Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)
//Billede: https://2img.net/h/i299.photobucket.com/albums/mm306/dodo44554/BoyorGirlAnime.jpg
Det vender godt nok på hovedet men det er lidt det jeg er gået ud efter.//
Gæst- Gæst
//Helt iorden vi jeg skal desvære selv lige smuttet er ca tilbage om en time eller sådan noget^^ //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
5. Skikkelse var cirka 3 hoveder højere en hende og stod ca. 5 meter fra hende, og gik med rolige langsomme, og truende skidt hen mod hende. Enlig var det kun et højt skrig der fik den på plads med mindre det var hans engen vilje og den styrede sig.
//Kig eventuelt på det første billede af ham på profilen ^^//
Gæst- Gæst
//Hihi ok^.^//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ved du hvad?" spurgte han hende mens han satte farten lidt mere op, "Du er en af de eneste personer der har set mere en 3 skikkelser" sagde han med et lille smil og hoppede let og elegant over en gren der stak op af jorden. "De eneste der har set dem alle er dem fra min familie, undtagen mine søstre" sagde han og himlede let med øjnene, "De tør ikke," sagde han med et lille smil mens han små lo, "Karoline er for ung og har kun selv 3 skikkelser" fortalte han, "Tina og Lilla vil ikke se mig i bar mave" sagde han og små lo, "Syntes jeg er lidt underligt" sagde han og smilte, det var jo kun en bar mave, ikke andet?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rødmede en smugle ved hende ord og kiggede ned på hende, han var ikke genert over sin rødmen, men måske bare lidt, "Tak Misha-Chan" sagde han kort med et blidt smil. Luke kiggede stille ned på hendes sår og lukkede kort øjnene, mens han nærmest undlod at svare, det med at de stod på en gren. Han smilte glad og fik sat farten mere op. Hans hår slyngede sig let om hans hoved, men sad så stille da han var stoppet. "Okay... Er du højdeskræk?" spurgte han og kiggede stille ned på hende og kom i tanke på han havde glemt sin jakke ude på marken, men det gjorde ikke noget, han havde en masse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig healer dit sår," sagde han og grinte lavt, og lod hende være lidt mere i hans favn, da han kunne mærke hun slappede af. Hans hastige skridt blev hurtigere. Han smilede glad til hende, hun havde så meget hun ville spørge om, han var åbenbart meget spændene, da Luke var halvejs midt inde i skoven stoppede han blidt op og satte sig ned med hende, nærmest siddende på skødet, men han holdte hende stadig. Hans øjne lyste stille op men ændrede sig ikke endnu, han ville først vide om hun turde være i nærheden af 5.
Gæst- Gæst
masse om at dæmoner var onde, og bed alle dem de kunne få fingerne i selvom hun selv var et væsen der skulle have
blod så var det ikke rigtig noget hun gjorde og gad gøre hver dag faktisk ville hun slet ikke gøre det. Hun kiggede så på Luke igen med et lille kært smil"Du syntes ikke jeg er for lille vel"spurgte hun med en lille finger ved hendes mund.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» en dejlig dag-Luke-privat
» Skikkelsen i mørket //privat= Luke//
» ven eller fjende, man ved aldrig- privat Luke
» Måneskins tur ved stranden? Gerne //Luke=Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa