Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En 'død' stille nat.... [Privat]

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 Empty Sv: En 'død' stille nat.... [Privat]

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:30

Nifi fulgte efter med op til vinduet …”selvmord … hvorfor dog?” spurgte hun. Da hun så ham sukkede hun trist … men smilte kort efter igen og hoppede ind … Hun aede hans kind og kyssede ham på hver kind. Synd og skam han var så smuk og ung* tænkte hun og blev siddende på sengekanten. Hun strøj et par hår væk fra hans ansigt så man kunne se hans stadig åbne øjende. Hun sad kort og betragtede dem mens hun stille nynnede en vemodig melodi, hvorefter hun løftede den højre hånd og lukkede hans øjne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En 'død' stille nat.... [Privat] - Page 3 Empty Sv: En 'død' stille nat.... [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 21:36

Hun tænkte mest over hvor hendes le var, men begynde bare "Stakkels sjæl, hvorfor skulle du dog dø.. Men du får fred, kom" sagde hun og lavede et kors på hans bryst, en lysende kugle steg op fra ham, kuglen svævede forvirret rundt i rummet "Roligt, kom med mig, til et sted som er rart" sagde hun og rakte hånden frem. Den lysnede kugle fløj direkte hen til hende og lagde sig ned på hendes hånd "God tur, du finder selv derud" hviskede hun midlt og en lilla lys svøbte blidt omkring den, som en varm følelse. Så forsvandt den "Trækker du i snoren..?" spurgte hun trist.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:41

Nifi så på hvordan hun gjorde og smilte så ”hvis det var mig der skulle ha hentede sjælen var den blevet tvunget ind uden at blive spurgt eller noget” sagde hun roligt. ”ja slf” sagde hun roligt og trak i snoren ”skal vi gå?” spurgte hun og så en sidste gang på drengens lig inden hun hoppede ud af vinduet. Hun landede elegant på jorden og ventede på Tera der nede

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Søn 15 Aug 2010 - 21:44

Hun så på dette selvmord og sukkede "Idiot" mumlede hun og sprang ned fra vinduet, da døren åbnede sig. Selvfølgelig nået hun at lukke vinduet. Hun lande ved siden af Nifi og sukkede "Det kunne da være han bad om at havne i helved, men han er noget frem til mit sted" mumlede hun og så ned. "Idiot" mumlede hun

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:51

”det er da lige meget hvad han ber om … han får det jeg vil give ham eller det min herre vil ” ratede hun ”hvis altså det var mig der skulle ha hentet ham” sagde hun roligt ”ja han var en idiot…. Hvad var det nu han begik selvmord for?” mumlede hun … hun vidste ikke helt hvem hun spurgte. Hun så kort på Tera ”skal vi ikke tænke på noget andet?” foreslog hun og smilte venligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 16 Aug 2010 - 17:07

Hun nikkede og kiggede på himlen "Hmm jeg kender et sted hvor en cafe er åben, vil du med" spurgte hun og gik lidt "Døgn cafe, der er jeg tit, når jeg har arbejdet hård eller bare har lyst" sagde hun venligt og smilede lidt. "Og hør, der er kager og drikkelse og den har slet ikke lukket, den er bare åben" sagde hun storslået

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 22:00

”en cafe’ ?” spurgte hun glad … hun havde været på cafe’ et par gange før men ikke så tit … da oret : kage kom frem fulgte hun hypnotisk med. ”jep jeg er klar … dejlig cafe’! de burde få guld i stedet for penge … åbent 24 7…. ” sagde hun venligt og fulgte glad med Tera . ”men er det ikke dyrt ?” spurgte Nifi lidt trist … hun var blevet fyret for det sidste job hun havde haft og havde derfor ikke flere penge …

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Tirs 17 Aug 2010 - 17:42

Hun nikkede lidt "Ej, så dyrt er det da heller ikke" sagde hun muntre og så skoven forsvandt, de var noget til en vej "Men jeg har nok penge.. Tror, jeg er nemlig lidt nerrig, men uhm men du får gratis" sagde hun mildt men tænkte på sine penge *Hvor mange har jeg overhoved, bare en enkel kage til Nifi* tænkte hun og så drømmende ud, med alle de guldklumper hun har.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum