Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:48

ai tog i mod og holdte det mod sin næse "hmm... deet har svært ved at stoppe hos mig.."
hun satte sig stille ned på jorden og sukkede lidt
"hmm... hvordan stopper man bedst næseblod" sagde huns tille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:01

"man sætter to fingerne rundt om den der knogle der er inde i næsen, og sæt dem så høj oppe som muligt, og press så en lille smule. Samtidig med det skal du vende næsen opad" sagde Reldus og smilte til hende.
han satte sig ved siden af hende og still hendes ene hånd der hvor den skulle være, og så lagde han begge sine hænder på hver sin side af hendes hoved og løftede det en smule så hun kiggede lige op på fuldmånen.
"og sådan gør man når man skal kunne nyde det samtidig" grinte han og kiggede så også op imod månen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:06

Ai rødmede lidt efter det han gjorde men nød synet af månen
"heh... ja sådan gør man vist" hun holdte sin hånd om næsen
"såeh.... ved du så meget, fordi du er en engel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:17

"måske er det derfor, eller måske var det noget jeg lærte for min død" svarede Reldus glad uden at fjerne øjnene fra månen.
"men, Ai. Du ved, sådan rent hypotetisk, hvilket væsen ville du så helst være hvis du kunne blive til et?" spurgte Reldus og så hen imod Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:19

Ai kiggede stille på ham "hmm... jeg kender kun aspara, dæmon, engel, elver og vampyr.... er der andre?" sagde hun så og så på ham med blide øjne for det var jo sandt at selvom hun vidste meget om nogle væsner vidste hun ikke alle væsner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:24

"altså der er jo også spøgelser og... så tror jeg også at der findes dværge..." svarede han og smilte
"men altså... hvad ville du så helst have været?" spurgte han igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:28

Ai kiggede på ham og smilte stille "vampyr.... jeg kan vildt godt lide dem... den måde de er på, og så mystiske de er... for en vampyr er svær at regne ud og samtidig er de som edderkopper" hun smilte sødt "jeg elsker edderkopper"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:53

"så er der da en mulighed" mumlede Reldus før han smilte tilbage.
"så... edderkopper? Ikke lige hvad jeg havde regnet med må jeg indrømme..." sagde Reldus og kiggede igen imod månen.
"og desuden, når du er færdig med det lommetørklæde, så bare smid det ud..." tilføjede han og smilte kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:57

Ai kiggede stille på ham og sukekde lidt *er han irriteret over mig?* tænkte hun og kiggede lidt væk, hun rejste sig og gik hen til en skraldespand
"...jeg bliver nød til at gå?" sagde hun stille og smed lommetørklædet ud
"...men det var hyggeligt at...møde dig" hun smilte svagt og begyndte at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:00

"hvor skal du da hen?" spurgte han og så hen imod hende *det var da lidt pludseligt* tænkte han

//undskyld for at det er så kort! jeg kunne ikke finde mere at skrive ind til lige det her//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:03

Ai kiggede lidt ned og sukkede
"jeg kunne se du blev irriteret over mig eller noget da jeg snakekde om jeg kunne lide edderkopper... men det er ligemeget... jeg har det skidt og vil gerne hjem"
hun stoppede lidt op og så på ham
"alene..." sagde hun så og gik videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:10

"jeg er da ikke irriteret!" råbte han tilbage og rejste sig op for at følge efter hende, men som han havde rejst sig op hørte han hende sige "alene..." og stoppede så...
"ja så vidt du ved bliver du alene" mumlede Reldus stille og ventede til at Ai var tilpas langt væk før han to sine vinger frem, hans vinger havde sorte fjer...
Reldus smilte glad og baskede så hårdt med sine vinger, og pludselig fløj han lige over Ai...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:15

Ai kunne mærke han stadig var der og kiggede op
"hmm... hvorfor følger du efter mig!?" sagde hun med en høj tone
"jeg vil gerne være alene"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:18

"undskyld, men jeg kan altså ikke lade være" råbte han tilbage "så det bliver enten sådan her eller også så går jeg med dig, vælg selv" Råbte han ned til hend
*det her skal nok blive sjovt* tænkte han og grinte lavt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:20

Ai kiggede ned "vil du ikke bare lade være"
hun stoppede op, men fjernede ikke blikket fra jorden
*hvorfor er han sådan der???* tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:25

Reldus fløj langsomt ned igen og landede perfect ved siden af Ai "så hvad bliver det til?" spurgte han og smilte drilskt "og lige for en god ordens skyld, jeg er ikke blevet irriteret fodi du kunne lide edderkopper!" sagde han og lagde en hånd på hendes skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:35

Ai kiggede ikke på ham "hvad... blev du så irriteret over... eller hvad man nu kalder den følsle eller udtryk du fik..." hun kiggede på ham
"hmmm... hvorfor bil du ikke lade mig være... prøver du på at drille mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:41

"jeg blev ikke irriteret, jeg ser bare ingen interesse i mit gamle lommetørklæde når det er smurt ind i dit blod" forklarede han *ups, det kom hvist ud på en forkert måde* tænkte han og så imod Ai.
"og ja, det er bland andet hvad jeg gør" svarede han og smilte så igen på den samme drilske måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:46

Ai kiggede lidt ned "hm... det var ikke... lige meget... men hvorfor gør du det her i mod mig... er det så rart at drille mig, så det faktisk piner mig meget"
hun kiggede på ham emd alvorlige øjne... "du ved ikke hvad jeg har været igennem... og hvor meget det her er irriterende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:50

"ja undskyld men jeg ville ikke ha' at du skulle tage afsted i den tro at jeg var blevet irriteret fordi du godt kunne lide noget jeg ikke kunne!" sagde han og så ligeså alvorligt tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:53

Ai holdte sine hænder foran sine øjne "undskyld... jeg er bare...." hun kørte sine hænder gennem sit hår "undskyld... Real" hun smilte stille og kiggede på ham med sine bedårende øjne
"venner? igen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 0:59

"har vi været uvenner?" grinte han glad "men der er lige en ting du skal vide for det er for alvor, jeg kan ikke lade være med at holde øje med mine venner" sagde han og smilte så igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:03

Ai smilte stille "...jeg er... hmm ok... men giv mig lidt rum til at trække vejret i... og forresten... hvordan er det at flyve... med sine vinger?" hun så på ham og på hans vinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:08

"selv synes jeg det er fantastisk, jeg kan tage dig med op en tur en gang hvis du vil" svarede han og kiggede endnu en gang op imod fuldmånen *jeg har aldrig kunne holde øjnene fra den måne* tænkte han og sukkede af sig selv, men han kom endnu en gang til at sende sine tanke videre til Ai...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:10

Ai rystede stille på hovedet "månen er også smuk... og dejlig mystisk" hun smilte sødt og ingorerede hans spørgsmål "nogle gange ville jeg ønske jeg kunne røre månen og stjernerne... men der er ikke rigtig nogen mulighed for det" hun fniste sødt af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 3 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum