Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:52

Ai gik med ind og hen for at bestille
"to vegetar retter... og 2 mellemstore colaer"
hun stod med ryggen til Real
hun betalte til manden men blev stående for at vente på maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 17:00

//lige et hurtigt spørgsmål: hvornår fik Reldus egentlig sit kælenavn Real?//

Reldus sad og så hen imod Ai mens hun var gået op og bestile til dem.
*hvad mon hun bestiler* tænkte han mens han så hen imod Ai

//skal logge, vi kan forsætte senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 18:52

//er tilbage, og venter spændt på dit svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 18:59

//jeg skal lige spise, men bare skriv dit svar, jeg er tilbage meget snart//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:13

Efter noget tid fik ai maden og drikkelsen og gik ned til Real igen
"Håber det er oka det er vegetar mad" hun smilte venligt og satte det på bordet, derefter satte hun sig på en stole overfor ham og tog sin tallerken og glas med cola i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:38

"det går nok" grinte han og smilte kort.
*måske skulle jeg lave lidt sjov...* tænkte Reldus drillende, og tog sin mad og sin cola...
*JA!!! UHM...* tænkte Rab pludseligt og sendte tankerne ind i Ais hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:43

Ai kiggede lidt ned "hm... lad være med at sende dine tanker ind i mit hoved"
hun bed sig i læben, stopepde og begyndte så at spise sin mad
*jeg hader når nogen piller ved min hjerne*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:49

Reldus sukkede *ikke lige den reaktion jeg havde ønsket* tænkte han og spiste lidt mere af sin mad
"men altså, hvis du ikke har noget imod at fortælle mig det... Så ville jeg egentlig gerne vide om din far også kendte til magiske væsner, eller om du bare var heldig og fik en magisk adoptivfar der så fortalte dig om det?" spurgte Reldus og kiggede nysgerrigt på Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 22:53

Ai sukkede lidt "... min far tror kun på satan, men ved ikke om man kan kalde ham et magisk væsen eller ej" hun kiggede på ham
"den eneste grund til at jeg startede med at kende til magiske væsner var da min fætter døde og blev til en dødsengel... og jeg ved godt hvorfor han blev dødsengel i stedet for engel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:00

"nå sådan" mummlede han da han havde hørt historien.
"vil du dele det, eller vil du helst holde det for dig selv?" spurgte han og så endnu en gang nysgerrigt hen imod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:06

Ai kiggede på ham med et lille smil
"jeg har ikke set det, men jeg har hørt ham fortælle historien..."
hun smilte venligt til ham nu "da han var 13 tror jeg, slog han sin tvillingesøster ihjel med en køkkenkniv... 7-9 knivstik i maven, 3 i brystet og en i det venstre øje" hun sanke en klump og kiggede lidt ned "derefter tog han kniven og et reb, gik ud i haven og kravlede op i træet... han skar snitsår i sin hals og arme flere steder for så at binde rebet til træet og stramt om sin hals..., pga snitsårende gjorde det mere ondt om hans hals.." hun bed sig i læben og fældede en tåre
"han lod sig hænge... og vågnede op næste dag som en dødsengel, mens han søster som han slog ihjel døde helt... alt dette pga han var skizofren"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:17

Reldus så forbavset til mens han hørte hende fortælle den grusomme historie, men til aller sidst fik han et forvirret udtryk.
"fordi han var hvad?" spurgte Reldus forvirret og så på Ai med et ligeså forvirret udtryk.

//desuden så har jeg skrevet det sidste ind i profilen så hvis du vil kan du godt gå i gang med den der profil ting igen(ændringerne står nedenunder tingen det er mest personligheden der lige skulle ændres lidt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:22

Ai så på ham med et lille trist falsk smil
"Min fætter var skizofren, man hører stemmer inde i hovedet der siger hvad man skal gøre, og man lytter til dem... som om det er en tvilling der siger det til dig og så stoler du på personen du hører"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:26

"nå sådan..." mumlede han trist... "endnu en ting der for mig til at tvivle om jeg virkelig vil kende til min egen død" mumlede han videre og så op imod Ai.
"nå ja! jeg sagde jo at du blev nød til at acceptere at jeg ville holde øje med dig hvis vi skulle være venner, noget specielt jeg burde vide om dig?" spurgte han og smilte til Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:41

Ai smilte venligt til ham men det forsvandt så
"hmm det ved jeg faktisk ikke du kan jo bare stille spørgsmål og så svarer jeg, eller vi kan lege sandhed eller konsekvens..."
hun grinte sødt af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:44

"hvilken en vil du helst?" spurgte han og smilte venligt.
Reldus så afventende på Ai, han ventede på hendes svar, ventede på at finde ud af hvad hun allerhelst ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:48

"sandhed eller konsekvens!" hun grinte sødt
"så kan jeg drille dig samtidig..." hun spiste noget af sin mad og så på ham
"du starter med at spørge, hvis jeg siger sandhed kan du stille et spørgsmål som jeg så kan svare sandt, eller svare falsk ved... og konsekvens kan du siger 3 ting jeg kan vælge i mellem at gøre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:54

"ok" sagde Reldus og nikkede som et tegn på at han havde forstået reglerne.
han tænkte sig om et øjeblik og spurgte "sandhed eller konsekvens?" spurgte han og så drillende hen imod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 23:58

Ai smilte stille og spiste lidt mere... men så så på ham
"jeg vælger konsekvens... og kom med 3 gode oka"
hun spiste lidt mere og ventede på hans konsekvenser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:02

"du skal...
1. kysse mig på munden
2. råbe at du er skør
eller 3. du skal kysse en tilfældig person på munden, der ikke er mig, inde i det her rum" Reldus smilte drilsk til hende og ventede spændt på hendes svar...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:05

Ai rejste sig op og gik op til ham
"...tantekys eller sexet kys?" hun grinte stille
Derefter bukkede hun sig ned så deres hovedet var i samme højde
"nyd det mens du kan"
Ai kyssede ham på munden, mens hun lukkede øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:09

Reldus's rødmede stort da hun kyssede ham, men han kyssede dog igen eftersom han selv havde bedt hende om det.
*jeg må sige at det ikke var det jeg havde regnet med* tænkte han mens de kyssede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:27

Ai stoppede og smilte sødt før hun åbnede øjnene
"min tur... sandhed eller konse.... hey du rødmer" hun grinte sødt af ham
"var det virkelig så dejligt?" hun satte sig om på sin stol
"np men sandhed eller konsekvens"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:33

han så ned og mumlede "uhm, jeg havde bare ikke regnet med du ville vælge den første..." med en lav stemme og så så op igen.
"jeg vælger... konsekvens, så kan du få lov at hævne dig" sagde han og smilte kort
*jeg har en dårlig fornemmelse med det her....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 0:41

Ai smilte venligt men lidt drilsk
"1. gå udenfor og tage din bluse ting af og råb, jeg elsker jer folkens!
2. stil dig på stolen og syng lille peter edderkop
3. kys en fremmed herind"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 5 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum