Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Rolig eftermiddag - Zane
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Rolig eftermiddag - Zane
Hun slappede dog hurtigt af igen, eftersom der ikke skete noget, inden hun genoptog sit svar. "Nemlig" mumlede hun, og fulgte hans fingre med øjnene. "Men vi skal stadig finde ud af hvordan du bliver rask" bemærkede hun langsomt, eftersom tanken skar inden i hendes hoved, og nægtede at give slip. Hun bekymrede sig for meget om ham, til bare at se til. Man kunne vel sige, at hun faktisk havde følelser for ham.
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
"Tjah.. jeg har ikke planer om at dø. Der er for meget at leve for." sagde han.
Han vidste at det kunne blive svært at finde en kur, men han vidste også at han ville være i stand til at bræmse sygdommen i et stykke tid... måske ville det være længe nok.
"Jeg kan bræmse sygdommen i noget tid... men jeg ved ikke hvor længe." sagde han.
Gæst- Gæst
"Du forvirrer mig konstant" bemærkede hun lettere opgivende, inden hun svagt rystede på hovedet.
Hun nikkede lidt til det andet. "Det vel en god ting går jeg ud fra" bemærkede hun lidt efter, siden han selv havde kræfter nok til at der ikke ville ske noget værre lige nu.
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
"Jeg sagde det var for sent for at du ikke skulle forsøge at lege helt. Men det var dumt af mig... jeg burde have vidst hvordan du ville reagere." sagde han og smilede.
Han hostede let og fnøs.
Gæst- Gæst
"Ja det var faktisk dumt af dig.. nu du selv siger det" bemærkede hun hurtigt, eftersom han selv havde valgt at bruge de ord. Men kendte han hende virkelig så godt efterhånden, at han vidste hvordan hun ville reagere på den slags. "Og der er da ikke noget galt i et.. hjælpe.. Men i det mindste har du selv indset, at det var dumt sagt"
Egentlig var hun vel bare glad for, at han havde indset det, men alligevel nærede tvivlen i hende. "Desuden holder du af mig, fordi jeg tænker før jeg taler"
"Du tænker bestemt ikke altid før du taler. Ikke når du bliver sur." sagde han og prikkede hende i maven igen.
"Men.. det kan jeg faktisk også godt lide ved dig.." tilføjede han.
Gæst- Gæst
"Desuden er det faktisk blevet bedre.. Eller.. det tror jeg" tilføjede hun muntert, inden hun grinede lavmælt, da han prikkede hende i maven. Nu hvor hun tænkte over det, så var det faktisk blevet bedre.. Ikke meget, men en lille forandring var sket i det. "Desuden er det min magis skyld.. Før havde jeg slet ingen svingninger på den måde"
"Jeg kan lide dine.. svingninger. De er med til at gøre dig til den du er."
Så kyssede han hende på munden. Lidenskabeligt, og faktisk... helt kærligt.
Når alt kommer til alt, så kan kærlighed aldrig besejres.
Gæst- Gæst
"Virkelig?" spurgte hun af ren refleks, selvom han jo ikke havde nogen grund til at lyve omkring lige netop det. Et smil kom hurtigt frem, og hun mærkede hvordan hans læber mødte hendes, hvorefter hun gengældte kysset med den samme passion. Denne gang var det dog meget anderledes i forhold til hvad hun havde været udsat for før.. Det var blødt.
Hun lagde forsigtigt armene omkring hans nakke imens, og en let varme fyldte hende op indefra.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Eftermiddag - Ami & Damon
» Kedelig eftermiddag.. Shane!! :D
» - en regnfyldt eftermiddag (Jolene).
» En regnfylt eftermiddag - Chase
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus