Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens melodi~ (Zero)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:10

Zero smilede roligt og kom ind til hende roligt og satte sig ned på en lænestol "et lille kindkys kan måske være" sagde han roligt før han så på pejsen lidt og så derefter på hende før han rejste sig op og gik hen og satte sig på hug foran sofaen for at se hende i øjnene lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:19

Hun himmlede komisk med øjne, men holdte så øjnkontakten med ham, hun trak ham let i kraven og plantede et blidt kys på hans kind, med sine rosalæber. Hun gav så forsigtigt slip på ham og smilte så med hovedet sat på skrå, "Er min gæld til dit kompliment, så udløst?", hun grinte mildt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:28

han smilede og bukkede sig mod hende og plantede selv et kys på hendes kind "ja det er den nu" sagde han roligt med et blidt smil mens han fortsat havde øjenkontakt før hans blik blev undrende "hvad føler du lige nu" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:58

Hun lod en flygtig finger køre forbi stedet hvor hans læber havde rørt, hun smilte roligt, og satte så hovedet på skrå, det var første gang, tænkte hun for sig selv. Første gang nogen faktisk havde stilt hende spørgsmål som det, hendes øjne blev tågede grå'violette og en anelse drømmende mens hun tænkte, "lige nu? lige i dette sekund, føler jeg mig", hun tyggede let på de kommende ord, "tryg hos dig", hun nikkede svagt, og holdte øjenkontakten med ham, han havde en farlig charme, dog følte hun sig ikke skramt, men lettere tiltrukket af den side af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:16

Zero smilede roligt og satte sig ved siden af hende "ville du være lige så tryg vis jeg gjorder sådan her" spurgte han roligt og lagde sig over hende med et roligt blik mens han fortsat holdt øjekontakten med hende for at se hvordan hun reagerede på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:20

Hendes øjne holdte betagende på hans, dog overraskede en ting hende, "du er varm?", hun grinte let, da hun selv var kold som is, noget hendes marmorhvide hud indikerede, men hun rystede stille på hovedet, "nope, det ændre ikke på min betryggende følelse,", hun smilte drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:23

Zero smilede roligt før han bukkede sig ned mod hende og begyndte at kysse hendes hals blidt "hvad med det her" spurgte han roligt de fleste piger ville sige at det var for tæt på men hende her var anderledes han kunne mærke det på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:26

Hun grinte da halsen var det sted hun var mest kilden, hun rystede dog blidt på hovedet før et spørgsmål dukkede op hos hende, hun rettede sig lidt op, og lod en finger hvile imod hans pande, hun satte hovedet nysgerrigt på skrå, "hvad føler du lige nu?", tanken om at han sikkert havde gjort dette mange gange før, med andre piger, gjorde hende ikke så lige til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:47

"lige nu?" spurgte han roligt før han satte sig halvt op så han kunne se hende i øjnene "en følelse jeg ikke har mærket længe" han smilede roligt "men jeg er ikke sikker på hvad det er for en følelse" han kyssede hendes kind blidt før han satte sig helt op og så ind i pejsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:53

"had, foragt, irritation", hun smilte sarkastisk mens hun talte med fingrende hvilken følelse det dog kunne være, hun var selv meget nysgerrig, tanken om at han måske også var tiltrukket af hende slog sig lidt fast i hendes hoved, "venskabelig følelse, en følelse af lyst", hun tænkte stile, "en følelse af varme eller en kærlig følelse", hun smilte og satte sig vedsiden af ham, med hovedet imod hans skulder, hun så fortabt ind i ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:30

Zero lagde sig roligt ned i sofaen så hun endte med at ligge ovenpå ham mellem hans ben med hendes hovede på hans mave mens han så ned på hende "kærlig følelse tror jeg" sagde han roligt og trak på skulderen det var den eneste følelse han kunne tro det var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:50

"Hmm", hun tænkte kort over det stadig med sit blik afspejlet i flamerne, dog gik det først op for hende nu at hun lå ovenpå ham, hun grinte blidt, hun havde været så opslugt af flammerne at hun ikke havde lagt mærke til sin nye position. Hun nussede sig kort ind til ham, det overraskede hende dybt at han var så varm, de var næsten som modsætninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:59

"Mika" hviskede han roligt og så ned på hende "hvad føler du ellers udover tryghed" spurgte han roligt med et smil mens han fortsat så ned på hende han mærkede hun var kold dog gjorder det for en gangs skyld ikk noget han plejede at hade kolde ting men hende her var ikke en ting hun var noget meget bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:10

Hun lod en finger køre cirkler i hans skjorte, mens hun så barnagtigt ned, med et komisk dog roligt smil, "jeg føler varme og en følelse jeg ikke helt kan sætte ord på", hun så op på ham, med hovedet på skrå, som om hun prøvede at lægge en finger på følelsen, "andet end at den er.. Vidunderlig?", hun smilte kort undrende, da hun var usikker på om det var ordet, men det lød rigtigt nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:12

Zero smilede roligt "kom lige herop til mit hovede Mika" sagde han roligt mens han fortsat så på hende ventende på om hun ville gøre det eller ej mens han nussede hendes kind og ventede tålmodigt på om hun ville komme op til ham eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:24

"men jeg ligger så godt!", hun gemte sit hoved imod hans skulder nu, med et drillende smil, før hun satte det lige foran hans, med et undrende smil, "hmm udsigten er faktisk bedre her", hun smilte blidt og så flygtigt imod pejsen da flammerne blev større, hun smilte en anelse drømmende, før han igen fik hendes fulde opmærksomhed, hendes blik var undrende, men stadig med et betaget glimt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:30

Zero lagde blidt sine hænder på hver af hendes sider af hovedet før han blidt kyssede hendes læber for at prøve det og det føltes fantastisk rigtigt på ham mens han blidt slap lidt efter for at se om hun havde følt det samme da han kyssede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:36

Mika's øjne spillede let op efter kysset, ubevidst kørte hendes to fingre forbi hendes læbe, den følelse havde hun aldrig nogensinde fået, "Zero?" hendes stemme var blevet en blid hvisken, da hun tænkte på hvorfor hun havde følt sådan en vidunderlig følelse, hun satte hovedet på skrå og så på ham, som et smilende spørgsmålstegn, hun holdte dog den magtfulde trang til at gengælde kysset nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:38

"ja" spurgte han roligt med et smil mens han fortsat så på hende stadig med sine hænder på hver side af hendes hovede mens han fortsat så hende i øjnene med et blidt blik mens han ventede på at høre hvad hun nu ville sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:46

Hun sukkede med et let grin, "Se når jeg siger Zero? er det et inforstået hint til at du skal forklare mig hvad i?? der lige skete", hun grinte mildt, da det så rimelig komisk ud at se hende forklare alt dette, med en masse håndfægtelser, dog fjernede hun ikke en éneste gang sit blik fra ham, "jeg fik en sjov følelse", hun hentyde til da de havde kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 13:53

"det gjorder jeg osse" sagde han roligt "en følelse jeg ikke har mærket de sidste 10000 år" han smilede "mit første kys dengang føltes lige sådan her" han så mistænksomt på hende "sjovt nok ligner du hende meget" han så undrende på hende det var underligt hun lignede hende for 10000 år han havde kysset på en prik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:17

Hun rykkede lettere nysgerrigt på sin næse, "virkelig?", hun tænkte sig om, "godt nok levede jeg dengang, men jeg boede i frankring, rettere så blev jeg jagtet der", hun smilte sarkastisk, mens hun pjuskede det lysehår op, det skette jo under tiden hvor revoulutions ide'erne var begyndt at spire. Hun havde en sjov fornemmelse af også at have mødt ham før, måske i et tidligere liv?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:27

Zero så lidt på hende "men efter dette kys tør jeg sige at jeg" han så nervøst på hende om hun ville blive sur eller om han gik for hurtigt frem "jeg" han blev ved med at sige jeg et par gange før han fik det mast frem "jeg elsker dig" han lukkede øjnene hårdt i normalt når han ville sige E ordet ville han få smerter i hjertet men ikke denne gang han kom i tanke om at hans forbandelse var væk og at han var fri

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:38

Ordet overraskedet hende, det tog hende helt på sengen, hun så på ham med øjne der næsten slog gnister, og man kunne se det var kærlig ment, "Je'taime Zero", hun lagde sig indtil ham og håbede han forstod det betød jeg elsker dig på fransk, hun fik så et smørret grin, før hun stile satte sig lidt op på ham, med hovedet sat på skrå, "vil du høre et rygte jeg har hørt om dig?", hun grinte lidt drillende, og vippede afventede frem og tilbage på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:43

"ja" sagde han svagt med en svag tanke om hvad det er hun ville sige nu og så på ilden lidt før han så på hende igen ventende på at høre hvad det var hun ville sige dog kunne han ikke fransk men de der ord havde han hørt før og vidste hvad betød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 2 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum