Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en elever i natten-Privat Reldus

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:38

//ok//

Reldus fandt pludselig sig selv over den smukke elver der nu lå under ham, pludselig smilte han da han kom i tanke om hvordan de havde mødt hinanden.
Reldus fjernede nu sine hænder fra Seia's balder og lod dem glyde over hendes hofter og videre op til hendes bryster, han greb fat i dem begge og sagde så "kan du huske hvad du sagde før?" og smilte drilsk "jeg tror jeg for det syn snart" tilføjede han og begyndte at massere hendes bryster blidt.
*men ikke helt endnu...* tænkte han mens han kunne mærke hvordan Seia's nippel blev hårdere gennem blusen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:44

Hun lo let "det gør du"sag hun så og trak hns bukser af med den ene hånd imens hun begyndte at nusse ham i håret med den anden, han ville ku mærke hvor tynd hun enligt var, hun begyndte langsomt at kysse ham på halsen imens hun tog fat om hans lemunder hans undebukser og kørte hånden fram og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:49

"mh..." lød det fra ham da hun begyndte at gå frem og tilbage med hendes hånd.
Han fjernede sin venstre hånd fra Seia's ene bryst og lod den endnu en gang glide hen ad hendes krop, denne gang længere ned, han hvilede nu hans hånd mellem hendes ben...

//lige hurtigt, har hun BH på eller ej? jeg vil gerne vide det før jeg tager hendes trøje af...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:56

//hun har igen på ;p//

Hun smilde svagt og stønne lidt imens hun kørte hånden lidt hurtiger op og nd af hans lem imens hun halvt kysse og slikke ham på halsen og me den anden hånd trak hun hurtigt hans bluse af og smed den på gulvet, hun stønne af nydelse og lod ham gøre hvad det passe ham da hun elskede alt sex.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:05

"du lyder som om du kan li' det" sagde Reldus drillende og kyssede hende på munden mens han begyndte at åbne Seia's bukser så han kunne røre hendes nøgne underliv...
"mhh..." lød det igen fra Reldus "du virker som om du har prøvet det her før" sagde han og smilte.
Han kunne tydeligt mærke hvodan Seia håndterede hans lem, og han kunne li' det, uanset om det var rigtigt eller ej, så kunne han li' den måde den smukke elver håndterede hans stadig voksende lem...
Reldus begyndte nu også langsomt at fjerne Seia's sorte trøje, han kunne mærke hvordan han glædede sig til at få et ordenligt syn på elverens nøgne bryster, faktisk kunne han næsten ikke vente...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:13

Hun så lidt på ham men svarede så i hans tanker imens hun kysse ham på munden*ja jeg kan engel*lød det i hans tanker*et par gange harjeg vel*tilføj hun og sedte ham et frækt blik før hun fjernde hånden frahans hr og lod den langsomt træke hans undebukser af og kort tid efter lå de på gulvet med hans bukserog bluse, hun stønne lidt mere imens hn bevæge sin hånd hurtiger og mærkede godt hans lem voksede i hendes spinkle lange hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:36

*så er det nu* tænkte han og så fræk på Seia, og hele hendes krop, han havde nu taget hendes trøje så langt op at hendes trøje kun lige dækkede for hendes bryster, han trak trøjen det sidste stykke over hendes bryster, hendes store, faste bryster hoppede lidt da trøjen kom forbi dem, dette syn fik endnu en gang Reldus's lem til at vokse mere endnu, han trak hurtigt trøjen over hoved på Seia og smed den ned på jorden ved siden af dem.
"Du havde ret" mumlede han, det var dog utydeligt så lavt det var han sagde det. pludselig var der noget der slog ham mens han kiggede på Seia og hendes nøgne overkrop... "hvorfor havde egentlig ingen BH på?" spurgte han mens han gned sin hånd op og ned af hendes underliv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:43

Seia betragte ham let man ku tydligt se han nu begyndte at ku li de mere og mere hun lo blot svagt over hans undrene spørgsmål "hvorfor gå med den slags jeg er jo ikke menneske"sag hu så og bevægede sin hånd hurtiger imens hun stønne og trak ha helt tæt på med deen ene arm imens hun begyndte at slikke hans brystkasse lidt, hun var smuk og det ku man tydligt se hun selv vidste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 21:55

"jeg ved det ikke, selv kan jeg nu godt li' at du går uden" sagde han og smilte fræk.
"MMHH!..." lød det endnu en gang fra ham da hun satte farten op, og for at holde trit med hende begyndte han nu forsigtigt at skubbe sin langefinger ind i hendes underliv, med sin anden hånd begyndte han nu endnu en gang at massere elverens ene bryst, han sørgede for at hedes nippel var mellem to af hans fingre så han kunne presse om hendes hårde nippel for at bringe flere følelser frem i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:08

Hun begyndte at stønnemere imens hun bevægede sin hånd hurtiger og nød hans bevægelser fukldt ud, hun begyndte selv at bevæge kroppen op og ned imens hun kysse ham på halsen så der kom mærker efter hendes kys, hendes stønnen blev højer og højer imens hun satte fartn op*kan du li det engel*spurgt hun i hans tanker og fortsatte i det hurtige stønne tempo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:22

Reldus begyndte nu også selv at stønne en smule på grund hendes hurtige bevægelser, han kunne mærke hvordan hun selv begyndte at bævege sig op og ned på hans finger, han kunne mærke hvordan hendes underliv blev vådere og vådere mens hun gjorde det, så han valgte at putte endnu en finger ind i hende. Han hørte hendes stemme inde i hans hoved, og svarede inde i hendes tanker *ja, og jeg tror vi begge er klar til næste niveau* han smilte fræk og så ned på Seia's bryster der hoppede en smule i takt med at hun gik op og ned..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:26

Hun lo blidt og fortsatte hurtiger indtil hun hørte hans svar*vi ku også bare gå igang med det sjove*sag hun i hans hovde og slap langsoms hans lem før hun trak hans fingre ud og begyndte så hurtigt at køre op og ned af hans nøgne krop så ders underliv mødes og hans trange op i hendes, hun begyndte at nusse ham på ryggen imens hun kysse ham rundt omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 22:47

*det var lidt det jeg mente* tænkte han, denne gang uden at selv sende tankerne ud til hende. Han kunne så og mærke hvordan hun kørte op og ned af hans krop, og til sidst kunne han mærke hvordan hun tog hele hans lem ind på en gang, og hvordan hans lem nu voksede til sin fulde størrelse da det kom ind i Seia, hvordan hun nussede ham på ryggen og kyssede rundt omkring på hans krop. Og han nød det hele!
Han også selv at rykke op og ned så hans lem bankede på indersiden af Seia, han gjorde det både hurtigt og hårdt fra starten af, Seia havde tændt noget i ham, noget vildt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:24

Seia slikkede sig om munden"du er dygtig"stønne hun og lodhendes ene hånd nussehans rygimens hun med den anden kørte den igennem hans hår"du er vild"lo hun stønne og fortsatte hurtiger, han havde også tændt hende man ku tyligt se det i hendes øjne, hun begyndte at slikke ham op og ned af halsen imens hun bevægede sit underliv hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 15:58

Reldus lo kort da Seia kaldte ham vild "det er du også" svarede han så ned i hendes hvide hår mens hun slikkede hans hals, og han kunne føle hvordan noget begyndte at håbe sig op inde i hans krop "jeg skal snart..." startede han men nydelsen af Seia's underliv der bevægede sig hurtigere op og ned af ham stoppede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:07

Hun lo blot "fortset stop ikke engel"sag hun hurtigt og nusse ham på ryggen imen hun så selv bevægde sig hurtigt op og ned af hans nøgne krop"du kan ikke stope det er lige så rart nu"sg hun og stønne igen imens hu kysse ham på halsen og bevæge sig hurtigt over ham, hun hvar lige glad hun ku altid komme af med barnet vis der sku komme et.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:23

"o-ok så" sagde han og stønnede igen småt. Han rykkede hårdt op og ned mens han følte trængen til at skyde sin sæd ind i Seia's underliv, han munne mærke hendes kys på hans hals men stoppede hende, han ville være den der legede med hende det sidste stykke tid...
han bøjede sig lidt ned så hans ansigt lå nede ved hendes bryster, han bed blidt på hendes nu meget hårde nøgne nippel... han klemmede hårdere mens han holdt sin sæd tilbage så længe han kunne, han ville lade det her blive ved så længe som muligt.
trængen til at bare giv slip og skyde det hele ind i hende var overvelende, men Reldus ville ikke give op, han ville ikke frivilligt lade dette øjeblik slutte...
han bed nu hård i Seia's nippel, han bævegede sig hurtigt op og ned, alt imens han ventede på at han ikke ville kunne holde det tilbage længere, imens han ventede på at befrugte elveren under ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:31

Hun sndte ham et frækt blik og stønne kræftingt da han bevæge sig hurtiger imens han bed hende lidt hårdt i brystvorten men hun sag dog intet til det nød dt blot så længe det varede, hun nysse ham på ryggen imens han bevæge sig op og ned af hende, hun stønne højer og lod stil blik vile på ham og vendte blot på at det sku ske det ville være første gang ihendes liv og hun syntes at han fortjent det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 16:47

Reldus slap hendes nippel *så er det nu...* tænkte han mens han hamrede sig selv ind i kvinden forand ham. Han stønnede en sidste gang da han følte hans vide sæd blive skud ind i Seia's æggestok.
Han kunne også mærke at han lem blev lidt mindre efter at havde givet slip på sædden, den var dog ikke helt flad endnu...
Reldus sagde ikke noget, han holdt sig bare oppe med begge sine arme, han var stadig inde i Seia og han tænkte ikke over at han skulle trække sig ud af hende... alt han gjorde var at holde sig over hende og se på hendes smukke krop, hans blik vendte sig videre op mod hendes ansigt og så hendes ansigtsudtryk efter at han havde skudt han sæd ind i hendes underliv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:06

Hun stønne a han kom hårdt op i hende og hun forneme hurtig hvadder nu var sket og sendte ham et charmene smil"skøn"sag hunkort og stønne svagt imens hun så på ham med et blik fyldt af nydelse "du der ret god"sag hun så og lo blidt men køligt før hunkort kysse han halsog lag sig ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:17

Reldus smilte kort "ja, du var vel heller ikke så dårlig" svarede han drillende.
Reldus lænede sig lidt ned og kyssede hende blidt på munden før han lagde sig ned ved siden af hende, han trak lidt i hende så de lå og kiggede lige ind i øjnene på hinanden, Reldus havde stadig ikke fjernet hans lem fra Seia's underliv...
"dog føler jeg at jeg har glemt noget" sukkede han og tænkte sig om mens han så ind i Seia's øjne.
"nu ved jeg det!" sagde han pludselig og kyssede hende igen på munden "du er fantastisk" sagde han og smilte charmerende til Seia...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:20

Hun betragte hans lillae øjne med et charmerne blik "tak du"svarede hun lidt roligt og lag en arm om ham"nå nå kan du også glemme"lo hun drillne og smiilde så "tak jeg tro måske der ku blive noget imellemos vis du tør"sag hu og kysse ham længe og heftigt på unden før hun trak hovdet tilbage igen og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:32

"du ved ikke hvor mange ting jeg egentlig har glemt" sukkede han og så på Seia. Han hørte hvad Seia sagde og smilte stort, men før han nåede at svare kyssede hun ham pludselig heftigt, han kyssede ligeså, hvis ikke mere heftigt, tilbage.
"hvordan kunne jeg kunne sige nej?" svarede han glad og smilte til hende da hun havde trukket sig tilbage.
Reldus så pludselig på hende med et alvorligt blik "jeg vil ikke have at du, eller jeg, går ind til nået vi ikke ved hvad er, så bare for at være sikker, vil det her forhold kun være om sex?" spurgte han alvorligt, han vidste hvor dumt hans spørgsmål lød, men han måtte vide den ene ting før at han ville gøre det helt officielt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:37

Hun lo blidt "okay det kan ske for alle"sag hun og betragte ham let og smilde så stort da han sage ja "super"sag hun kort og lag en hånd på hans kind"jeg vil ikke ku ha sex sådan er jeg dog ikke men jeg kan faktisk li dig"sag hun og nusse ham på kinden"du er den første der har tændt mig"tilføj hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:41

Reldus smilte da hun svarede ham "er det et kompliment?" spurgte han sarkastisk og smilte.
"Men hvis ingen af de andre har tændt dig, hvorfor gjorde du det så med dem?" spurgte han og så nysgerrigt på Seia...
*bare så du ved det, du kan ligeså godt fortælle mig det med det samme, for jeg giver ikke op før jeg før det at vide* sagde han mentalt, han smilte drilsk til hende efter tanken...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 2 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum