Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:56

"jeg viste det var en dårlig ide" sukkede han og rejste sig op
"Lille Peter Edderkop
kravled op ad muren.
Så kom regnen
og skylled Peter væk.
Så kom solen
og tørred Peters krop.
Lille Peter Edderkop
kravled atter op." sang han, hans stemme var knagende og ligefrem uhyggelig at høre på, og hans kinder var helt ildrøde. manden med bestillings skranken, og de få andre folk der var i caféen, så på ham som om han var en galning eller noget.
"er du så glad nu?" spurgte han lidt irriteret og så på Ai med sine lilla øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:01

Ai grinte sødt og rejste sig op til ham
"jeg vælger konsekvens... ligemeget hvad det er"
hun tog fat i hans hånd og hjalp ham ned at sidde igen
"skal du have et kys til eller skal jeg være mere pinlig end dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:08

Reldus så på Ai med et ondskabsfuldt drillende blik
"du skal...
1. få alles opmærksomhed, og så tage tøjet af.
2. kysse ham manden ved bestillings skranken hårdt på munden.
eller 3. vælge en af de to først, og så gøre det" sagde han og smilte ondskabsfuld
"hvad vælger du så?" spurgte han og så drillende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:11

Ai så på ham "du spiller ikke reglen ordentligt, så kan jeg jo lade være..."
hun smilte drilsk "jeg skal have en 3 mulighed der ikke er de to første din torsk"
hun så på ham og holdte sig for munden fordi hun skulle til at grine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:25

"ok så "du skal...
1. få alles opmærksomhed, og så tage tøjet af.
2. kysse ham manden ved bestillings skranken hårdt på munden.
eller 3. uhm... som det tredje skal du... gå hen og kysse pigen der!" rettede han og pegede hen mod en ung pige i tyverne "og det skal være hård, og på munden" tilføjede han og smilte endnu en gang ondskabsfuld
"vælg " grinte han drillende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:32

Ai gik hen til pigen og smilte stille, flirtede lidt med hende, og lod som om hun var fuld
"hihi... ej hvad siger du til et.... venindekys, rigtig sexet, så de hotte drenge der kigger på dig lige nu faktisk vil blive helt tændt over dig" hun ventede på at pigen sagde ja, hvilket hun faktisk gjorde, underligt nok
Ai kyssede pigen, dog med lidt snav i stedet for, bagefter blinkede hun til pigen og gik tilbage til Real "haha, det var ikke pinligt" hviskede hun så og rystede på sine hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:40

Reldus så forbavset på hende...
"jeg gad godt vide hvem der har skruet dit hoved sammen når det ikke er pinligt...." mumlede han uden at fjerne sit blik fra Ai...
"spørgsmål..." sagde han før hun havde spurgt, han skiftede mellem at se på Ai og på den kvinde hun havde kysset med sit forbavsede blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:43

Ai rødmede stille og hviskede "det var sindssygt pinligt..."
hun havde nervøse øjne og rystede lidt på hænderne
"vil du tage mig med hen på et hotel om lidt? eller noget... sandt eller falsk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:49

"sandt, tror jeg nok" svarede han og smlite "det går jo lidt an på hvad du mener" tilføjede han og så på hende, pludselig kom en uvelkommen tanke ind i hans hoved *nej glem nu det kys* tænkte han irriteret og så så igen mod Ai, han var lidt bange for at han havde sendt hende tanken.

//jeg lader dig vælge om han kom til at sende den tanke videre eller ej//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:52

Ai smilte stille "ja undskyld at jeg kyssede hende"
hun grinte sødt af ham og tænkte slet ikke på om han kunne have ment det kys hun gav ham
ai rejste sig op "skal vi så ikke gå... før mit hovede eksplodere i generthed?? please please please"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:55

"ok da" grinte han og rejste sig op.
han begyndte at gå hen imod udgangen. da han var kommet derhen råbte han hurtigt ud til folkene i caféen "nu skal vi ikke chikanere jer mere" og grinte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 1:59

Ai gik rødmede hen til ham og holdte ham så for munden og trak ham med ud
"seriøst... jeg mener det jeg eksplodere snart af pinlighed"
ai havde fået hovedpine nu og lænede sig lidt ind til ham da de stod udenfor
"det var...pinligt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:04

Reldus smilede drilsk til hende "slap nu af" sagde han stille og lagde en arm om hendes skulder og begyndte at gå hen mod hotellet.
"kan du også betale for det?" spurgte han og smilte dumt til hende "jeg har stadig ingen penge..." grinte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:06

Ai smilte stille og trak vejret normalt for at slappe af
"det kan jeg vel... det er jo ikke fordi jeg ikke har penge"
hun fik stille med da han jo havde armen om hande
"forresten, var det virkelig så slemt at jeg kyssede den pige"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:12

Reldus rødmede lidt "så du hørte virkelig den tanke hva?" sukkede han stille *så er det nu!* tænkte han...
"det var ikke det kys jeg tænkte på...."indrømmede han og smilte nervøst hen imod Ai
"det var vores..." sukkede han "jeg kunne ikke få det ud af hoved" tilføjede han nervøst og rødmede endnu en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:15

Ai smilte lidt
"ehm... undskyld... jeg kyssede dig, men det var det mest pinligste at gøre..."
hun stoppede lidt op "men det var nu bare et vennekys... ok?"
hun så på ham med lidt triste øjne *har jeg nu såret ham alt for meget*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:28

"ja... det er fint" mumlede han "det er derfor jeg ville ønske jeg kunne holde mine tanker for mig selv" tilføjede han irriteret.
"men... skal vi se at finde det hotel?" spurgte han og smilte falskt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:30

Ai kiggede ned og bed sig i læben
"nej... ehm jeg vil gerne have lov til at gå hjem nu... alene pka?"
hun knyttede sin hånd lidt "vær sød at gøre det for mig ok? lad mig være lidt alene"
ai begyndte at gå i modsatte retning af ham "ellers vil jeg aldrig se dig igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:34

Reldus så tilbage efter hende "ok så..." mumlede han og begyndte at gå væk fra hende...
"men kun denne ene gang!" råbte han tilbage og smilte lidt til sig selv mens han så på hende mens hun gik afsted.
*kun denne gang* tænkte han og så stadig mod Ai's ryg...

//uhm... er emnet så slut, eller? jeg forvirret!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:37

//out.... ja men man kan sagtens lave andre jo xD har bare ikke rigtig mere krea i mig liige nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 2:39

//jeg ville bare lige vide, men ok så ses vi!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 6 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum