Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en elever i natten-Privat Reldus

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:37

//sjovt!?! jeg ville nærmere kalde det akavet....//

Reldus smilte frækt ned til Seia da han kunne mærke hvordan hendes hånd rørte hans lem igennem hans bukser "hvis du gerne vil ha den kan vi vel godt prøve noget nyt..." sagde han og bøjede sig helt ned til Seia, da hans ansigt var helt nede ved hendes ansigt hviskede han med en fræk stemme... "sut den" ...og rettede sig derefter op igen og så ned på Seia mens han afventede hendes svar...

//ironisk kommentar: jeg hører en gammel rock sang der heder "Dr. Feelgood" af Motley Crue.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:41

Hun sendte ham et frækt blik og lo kort"er den ren?"spurgt hun grine med knappe dog hurtigt hans bukser op og tog fat om hans underbukser og hev dem af hvorefter hun først kælede let på hans lem men åbnede så munden og lod sin tungespids røre hans lems spids, hun fortsate roligt og frækt.

//hehe jeg syns nu det ku være sjovt:p//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:59

//det ville det sikkert også, men eftersom at hverken forældrene eller børnene er mine karaktere har jeg teknisk set ikke ret til at bruge dem...//

"den er ihvertfald ikke mere beskyt den den var på banegården" svarede han og grinte kort...
Han kunne mærke hvordan hendes tunge rørte spidsen på hans hårde lem...
"bare bliv ved" grinte han kort før han satte sig ned i sofaen, han trak dog hende med sig så hendes ansigt blev ved med at være lige foran hans lem...
"bliv ved indtil at du sluger min sæd" tilføjede han frækt og lagde sin ene hånd på hendes ene bryst, hvilket han begyndte at lege lidt med...
Han klemmede først lidt på det, derefter masserede han det blidt, og sådan blev han ved...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:03

Hun lo blidt "jeg er nu ikke bange"sag hun kort"og jeg skal nok"tilføj hun og åbnede munden mere hvorefter hun tog hele hans lem i munden og begyndte at sutte hurtigt og bevæge hovdet ind og ud imens hun sutte hurtigt og lag den ener hånd på hans lår og lod den anden nusse hans kugler lidt, hun var fsantastisk og hendes øjne skinnede frækt til ham.

//okay;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:09

"du er skam ret god til det her" grinte han, man kunne høre nydelsen i hans stemme...
Et lille støn undslap hans læber mens hun hurtigt suttede på hans lem, hans lem voksede sig større inde i hendes mund, voksede sig større af al den nydelse Seia bragte til Reldus's krop men hun suttede hårdt på hans store hårde lem...
"jeg kan allerede mærke noget" sagde han frækt og greb også fat i Seia's andet bryst, hvilket han pgså begyndte at massere blidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:13

hun sendte ham et tak blik imens hun forsatte nu dog hurtiger og hun nappe også let i hans lem imens hun satte farten op og nusse hans kuglere lidt mere, man ku tydligt se hun nød det og hun ville da også stønne men det var svært med hans lem imunden*vil du ku klare at blive far?*spurgte hun i hans tanker imens hun fortsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:15

Reldus stoppede med et hans massage på Seia's bryster... "jeg... jeg ved det ikke..." sukkede han kort...
"Men det kan vi tænkte på efter det her" sagde han bestemt og tog hårdt fat i begge Seia's bryster, han forsatte nu sin massage, bare hårdere denne gang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:18

hun fortsatte hurtiger med at sutte på hans lem som stadig var hårdt og stort*okay*sag hun kort i hans hovde og lod sin ene hånd nusse ham på læret imens den a´nden nusse hans kugler, hun nød det og det var tydlidligt at se på hende, hun lukede øjene og satte farten op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:23

"jeg tror det kommer nu!" sagde han højt, dog ikke råbe niveau, hans stemme var fuld af nydelse mens han nærmede sig sit udbryd... Pludselig klemmede han så hårdt han kunne på Seia's to bryster "så er det nu" stønnede han til sidst før han skød sin store mængde sæd ind i Seia's mund, der allerede var godt fyldt op af han store hårde lem....
"hvordan smager det?" spurgte han dumt og smilte ned til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:26

Seia gjord sig klar og mærkde hurtigt den varme sæd flyde ud i hendes munden hun smagte lidt på det men det var dog ikke den bedste smag io verden men fin nok, hun tog blidt hans lem ud af munden hvorefter hun sank hans sæd og sendte ham et frækt blik "fint, fint"sag hun kort og tørrede sig om munden imens hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:30

"så er det din tur til at føle nydelsen" sagde han og sendte hendes frække blik tilbage. Han og fat om hendes hofter og løftede hende op på sofaen igen, hvorefter han begyndte endnu en gang at massere begge hendes bryster blidt, bare denne gang begyndte han også at slikke og kysse op og ned af hendes hals...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:33

hun sendte hsm et frækt blik"jeg nyder lt hvad du gør"sag hun kort og stønne svagt ved hans berøring, hun så på ham med et frækt blik imens hun nød det han gjorde mod hende og hendes brystvorter var begyndt at blive hård ´da hun var ret så tænt nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:39

Reldus begyndte at massere hårdere, han klemte også om hendes hårde nippel "jeg er glad for at du nyder det" hviskede han frækt og bed blidt i hendes ørelap.
Han flyttede nu sin ene hånd væk fra hendes bryst, han lod sin hånd glide ned af hendes krop, ned fra brystet, videre forbi maven, og til sidst stoppede den mellem hendes to perfekte ben, hvor den begyndte at massere Seia's underliv...
"så længe jeg kan bringe nydelse til dig, så vil jeg altid kunne føle mig hel" hviskede han med en romantisk stemme, før hans hoved nu også forlod sin tidligere plads, og skiftede hen til hendes nu ensomme bryst... der begyndte han at sutte på nippelen, og nogen gange også bide den blidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:40

//jeg logger nu men ses imorgen;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 23:42

//ok... ses...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 14:48

Seia smilde frækt"tak søde"sag hun og begyndte at stønne da det var så skønt den måde han nusse hende rundt omkring, hun sendte ham et frækt blik og begyndte at nusse ham i håret imens hun stønnede af nydelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 14:59

*selv tak* sagde han telepatisk eftersom hans mund var optaget af at sutte på hendes hårde nippel...
han kunne mærke hvordan hans lem blev hårdt igen, og hvordan hans lyster byggede sig større inde i ham. Selv var han ikke i tvivl om at dette kunne mærkes da hans behandling på Seia blev hårdere og mere intens en dan var i forvejen...
Han gav Seia's ene nippel en pause da han løftede hoved en smule så han kunne sige "den måde du stønner på... den er fantastisk" go derefter begyndte at sutte og bide den igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:09

Hun nusse ham lidt vidre i håret imens hun stønne"tak"stønne hun og sendte ham et frækt blik og mærkede tydligt at han igen blev tæt da hun kort så mod hans lem var det igen hårdt så hun lod en finger køre hen over hans lem imens hun stønnede af nydelse og lod nu sin finger masere hans lem imens hun så på det med et frækt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:18

Reldus kunne mærke hvordan hendes finger masserede hans lem, dog ville han ikke begyndte at vise sin nydelse, nu var det hende der skulle føle den nydelse der blev kaldt sex... igen...
Han fjernede endnu engang sit hoved fra Seia's bryst, han flyttede nu sit hoved videre op til hendes ansigt, mens han kyssede og slikke på vejen op, da hans så lige ind i hendes smukke øjne, der ligesom hendes stønnende mund, viste klare tegn på nydelse og lyster... Han kyssede hende nu hårdt på munden, stak hurtigt sin tunge ind i munden på hende og dansede med Seia's tunge.
Samtidig flyttede den hånd der plejede Seia's underliv igennem hendes bukser, en lille smule opad så den lå ved hendes buksekant, derefter glad han den ned igen, denne gang ind under elverens bukser...
han genoptog nu sin pleje på underlivet, Reldus kunne nu mærke hvor våd kvindens underliv egentlig var...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:25

Hun nusse dog vidre på hans lem men løftede hovdet da han kysse hende op af halsen og endte ved hendes mund han lod sin tunge danse med hendes og hun nød det fuldt ud imens hun med sin fri hånd hev sine bukser af og så undebukserne så han bedre ku komme til, hun var ved at blive merre våd dernede det ku han tydligt mærke, hun kysse ham igen og nusse hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:35

"det er lige før det er ved at være tid" mumlede han og smilte frækt, hans greb på Seia's ene bryst blev pludselig meget hårdere, på samme tid stak han tre af sine fingre så langt ind i Seia's underliv som han kunne, og begyndte derefter at tage dem hårdt ind og ud...
"Jeg kan li' når du er så våd..." hviskede han frækt ind i Seias øre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:41

Seia begyndte hurtigt at stønne da hans greb bliv strammer om hendes bryst og hans finger smutte ind og ud af hendes underliv"du er dygtig"sag hun og stønne igen imens hun blev mere og mere våd og begyndte at nusse hårde på hans lem, hun nød det her og ville bare være sammen med ham han ku tænde hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:45

"så tror jeg det er nu" sagde han og kyssede hende en sidste gang på munden før det var at han tog fat om sit lem og gjorde sig klar til at dykke ind i Seia's våde underliv, han fjernede nu også de tre fingre fra elverens underliv og nærmede sig forsigtigt, han prikke kort til indgangen før han nu så op på Seia's ansigt... "Er du klar?" spurgte han drillende og prikkede endnu en gang til underlivets indgang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:49

Seia betragte ham let og løftede hovdet så hun kui se på ham"jeg er altid klar"sag hun stønne og lag sine hænder på hans skulder og vende på at han skulle komme hun mærkede igen en våd fornemelse i hendes underliv<"hurtigt og hårdt"sag hun kort og sendte ham et frækt blik .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:55

"jeg skal gøre mit bedste" grinte han frækt da han stak sit store hårde lem ind, dog voksede det hurtigt endnu en centimeter da han kunne mærke hvordan hendes våde, indre mure pressede op imod alle hans lems sider...
"du har vist virklig nyt det her" sagde han fræk og drillende før han begyndte at hamre sig selv så hårdt og hurtigt ind i Seia's underliv som overhoved muligt "denne gang håber jeg at jeg for lov at se, høre og mærke din orgasme" grinte han frækt imens han hamrede sit lem ind ug ud af Seia's våde stramme underliv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 4 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum