Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en elever i natten-Privat Reldus

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:45

Hun smilde roligt "ja det var det nu"saghun og lag hånden på hans brystkasse imens hun så ham iøjnene "en af dem voldtog mig og ja de andre gange fik jeg bar lyst til at ligge tæt og det udviklers sig jo"sag hun oh lo blit*nånå så nu ved du det*sag hun i hans tanker og smilde charmerne til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:55

Reldus så lidt vred ud da hun var færdig med at forklare "voldtog dig?" gentog han og så vred ud.
"jeg kan ikke fatte at folk rent faktisk gør den slags" mumlede han frustreret...
"så de andre var bare et legetøj?" spurgte han kort igen, han smilte så igen...
"nå ja... om det du siger om at du kan li' mig passer eller ej, så tror jeg ikke jeg vil kunne holde mig fra dig" sukkede han og smilte så igen... hans smil var varmt og hans øjne venlige. "men fra nu af vil jeg beskytte dig så godt jeg kan" sagde han alvorlig...

//logger, kommer måske på igen sennere idag//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:00

Hun tysse let på ham "jeg forstår det heller ikke, men dagen efter det skete dræbte jeg ham"sag hun så og sendte ham et lille smil"ja det var de og ja jeg dræbte dem faktisk bagefter"sag hun og lag sig helt ind til ham"hehe du behøver ikke holde dig fra mig jeg vil ha dig"sag hun og kysse ham kort på halsen "du kan prøve men jeg kan love dig at jeg altider bevæbnet"sag hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 20:54

Reldus smilte da Seia fortalte ham om de andre, og hans smil blev store da hun sagde at hun ville have ham. "du kan tro at jeg også vil ha' dig" hviskede han til hende da hun havde lagt sig tættere på.
"som jeg sagde, jeg vil gøre mit bedste" gentog han og kyssede hende på hoved...
"desuden... så tror jeg vi skal til at tage noget tøj på eftersom at regnen er ved at forsvinde" sagde han og lytte til hvordan man ikke kunne høre den udenfor længere...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:15

Hun smilde til ham og kysse ham op og ned af halsen kort før hun satte sig op "jeg er glæd for du stoler på mig"sag hun så og sendte ham et charmerne smil"kan jeg ikke komme hjem hos dig?"spurgte hun så og lytede også kort hvorefter hun rejste sig op og begyndte at tage sit tøj på igen, hun ville virklig gerne hjem til ham så slap hun for at sove i et træ i skoven og træne er sikkert også våde efter regnen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:17

"det ku' du sikert godt... der kan dog være nogen problemer eftersom jeg bor hos en familie der består af en menneskekvinde, en engel, og tretten børn. Jeg spurgt om jeg kunne komme ind en vinteraften og menneskekvinden lukkede mig ind, og da jeg havde fortalt hende min historie så tilbød hun mig at blive boende, hvilket er svært at sige nej til da man har været hjemløs i tre år..." forklarede han og smilte lidt. "jeg ved ikke om du stadig er interreseret i at være der..." sukkede han og grinte lavt... "han kiggede på hende mens hun tog tøjet på, og på en eller anden måde kunne han også li' synet af det...
"så jeg vil sige at hvis vi har et andet tørt alternativ, skulle vi måske tage det..." mumlede han kort...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:30

Seia så lidt hen på ham og fik den sorte bluse på igen uden bevær"jeg er uikke m´bange for børn"sag hun roligt og lo lidt"det var da sødt, jeg er også hjemløs men hvem? vil ha en sortelver bone?"sag hun kort og sukke svagt"jeg har desvære ikke råd til et hotelværelse det ku ellers ha været skønt"sag hun og sendte ham et smil før hun kaste hans tøj over til ham og betragte ham roligt han var nu skøn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:49

"nej... men måske er de bange for dig" grinte han sarkastisk og smilte dumt.
"og desuden, så kan jeg ikke se hvorfor at sortelver skulle gøre en forskel, du er dig, om du så er en sortelver eller lyselver, eller vampyr for den sags skyld" sagde han, hans smil havde nu skiftet fra dumt til sødt og opmuntrene.
"og desuden så tror jeg nok jeg ved et sted hvor du kunne få et arbejde" sagde han og grinte kort, hans smil ændrede sig denne gang til at være frækt "med din krop er der sikkert mange der ville betale for at se dig tage tøjet af" grinte han og begyndte at trække sine bukser på.
"men hvis du virkelig gerne vil, så kan vi vel se om du kan komme med ind til os for en nat, og efter det må jeg hellere se at tage mig sammen og få mit et job!" sagde han og smilte nu venligt, han trak nu sin bluse ned under hans hoved og videre ned at brystkassen, og til sidst ned om maven...
*og når jeg så har penge nok kan vi købe en lejlighed et sted* sagde han telepatisk før han rejste sig op og tog sin lange frakke på. Da han tog frakken på faldt en pistol ud af den og landede med et hårdt dunk på jorden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:00

Hun lo blidt "jeg er også meget skræmene"sag hun og lo igen før hun rette sig helt op og så på ham"ja jeg er mig"sag hun og lod en hånd køre gennem sit hår imens hun betragte ham imens han rog tøj på"jeg er nu ikke meget for at smide tøjet foran andre ind dig, skat"sag hun roligt"det lyder godt jeg skal nok opføre mig okay"sag hun og sendte ham et frækt smil"ja det ville nu være godt"sag hun kort og begyndte at vandre over mod udgangen*det lyder skønt*svarede hun i hans tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:13

Reldus smilte kort af hendes sarkastiske bemærkning "måske lidt for små børn... selv jeg kan skræmme dem fra vid og sans..." mumlede han kort som et svar. "Ja men der er jo også andre ting hvor din skønhed kan komme dig til gode, men dog kan din kolde attitude godt ødelægge det lidt hvis du som et eksempel er tjeneste pige på en cafe eller noget..." sagde han kort.
"Det er jeg ikke i tvivl om" grinte han kort og smilte derefter stort "men det kan tage lang tid hvis jeg skal gøre det hele alene" sukkede han lavt da han samlede sin pistol op og løb efter Seia...

//uhm... går vi så hen til hans hjem eller afslutter vi emnet her? (vil bare lige være sikker)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:19

//vi tager da til hans hus;)//

Seia nikke "okay ja jeg skal nok være forsigtig"sag hun og gik roligt vidre hen mod udgangen"ja det er der vel men det er ikke ret mange der ansætter en sortelever"sag hun kort"ja jeg er nok lidt kold"sag hun roligt og stoppe op foran døren"du viser vej"sag hun så og sendte ham et frækt blik"jeg skal nok prøve at skaffe mig et job"sag hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:26

"og jeg skal se om jeg kan overkomme min dovenskab" grinte han da han hurtigt klappede hende på røven da han gik forbi hende "og desuden, gør dig klar til en lang tur, eftersom at jeg aldrig har kunne finde ud af at finde vej mellem huse og gyder" sukkede han, han var irriteret over sin mangel på navigations evner... pludselig kom der et smil frem på hans læbe "vi kunne jo altid flyve" sagde han og tog sine vinger ud...
"med mindre du er bange for højder" grinte kan kort og drillende men han så udfordrende på Seia...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:31

Hun lo lidt igen da han klappe hende på røvven og trådte udenfor efter ham"mig bange for højter jeg sover i træer så nej jeg er ikke bange"sag hun og gik over mod ham med rolige skridt"jeg elsker dig min lille engel"lo hun kort og uglede let hans hør før hun stille sig klar til at han ku tag hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:40

Reldus tog blidt fast om mave på Seia og slog derefter hårdt med vingerne, dette førte til at de fløj højt op i luften med en utrolig fart... man kunne se hvordan alle byens lys skinnede i nattens mørke, man kunne også se de små mørklagte gyder der sandsynligvis gemte på en vampyr eller to der gemte sig i skyggerne og ventede på at et uvidende menneske skulle gå ind i deres fælde...
"der er smukt er der ikke?" spurgte han og smilte glad "jeg kan ikke forklare hvad det er, men altid når jeg er oppe i luften så... jeg føler mig altid så fri, som om jeg kan gøre alting..." forklarede Reldus mens hans greb om Seia blev lidt fastere... Reldus følte en trang til at slippe sit greb bare for at hurtigt flyve ned igen og gribe hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:44

Seira betragte de mange lys med et nysgerrigt blik"det er smuk ja meget smukt men ikke så smukt som dig"sag hun roligt og nød at han holdt om hende"hmm det forstår jeg, jeg ville da også gerne ha vinger men nej det har vi elver ikke"sag hun og smilde køligt imens hun så rundt på byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:56

"nej det har i vel ikke..." sukkede Reldus kort "nå men... jeg tror det er her nede" sagde han og begyndte hurtigt at flyve nedad... han fik endnu en gang et smil på læben da han kunne mærke vinden is sit ansigt og hår... De landede underligt nok megte blidt, Reldus slap sit tag på Seia ig så sig omkring, jo jeg tror det er her" sagde han og kiggede hen på gadeskiltet "og nu er jeg sikker" mumlede han og begyndte at gå hen imod et af husene "kommer du?" spurgte han og smilte sjovt, han gik det sidste stykke hen til huset og satte sin nøgle i, der valgte han at vendte på at Seia kom hen til ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 14:23

Seia så lidt rundt med et undersøgne blik før hun smilte "okay"sag hun så roligt og så kort på gadeskiltet for at huske gadenavnet før hun fulgte efter ham og kort tid efter stod hun bag ham "er der nogle hjemme tror du?"spurgt hun hviskne i hans øre før hun kysse ham på narken og rette sig op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 1:54

"jeg ved det ikke..." sadge han og smilte af hendes kys "men jeg har et underligt håb om at der ikke er nogen" mumlede han lavt og åbnede døren ind til lejligheden.
"men lad os nu være stille indtil vi finder ud af det" hviskede han lavt mens han langsomt gik op af trapperne, hvert trin knirkede lavt og der var mørk som den mørkeste nat...
Reldus smilte mens han gik op ad trapperne, han smilte mens han tænkte over hvad der var sket for ham den her dag... han havde endelig fundet en der holdt af ham, og som han holdt af på samme måde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 15:55

Hun smilde svagt "okay skal nok prøve at være stille"sag hun hviskne og fuldte efter ham op af trapperne med små skridt imens hun så lidt rundt, hun tænkte svagt tilbage på da de lå nøgne på bænken og ja hygge sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 19:33

"Så er vi her" sagde Reldus lavt og smilte venligt til Seia mens han satte en ny nøgle ind i et nyt nøglehul... Der hørtes et lille klik og han han åbnede døren, mens han langsomt åbnede døren helt kom der en lille knirkende lyd fra dørhængslerne...
døren var nu fuldt åben og Reldus stop på dørtærskelen hvor han lavede en håndbævegelse der bad Seia komme indenfor "damerne først" sagde han og smilte videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 20:05

Seia smilde og betragte ham lidt før hun kysse ham på kinden og trådte ind af dørten og så nysgerrigt rundt før hun så over på ham og kørte en hånd gennem sit hår, hun mærkde en varm føelse i kroppenm og hun håbede faktisk også på at her ikke var nogle hjemme, så de ku hygge sig igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:50

Reldus kunne mærke hendes varme læber imod hans kind, og også hvordan hans hjerte begyndte at slå hårdere... og hurtigere...
"vent lige lidt mens jeg ser om der er nogen her..." sagde han kort og kyssede hende hurtigt på kinden, efter det luntede han en hurtig tur rundt i huset, han kiggede i køkkenet, ingen. Han kiggede i stuen, ingen. og til sidst kiggede han i alle soveværelserne, heller ingen...
Han kom luntende tilbage til hvor Seia var "der er åbenbart ingen hjemme" sagde han og smilte glad *så vi er helt alene* telepaterede han og smilte videre

//og hvis du ikke skulle vide det i forvejen, så er "telepaterede" faktisk et ord...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 21:57

Hun sendte ham et frækt blik før hun nikkede og så efter ham, hun smilde så frækt til ham "det lyder godt, har du en seng?"spurgt hun og hev hurtigt sin bulse af så hun nu stod med bar overkrop og man tydligt ku se hendes rimlig store bryster tydligt og hun sendte ham endnu et frækt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:17

Reldus gengældte hendes frække smil, dog skiftede det hurtigt til overreasket de hun pludselig hev sin sorte bluse af og blotte sine smukke store bryster "har du ikke fået nok endnu?" spurgte Reldus sarkastisk før han gik helt hen til Seia og kyssede hende hårdt på munden *selvfølgelig har jeg da en seng* sagde han telepatisk, mens han førte hende ud i stuen...
Da de var ude i stuen stoppede han kysset og lagde Seia ned på stuen "men den tror jeg ikke vi for brug for" grinte han kort, samtidig kunne han mærke hvordan noget var vokset inde i hans bukser...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:21

Hun smilde frækt "jeg for aldrig nok når det er dig"sag hun roligt og nød kysset fuldt ud imens hun betragte ham "okay så gør vi det da her"sag hun muntert og lod en hånd køre hen over hans lem imens hun så på ham med et frækt blik, hun nød det fuldt ud og det ku tydligt ses.


//hehe ku det ikke være sjovt vis en fra famillien kom hjem;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus - Page 3 Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum