Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nattens melodi~ (Zero)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:52

Hun så listigt på ham, "du ved jeg føler mig tryg hos dig, og jeg holder af dig", hun tog en dyb indånding, da den her slags snak om følelser ikke lige var hendes kop te, "men ligesiden jeg kom til byen, altså tilbage", hun tyggede let på den næste sætning, "jeg har aldrig troet helt på mennesker, men de få jeg er stødt ind i, fortæller mig at du er en kvindebedår?", hun grinte af det sidste ord, da det var gammeldags, hun så på ham med sine blanke øjne, hun havde også hørt han ejede en strip-club, hun ville være sikker på at han ikke ville såre hende, dog morede det hende på en sjov måde, hun smilte og håbede han ikke ville tage det dårligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:53

Han så trist ind i ilden "Mika jeg er slave-kontrakt-dæmon og jeg tør væde på det er det du har hørt og sådan er jeg jeg kan ikke ændre det det er en 12000 år gammel kontrakt som er umulig for mig eller nogen at ændre" vis han kunne græde ville han gøre det lige nu men det var ikke muligt for ham fordi han jo var ild dæmon mens han rystede over hele kroppen meget endda

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:33

"ahhh!", hun nikkede, den del havde hun ikke fået at vide, hun smilte bredt, "så vi på en måde i samme branche, hvis en sjæl virkelig er desparat efter at overleve, laver jeg en kontrakt med dem", hun rode lidt komisk på i sit hår og så imod ilden, "dog ender det altid med at gå værre end hvis de bare havde slapt deres sjæl", hun små lo lidt. Før hun lagde begge arme om ham, hun ville ikke se ham lide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:52

"du mener player? jo det var jeg" sagde han roligt og så på hende lidt "men det ændrede sig efter jeg fik fjernet min forbandelse som sagde jeg ikke måtte vise kærlighed og skulle have sex hver dag" han smilede det var en underlig ting at tale om men han nød faktisk at åbne sig lidt specielt for hende her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 18:59

Hun så på ham med blide øjne og med hovedet uskyldigt på skrå, "så du har det bedre nu? din kontrakt er væk", hun lagde sit hoved imod hans hals, med et tirrende smil, "og du kan kontroller dine behov?", hun rykkede med et sarkastisk smil på næsen, "det var dog en underlig kontrakt", hun grinte undrende, men troede ham, det var tydeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:09

Zero smilede roligt og hev hende op til sig og kyssede hende igen på hendes dejlige læber følelsen var der igen og denne gang blev Zero mere sikker på at det var kærlighed i følelserne og det nød han meget mens han nød kysset endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:34

den kærlige fornemmelse fyldte hende, mens hun gengældte hans blide kys, det overraskede hende dog dybt, hvordan disse følelser havde sniget sig ind på hende, hun havde aldrig ledt efter kærlighed, og nu havde hun disse varme følelser indeni, inde bag den iskolde marmor blanke facade, var der nu noget varmt. Hun hev ham forsigtigt i kraven mens hun trak ham indtil sig i kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:55

Zero lagde blidt armene om hende for at holde hende tættere ind til sig mens han lukkede øjnene og kyssede videre mens han bare nød det men kunne dog ikke helt styre sine lyster efter hende og tog hende på røven lidt hårdt med et frækt smil bag kysset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 20:38

"hey", kom der grinene fra hende gennem kysset, hun kunne ikke lade vær med at trække sig tættere på ham, som om han var en lavalampe hun ikke kunne få øjne fra. Hun bed ham blidt i øret og lod kyssende falde fra hans hals og ned til kravebenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:34

Zero lukkede roligt øjnene mens han nød det og tog hende fortsat på røven mens han smilede hun var virkelig smuk godt nok var hun kold på huden men på hans egen varme hud føltes hendes kolde hud helt fantastisk godt som om det var en slags massage men bare bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:23

Hun legede drillende med hans tunge, gennem kysset. Hendes rolige fingre, manøvrerede stile hans overkrop, for så at lade en hånd glide ned til hans underliv, mens den anden stadig var omkring hans hals. Hun bed ham stile i underlæben, og fortsatte kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:57

Zero nød det og tog hende på underlivet roligt med en rolig bevægelse og smilede bag kysset før han blidt slap hendes læber "tilbage hvor jeg startede" sagde han roligt og smilede "sex det er altid sex når det handler om mig" han kyssede hendes kind før han forsvandt så hun faldt ned og ligge og han kom frem over hende mens han drejede hende rundt på ryggen og kyssede hendes hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:03

Hun små grinte af hans ord, før hun landede med hovedet imod en pude, hun så op med et komisk smil, og sukkede let ved kyssende der faldt hende om halsen, et drilsk smil kom på hendes læber, " jamen hvis du vil, behøver det jo ikke være sådan?", hun fangede blidt hans læber i et grådigt kys, før hun igen slap dem, og bare så roligt på ham med sine grå'violette øjne, hun lod en hånd glide igennem hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:25

Zero smilede roligt før han begyndte at kysse ned af hendes krop med blide og rolige bevægelser mens han havde en hånd på hendes underliv som han nussede udvendigt på tøjet mens han bare smilede "nej jeg vil for en gangs skyld give pigen lidt nydelse først" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:37

Hun grinte og nød det, "hey, det var min ide, men du må da gerne få den", hun smilte blidt, og bed sig let i underlæben, af hans blide berøring. Hun rettede sig lidt op og kyssede ham på kinden, før hun hviskede ham i øret, "jeg håber bare at du ved, det ikke er på grund af sex jeg kan lide dig", hun lod kyssene gå fra hans kind til hals, med et drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:40

"nah for min skyld kunne du osse være den værste til sex" sagde han og kyssede hendes kind osse "jeg ville stadig elske dig jeg kunne bare købe mig en luder" det var tydeligt at det hele var for sjov men han ville ikke fremvise det alt for meget så han gik roligt ned til enden af hendes kjole som han løftede op i og kiggede under

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:48

"EY", Hun kunne ikke lade vær med at le, hun holdte sig for munden af grin og prøvede at give ham et ondt blik, dog begyndte hun at smile, så den gik ikke. "hellere min tjenestepige end en luder, jeg vil da ikke have nogle sygdomme", hun satte armene overkors med et drilsk smil, og himmlede komisk med hovedet, da han løftede op i hendes skørt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:51

Zero smilede roligt før han kom op til hende for at tage hendes kjole af hende "så gør vi det så kan du ornanere foran mig og din tjenestepige så du osse får lidt nydelse" sagde han roligt mens han hev kjolen helt af hende for at kysse hende heftigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:58

Mika rystede stile på hovedet, mens hun gengældte kysset, og roligt knappede hans skjorte op, "hun er ikke hjemme, som jeg sjovt nok fortalte dig før", hun grinte let, da det viste han ikke havde hørt hende før, da de var udenfor. "hun er ovre i nabo byen og hente nogle vigtigte dokumenter", hun havde nu fået skjorten helt af ham, og kyssede blidt hans overkrop, mens hendes ene hånd forsigtigt masserede hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:00

"jeg hørte dig Mika min skat men jeg talte om når jeg ville have sex efter denne gang vis du er dårlig til det" han smilede mens han lagde sig tilbage så han lå på sofaen med hende mellem hans ben og halvt op på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:10

Hun satte hovedet på skrå, med en smule glæde blikket, før hun satte sit hoved på hans niveau igen, "men søde Zero, jeg levet næsten siden tidernes morgen, tror du virkelig efter al den tid", hun bed ham blidt i øret, og hviskede så derefter, "at jeg intet har lært?", hun små lo, og nussede sig blidt indtil ham med et sarkastisk smil, "selvfølgelig har jeg jo ikke haft det vær dag, så jeg er ikke ligeså professionel som dig", hun prikkede til hans pande med sin pegefinger, som afslutning på sin sætning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:23

Zero nød det meget "jeg ved nu ikke ingen har fået noget til at føle så godt som nu" hviskede han og lukkede blidt øjnene roligt mens han nød det meget og ventede på at se hvad hun nu ville gøre lige meget hvad ville det med garanti være fantastisk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nattens melodi~ (Zero) - Page 3 Empty Sv: Nattens melodi~ (Zero)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum