Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Et hav af stjerner.... //Asmamix//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Et hav af stjerner.... //Asmamix//
Hun rystede sin finger, som om hun skulle til at sværge på noget. ”Derfor er du lukket inde? Måske er du også en af dem, som besidder unikke forbandelser?” Asma strålede nærmest op, som om hun havde løst alverdens gåder. Hun sænkede sin hånd, mens hun fjerne noget af hendes hår fra øjnene. Hun så på Itarian, klar til at høre hans svar.
Gæst- Gæst
"En forbandelse kaldet royalitet" sagde han bare, og så ned i jorden med et så udtryksløst blik, at han virkede langt væk. Hans øjnes farve forsvandt næsten, og lod den tilbagrværende rest virke meget mindre betydningsfuld, og meget mindre prangende, nærmest som om den isblå farve fulgte med ham, når hans tanker fløj væk fra det tilstedeværende, efterladende hans øjne næsten ligeså hvide som kvindens.
Han rystede let på hovedet, for at ome tilbage til nutiden, og imens hans øjne genfarvedes, blev isbå og nærmest oplyste natten som bevis på at hans tanker nu var tilbage ved nu og her, så han på kvinden med det usædvanlige navn. Et navn der var næsten ligeså usædvanligt som hans eget. Itarian. Navnet der fastgjorde ham til hans pligt overfor hans egen verden. Itarian. Herskeren.
Gæst- Gæst
”Jamen royalitet? Er du en konge” Asma rystede på hovedet. Fortrød med dem samme, hvad der kom ud af hendes mund. Havde hun ikke altid sagt til sig selv, at nysgerrighed var farligt? Asma drog et suk, mens hun rørte sig på panden. Alt for farligt, for en lille engel som hende.
Hun træk vejret dybt, mens hendes blik gled over til Itarian og derefter imod hans røde hår. ”Undskyld. Jeg opfører mig dårligt, jeg ved det tilgiv mig.. Itarian” hun bukkede stille, mens hendes alvorlige mine kom frem. ”Siden jeg var lille har jeg elsket at være nysgerrig” begyndte hun, mens hun langsom placerede sine hænder bag ryggen. Hun så ned på sine nøgne fødder, mens hun stille fortsatte: ”Siden jeg mødte en person, havde jeg været nysgerrig. Derfor er jeg død, på grund af min nysgerrighed har jeg mistet... min 'menneskedom' ” hun lo stille. Hun kiggede op på Itarian, og havde for første gang siden der møde, et glimt i øjet, som fortalte at hun ikke var fra den. ”Bare derfor”
Gæst- Gæst
Han bed kæberne sammen, og så væk fra hende, ud mod horisonten af træer.
"Der er intet at tilgive" mumlede han sagte, mens han indvendigt kæmpede med følelserne, og forsøgte at holde sig i ro, og ikke smile.. Ikke smile.. Ikke smile.
Det lykkedes, og hans ansigt forholdt sig komplet ligeså udtryksløst som det havde været før.
"Og nej, jeg er ingen konge, ikke endnu" tilføjede han lidt efter.
Hans hår bevægede sig let i vinden, og hans isblå øjne lukkedes langsomt, som om han var umådeligt træt, og tvang sig selv til at være vågen uden egentlig at vide det.
Han var dog ikke træt, ikke det mindste, han havde det bare med at udtrykke følelser han ikke følte, og holde de ægte inden i sig, skjult for enhver uvedkommende.
Gæst- Gæst
Asma rystede opgivende på hovedet og så, så på ham. ”Itarian. Er du et af de væsner, der har et væsen i sig? Monster? Et andet jeg?” Asma rettede sig op, da hun mærkede, endnu engang, at hun sank ned til jorden. Hun lavede en lille pinefuld grimasse, da hun lag hånden på nakken.
Hvorfor spurgte hun så meget? Hvorfor snakkede hun hovedet? Asma var vel Asma? Ingenting kan overkomme hende, eller..
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Stjerner og hvidt lys! [ Emnesøgning ]
» De sidste stjerner? //Åbent for højst 2//
» Stjerner spejler sig i søen (jessica Amador)
» En plus en er altid to - Asmamix //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage