Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en elever i natten-Privat Reldus
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: en elever i natten-Privat Reldus
Gæst- Gæst
"jeg kan ikke fatte at folk rent faktisk gør den slags" mumlede han frustreret...
"så de andre var bare et legetøj?" spurgte han kort igen, han smilte så igen...
"nå ja... om det du siger om at du kan li' mig passer eller ej, så tror jeg ikke jeg vil kunne holde mig fra dig" sukkede han og smilte så igen... hans smil var varmt og hans øjne venlige. "men fra nu af vil jeg beskytte dig så godt jeg kan" sagde han alvorlig...
//logger, kommer måske på igen sennere idag//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"som jeg sagde, jeg vil gøre mit bedste" gentog han og kyssede hende på hoved...
"desuden... så tror jeg vi skal til at tage noget tøj på eftersom at regnen er ved at forsvinde" sagde han og lytte til hvordan man ikke kunne høre den udenfor længere...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"så jeg vil sige at hvis vi har et andet tørt alternativ, skulle vi måske tage det..." mumlede han kort...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"og desuden, så kan jeg ikke se hvorfor at sortelver skulle gøre en forskel, du er dig, om du så er en sortelver eller lyselver, eller vampyr for den sags skyld" sagde han, hans smil havde nu skiftet fra dumt til sødt og opmuntrene.
"og desuden så tror jeg nok jeg ved et sted hvor du kunne få et arbejde" sagde han og grinte kort, hans smil ændrede sig denne gang til at være frækt "med din krop er der sikkert mange der ville betale for at se dig tage tøjet af" grinte han og begyndte at trække sine bukser på.
"men hvis du virkelig gerne vil, så kan vi vel se om du kan komme med ind til os for en nat, og efter det må jeg hellere se at tage mig sammen og få mit et job!" sagde han og smilte nu venligt, han trak nu sin bluse ned under hans hoved og videre ned at brystkassen, og til sidst ned om maven...
*og når jeg så har penge nok kan vi købe en lejlighed et sted* sagde han telepatisk før han rejste sig op og tog sin lange frakke på. Da han tog frakken på faldt en pistol ud af den og landede med et hårdt dunk på jorden...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er jeg ikke i tvivl om" grinte han kort og smilte derefter stort "men det kan tage lang tid hvis jeg skal gøre det hele alene" sukkede han lavt da han samlede sin pistol op og løb efter Seia...
//uhm... går vi så hen til hans hjem eller afslutter vi emnet her? (vil bare lige være sikker)//
Gæst- Gæst
Seia nikke "okay ja jeg skal nok være forsigtig"sag hun og gik roligt vidre hen mod udgangen"ja det er der vel men det er ikke ret mange der ansætter en sortelever"sag hun kort"ja jeg er nok lidt kold"sag hun roligt og stoppe op foran døren"du viser vej"sag hun så og sendte ham et frækt blik"jeg skal nok prøve at skaffe mig et job"sag hun så.
Gæst- Gæst
"med mindre du er bange for højder" grinte kan kort og drillende men han så udfordrende på Seia...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"der er smukt er der ikke?" spurgte han og smilte glad "jeg kan ikke forklare hvad det er, men altid når jeg er oppe i luften så... jeg føler mig altid så fri, som om jeg kan gøre alting..." forklarede Reldus mens hans greb om Seia blev lidt fastere... Reldus følte en trang til at slippe sit greb bare for at hurtigt flyve ned igen og gribe hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men lad os nu være stille indtil vi finder ud af det" hviskede han lavt mens han langsomt gik op af trapperne, hvert trin knirkede lavt og der var mørk som den mørkeste nat...
Reldus smilte mens han gik op ad trapperne, han smilte mens han tænkte over hvad der var sket for ham den her dag... han havde endelig fundet en der holdt af ham, og som han holdt af på samme måde...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
døren var nu fuldt åben og Reldus stop på dørtærskelen hvor han lavede en håndbævegelse der bad Seia komme indenfor "damerne først" sagde han og smilte videre
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"vent lige lidt mens jeg ser om der er nogen her..." sagde han kort og kyssede hende hurtigt på kinden, efter det luntede han en hurtig tur rundt i huset, han kiggede i køkkenet, ingen. Han kiggede i stuen, ingen. og til sidst kiggede han i alle soveværelserne, heller ingen...
Han kom luntende tilbage til hvor Seia var "der er åbenbart ingen hjemme" sagde han og smilte glad *så vi er helt alene* telepaterede han og smilte videre
//og hvis du ikke skulle vide det i forvejen, så er "telepaterede" faktisk et ord...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de var ude i stuen stoppede han kysset og lagde Seia ned på stuen "men den tror jeg ikke vi for brug for" grinte han kort, samtidig kunne han mærke hvordan noget var vokset inde i hans bukser...
Gæst- Gæst
//hehe ku det ikke være sjovt vis en fra famillien kom hjem;)//
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Gå tur? //Privat :: Reldus
» Give me a hug - Reldus //Privat//
» På Stranden//Reldus=privat//
» en ræv i natten( privat Olivia )
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet