Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:18

Misha kiggede på ham mens hun så hans skiftede udtryk hvad mon der var sket måske noget han tænkte over"Lukle hvad er der er der nogen"sourgte hun og lyttede lidt måske var der nogen dr kiggede på dem uden de vidste det. Misha kiggede så op på himlen den skinnede smukt og fint de rvar kommet flere stjerner på og der var også et stjerneskud"Luke se se se se!!"råbte hun glad og ivrigt med en glad stemme da hun så stjerneskudet hun havde hevet lidt i hans ene ærme igen med et blidt smil hun syntes det så så smutk ud og hun var helt klar til at ønske noget spørgsmålet var hvad hun ville ønske sig. Misha tænkte lidt både over hvad hun skulle ønske sig og lidt over det han sagde med at fryse hun rystede lidt på hovedet"Åh nejnej jeg fryser ikke din trøje varmer mig tak"sagde hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:06

Luke kiggede tilbage på himlen ved hendes udbrod mens han smilede og så stjerneskuddet, lukkede øjnene og ønskede, "Tak Misha-Chan" sagde han og grinte hentydende til, at hun vidste ham at der var et stjerneskud.
"Der var nogen" sagde han og gjorde det tydeligt at med 'var', men der var sikkert stadig nogen der stod og lurede. Sikkert Tine, hun var så nysgerrig når Luke havde venner på besøg.
"Var var så lidt" sagde han og smilte glad til hende. Han vidste bare der var nogen som sikkert allerede nu kiggede på dem, som Luke bare ikke havde opdaget. Nogen af dem kunne sikkert være ret indlysende, andre var vildt svære som var sjældent at se. Han smilte lidt og kiggede ned til hende, det var enlig underligt, han set en masse vampyre som var høje men det var hun nu ikke... ligefrem. Men sådan var det jo.

//Svare nu på på mobil..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:17

Misha smillede glad til Luke mens hun grinte lidt og skyndte sig at ønske noget"Jeg ved godt hvad jeg vil ønske mig hvad med dig Luke"spurgte hun med et smil mens hun kiggede ned mon det havde været en af Luke s storesøster eller måske havde det været en anden måske Misha kiggede og vendte sig om mod ham hun havde endelig fået ønsket noget"Hvad kigger du på Luke-Kun"spurgte hun lidt rødmende for hun vidste ikke hvad han tænkte på ved at stå og kigge på hende med hovedet på skrå hun kunne mærke vinden ramme hende og hun frøs lidt mer ligenu havde hun overvejet at gå indenfor da vinden blev meget kold men hun var på en måde låst fast i jorden herude på altanen. Misha ventede på hans svar og imens hun gjorde det kiggede hun op på himlen igen"Den er bare så smuk lyset får mig til at ligne den dukke igen"sagde hun med et lille grin over hendes læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:46

"Ja jeg ved hvad jeg skal ønske mig.." sagde han og havde et lille tavst øjeblik. han åbnede så øjnene igen og smilede, "Jeg kigger på en mindre farlig vampyr, hvad med dig?" sagde han og håbede ikke det gjorde noget hans lille kompliment. Han smilede lidt og lagde forsigtigt armene om Misha, "Eller skulle jeg sige en mindre farlig dukke vampyr?" sagde han og små lo, hun var så sød og mindre en de andre, og så lignede hun som sagt en dukke. "Du skal virkelig sige til vis du vil inden for" sagde han lavt til hendes øre mens han blidt kyssede det derefter. Det skulle bare ikke misforstås, så ville man sikkert gerne ind og snakke i stedet, ellers kunne han jo også hente noget mere som kunne varme hende, men det var op til hende. Han kiggede derefter over hovedet på hende og ind på sit værelse, det var utroligt så rodet der var... kun med papirer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 23:52

Misha kiggede hen på ham da han sagde at han godt vidste hvad han ville ønske sig"Hvad ønsker du dig og brr skal vi ikke gå ind igen jeg begynder at blive til isten eller noget hvis vi bliver stående hihi"sagde hun med et lille fnis hun holdte sig lidt tæt ind til ham og rødmede lidt da han kyssede hende ved øret hun lignede som sagt en dukke en dukke med røde kinder"Mener du mig kigger du på mig så flot er jeg da ikke at kigge på"sagde hun med rystende hænder og et lille forsigtigt smil på læben der også var meget blidt hun kunne så godt lig at være herude men det blev for koldt så nu håbede hun på at hun kunne få varmen igen indenfor på hans værelse. Misha tog et sidste kig på himlen og hen på ham"Du slipper ikke væk fra at fortælle hvad du ønskede dig"grinede hun lidt og kyssede ham på kinden blidt mens hun tog det første skridt indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:01

Luke grinte lidt, "Hvis man fortæller hvad man ønsker bliver det ikke opfyldt" sagde han og grinte lidt, "Og jo vi kan godt gå ind" sagde han men blev lidt med hende tæt til sig men gik så sammen med hende ind, "Ja det er dig" sagde han og strøg forsigtig en hånd gennem hendes hår. "Og jo du er køn at se på" sagde han og smilte blidt. Han rødmede lidt ved hendes kys, og det at hun kunne nå. "Jamen sp bliver det jo ikke opfyldt søde ven" sagde han og grinte og var, med hende, helt inde på værelset og fik på en eller anden hurtigt måde døren lukket. Han gik der efter over og lukkede døren ud til gangen og satte sig ned i sin bløde seng og kiggede lidt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:07

Misha lavede en lille sur ansigts mine mens hun lagde hovedet lidt ned i hans pude den bløde pude der lå på sengen"Ej øv..Men du har enlig ret man kan ikke ønske noget og fortælle hvad det er så ødelægger man den smukke magi der ligger i det hihi"sagde hun med et lille grin hun havde hun hovedet op over puden og vendt sig lidt hen mod ham"Syntes du virkelig..Jeg er smuk"sagde hun stille der var aldrig nogen der havde sagt det til hende før så nu rødmede hun lidt"Mange tak jeg syntes også de er smuk Luke-kun"sagd ehun og rødmede bare en smule mer hun gemte så hovedte igen ned mod puden for at han ikke skulle se at hun var helt kuk rød i hovedet*åh nej jeg ligner en tomat*tænkte hun og tænkte også lidt på det kys hun havde givet ham og det kys hun havde fået af ham. Langsomt begyndte Misha at få varmen herinde så hun tog Luke s trøje af og rækte den hen mod ham"Tak for lån Luke jeg har fået varmen"sagde hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:34

"Ja ikke" sagde han nok med det sidste til den samtale, "Ja meget" sagde han hurtigt, enlig lidt uden at vide det og fandt så ud af det hurtigt og begyndte at rødme mere. Han smilte lidt af hende, mens han grinte, hun var så sød, og særligt over at hun gemte det. Luke tog i mod sin trøje og smed den i den åbne vasketøjskurv, ikke fordi hun havde haft den på, men fordi den var meget varm, og lidt våd. Han smilte lidt. Der var virkelig varmt, selv om han kun havde bar mave var det alligevel virkelig varmt. Han slagde sig ned igen hvorefter han mærkede hvordan hans hud trak luft til sig. Han lukkede kort øjnene og åbnede dem så igen sa han hørte hendes stemme sige... (Så det her hvor hun siger noget.. xD)
Han smilte glad og lukkede sine øjne. Han havde altid kontrol over sin krop, altid for han skulle holde sin syre væske inde.Han vidste at hvis han aldrig havde lært at holde kontrollen ville han aldrig kunne røre nogen. Derfor var han stadig ikke sikker på sig selv da det stadig ikke var altid han havde kontrol.


//Skal i seng. skal op klokken lort...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 0:40

Misha kiggede på ham med et blidt smil hun lå lidt ved siden af ham og kunne nu kigge ind i hans øjne stadig de smukke grønne øjne skinnende som smaragder. Misha mærkede hvordan hendes kinder mer og mer blev røde af genertheden der kunne være årsagen hun kiggede på ham og lod den ene hånd stryge forbi hans ene hånd Luke der noget jeg vil sige til dig.."sade hun rødmende og lidt stille men stadig på en blid måde hendes kjole lå ikke krøllet mens hun lå i hans seng oven på hans seng den dejlige bløde seng som hun lugefra hu trådte ind på hans værelse kunne mærke og føle nu ventede hun bare på at sige det som hun havde tænkt meget på måske kunne det jo være han følte det samme men det kunne hun aldrig vide hun havde forsøgt hvis han ikke kunne så kunne de stadig være venner. "Luke jeg..Jeg kan godt lig dig"sagde hun med endnu rødere kinder hun var lettet over at have sagt det og kiggede nu lidt ned mod puden

// jeps det der var hun sagde det XD og ih træls vi skrives//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 1:08

Luke mærkede hvordan hun blev lidt anspændt da hun sagde det, men derefter slappede af. Han svarede dog urtolig hurtigt, "jeg kan også lide dig..." sagde han halv lavt og kunne mærke hvordan det havde ændret sig, fra da de mødtes til nu. han smilte glad til hende men blidt og lod let sin ene hånd tage en tot af hendes slange krøllede hår og satte det om bag øret. Han smilte blidt til hende og kunne mærke hvordan stilheden spredes om dem. Dejligt men alligevel anstrengende. Han smilte lidt charmerende og lod der efter sin hånd glide under hendes hage kind, da hun nok lå på siden, og trykkede den lidt op så hun bedre kunne kigge på hende. Hun var så sød at se på og så kærlig, betænksom og meget mere. Han grinte meget lavt, og kyssede hende blidt, men hurtigt på munden. Bare, bare noget han havde haft lyst til i noget tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 0:19

Misha rødmede meget da han havde kysset hende men blev også meget glad. Hendes kinder var stadig røde men hendes blik var rettet på Luke hun kunne ikke få blikket rettet væk det sad fast hun smillede blidt til ham og rykkede lidt tæt ind til ham, kiggede lidt mer ind på de smaragd skinnende øjne og lagde de bløde læber mod hans mens hun gav ham et blidt kys hun elskede at være tæt på Luke han fik hende til at føle sig speciel hun kunne også godt lig Luke s seng men det havde hun nok også sagt til ham før også at hun kunne lig hele hans værelser. Hun tænkte lidt en vampyr og en dæmon sammen det ville være lidt underligt men hun ville ikke andet end at have Luke i hendes liv, hos hende hun var lidt lettet over at Luke følte det samme han kunne også godt lig hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 0:25

//Logger desværre nu//
Luke smilte og gengældte stille tilbage. Hun var så rolig, lige som hende der døde for nogle år siden. Men Misha var mere en det, hun var virkelig speciel. Det var enlig også smukt hun kunne holde lysten til at bide tilbage. Han smilte blidt og lukkede øjne.
//Kreaen er død.. Beklager meget ): oooog min mor skyder mig snart hvis jeg ikke slukker commen.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 17:54

Misha smillede blidt til ham mens han sov han sov så tungt og så så fredelig ud at hun rødmede lidt og rykkede sig lidt tæt ind på ham så hun kunne hviske noget i hans ører."sov godt Luke" mens hun kyssede ham på munden hurtigt og lidt blidt hun rejste sig så op i sengen mens hun gik hen mod altanvinduet glasruden var helt våd af de vandvåde pletter der sad fast derpå. Hun kunne ikke sove men var alligevel meget glad for at være her hos ham det gjorde hende trygt og hun havde det godt. Misha lagde en håndflade på ruden mens hun smillede lidt og tog et kig ud på regnen der styrtede ned det kunne høres lidt og hun håbede ikke hun vækkede Luke han sov jo så godt som vampyr sov hun mest om dagen da det var der solen var fremme men om aften kunne hun også godt falde i søvn det var bare sommetider hun ikke kunne. En af hårtotterne var ombagved det ene øre som Luke havde gjort og hun rødmede lidt da hun tænkte på at Luke var hendes første kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:35

//Okaaay nu sover han så xD... Skal vi så sige der lige går et kvater?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:07

//Haha ok^.^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:30

Et kvater senere kom et kæmpe brag udenfor og gik i gennem vægge og vinduer Luke åbnede hurtigt øjnene og satte sig op og kiggede på sengen og så Misha ikke lå der og kiggede hen mod døren, det kunne være hun var gået en lille tur enten udenfor eller rundt i huset, men døren var lukket. Så han kiggede hurtigt rundt og så hun stod ved altanen. Han smilte roligt da han før var blevt bekrymret, da han bare sådan var faldet i søvn, han kunne ikke rigtig huske hvad der skete før han faldt i søvn, og nok heller ikke mens han sov, xD. Men han kunne i hvert fald huske de satte sig på sengen og snakkede... Han kunne ikke rigtig huske mere. "Godaften" sagde han og smilte glad til Misha.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:56

Misha smillede og vendte sig om mod Luke hun troede han sov men det gjorde han ikke, så hun havde måske vækket ham men han så ud til at kunne sove i hundred år >;D. "Luke godaften undskyld hvis jeg vækkede dig det var ikke min mening"sagde hun og rystede lidt med begge hænder hun kiggede på regnen og rødmede lidt"Luke jeg syntes du så så kær og fredelig ud mens du sov"sagde hun og smillede blidt til ahm mens hun gik helt tæt på ham så hun lige kunne prikke ham på næsen med et lille grin"den sovende prins"sagde hun og grinte lidt mer det lødt lidt godt til ham men at dæmoner kunne sove tungt var lidt underligt men han var jo også vågnet. Misha kiggede ud af vinduet hvor regnen styrtede ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 22:53

"Nej nej, du vækkede mig ikke" sagde han og smilte glad, "jeg sover let" tilføjede han, for han kunne vågne af det mindste. Hans smil bredte sig lidt, mens han kiggede betragtende på hende mens hun gik roligt hen til ham, "Nej nej Slotte-Rose" sagde han og grinte lidt, mens han samlede tankerne, fra før han faldt i søvn. Han kunne huske de lå tæt, med tøj, og det gjorde de hele tiden, med mindre han virkelig ikke kunne huske det. Han smilte lidt. Luke så godt nok sløj ud men han opførte sig helt normalt.
"Du må virkelig undskylde, men jeg kan ikke rigtig huske hvad der skete før jeg fladt i søvn" forklarede han og håbede ikke det gjorde noget for han kunne ikke rigtig forstille der skete noget der var totalt vigtigt! Men det kunne jo være.
Desuden kunne Misha, jo vise hvad der var sket ved at gentage det måske??


//Oversæt: Slotte = han bor i noget der kan ligne et slot og hans hår er rød som en rose xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 9:07

Misha kiggede hen på ham med et lille smil men hun blev også lidt bekymret så hun lagde sig ned ved siden af ham"Du burde sove lidt du ser ikke helt ud til at være rask Luke er du okay"spurgte hun var hun blevet meget bekýmret for ham hun tog lidt af dynen op over ham"Hehe dte helt okay vi stod ude på altanen og der kom et stjeneskud og vi skulle begge ønske os noget men ikke måtte sige det for så gik det ikke i opfyldelse"sagde hun og grinte lidt til ham på en blid måde hun vendte sig lidt rundt så hun lå på siden og kiggede ind i hans grønne smukke elegante øjne"Og så gjorde vi det her"sagde hun og rykkede lidt tæt ind på ham mens hun kyssede ham blidt på munden hun lagde læberne tæt ind mod hans læber mon han kunne huske noget mer fra det øjeblik det skete. Misha kiggede på ham mens hun holdte lidt rundt om sig selv lidt"Hmm jeg husker enlig meget også da vi mødtes ude i skoven og vi så gik hen til dig Luke"tilføjede hun med et blidt smil mens hun rødmede lidt

//Wow ej ja^^ hehe det passer enlig meget godt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 0:23

//Jup jup ^^//
Han smilte blidt og kunne nemt høre hun var bekrymret "Bare rolig Misha, jeg har det fint" sagde han med en blid og rolig stemme. "Og jeg her det helt fin, kære" sagde hna blidt da hun lød nysgerrig. "Det kan jeg huske" sagde han blidt og smiltetikl det med stjerneskudene. Han smilede blidt, da hun drejede sig om så de begge lå på siden, og kiggede roligt ind i hendes fangende mørke lilla øjne. Luke smilede lidt da hun kyssede ham og gengældte blid. Han vidste jo ikke om Misha havde mange grænser, få grænser eller normalt antal grænser. Det var jo lidt forskelligt. han smilte blidt og los blidt sin varme hånd røre hendes holde arm. Det fik ham så at tænke at hun måske savnede at være varm?
"Det kan jeg også huske, jeg kan også huske hvad jeg tænkte," sagde han og smilte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 8:51

Misha kiggede på ham ind i de smuke grønne øjne igen hun elskede at kigge ind i dem så smukke, og klare de skinnede virkelig så smukt hun fik en lille rødmen frem på kinderne ved hans gengældte kys men nød det også meget"Hvad tænkte du så på Luke"spurgte hun smillende et blidt smil mens rykkedes ig lidt tæt ind til ham så hun kunne få varmen lidt mer hun begyndte at fryse igen og Luke var altid så dejlig varm især at være tæt på.Misha s hår hang fint ned over skulderne det var dog kun nogle krøller der hang ned over hendes skuldre de andre krøller hang lidt ned ad ryggen"Det godt jeg var blevet lidt bekymret"sagde hun med et lille strøg over hans hår så hun fik snoet en lille finger rundt om en hårtot af hans smukke røde hår"En smuk rose, med smaragd klare øjne"sagde hun som et citat eller noget ligende det passede så godt til ham rødt hår som en rose, og øjne som en smaragd hun ville enlig gerne vide lidt hvad han tænkte på men hun ville heller ikke presse på for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 22:05

Luke lagde forsigtig armen om Misha, ikke for at hun ikke måtte rykke sig, men for at hun fik mere varme, "Hvad mener du med hvad jeg så tænkte?" Spurgte han roligt og lod langsomt sine øjne blinke, Han tog let en af hendes krøller og beundrede den hvor efter han lod den falde og lod sine øjne falde på Misha igen. "Du behøver aldrig være bekymret for mig" sagde han med et smil, "I hvert fald ikke når du er sammen med mig" sagde han og smilte blidt, "My L.O.V.E." sagde han charmerende og lavt til hende mens han lod, "En vaniljeblomst, med lilla bier i" sagde han og smilte blidt til hende. Rolig var hun u anset hvad. Han smilte og kyssede hen blidt på næse benet.

//Ikke mere kreaaa D'://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 22:12

Misha grinede lidt af det Luke sagde om bier og vaniljeblomsten hun smillede lidt og kiggede så på ham"Luke ved du godt at jeg godt kan lig dig"spurgte hun og gemte sig hurtigt ned under hans dyne hun rødmede rigtig meget og var gemt sig godt under dynen*Og foresten Luke så elsker jeg dig..Ehh hvordan vil det ikke lyde nej jeg vil ikke sige for meget*tænkte hun mens at Luke sikkert ikke vidste hvorfor hun var kravlet under hans dyne helt rød i hovedet hun elskede at være ved Luke altid hun følte sig så glad bare et smil frem hama var nok og kys kunne hun jo altid bruge"Luke du altså så charmerende jeg blir helt genert"sagde hun så mens hun stadig holdte sig under dynen hun hørte regnen styrte ned og lyttede lidt efter.Men kunne også godt mære at Luke var ved siden af hende i sengen hun rødmede lidt mer hvorfor vidste hun ikke hun lignede et jordbær med sovs på siden hun jo ahvde hårbånd i eller ja måske lignede hun det som Luke havde sagt om blomsten og bierne det lød sjovt men også på en måde sødt

//Hihi^^ gør da ikke noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 22:55

Luke smilede til hende men blev lidt forbavset over hun gemte sig væk, "Det gør da ikke noget du er genert" sagde han og smilte blidt til hende, "Men der i mod elsker jeg dig" sagde han og smilte mens han havde hevet dynen op så det begge var under den nogle varmelæber lande, i mørket, på Mishas klode læber.
Han smilte blidt og lod sin hånd glide forsigtigt hen over Mishas kolde kind. "My L.O.V.E." gentog han med et lille smil og håbede dog hun kunne engelsk ellers ville det være lidt dumt at stave til et ord på engelsk. Men sådan var det jo hvis andre ikke vidste noget.

//Ps. Mener der er noget med at vampyre ikke kan rødme da de ikke har noget varme i kroppen, men det kan være ligemeget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 3 Sep 2010 - 23:02

Misha rødmede meget endnu mere da hun mærkede Luke s læber mod hendes hun lukkede øjnene hun elskede også ham og håbede at de ville blive sammen eller at en af dem ville spørger om kæretse tingen Misha lå tæt under ham hun syntes enlig også det var ret sjovt at de lå under sengen begge to i mørket. Hun slap kysset lidt og kiggede på ham mens hun lagde en hånd på hans kind"Luke jeg elsker også dig"sagd ehun bldit med et lille smil hun kyssede ham så derefter igen med et lille lumsk men stadig blidt blik i hendes ene øje mens hun kort tid efter det lukkede det øje sammen så hun havde begge øjne lukket. Misha rødmede ikke så meget det var meget hyggeligt og dejlig at være her på Luke s værelse under dynen to monstre på sengen(XD) det var ret sjovt og sødt. Nu var hun den gladetse pige i verden det var hun sikker på at have mødt Luke, at blive kysset af ham og bare være sammen med ham alt ved Luke elskede hun selvom en af hans andre skikkelser skræmte hende så elskede hun ham stadig.

//Hmm ja måske men Misha er en anderledes vampyr tadaaah!!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 4 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum