Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)
Gæst- Gæst
"Der var nogen" sagde han og gjorde det tydeligt at med 'var', men der var sikkert stadig nogen der stod og lurede. Sikkert Tine, hun var så nysgerrig når Luke havde venner på besøg.
"Var var så lidt" sagde han og smilte glad til hende. Han vidste bare der var nogen som sikkert allerede nu kiggede på dem, som Luke bare ikke havde opdaget. Nogen af dem kunne sikkert være ret indlysende, andre var vildt svære som var sjældent at se. Han smilte lidt og kiggede ned til hende, det var enlig underligt, han set en masse vampyre som var høje men det var hun nu ikke... ligefrem. Men sådan var det jo.
//Svare nu på på mobil..//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte glad og lukkede sine øjne. Han havde altid kontrol over sin krop, altid for han skulle holde sin syre væske inde.Han vidste at hvis han aldrig havde lært at holde kontrollen ville han aldrig kunne røre nogen. Derfor var han stadig ikke sikker på sig selv da det stadig ikke var altid han havde kontrol.
//Skal i seng. skal op klokken lort...//
Gæst- Gæst
// jeps det der var hun sagde det XD og ih træls vi skrives//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Luke smilte og gengældte stille tilbage. Hun var så rolig, lige som hende der døde for nogle år siden. Men Misha var mere en det, hun var virkelig speciel. Det var enlig også smukt hun kunne holde lysten til at bide tilbage. Han smilte blidt og lukkede øjne.
//Kreaen er død.. Beklager meget ): oooog min mor skyder mig snart hvis jeg ikke slukker commen.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må virkelig undskylde, men jeg kan ikke rigtig huske hvad der skete før jeg fladt i søvn" forklarede han og håbede ikke det gjorde noget for han kunne ikke rigtig forstille der skete noget der var totalt vigtigt! Men det kunne jo være.
Desuden kunne Misha, jo vise hvad der var sket ved at gentage det måske??
//Oversæt: Slotte = han bor i noget der kan ligne et slot og hans hår er rød som en rose xD//
Gæst- Gæst
//Wow ej ja^^ hehe det passer enlig meget godt//
Gæst- Gæst
Han smilte blidt og kunne nemt høre hun var bekrymret "Bare rolig Misha, jeg har det fint" sagde han med en blid og rolig stemme. "Og jeg her det helt fin, kære" sagde hna blidt da hun lød nysgerrig. "Det kan jeg huske" sagde han blidt og smiltetikl det med stjerneskudene. Han smilede blidt, da hun drejede sig om så de begge lå på siden, og kiggede roligt ind i hendes fangende mørke lilla øjne. Luke smilede lidt da hun kyssede ham og gengældte blid. Han vidste jo ikke om Misha havde mange grænser, få grænser eller normalt antal grænser. Det var jo lidt forskelligt. han smilte blidt og los blidt sin varme hånd røre hendes holde arm. Det fik ham så at tænke at hun måske savnede at være varm?
"Det kan jeg også huske, jeg kan også huske hvad jeg tænkte," sagde han og smilte blidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Ikke mere kreaaa D'://
Gæst- Gæst
//Hihi^^ gør da ikke noget//
Gæst- Gæst
Han smilte blidt og lod sin hånd glide forsigtigt hen over Mishas kolde kind. "My L.O.V.E." gentog han med et lille smil og håbede dog hun kunne engelsk ellers ville det være lidt dumt at stave til et ord på engelsk. Men sådan var det jo hvis andre ikke vidste noget.
//Ps. Mener der er noget med at vampyre ikke kan rødme da de ikke har noget varme i kroppen, men det kan være ligemeget//
Gæst- Gæst
//Hmm ja måske men Misha er en anderledes vampyr tadaaah!!^^//
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» en dejlig dag-Luke-privat
» Skikkelsen i mørket //privat= Luke//
» ven eller fjende, man ved aldrig- privat Luke
» Måneskins tur ved stranden? Gerne //Luke=Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet