Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 2:53

"ja... jeg tror det var engle instinktet der trådte til da jeg så dig gå ind i hospitalet, eller også var det bare min nysgerrighed... det kan have været begge" undskyldte Reldus og så usikkert hen imod Ai, lige ind i den langhårede piges blodrøde øjne "så tja... jeg gik ind, fortalte den gamle kælling, ja undskyld men, at jeg havde et privat ærende at gøre med doktoren.... og ja... så kender du jo selv resten af historien" forklarede drengen og kløede sig så nakken

//OK vi kan forsætte imorgen, eller en anden dag(du ved hvad jeg mener)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:21

Ai så på ham og smilte venligt "du fulgte efter mig? fordi du troede jeg var ved at dø eller noget?"
hun holdte sig for munden fordi hun skulle til at dø af grin, bogstavelig talt
"men hvorfor.... og hvilket instinkt...?" hun så ind i hans øjne samtidig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:37

"det gamle engle instinkt, det med at vi skal vogte og beskytte menneskene, og så videre" forklarede han "men, jeg tror måske også at det havde noget at gøre med min personlige nysgerrighed der tog over..." sagde han og rødmede lidt da han så at hun grinte af ham.
"men... jo jeg fulgte efter dig..." sukkede han og kløede sig endnu en gang i nakken, mens at han smilte nevøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:41

Ai smilte venligt *endnu en der vil beskytte...* hun begyndte at gå
"så kom, så kan du følge efter mig bedre" hun fniste stadig sødt af ham, for det var lidt komisk

//mit krea er nede.... jeg har ikke lyst til at emne lige nu... sry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:48

"jeg... undskyld, jeg skal prøve at hold det tilbage" sukkede han og gik så med hende.
"men altså... hvad er der så sket med dine forældre, nu hvor du jo bor i en adoptiv familie?" spurgte han nysgerrig da han var nået op til siden på hende.

//ok, så svarer du bare igen hvis du vil, når du er klar igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 18:48

Ai kiggede lidt ned "hmm, min mor døde da jeg var 3, min far ignorede mig langsomt lidt efter lidt... til sidst flyttede jeg her til... men skal flytte tilbage igen når jeg bliver 22" hun sukkede lidt..
"jeg har fået en adoptiv far her som jeg ser mere som en far end min rigtige..."
hun smilte stille til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:49

"nå..." Reldus så lidt trist tilbage... "efter den historie er jeg ikke engang sikker på om jeg vil kende mit levende liv" sukkede han og så op mod fuldmånen "det eneste jeg kan huske er mit fornavn, og så to smukke grønne øjne" mumlede drengen op imod månen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:51

Ai smilte sødt til ham "... din kæreste eller din mor havde grønne øjne? eller hvad?"
hun gav ham et kram "desuden... det er bare minder og man lever videre... ok?"
hun slap ham igen og aede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:59

"ja... men jeg ville nu i det mindste gerne kendte mit efternavn" sukkede han og smilte svagt.
han vendte ansigtet ned mod Ai og så hende lige ind i øjnene "har du nogensinde været forelsket?" spurgte han og så imod hende med et ulæselig ansigtsudtryk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:07

Ai rødmede lidt "ehm.... ja, jeg har og er det lige for tiden også... i en der hedder Ahngel" hun smilte stille "heh... har du da været forelsket i nogen? måske en med lysegrønne øjne?"
hun så på ham med sine blodrøde øjne, men en lille brun glans... hun kunne sagtens misforstås som en vampyr hvis man ikke kendte hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:20

"måske..." sukkede han trist "for som sagt, jeg kan kun huske øjnene og mit fornavn..." han endnu en gang op imod fuldmånen *hvis jeg bare viste det...* tænkte han trist
"undskyld... jeg skulle ikke have spurgt dig om sådan et privat spørgsmål, det må du undskylde" sukkede han og begyndte langsomt at gå lidt videre

//jeg logger nu, men vi kan forsætte senere hvis du vil OK?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:16

Ai så på ham "hvad er der med dig og triste tanker? og det gør altså ikke noget at du stiller spørgsmål til mit privatliv.... hvis jeg ikke vil svare på det så lader jeg være"
hun blinkede til ham og lavede peace tegn
"men det er da synd at du intet husker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:21

"ja, jeg skal se om jeg kan ordne det med det triste" sagde Reldus og smilte "og med hensyn til de der minder, jeg skal nok finde ud af noget" tilføjede han uden at fjerne sit smil *tænk positivt* tænkte han opmuntrene til sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:24

Ai smilte stille "God drenge" hun klappede ham på hovedet som en hund "men forresten du er en engel....hvad er dine evner? så?" hun så på ham med nysgerrige øjne "altså udover at sende tanker ind i min hjerne... og lad være med at gøre det igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:32

"jeg kan mærke når folk lyver, og telepati, men altså jeg kan ikke helt styre min telepati så nogen gange flyver tankerne af sig selv" forklarede han "og du kan tro at det kan være irriterende!" tilføjede han og smilte så "men jeg skal prøve at lade være" smågrinte han glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:40

Ai smilte stille "uh... jeg er dårlig til at lyve så,... hmmm...prøv nu"
hun fik et alvorlig blik og så på ham
"jeg er en lyserød elfant, men kæmpe hugtænder som bor i grønland om sommeren"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:47

"jeg tror ikke evnen gør nogen forskel når jeg 1. ved at du lyver før du siger noget, og 2. at det er nået så indlysende" sukkede Reldus og grinte lidt af det hun havde sagt.
"prøv så at sige et eller andet jeg virkelig ikke ved om dig, fortæl sandheden eller en løgn, så skal jeg prøve at gætte om det er sandt eller ej" Reldus så forventende på Ai, mens han ventede på hvad hun ville sige...

//du har vel ikke noget imod at fortælle mig om det passer eller ej i off-game ting her, det er jo kun min karakter der har evnerne ikke mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:57

Ai kiggede på ham og tænkte lidt *hmm.... jeg tror jeg siger en sandhed så...*
hun kiggede alvorligt på ham "...jeg var skyld i min mors død..." hun smilte stille og så på ham
"var det så en løgn, eller en sandhed"

//sandhed//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:02

Reldus så chokeret på hende "d-det var sandheden..." han var i chok "du var skyld i din egen mors død... hvordan? hvad skete der?" spurgte han, han tog fat i begge hendes skuldre og spurgte endnu en gang "hvad skete der?"...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:07

Ai smilte stille for sig selv
"hmm det var et uheld.... med ild... men hmm... det er derfor min far hader mig nu.. men det er oka.. jeg er ved at komme mig over det... men jeg kan stadig ikke lide flammer..." hun kiggede lidt væk "jeg var 3 år"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:17

Reldus så strengt på hende, indtil at hun havde forklaret hvad der skete "nå..." han slap hendes skuldre "jeg blev vist lige revet lidt med... undskyld, jeg skulle have givet dig tid til at forklare dig selv før jeg gik amok..." han kløede sig nervøst i nakken igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:24

Ai smilte stille "hmm... i know... det gør ikke noget ok?" hun smilte stille og aede hans kind "jeg er ked af hvis jeg ramte dig hårdt da jeg sagde det..." hun sukkede lidt og holdte sig for munden... i samme øjeblik gik en lille dreng forbi med en rød ballon, der fløj lige forbi hendes øjne... Ai fik et skræmt udtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:36

"hvad er der galt?" spurgte Reldus og så på Ai "du ser ud som om du har set et spøgelse, eller det der er være" sagde han og så bekymret på hendes skæmte ansigt. selv havde han hverken lagt mærke til drengen eller ballonen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:38

Ai blinkede lidt for at få billedet ud af hovedet, hun fjernede sin hånd fra sin mund og så på den... Ai havde fået blodnæse men viste det ikke, kun at hun havde blod på sin hånd
"...bløder....jeg?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:45

Reldus så på Ai og sagde så "ja, men det er kun lidt næseblod" med en blid stemme.
Reldus rodede lidt i sin lomme og fandt et lommetørklæde frem "her bare tør det væk med det her" sagde han og rakte hende sit lommetørklæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai// - Page 2 Empty Sv: hvad mon der skete?... //privat-Princess Ai//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum