Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Dødens Kolde greb
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Dødens Kolde greb
Kajika rødmede let og så på ham og landede med fødderne og sagde"zann..." hun så på ham med de baby lysse blå øjne nu der glimtede smukt i det hun strøg ham over hagen og sagde"tak fordi du endte mine lidelser" hun kyssede ham igen blidt og fornemmede Velarian et sted, hun smilede kært og tog om halskæden og tænkte*velarian.... kom til kløften* hun så mod zann og sagde"jeg.... jeg er halv engel og halv Aspara jeg har fået endnu en chance i livet" hun smilede kært
Gæst- Gæst
"Hvad i..." begyndte han, men klappede så i.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Åh nej..." hviskede han.
Han gik over til Kajika og betragtede hende.
"Hvem..." var det eneste han kunne få over læberne.
En anden ting der ramte ham, var konsekvensen som det her ville få for Kajika og Zann..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel sad nu oppe i et træ med et bittert blik ud imod skrænten. Havde taget afstand fra dem igen. Han sad kavt med den sårede vinge liggende i en stilling der ikke matchede den anden. Blodet løb stille derfra imens han slikkede sine hænder fri for blod.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
"Zane..." hviskede han.
Han rystede på hovedet.
"Jeg.. jeg er ked af det... men... i kender vel konsekvensen af det her?" spurgte han. Han så bedrøvet ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
"Du er hellig nu. Zann er uhellig. I kan aldrig være sammen som før... Jeg er virkelig ked af det."
Han lukkede trist øjnene, rejste sig op, og begyndte at gå tilbage mod sin lejr.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han vendte hovedet igen for at lade sig selv heale fuldkommen. Som en hankat efter et slagsmål. Ville helst være fri for ydre kontakt, selvom det ikke just var venligt overfor hende. "Bekymr dig ikke om mig, Mademoiselle Kajika.. Du har rigeligt at tænke på nu." sagde han blot og lod igen de røde øjne placeret på hende. Skammede han sig over hans desperate forsøg på at redde hende. Han fandt sig selv patetisk.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Du er nok det ynkeligste skvat jeg nogensinde har mødt. Hvor VOVER du at opføre dig på den måde din forbandede kryster..." hvislede han. Hans stemme var kold og hård.
Han så Zann direkte i øjnene.
"Du skrider, sårer Kajika, kommer tilbage, gør hende glad, så skrider du igen og sårer hende, og så kommer du igen... Du er ynkelig og jeg har taget en beslutning."
Han så på Kajika, og så på Zann igen.
"Jeg, Velarian D'tarion, vil aldrig nogensinde kunne acceptere at Kajika har dig som kæreste. En person der er så ynkelig, kan aldrig være der for hende sådan som hun fortjener. Jeg afskyer dig."
Han spyttede de forhadte ord ud, vendte sig om og gik ind mod skoven uden at se på dem igen.
Gæst- Gæst
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Dødens klame greb=Velarian=Ahngel=Zann og Ailince
» Ude i den kolde nat(James)
» Kolde hjerter //Alle er velkommnede//
» Den kolde brise (Nituki=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus