Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Rolig eftermiddag - Zane
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Rolig eftermiddag - Zane
"Jeg holder også af dig Angelie... men jeg er bange for at det er for sent. Jeg er for svag. Du vil snart få liv... det løfte vil jeg holde." sagde han og så på hende.
*Utroligt at det allerede snart er slut...* tænkte han og sukkede.
Selvfølgelig havde han ikke lyst til at dø.
Gæst- Gæst
"Det er ikke for sent så længe du trækker vejret"
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
"Jeg kan ikke overbevise dig om at det er for sent... så jeg lader være med at forsøge." sagde han.
Så førte han hendes hånd op til sine læber, og kyssede den blidt.
Han rejste sig op med en smule besvær og slap hendes hånd.
Gæst- Gæst
Hun rejste sig ikke selv, men stirrede bare bekymret på ham. Det var stadig ikke gået helt op for hende, hvad der åbenbart var ved at ske.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Han satte sig i tronen og kiggede på hende.
"Hvad er din plan så nu? Vil du ud og banke vampyren?" spurgte han med et koldt smil.
Gæst- Gæst
"Njah.. Han løber ingen steder, og jeg har ikke travlt" svarede hun kort, og viftede afværgende med den ene hånd. Vampyren havde selv sagt at han bare ventede på at hun ville komme på besøg. "Men måske kigger jeg forbi, når jeg passere stedet" tilføjede hun eftertænksomt, inden hun smilede igen. "Hvorfor spørger du?"
"Bare nysgerrig." sagde han så.
"En simpel vampyr ville ikke være et stort problem for dig..." sagde han dovent og lagde hovedet tilbage og kiggede op i det mørke loft.
Han kedede sig en smule...
Gæst- Gæst
"Desuden kan du jo altid kigge forbi hvis jeg ikke vender tilbage.. Nu har du jo adressen". Den sidste bemærkning var mere ment som en form for invitation, så han kunne besøge hende derovre. Det kunne jo være, at hun ikke ville vende tilbage, men sådan var livet vel.
"Åh tro mig... jeg skylder digfor den.. omgang.. ved søen for et stykke tid siden, så mon ikke jeg ville kunne få tid til at flå en vampyr i stykker og befri dig, hvis ikke du vender tilbage?" sagde han med et koldt smil.
Selvom han var syg, var han ret sikker på at han ville være i stand til at slås. Måske ikke helt så godt som da han var rask, men alligevel godt nok til at være farlig.
Gæst- Gæst
Så hævede han en hånd, og prikkede hende i maven med to fingre.
"Fjols. Jeg gjorde det fordi jeg havde lyst. Og du havde lyst. Der var bare noget.. mellem os tror jeg, som gjorde at vi gjorde det. Og jeg har skam ikke fortrudt det."
Han smilede til hende. Hun blev så let hidsig...
Gæst- Gæst
"Det var såmen ikke ment sådan, men tag det som du vil.." sagde han og så hende i øjnene.
"Jeg ville gøre det igen en dag..." sagde han så, og førte drillende spidsen af de to fingre lige op under hendes trøje, så han akkurat lige strejfede hendes maveskind. Så fjernede han hånden igen.
Gæst- Gæst
"Så det ville du" svarede hun overvejende, mens hun lod hovedet glide på skrå. Hun lod sig ikke mærke med at han strejfede hendes mave, og hun havde jo heller ikke noget imod det når det kom til stykket. "Og hvad ville du så gøre, hvis jeg ikke vil gøre det igen`?" spørgsmålet var tilfældigt valgt ud fra hans sætning. Det betød ikke, at hun ikke havde lyst, men hun ville gerne se hans reaktion på det.
"Du ville ikke afvise mig.. når to personer kan have så intenst et... bånd, som vi havde den dag ved søen, så er det et faktum at ingen af personerne ville afvise den anden med sin gode vilje."
sagde han og kyssede hende på panden.
Han huskede nøjagtigt hvad der var sket den dag... endda at han havde slået hende under samlejet, og at hun til hans forbløffelse havde været i stand til at fortsætte, at hun bare havde vrisset ad ham.
Han smilede. Hun var temmelig sej i hans øjne...
Gæst- Gæst
"Men" sagde hun så og sendte ham et drillende, men stadig alvorligt blik. "Jeg finder mig altså ikke i flere mavepustere, så dem kan du godt droppe" tilføjede hun advarende, efter genkaldelsen af hvor ondt det rent faktisk havde gjort på hende. Men hun kunne jo ikke tage skade af den slags, eftersom hun allerede var død.
"Jeg fandt temmelig... ophidsende." sagde han og krammede hende.
"Men jeg skal nok lade være med at gøre det igen." tilføjede han i tilfælde af et Angelie-vredesudbrud om syg sadisme og surmulen.
SOm han stod her med hende i sine arme, havde han det faktisk godt...
Gæst- Gæst
Hun gengældte krammet, selvom det virkede underligt at han.. han af alle, efterhånden var begyndt at blive en anelse blød i det. Hun lod dog hendes undren forblive ved hende selv, uden at dele den med ham. Hun nød at der for en gangs skyld ikke behøvede at være kølighed og vold indblandet, men bare at stå.. Næsten ligesom normale mennesker ville have gjort det. Hun lod sit hoved falde ned mod hans skulder.
"Tjaah.. egentlig ikke." sagde han og kyssede hende på halsen.
Han var måske nok sadistisk... men hvad så? Det betød åbenbart ikk så meget for Angelie, så længe det ikke gik ud over hende.
Han smilede. Som Angelie, syntes han faktisk også selv at dt var rart bare at stå her.
Gæst- Gæst
Hun lukkede let øjnene, da hun mærkede et kys mod hendes hals, og kunne ikke lade være med at stive sig af mod den smerte der ville komme, når et bid indtraf.. Men det skete ikke. Forbløffet åbnede hun igen øjnene, og vendte blikket mod ham, med et smil over læberne. Hun pressede ham blidt ned i stolen igen, inden hun satte sig ovenpå ham, og svang benene udover armlænet. "Sig mig" sagde hun så langsomt, mens hun stadig betragtede ham. "Er du ved at blive lidt blød i det?" Der var ikke det mindste anstrøg af sarkasme eller væmmelse i hendes spørgsmål. kun ren og skær interesse.
Så slap han hende og lod sig dumpe ned i tronen igen.
"Om jeg er ved at blive blød? Nej... men det lader til at selv djævlen ikke kan stoppe... jah.. kærlighed..." sagde han og så på hende.
"Jeg havde troet at alle mine følelser var blevet slettet..."
Gæst- Gæst
Djævlen? Det var en bemærkning hun ikke helt forstod, men ville hun mon få et svar på det? Hun kunne vel kun finde ud af det på en måde. Langsomt rømmede hun sig. "Hvad mener du med djævlen?" spurgte hun hurtigt, mens hun stadig lod blikket hvile på ham.
"Jeg lavede en handel med djævelen. Han fjernede min daværende godhed og efterlod kun mørke og ondskab. Jeg troede ikke at jeg ville kunne genvinde nogetsom helst.. og da slet ikke kærlighed." sagde han.
"Men misforstå ikke, Angelie... jeg virker måske nok blødsøden, men det er du den eneste der vil opleve." sagde han og smilede koldt.
Gæst- Gæst
"Hvor føler jeg mig beæret nu.." svarede hun drillende, inden et lavmælt suk kom over hendes læber. "Men hvad.. Selv du skal jo have chancen for at opleve noget.. godt" Med den sætning efterfulgte et nik, inden hun drillende nev ham blidt i armen.
"JAh.. det skal jeg vel.." sagde han mens han kørte en finger op og ned ad hendes mave.
Han forstod ikke helt situationen, men det var nu ret så tydeligt at han havde varme følelser for Angelie. Det var ikke kun sex... der var mere i det.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Eftermiddag - Ami & Damon
» Kedelig eftermiddag.. Shane!! :D
» - en regnfyldt eftermiddag (Jolene).
» En regnfylt eftermiddag - Chase
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus