Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en elever i natten-Privat Reldus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: en elever i natten-Privat Reldus
Reldus fandt pludselig sig selv over den smukke elver der nu lå under ham, pludselig smilte han da han kom i tanke om hvordan de havde mødt hinanden.
Reldus fjernede nu sine hænder fra Seia's balder og lod dem glyde over hendes hofter og videre op til hendes bryster, han greb fat i dem begge og sagde så "kan du huske hvad du sagde før?" og smilte drilsk "jeg tror jeg for det syn snart" tilføjede han og begyndte at massere hendes bryster blidt.
*men ikke helt endnu...* tænkte han mens han kunne mærke hvordan Seia's nippel blev hårdere gennem blusen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han fjernede sin venstre hånd fra Seia's ene bryst og lod den endnu en gang glide hen ad hendes krop, denne gang længere ned, han hvilede nu hans hånd mellem hendes ben...
//lige hurtigt, har hun BH på eller ej? jeg vil gerne vide det før jeg tager hendes trøje af...//
Gæst- Gæst
Hun smilde svagt og stønne lidt imens hun kørte hånden lidt hurtiger op og nd af hans lem imens hun halvt kysse og slikke ham på halsen og me den anden hånd trak hun hurtigt hans bluse af og smed den på gulvet, hun stønne af nydelse og lod ham gøre hvad det passe ham da hun elskede alt sex.
Gæst- Gæst
"mhh..." lød det igen fra Reldus "du virker som om du har prøvet det her før" sagde han og smilte.
Han kunne tydeligt mærke hvodan Seia håndterede hans lem, og han kunne li' det, uanset om det var rigtigt eller ej, så kunne han li' den måde den smukke elver håndterede hans stadig voksende lem...
Reldus begyndte nu også langsomt at fjerne Seia's sorte trøje, han kunne mærke hvordan han glædede sig til at få et ordenligt syn på elverens nøgne bryster, faktisk kunne han næsten ikke vente...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du havde ret" mumlede han, det var dog utydeligt så lavt det var han sagde det. pludselig var der noget der slog ham mens han kiggede på Seia og hendes nøgne overkrop... "hvorfor havde egentlig ingen BH på?" spurgte han mens han gned sin hånd op og ned af hendes underliv...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"MMHH!..." lød det endnu en gang fra ham da hun satte farten op, og for at holde trit med hende begyndte han nu forsigtigt at skubbe sin langefinger ind i hendes underliv, med sin anden hånd begyndte han nu endnu en gang at massere elverens ene bryst, han sørgede for at hedes nippel var mellem to af hans fingre så han kunne presse om hendes hårde nippel for at bringe flere følelser frem i hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han også selv at rykke op og ned så hans lem bankede på indersiden af Seia, han gjorde det både hurtigt og hårdt fra starten af, Seia havde tændt noget i ham, noget vildt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han bøjede sig lidt ned så hans ansigt lå nede ved hendes bryster, han bed blidt på hendes nu meget hårde nøgne nippel... han klemmede hårdere mens han holdt sin sæd tilbage så længe han kunne, han ville lade det her blive ved så længe som muligt.
trængen til at bare giv slip og skyde det hele ind i hende var overvelende, men Reldus ville ikke give op, han ville ikke frivilligt lade dette øjeblik slutte...
han bed nu hård i Seia's nippel, han bævegede sig hurtigt op og ned, alt imens han ventede på at han ikke ville kunne holde det tilbage længere, imens han ventede på at befrugte elveren under ham...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne også mærke at han lem blev lidt mindre efter at havde givet slip på sædden, den var dog ikke helt flad endnu...
Reldus sagde ikke noget, han holdt sig bare oppe med begge sine arme, han var stadig inde i Seia og han tænkte ikke over at han skulle trække sig ud af hende... alt han gjorde var at holde sig over hende og se på hendes smukke krop, hans blik vendte sig videre op mod hendes ansigt og så hendes ansigtsudtryk efter at han havde skudt han sæd ind i hendes underliv...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Reldus lænede sig lidt ned og kyssede hende blidt på munden før han lagde sig ned ved siden af hende, han trak lidt i hende så de lå og kiggede lige ind i øjnene på hinanden, Reldus havde stadig ikke fjernet hans lem fra Seia's underliv...
"dog føler jeg at jeg har glemt noget" sukkede han og tænkte sig om mens han så ind i Seia's øjne.
"nu ved jeg det!" sagde han pludselig og kyssede hende igen på munden "du er fantastisk" sagde han og smilte charmerende til Seia...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hvordan kunne jeg kunne sige nej?" svarede han glad og smilte til hende da hun havde trukket sig tilbage.
Reldus så pludselig på hende med et alvorligt blik "jeg vil ikke have at du, eller jeg, går ind til nået vi ikke ved hvad er, så bare for at være sikker, vil det her forhold kun være om sex?" spurgte han alvorligt, han vidste hvor dumt hans spørgsmål lød, men han måtte vide den ene ting før at han ville gøre det helt officielt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men hvis ingen af de andre har tændt dig, hvorfor gjorde du det så med dem?" spurgte han og så nysgerrigt på Seia...
*bare så du ved det, du kan ligeså godt fortælle mig det med det samme, for jeg giver ikke op før jeg før det at vide* sagde han mentalt, han smilte drilsk til hende efter tanken...
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Gå tur? //Privat :: Reldus
» Give me a hug - Reldus //Privat//
» På Stranden//Reldus=privat//
» en ræv i natten( privat Olivia )
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus