Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:13

"næ..." pludselig kom han i tanke om noget "men altså, vil du med en tur op eller hvad?" spurgte han og smilte igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:17

Ai rystede på hovedet... "nej jeg... tror bare jeg bliver hernede på jorden... desuden så jeg ret tung og du ville ikke kunne være mig ok..." hun smilte stille "heh... meget tung... du ville nok bare besvime af smerte i dine vinger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:20

"jeg den er god med dig, du er sikkert bare højdeskræk eller noget" grinte Reldus og så igen op imod fuædmånen "og desuden, vil jeg jo helst ikke have at du går glib af det smukke syn der er der oppe" tilføjede han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:23

Ai rødmede lidt "ja jeg er højdeskræk... ekstrem højdeskræk" hun kiggede lidt ned
"men hvis du lover at holde mig helt sikkert og ind til dig... så vil jeg meget gerne prøve en tur" hun smilte lidt og lagde sin hånd på hans skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:30

"det lover jeg" lovede Reldus og greb fat rundt om hendes mave "næsten" tilføjede han drillende før han fløj højt op i luften, man kunne se hele byen, og alle de lys der var tændt skindte tydeligt i nattens mørke.
"hvad siger du så?" spurgte han uden at fjerne blikket fra byen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:33

Ai lukkede sine øjne og bed sig i læben da de fløj op "...." hun åbnede øjnene lidt og kiggede ned mod byen "....det...det smukt" hendes syn var lidt sløret af skræk... men hun lukkede hurtigt øjnene igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:39

"du får ikke noget ud af det vis du ikke åbner øjnene" grinte Reldus og begyndte at sætte farten op "luk så de øjne op! ellers gør jeg turen lidt vildere" drillede Reldus, han begyndte at flyve lidt op og ned og side til side imens han ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:43

Ai åbnede sine øjne igen og holdte sig for munden "....jeg tror jeg skal...kaste...op" hun fik slem kvalme og lukkede øjnene "please....sæt....mig...ned" hun bed sig i læben samtidig med at holde sig for munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:46

"ok så" sukkede Reldus og fløj hurtigt ned igen...
Da de landede slap Reldus Ai og så så på hende "er det bedre nu?" spurgte han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:49

Ai faldt ned på knæ og prøvede ikke på at kaste op
hun så stille på ham "und....undskyld" hun kiggede ned igen
"Jeg er ked af...jeg ikke kan lide at flyve...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 1:58

"det gør ikke noget, for du havde jo ret, du er meget tung" sagde Reldus sarkastisk og smilte drilsk hen imod Ai
"bare rolig, jeg tager dig ikke op at flyve igen med mindre det bliver nødvendigt" sagde han glad og kiggede endnu en gang op imod månen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 2:01

Ai tog fat i hans hånd og hev ham ned ved siden af hende
"... så du kan lide at drille... " hun tog fat om ham og drejede rundt så hun sad på ham
"... hvad vil du gøre nu?" hun smilte sødt og blinkede til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 2:29

//svarer duu?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 2:40

//undskyld, glemte lige at vi havde et emne (jeg så noget anime imens)//

"det her!" svarede han kort og vendte sig hurtigt så han flyttede Ai, så hun lå nedenunder ham, og så satte han sig på hende.
"hvad siger du så?" grinte han mens han kiggede ned på Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 2:53

//nå men jeg logger nu, skal i seng... endnu en gang tak for profil tingen og også endnu en gang undskyld for at glemme emnet...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 15:17

Ai grinte sødt og hev ham ned så deres ansigtet var tæt på hinanden
"du er som en irriterende lillebror..." hendes hånd gjorde ondt så hun bed sig stille i læben intet andet, derefter gav hun ham et tantekys og drejede rundt med ham så hun sad øverst
"jeg er en pige, jeg bruger uretfærdige teknikker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 15:51

"sjovt nok er det mig der er ældst" sagde han og grinte da hun havde vent om på det igen.
"plus så er jeg en være snydepels" grinte han og kildede Ai på maven før han så skiftede igen så han lå overs endnu en gang.
"hvad vil du så gøre denne gang?" spurgte han og grinte endnu en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 15:55

Ai rødmede og grinte meget da han kildede hende
"st...stoop!" hun fik tårer i øjnene af at grine for ai var ekstrem kilden
hun lå nu nedenunder ham og kiggede på ham
"hmm... du kan godt li at sidde på piger hva" hun smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:00

"det tror jeg de fleste drenge kan, og desuden føler jeg mig lidt oven på i øjeblikket" grinte han og gengældte hendes smil.
"jeg håber da ikke du har noget imod det" sagde han og grinte så lidt igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:01

Ai hev hans ansigt ned til hendes igen
"hvad mener du med ovenpå?" sagde hun så og vendte ham rundt så hun sad på ham
"jeg er da ovenpå" hun havde stadig ansigtet tæt på hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:09

Reldus smilte bare og begyndte nu at slappe af.
"altså bare fordi jeg kan lig at sidde oven på piger, betyder det ikke at jeg har noget imod at de sidder oven på mig" sagde han og lagde armene om bag hoved og slappede af.
"men uanset om du sidder oven på mig eller omvendt, vil jeg altid kunne sende dig flyvende" mumlede han og smilte, samtidig med det tog han sine vinger ud igen, så at de også lå fladt på jorden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:15

Ai smilte venligt
"hmm... du kærnår du ligger sådan der"
hun rejste sig op og rakte ham hånden
"skal vi ikke lege en leeg... jeg fortæller 1o sandheder eller løgne, og så skal du sige om de er sande eller falske ??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:24

han tog hendes hånd og rejste sig så også op.
"jo da, det ka' vi da godt" sagde han og smilte derefter venligt
"du begynder bare når du er klar" sagde han og så på hende med sine lillafarvede øjne

//lige så du ved det så har jeg fjernet den kraft, så det bliver ikke mere efter det her emne (evnen er lidt irriterende at have eftersom at jeg skal bede folk om at fortælle mig om det egentlig er sandhed eller løgn det de siger//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:26

//arh....suk ligemeget så...//

Ai så på ham "hmm.. det er ligemeget egentlig"
hun smilte stille "jeg er sulten... så skal vi ikke spise noget mad i stedet for"
hun begyndte at gå hen mod en lille cafe "her er fint"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:44

"ok, men du betaler" sagde han og fulgte med.
"ok" sagde han da hun havde fundet den rigtige café, han gik med ind og satte sig ned ved det første ledige bord.
"du bestiller bare, jeg er ikke så kræsen" sagde Reldus og smilte så venligt til Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 4 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum