget andet … jeg er … jeg vil ikke huske” sagde hun uroligt og så lidt på Tera ”det har ikke noget at gøre med at du ikke håner mig … men det at du bad mig om at slå dig … hvem er så blød oven i at de ber’ en om at slå en for at få det bedre … og så en dæmon oven i købet” fniste Nifi og så en smugle venligt på Tera (så godt hun nu kunne xP )

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 21:02

Hun klørrede sig lidt på hoved og lo lidt med "Ja. det ved jeg godt. Men smerten går over, jeg er vant til smerten" sagde hun og så på hende.
Hun virkede da roligt nu. Hun så hen mod vinduet. Nye menesker var der. En kvinde græd ogholde ved pigens hånd. Det måtte være morden.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 21:05

”ha ha ja men derfor er da stadig unormal ” sagde hun med et smil på læben og så derefter hvor Teras øjne så hen ”hvorfor bekymre du dig så meget om den pige og hendes familie??” spurgte Nifi kort efter og så på Tera … Nifi kunne jo ikke selv li familien eller mennesker i det hele taget… så hun var ikke helt med på hvorfor Tera intraserede sig sådan for dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 21:09

Hun rystede på hoved "Ander det ikke, det er bare sådan en smukt minde.
Ligesom det sted jeg har" hviskede hun og så på Nifi "Det ved jeg bare ikke"
sagde hun og rakte tunge.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 21:18

Nifi tog fadt i Tera’s tunge ”FIK DIG” råbte hun glad og gav slip… ”det er da dumt det skal man vide” sagde hun en smugle glad og virkede enormt barnlig.
Et glad smil var omsider blevet planet godt på hendes læber og hun så ud til at ha det sjovt sammen med Tera

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 21:23

Hun aede sin tunge "Så så tungse, hun gsjorede dig vels ikkes ondts"
sagde hun imens hun havde sin tunge ud. HUn lo og grinede lidt hysterik men lavede sjovt med det.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 21:28

”æhhhh … nu ringer jeg snart efter den blå bil ” grinte Nifi og var forundret over at hun ikke fik det skidt ved at sige det.
”nåå lille tunge vil du ha et bolsje at sunde dig på ” grinte Nifi og faldt om på ryggen af grin

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 21:37

hun rejste sig op og rakte tunge men tog den ind igen "Min tunge har det fint. Den vil abre give hævn" sagde hun og skreg af gren. Pludselig åbnede en vindue. En mand så ud og fik øje på dem. Han fik støre øjne og besvimede "hahaha gammel mand" skreg hun af grin og var tæt på at falde.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 21:40

Nifi rullede rundt på grenen af grin over at ha set mandens ansigts udtruk...
Det var en inponerendene balance Nifi viste ved at rulle rundt på en gren der ikke var synligt tyk... snart var der også læger inde i den stuge og vinduet blev lukket til

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Fre 30 Jul 2010 - 21:47

"Shhh shhh. Jeg tror vi skal dæmpe os lidt" Fnisede hun og så på vinduet. Det virkede som om lægen ikke fik øje på dem. Men det gjorede manden. Han var nok besvimet over at se to piger på en højt træ.

//sorry skal logge -.- sees//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 21:53

Nifi fniste dog ikke helt så lavmældt "men det så komisk ud" og Nifi brød atter ud i et grin dog ikke så højdt.
"mand han så dum ud" girnte hun og satte sig op

//pis også !!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Lør 31 Jul 2010 - 15:20

Hun rystede "Har han aldrig set nogen meneske sidde på et højt træ.
EJ så langt ned er det heller ikke" Skraldgrinede hun og prøvede at sidde stille. Men nej, hun rystede så meget, at grenen vibredede.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 15:35

Nifi så med et spørgendene blik på tera og smilte *nu vil jeg drille* tænkte hun og så surt på tera ”Vil du da sidde stille! jeg vil ikke opdages pga dig !” sagde hun koldt og hævede et øjenbryn. Nifi havde svært ved at grine men gjorde sig stor umage om ikke at gøre det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 2 Aug 2010 - 13:06

Hun blev bare ved med at ryste, men hun vred sig også "Jeg jeg kan ikke styre mig.. Jeg tror jeg har fået grineflip" stammede hun og fnisede lidt og pludselig faldt hun... Faktisk så det ud som om hun gjorede det med vilje "Tehe, gad vide hvad der sker når jeg rammer jorden" fnisede hun og var på en måde fuld nu.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 19:54

Nifi fik store øjne af den stadig grindene Tera… ”nååå ja et grineflip … kender det godt … eller det vil sige det gør jeg ikke … eller det gør jeg … jeg har aldrig selv haft et grineflip men jeg har set det massere af gange… tja jeg forstår faktisk ikke hvorfor man får det … det budte ikke være så svært at stoppe sin latter” sagde Nifi og holdt et foredrag om hvorfor man grinede ???... hun tog sig slet ikke af den faldene Tera og da slet ikke af den fugle der var blevet bange og fløjet væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 20:13

Hun lande med et *bump* på jorden. "hahahahah det var sjovt, tur til... av" fnisede hun og havde hoved på jorden og fødderne i vejret. "Ehm, hvordan kommer jeg op" mumlede hun imens hun fnisede, hendes hoved sad fast "Kisser.. Er du væk" får sådan en barnligt stemme.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:00

Nifi stopper først nu sin ’fablen’ om hvad et grineflip er. ”kisser hvem pokker er kisser?” lyder det undrendene oppe fra træet … dog kan hun ikke ses nede fra jorden … ”jeg må hellere ned og se til den sindssyge person… og nej det er ikke mig” hun fortsætter med at snakke med sig selv hele vejen ned til Tera ”var det mig du kaldte på`?” spurgte hun og stillede sig på hænder for at kunne se Tera i øjende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 21:06

Hun nikkede "Din herre kalder jeg Misser. Så må du være Kisser" sagd ehun og fnised elidt imens hun lagde hænder i jorden og løftede sin krop op, så hendes hoved kom op. Hun langde på fødderne og smilede stort til Nifi "Hvad syntes du, det er da sjovt. Misser og Kisser, meget nuttet" sagde hun drilsk og smilede stort.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:10

”misser?” Nifi lignede et spørgsmålstegn intil det næste spørgsmål kom…. Tera så rat så dum i den position og nifi kom med et halvkvalt fnis ”ad nuttet” sagde hun med et lille smil.
”ha du er en sjov person! … men det har vi vist konstateret” grinte Nifi og så på Tera …
”kisser” sagde hun højt for sig selv ”underlig ide”

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 21:16

Hun så med ligeglad blik men smilede enda "Hør. Liger kalder jeg Misser, når hun bliver vildt. Nuttet ikke. Nå men jeg tror jeg går på arbejde igen" sagde hun og hendes grineflip var væk. HUn havde også en mørk skygge over sine gyldne brune øjne. Hun gik mod hospitalet, nogen var døde, og nu skulle hun hente deres sjæle.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:21

”sikkert nuttet … men jeg kan ikke li det og jeg tror heller ikke min herre kan li det …” sagde Nifi roligt ….
”jeg kommer med!” sagde hun glad og fulgte efter Tera.
”det var squ da utroligt at det hospital ikke kan få dem til at overleve ” sagde hun muggent ”det skulle lukkes” mumlede hun for sig selv men fulgte dog stadig efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 21:24

Hun smilede og fik et drilsk smil "Ham her, er da også bliver alvorligt ramt, han begik selvmord, og har lige kvalt sig selv. Typisk... Selvmord" mumlede hun og trippede hen til det vindue og så op "Hmm han er på tredje etage kom" Sagde hun mildt og fløj op. Hun kiggede ind af vinduet, og som sagt. En hængt mand, han havde bundet lagerne op til lamperne og hængt sig selv.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum