Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gamle minder- privat Manda--

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:09

Han kiggede overrasket på hende da hun pludselig krammede ham, "Hvad laver...!" han nåede ikk at sige mere før hun så fik ham ned under vandet. Han nåede ikk at få luft med ned, men han havde stadig noget da han ikk fik fuldført sin sætning.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:12

Zira lo let men løftede så arme op hvorefter han blev løftet op af vandet og stilet op hvorefter hun lod armne fald ned langs siden på sig imens hun så på ham"jeg trænkte til et kram"sag hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:14

Han hostede lidt meget og holdte sig for munden. Han lukkede øjnene en smule hårdt og kiggede bagefter på hende. "Næste gang, så sig det..." sagde han bare og hostede lidt igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:20

Zira gik over til ham og bankede ham blidt på ryggen så han bedre ku få luft"det var duumt af mig"sag hun stille og lag armne om livet på ham dog denne gang uden at veldte ham da hun ikke ville skade ham mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:22

Han kiggede roligt på hende og fik mere vand ud af munden da hun bankede hans ryg. Han lukkede det ene øje og kiggede på hende. Han aede hendes hoved let og sukkede, "Det går nok, bare jeg ikk drukner er jeg tilfreds..." grinede han lidt med et smil. Han krammede hende blidt og aede stadig hendes hoved.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:28

HUn smilde "godt og det ville jeg aldrig lade ske"sag hun og knuede sig ind til ham da hun faktisk begyndte at få det som om hun sku beskytte ham som om han var hendes lille bror med det var han dog ikke"hm skal vi ikke gå ind til stene igen?"sag hun spørgne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:35

Han kiggede på hende og mærkede hvordan hun knugede sig til ham. Han smiled elet og aede hendes kinder, "Rolig." han nikkede til hendes spørgsmål, "Ja lad os det..." hna tænkte sig om. "Lad os 'stene'" grinede han og lod som om det rent faktisk var sjovt...xD
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:43

HUn slap ham langsomt igen og rette sig op"undskyld "sag hun kort hvorefter hun begyndte at gå ind mod stranden og da hun enlig mærke sandet mod sine fødder smilede hun let og gik hen til den sten hun før havde sidet på og satte sig til rete på den imens hun så vendtne på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:44

Han var lige bag hende og rystede sig så vandet røg til alle sider. Han kiggede på hende og krøllede sig en smule sammen, han havde det altid lidt koldt efter at have været i vand. Han åndede på sine hænder og gned sine arme lidt. Han smilede let til hane og satte sig op til hende bagefter.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:47

//logger af ses noken anden dag;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:27

Zira smilede til ham hvorefter hun knytte sin ene hånd sammen og en lun vind begyndte hurtigft at tørre dem så de ikke var våde længre, hun åbnede så hånden igen hvorefter hun begyndte t tage sit tøj på igen"hvor bor du?"spurgt hun nysgerrigt imens hun tog sin top på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 14:36

Han rystede lidt og vand røg af ham imens vinden tørrede ham. Han hår blev nærmest pjusket. Som en hunds pels ville stritte når den rystede vandet af. Han fik det lidt til rette og kiggede på hende. Han tog sin T-shirt på, "Ingen steder." sagde han roligt og fik hovedet frem gennem sin T-shirt. "Jeg bor hvor der er behageligt at ligge."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:40

Zirasatte sig igen op på stenen det var en dejlig føelse når man lige var blevet tør, hun betragte ham let"hmm jeg bode engan også på gaden"sag hun roligt"men nu har jeg min ejen lejlighed i terre tæt på diskoteket"sag hun roligt"du er da velkommen til at sove hos mig nogle gang"sag hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 14:48

Han grinede, "Jeg bor ikk på gaden, jeg sover forskellige steder. Det kommer an på hvor træt eller doven jeg er." sagde han roligt og kiggede rundt. Han pegede på et træ der var lidt langt væk, men man kunne ane det. "Dér for eksempel..." smilede han. "Det er som om træerne gør at jeg bliver på grenene." smilede han let. Han strakte sig lidt, "Men jeg har aldrig boet på gaden og jeg vil ikk sove hos dig nogle gange..." sukkede han let. "Jeg vil ikk være til besvær..." mumlede han let. Han havde den følelse af at den mindste smule hjælp eller noget fra andre gjorde ham til besvær.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:51

Zira betragte ham let hvorefter hun så over på det træ han pegde på"hmm ja træene er okay men dog hårde"sag hun roligt og så igen på ham"du er da ikke til besvær det ville blot være hyggligt med let selvskab der er så tomt hjemme hos mig for jeg er kun mig"sag hun roligt hvorefter hun klappe ham på skuldren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 14:53

Han bed sig i læben og kiggede på hende, "Men...!" han kiggede ned og rystede på hovedet. "Jeg... Jeg skal prøve..." mumlede han stille og sukkede. Han kiggede på havet igen, "Tiden går..." mumlede han stille og prøvede at komme lidt væk fra det emne.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:57

Hun så lidt på ham*hmm er han nervøs*tænkte hun roligt hvorefter hun sendte ham et lille smil"du er altid velkommen"sag hun roligt hvorefterhun så ud over havet igen og betragte et par havmåger der sloges om en fisk"ja menjeg skal intet nå"svarede hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 15:00

Han nikkede let og kiggede på vandet. Han hørte den blide havstrøm og smilede en smule, han lagde sig på maven. "Det er nu dejligt at høre havet nogle gange, så afslappende..." sagde han roligt.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:06

Hun nikke svagt "ja det er det"sag hun roligt og betragte stadig de kæmpne måger der var lige kommet en mer til som ny også prøvede at hugge fisken fra den ene måge, hun lo let af dem hun elskede fugle nok på grund af hun selv ku flyve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 15:31

Han kravlede hen og lagde hovedet blidt på hendes skød. Han nussede hovedet til hende og smilede en smule. Han lå behageligt og håbede det var ok med hende. Han lukkede øjnene i og smilede tilfreds med at have hovedet hvor det var.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:38

Zira smilede roligt ned til ham men lod ham roligt ligge ned det betød ikke noget for hende, hun lod sin ene hånd nusse ham i håret let imens hun vendte blikket ud på mågerne igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 15:44

Han smilede glad og nussede hovedet til hendes hånd. Han kiggede glad på hende, "Yay." sagde han barnligt og grinede lidt. Han var glad for at blive aet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:45

hun nusse ham roligt virde imens hun igen så ned på ham"der er krut i dig var knægt?"lo hun blidt hvorefter hun igen så ud over havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 15:53

"jeg er ikk en knægt!" sagde han surt. "jeg er 19 år..." sagde han roligt og rakte tunge. Han fik ulve øre og nussede hovedet til hendes hånd igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:40

Hun lo blidt"i mine øjner er du"svarede hun roligt"or jeg er 3000 år"sag hun roligt og lo blidt igen imens hun så ned på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gamle minder- privat Manda-- - Page 2 Empty Sv: Gamle minder- privat Manda--

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum