Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:47

"Du har en fin højde" sagde han med et lille smil og kiggede kort ned på hendes knæ, "jeg fortæller dig det når vi kommer hjem," sagde han og ville ikke forvandle sig endnu, hun skulle jo helst ikke komme mere til skade end hun allerede var. Han tog hende i favnen igen og begyndte at gå hastigt. Inden man enlig nåede at tænke over det var de ved hans hus, "Vi er her" sagde han lavt og gik roligt op af den store hvide trappe der gik op til altanen. På en eller anden måde fik han åbnet døren og gik ind med hende uden hun slog hovede, fødder eller arme. Der var igen en stor trappe to spiral trapper ved siden af og to rum ved siden af spiraltrapperne. Luke smilte stille og gik op af den store hvide trappe og ind på et værelse der var knap så kønt som rummene og gangene, det rum var lavet på en eller anden måde anderledes, hans var en sofa seng og hans vægge var to farver en lyseblå og en hvid, den lyseblå var nederst. Han lagde hende på en seng i rummet, madrassen var meget blød. Sengen var fint redt. rummet havde en masse papirer liggende, fotografier og tøj. Hverdags tøj!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 15:58

Misha kiggede på Luke hun lå på hans seng og mærkede den bløde madrass hun smillede lidt og spredte hendes arme ud til hver sin side"Hvor er dit værelse smukt Luke og hyggeligt jeg kan godt lig farverne det har væggene og det hele men jeg kan bedst lig din dejlige sent"sagde hun og det kunne næsten ses at hun kunne falde i søvn derpå så dejlig blød den var hun lå altid i en tom mørk kiste så derfor var det dejligt at mærke en seng efter så maneg år."Luke dit hus er da meget stort kan du godt finde rundt over det hele"spurgte hun og fik sat sig lidt op mens hun smillede kært til ham hun fik nusset lidt af hans hår en smule"Hvis nogen spørg siger jeg at du har bortført mig okay bare for sjov"sagde hun med et lille grin selvom hun nu ikke vidste hvem der skulle spørger ind til det Misha nød meget at være hos ham på hans værelse men hun rødmede også en smule og håbede ikke der kom nogle blodpletter på hans fine gulvtæppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:12

Luke kiggede kort over på hende og fik hurtigt noget vat, vand og noget i en lille flaske, "Mange tak, jeg syntes nu der er pænt rodet.." sagde han og grinte lidt, "Sengen? Ja, den er også meget god!" sagde han glad og vendte sig om mod hende og satte sig på sengen, "Ja det går fint med at finde rundt i huset... Når man har boet her er den smader nemt.." forklarede han med et glad smil, "Sig hvad du vil" sagde han og grinte lidt mens han fjernede noget af det blod der var løbet ned af benet på hende.
Han kiggede stille over på hende og hældte lidt vand ud over såret så blodet fjernede sig, godt nok spredte det sig men det var godt for såret så var det også nemmere og rense. Han tørte let såret og hælde noget af det fra flasken ud og smurgte det på såret, såret blev blåligt og så mere hvidt som hedes hud.
Døren gik op og en lang håret, høj pige stod i døren, hun havde hørt de var kommet hjem "Hej Tina" nåede han lige at sige før hun lukkede døren og man kunne høre hun løb ned af trappen. "Hun har lidt forkerte tanker om mig sammen med piger" sagde han og himlede let med øjnene

//Skal op til min hest nu ^^ Vi ses senere ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 16:18

Misha grinede med en lille finger ved munden mens hun nikkede til det hans agde ved hendes sår"det gør ikke så meget ondt men det svier en smule"sagde hun og nikkede lidt mens hun prøvede at være stærk da han sagde det med o hvad hun ville tænkte hun lidt"Hmm jeg vil vide om du nogensinde har været forelsket"sagde hun og kiggede lidt rund ti hans værelse og så hen mod døren hvor denne pige stod men var væk nu"Hvem var det Luke "spugrte hun undren og lidt nysgerigt var det en bekendt eller måske en del af hans familie Misha var blevet rigtig nsyegrig nu men først kunne hun mærke såret heale lidt ved det vand han kom på hun smillede glad og gav ham et stort kram"Mange tak Luke det går bedre nu takket være dig"sagde hun med glad stemme og kiggede på hende skjole hvis der var kommet blodpletter derpå havde hun ikke set det da kjolen og blod havde den samme farve.

//helt iorden^^ vi skrives//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 19:52

Han smilte glad og gik hen efter noget mere fra en anden flaske og hældte det ud over sine fingre, det så ikke ud som om der kom noget ud men det gjorde der, hans ene hånd begyndte at lyse lidt og smørede så noget af det på hendes healede sår, "Så i to uger er dit knæ beskyttet" sagde han og smilede, "Mig?" sagde han undrende, "Ja det har jeg" sagde han uden nogen rigtig tøven, det var enlig ret ofte han blev forelsket "Min tvillinge søster.." sagde han og sukkede let, "hun syntes tit jeg har nogen med hjem og syntes det virker forkert." sagde han og grinte lidt, Luke fik et lille chok ved hendes store kram og lagde forsigtigt hænderne om hende, "jamen de var så lidt, Misha" sagde han. Da hun gav slip på krammet smilede han til hende da hun kiggede på om der var kommet noget på hendes kjole, "Der er ikke noget på," forsikrede han hende med et charmerende smil.
"Men hver gang jeg har været forelsket, gik det ikke" sagde han med et lille suk og satte sig ned i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 14:18

Misha smillede glad mens hun kiggede på ham med et lidt trist blik hvorefter at hun forsigtigt støg en tot hår væk fra hans ansigt"Det jeg ked af Luke men bare rolig kærligheden findes derude et sted det ved jeg du finder den. det vil jeg tro på"sagde hun og nikkede mens hun satte sig ved siden af ham og kiggede ud af vinduet der stod næsten ligefremme foran hende"Jeg har aldrig følt kærligheden før men det hjælper at have nogen hos sig at hygge samme med, og gøre glade ikk"spurgte hun til Luke mens hun grinte lidt"Din søster prøver hvist alt for at få dig i et dårligt lys hvis du forstår hihi men hun er nok bare bekymret for dig"sagde hun og smillede lidt mens hun lagde hænderne foldet sammen på hendes skød mens hun lugtede til duften på hans værelse, og lidt hen på Luke da han sagde det med at have været forelsket Misha havde selv oplevet lidt af kærligheden det tøvede hun ikke udenom"Virkelig har du det? hvordan var følelsen"spugrte hun nygserigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 21:38

"Først, behagelig. Så påtrængende, så bliver det for meget. Så gør det lidt ondt, og man snakker på en forkert måde bag personens ryk. Derefter bliver man uvenner men det går over." sagde han så og kiggede kort ned på sine hænder der var flettet sammen. Hans blege hænder fik endnu blegere knoer da han knyttede hænderne mere, "Så sviner man hinanden til, og så går man fra hinanden." sagde han og kiggede kort over på Misha. Det kunne godt ligne han kunne græde lige nu. Men så smilte han, "Det værste ved livet er at miste en person, på grund af kærligheden," sagde han og kiggede ned på sine hænder og så et af fotografierne både Misha og Luke havde en fod på, Luke dækkede ham selv og Misha dækkede næsten hele en lang håret blond pige. Han kiggede over på hende igen, mens han håbede hun ikke opdagede billedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 21:42

Misha kiggede på ham hun kunne se hans udtryk blev til et lidt anderledes et, så hun hængte hovedet lidt til den ene side, og så på ham"Luke er de okay er der sket noget siden hun lige pludselig kigger ned"sagd ehun og skulle selv til at tage et kig ned for at se hvad det kunne være. Hun smillede så til det han forklarede med kærestetingene"Det værste er at den person man holder af og elsker forlader en jeg heldig det ikke er sket for mig og jeg håber det heller ikke"sagde hun og smillede et kært smil lidt men hun ville stadig vide hvad der var med Luke s pludselig ansigts skiftning til et lidt bekymret et, så kigged ehun ned hun så en kant"Hvad er det for et billed der under din fod Luke"spurgte hun lidt nysgerigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 22:19

Lukkede sukkede lavt da hun lagde mærke til billedet og bukkede sig ned og tog det op, "Det er mig, og det er Victoria" sagde han lavt og pegede på den blonde pige, "Hun døede, blev engel, men døde igen" sagde han med et lille grin, det var enlig sjovt man kunne dø flere gange, det kan et menneske ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 22:22

Misha kiggede på biledet "I stod hvist hinanden tæt ved havde du følelser for hende hvorfor dødede hun"spurgte hun med hovedet på skrå og kiggede ned på billedet lidt mer blonde pige hun så meget smuk ud vingerne var smukke. Misha smillede lidt til ham mens hun undrede lidt voer hvem denne pige kunne være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 22:42

"Ja jeg havde mange følser for hende, hun var den føste jeg var sammen med" sagde han og smilte lidt, "Der er hun engel" sagde han og smilte lidt, "Her er hun menneske lidt før hun bliver bidt at en" sagde han og fandt et billede frem af en køn pige. Menneske, hun lignede godt nok en model, men hun var køn, "Hun ændrede sig meget..." sagde han og smilte lidt, "Første gang døede hun da hun ikke havde fået blod og gik i solen, og derefter blev kørt ned.." sagde han og smilte lidt, uhyggeligt nok smilte han, "Men som engel... Hun blev noget nogen vil kalde skyts engel.. Så hun døede af sorg da den hun var skyts engel for døede i det hun fandt ham, og det var ikke mig..." sagde han lavt og kiggede over på Misha for hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:01

Misha kiggede på ham og vendte hans hoved lidt så han kiggede på hende"Luke det skal nok gå jeg ved du savner hende og det jeg ked af du må da savne hende meget"sagde hun med et lille trist udtryk hun havde lyttet lidt efter det Luke havde sagt og hun syntes det lød lidt skræmmende men hun klarede den.Så efter at Luke havde sagt det med at det ikke var hun fandt ham med en anden end Luke rykkede hun lidt væk med et overasket udtryk"virkelig hvordan det er du helt okay efter det jeg lytter gerne"sagde hun blidt mens hun lagde sig ned i hans seng med et lille smil"Jeg håber meget på at finde kærligheden men det at vide at den måske ikke finder gør mig lidt bange"sagde hun og kiggede lidt hen på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:13

Han smilte blidt til Misha "Ja, det var bare en af hendes venner" sagde han og kiggede så en på sit skrive bord med masse papir med noget skrevet på og en masse billeder. Han smilte blidt og kiggede så hen på hende igen, "Jeg ved du finder kærligheden" sagde han og grinte lidt, hun var så vennelig, hvis hun var sådan over for alle væsner, ville hun klart finde den rette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:17

Misha nikkede lidt og kiggede hen på det Luke havde kigget på"Hvad kigger du på Luke nogle papirer"spurgte hun undren men kært mens hun smillede hun satte sig op og prikkede ham på næsen lidt"Hihi tak jeg ved du også finde den rette det gør alle hvis de bare leder men ellers så er du også meget sød Luke"sagde hun blidt og kiggede ind i hans øjne de smukkeste grønne øjne i verdenen de skinnede som diamanter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:24

"Ja papirer" han smilte glad til hende, "Ja det er rigtigt" sagde han til begge ting, han var meget vennelig, og alle ville jo finde den rette på et tidspunkt, "I lige måde" sagde han og smilte lidt mens han gav hende et blidt kys på panden. Han smilte lidt og kiggede hen mod døren og rejste sig og lukkede den, Tina havde nemlig ikke lukket den efter sig. Derefter kiggede han roligt ud på den lille altan han havde, "Skal vi gå ud til altanen?" spurgte han og smilte lidt hende mens han gik med rolige skridt hen mod hende.


Sidst rettet af Luke Tors 12 Aug 2010 - 11:26, rettet 1 gang (Reason for editing : for lidt)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:45

Misha rødmede lidt over kysset han gav hende men hun smillede kært bagefter det og nikkede lidt"Ja det kan vi godt men er der ikke kold vind derude jeg kan let fryse"sagde hun men ville gerne derud sammen med Luke det kunne være så hyggeligt at stå kun de to derude og nyde udsigten hun kunne ikke fjerne sit blik fra ham og rejste sig op fra sengen mens hun rettede på kjolen så den ikke var så krøllet hun kiggede lidt rundt"Jeg kan godt lig dit værelse hvis jeg ikke har sagt det"sagde hun kært og sødt til Luke hans værelse var stort lidt og havde mange ting hun kiggede på papirerne og lidt hen på Luke igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 23:59

Luke smilte lidt, Og vendte sig kort om mod døren og tog en hætte trøje som hang bag døren og gik med hurtige skidt hen til hende igen og lagde den på hendes skuldre, "Så bliver du ikke så kold" sagde han roligt og lagde stille armen om hende mens han roligt gik hen mod glas døren og åbnede den og en brun altan kom frem. Det var stadig mørkt og tåget, men det far fint nok. Han kiggede lidt rundt, "Du har sagt op til flere gange du elsker mit værelse" sagde han og grinte lidt over hendes glemsomhed. "Det må vel også være lidt svært ikke at fryse når man er et koldt væsen.." sagde han roligt og kiggede over det tåget 'hav', med træer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 15:09

Misha rømmede sig lidt mens hun nikkede til ham og gik tæt ind til ham"Tak for din trøje jeg frøs lidt det ret underligt sådan som jeg kan fryse så tak Luke for trøjen"sagde hun med et kært smil hun tænkte lidt over det hans agde med at hun ahvde sagt mange gange at hun kunne lig hans værelse"Ups undskyld"sagde hun og gik ud på den brune altal"wow god og smuk udsigt"sagde hun med et lille smil man kunne se mange ting oppe fra denne altan det kunne minde lidt om romeo og julie på en underlig sjov måde. Misha mærkede den stille vind komme hen til hendes hår og løftede det lidt så de små fine lokker krøller flagrede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:04

"Det er så lidt," sagde han og en lille rødmen kom over på kinderne, "Du må gerne beholde den," sagde han med et blidt smil.
"Det gør ikke noget du siger det, det viser bare du mener det" sagde han med et smil og kiggede stille ud af altanen, "Ja den er virkelig smuk at se på.." sagde han med et smil, han elskede at stå om aftnen og kigge på natten, han lod blikket falde ned til Skov jorden, 3-4 etager neden under dem og så sin rottweiler komme hjem. "Tænk jeg glemte hunden" sagde han og grinte af sig selv mens han tog sig til hovedet, han havde hygget sig meget.. Så meget at han havde glemt den.
"Jeg syntes det virker bekendt... På en underlig måde..." sagde han tænkende, han tænkte også på Romeo og Julie, men han kunne ikke huske hvad det hed..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:41

Misha grinte lidt over det han sagde at det minede om noget hun smillede bagefter og stillede sig så lidt ind til ham mens hun kiggede ud over altanen"burde vi ikke hente ham det d aikke godt at lade den være alene tror du ikk Luke"spurgte hun bekymret for hans hund mens hun bagefter lod et blidt blik hen på ham"jeg elsker at være her hos dig Luke det virkelig hyggeligt tak"sagde hun med et glad smil mens hun nød den lette luft og vind der ramte dem lidt hendes hår flagrede lidt og hun håbede ikke at Luke fik noget af det ind i ansigtet eller noget værre for så kunne han ikke se noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:50

"Det har Tina gjordt" sagde han og kort efter hørte man en kvindelig stemme råbe, "Lucy! Her!" sagde stemmen enlig blidt, man hørte døren smække i, han kiggede roligt ned op hende og så lidt på hendes hår, det var stadig lidt fra ham, ellers kunne de jo bare stå lidt anderledes, så han ikke kunne få det i hovedet. Men enlig var han ligeglad med om hendes hår kom i hans hoved, på hans brystkasse kunne man mærke hvordan han stille trak vejret. "Jeg..." sagde han først lidt tænkende, "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få dig til ikke at kunne lide det," sagde han og smilte lidt, "Men det er dejligt at du kan lide det.." sagde han og smilte glad, "Hvis det er, kan du altid komme igen," sagde han og smilte, hun skulle jo hjem i morgen, når hun ville det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:55

Misha holdte hænderne rundt om sig selv mens hun kiggede ud over altanen"Jeg vil med glæde komme her igen Luke jeg elsker at være her at være hos dig du gør mig så glad"sagde hun smillende og vendte hovedet hen mod ham med et blidt smil håret havde lagt sig ned over skulderne og hun smillede større det at de begge to stod på alntanen gjorde hende glad og det føltes så dejligt bare stå og nyde udsigten"Det var da godt jeg tænker enlig på noget det med at vi står her kan minde om romeo og julie hehe"sagde hun med et grin det avr ret sjovt men også på en eller anden måde yderst romantisk de to, en altan stor afstand nedefra jorden og op til altanen. Himlen var smuk der sad store og små stjerne oppe på Misha trak i den ene arm på Luke mens hun pegede op mod himlen"Luke se!"sagde hun glad hun kunne godt lig at kigge på stjerner de var smukke og synlige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 23:10

"Det er godt at høre" sagde han med et blidt smil. Han knipsede en gang med fingrende, "Det var det den hed!" sagde han med et smil, Romeo og Julie, smukt. Luke lod blikket køre op på den stjerne klare himmel, "Ja, stjernerne og månen er rigtig flotte i dag" sagde han og smilede til Misha, "Sig bare til hvis du vil ind igen," tilføjede han med et smil, han ville nødig holde hende ude i den kulde. "Det er virkelig godt du kan lide stedet," sagde han og smilte blidt og mærkede vinden nu tog lidt i hans hår, men det fløj ikke særlig langt.
Han smilede venligt og tog hånden i lommen og mærkede penge og lod dem falde til lommens bund igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:03

Misha rystede lidt på hovedet til det med at gå ind igen hun ville blive herude sammen med ham i lidt mer tid"Åh nej ellers tak jeg kan godt lig at være her sammen med dig herude under stjerner tror du der kommer et stjerneskud"spurgte hun nysgerigt og kiggede op mod himlen hun tog med den anden hånd forsigtig fat i Luke s ene hånd"Hvis du gerne ville ind så kan vi godt Luke"tilføjede hun med et blidt smil hun kunne se ned mod jordne deroppefra og kuldne generede hende ikke så meget kun en smule. Misha varmede sig lidt ved Luke s trøje på den gjorde at hun ikke frøs så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 23:56

"Det kan sikkert være rigtigt at der kommer et stjerneskud.." sagde han og tænkte hun lidt, "Men hvis det er må du ikke fortælle hvad du ønsker, for så går det nemlig ikke i opfyldelse." tilføjede han og smilte.
"Nej, nej det var kun hvis du ville.." sagde han og smilte. "Du er gæst du bestemmer" tilføjede han med et blidt grin. Luke kiggede en hurtigt gang tilbage og så døren ikke var lukket igen. En havde været og kigget lidt på dem, men hvem af alle dem der var der havde det været? tænkte han lidt undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^) - Page 3 Empty Sv: Nyt bekendtskab-Luke(privat^.^)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum