Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Dødens Kolde greb
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Dødens Kolde greb
sted :: Skoven Nær Velarians lejr,
Omgivelser :: Ingen at se overhovedet omkring.
vejr :: lunt og en klam kold fornemmelse i luftens brise, Månen står højt på himlen
Dato :: 28 april
Kajika gik for sig selv hen af stien til Velarians lejr inde dybt inde i skovens mest dunkleste midte, hun tog sig stille til skuldren og fik det lidt ubehageligt det var som om nogen iagttog hende og nogen ville nærmest flå i hende, hun så sig rundt med de smukke grå øjne og rødmede let i det hun sukkede og ikke vidste hvorfor hun ikke var kommet til velarians lejr i nu, hun bar ikke særlig meget tøj og hendes krop var smuk formet og hendes lange sorte hår så smukt ud, først kunne man godt tro hun var sådan en bad girl men hun var faktisk en utrolig genert flov, smuk og virkelig kær pige, der ingen gjorde noget. hun så sig stille om i det hun kom til Velarians lejr stivnede hun "Hvem er det dog! der står i velarians lejr!!" hun kom stille frem og sagde"Hvem er du" hun så på fyren og tænkte*en ægte Sort elver!!!* hun havde en kort uskyldig flot hvid kjole på uden stropper for oven og så mod fyren
Tøjet
http://online-mode.dk/images/5730-2.jpg
Gæst- Gæst
Sv: Dødens Kolde greb
Han var høj. Omkring hundredeoghalvfems eller lidt mere. På ryggen havde han to sværd. De sad i en sort, smukt udskåret korsskede af læder.
Hans brynje var forstærket flere steder med sort stål, og det var gjort på en måde så den var virkelig flot.
Han så på Kajika med sine kolde, sølvfarvede øjne.
Han åbnede munden og begyndte at tale, og hans stemme var en blanding af ekstrem kulde, morskab og rendyrket, modbydelig ondskab. Han sagde: "Du må være Kajika... Kajika Guldhjerte."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kom her min søde... vær ikke bange."
Han tog et skrid frem mod hende. Og et til. Og et til.
Han gik roligt og langsomt frem mod Kajika med et venligt smil og en udstrakt hånd.
"Her. Tag min hånd og lad os introducere os ordentligt." sagde han.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit navn er Zane D'tarion." sagde han så og så hende i øjnene.
"Sikke smukke øjne frøken Volkan." han smilede til hende.
"Du kender Velarian kan jeg forstå på det hele." sagde han så og slap hendes hånd.
Han strøj en lok af sit smukke, gåhvide hår om bag sit spidse øre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans sølvfarvede øjne udstrålede nu en ondskab som var langt dybere og farligere end noget hun nogensinde havde set før.
Han stod bare og smilede, og ventede på svar.
Han lagde armene over kors, og læderbrynjen gav sig lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du har ingen ide om hvem jeg er... har du vel? Så lad mig fortælle dig det."
Han forsvandt og dukkede pludselig op bag hende. Han tog hurtigt om hende med den ene arm og holdt hende fast. Han borede modbydeligt fingrene ind i hendes mave. Det gjorde ondt på hende og han nød det.
"Jeg..." sagde han "Er Velarians storebror. Jeg har jagtet ham længe, og forsøgt at finde ud af hvordan jeg rammer ham hårdest..."
Hans fingre borede sig længere ind, men uden at gøre rigtig skade.
Han hviskede i hendes øre:
"Og jeg tror endelig at jeg har opdaget hvad jeg skal gøre for at ramme ham så hårdt at han vælter."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sprang efter hende.
*Tid til at lege!* tænkte han ondt.
"Du kan ligeså godt holde op med at løbe min søde!" råbte han "Ingen er nogensinde undsluppet Zane D'tarion!"
Han løb efter hende, men lod med vilje være med at indhente hende. Han holdt trit med hende i stedet. Han nød hendes frygt.
Gæst- Gæst
Hans lange sorte hår blev blidt vejet igennem af vinden og blæst ind over hans marmorhvide ansigt imens han med de blodrøde øjne kærtegnede naturen med skæret derfra. Skoven. Et af de steder som han kunne være fuldkommen sig selv ved..
Han tav da han hørte skrig lidt derfra og fødder knækkende skovbunden i et panisk løb. Han vendte sig undrende imod lyden, som var beskyttet fra træernes skjulende stammer.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Gæst- Gæst
Han satte farten op, og begyndte at hale ind på hende. Han lo højt og ondskabsfuldt.
"Du er min, lille Aspara!" råbte han med sin iskolde stemme.
*Måske skulle jeg vise hende hvorfor Velarian forlod vores klan* tænkte han, og et vanvittigt, sadistisk smil bredte sig på hans ansigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel hvæsede irriteret over sit eget syn på sagen. FINT! Men kun denne gang!
Han var væk igen. Forsvundet fra sin plads i træet og stod nu imellem dem. "Lad Kajika være i fred, sorteelver!" sagde han faretruende imod den fremmede.
Tak...
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Vampyren var ganske vist tæmmelig stærk, men Zane vidste at selv Ahngel ikke kunne måle sig med ham. Pigen var heller ikke nogen trussel.
Han sprang noget nær tyve meter op i luften, rakte en hånd ned mod Ahngel og Mikala og hviskede med fryd i stemmen: "Hellfire!"
En vanvittig energi skød ud fra ham og dannede sorte og røde flammer, som samlede sig til spyd og ildkugler, og fløj helt afsindig hurtigt mod Ahngel og Mikala. Han fulgte op på ildteknikken med endnu et magisk angreb:
Han dannede en lille, sort kugle af energi i sin anden hånd. Kuglen var omspændt af noget der mest af alt ligenede rød elektricitet. Da han var færdig med at danne energikuglen, og havde sendt de sidste Hellfire våben mod Ahngel og Mikala, kastede han energikuglen mod dem. Den fløj hurtigt og sagde en lyd som lynet der slår ned mens den fløj. Lyden brød lydmuren.
*De har ikke en chance.* tænkte han tilfreds. *Selv en fuldblodsvapyr som er så stærk som ham der, har ikke en chance.*
Han lagde mærke til at Mikala løb hen mod Kajika, og omdirigerede tre af Hellfire våbnene til at flyve mod hende.
Resten af hans teknikker ramte rundt omkring Ahngel, og satte skoven i lys lue. Den sorte kugle fløj direkte mod Ahngel, og ramte ham i brystet.
Den eksploderede i et enormt, blåt lys, og kraften fra den, rev træer omkring stedet op og væltede dem. Angrebet hamrede Ahngel flere meter ned i jorden, som nu var forvandlet til et krater.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det ramte den bevidstløde vampyr, men uden at dræbe ham.
Så så han på Mikala og smilede.
*En dæmon! Vidunderligt!*
Han tog øjeblikkeligt kontrol over Mikalas hjerne, og fik hende til at besvime.
Så sprang han med lynets hast efter Kajika.
*Du er min nu!* tænkte han og frydede sig over det han havde tænkt sig at gøre mod hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Dødens klame greb=Velarian=Ahngel=Zann og Ailince
» Ude i den kolde nat(James)
» Kolde hjerter //Alle er velkommnede//
» Den kolde brise (Nituki=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift