Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What am I doing here? - Chariot
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
What am I doing here? - Chariot
Tid : - : Midnat, eller der over?
Vejr : - : Det små regner lidt.. Ellers ikke rigtigt
Omgivelser : - : En der efterfølger Maylana
Ånden lå tungt i luften, mens hun løb så hurtigt hun kunne, flere gange var hun ved at falde, fordi at hun ikke kunne bruge sin stav, da hun havde tabt den under flugten. Hun bed sig hårdt i læben, mens hun tvang sit indere syn til at vise hende vejen frem. Tunge skridt kunne høres i baggrunden, skridt der havde sat sit mål på at fange May. Men hvorfor, det havde hun ingen anelse om. Det havde været for flere timer siden at hun havde haft følelsen af at, nogen var efter hende. Men så, havde hun fået at syn om at hvis hun ikke flygtede, ville hun ende som banke mad. Hvorfor det viste hun endnu ikke. Lige nu, ville hun bare væk fra det her sted. Efter noget tid mærkede hun noget hårdt imod sin pande, og hun faldt bag over. "Fuck.." mumlede hun da hun mærkede sin pande, og kom hurtigt op på benene igen. Hun var løbet ind i en blindgyde. Hendes hænder hamrede på væggen, mens hun havde lyst til at skrige af afmagt over hun ikke kunne komme nogen vegne, og bandede sin tilstand langt væk. Hvorfor skulle hun også være blind.
Hun hørte en latter bag sig, og pressede sig op af væggen, mens hun lod hoved glide ned af, mens hendes tanker løb rundt i hoved på hende, skulle hun sparke ud, skulle hun prøve at flygte, eller hvad var det hun skulle gøre!? Hun viste det ikke, og stod som lammet, mens hun ventede på at personen ville gøre det, den skulle gøre, så hun bare kunne komme væk. Det kunne vel, i grunden ikke være så slemt, så længe hun bare overlevede.
Gæst- Gæst
Sv: What am I doing here? - Chariot
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede lidt ned på hende, imens at han koncentrerede sig om at flyve. Han ville sørge for at der ikke ville ske noget imens at de både fløj og når han skulle lande ned mod jorden. Han magtede ikke at der skulle ske flere skader.
Gæst- Gæst
Da hun tydeligt kunne se at han var kommet til skade "Hvad er der sket?" spurgte hun stille og bed sig i læben, mens hun kiggede ind i brystet på ham, med de tomme øjne, dog efter noget tid lukkede hun dem. Og smilede glad over følelsen af at flyve, en følelse hun altid havde ønsket sig at føle. Men hun havde aldrig haft muligheden for at komme ud at flyve. Så dette var hendes første gang. Langsomt tog vinden fat i hendes hår og rev det let til side mens at de fløj afsted, til et sted som hun ingen anelse havde hvor var henne. Hvad gik der egentlig af hende, at hun bare sådan tog med en mand, som hun egentlig ikke kendte så godt. Hjem til hans lejligheden. Hvis hendes bror viste det, ville han skrige og skråle af hende, at hun var meget uansvarlig. Hvilket bare fik hende til at smile mere, over at hun faktisk gjorde noget, som hendes bror ville hade. Hun elskede faktisk at irritere ham, selvom det var en ret ond tanke, efter som at han jo kun havde været der for hende. Lige siden hun var blevet blind.
Gæst- Gæst
Han lukkede sine øjne lidt, imens at han fortsatte med at flyve og gjorde på den måde sin krop mere varm, så hun ikke ville vække så meget misanke om at han var meget kold og så at hun ville spørge ind til det. Han åbnede dog sine øjne hurtigt igen, for at det koncentrere sig endnu engang om sin flyvning.
Gæst- Gæst
Lige nu fløj hun oppe blandt fuglene, hun følte sig fri, og ville i grunden ikke rigtig ned igen "jeg misunder dig.." sagde hun stille da de endelig var landet på fast grund igen, og kom lidt vaklende på benene, og smilede skævt, mens hendes øjne langsomt åbnede sig igen og kiggede tomt ud i luften, og ville ønske at hun kunne have set hvor langt der havde været ned. Sådan noget kunne hun kun forstille sig om, men aldrig nogen sinde se.
Gæst- Gæst
Han satte hende ned igen, efter den lange gåtur op af trapperne, da de var nået op til hans lejlighed. Han fandt en nøgle frem og satte den i.. nøglehullet så døren blev åbnet, efter at han havde taget fat i håndtaget, han trådte ind med hende igen. Hvor døren også lukkede efter dem. "Så er vi inde i min lejlighed" sagde han, imens at de var trådt ind i hans stue. Væggene var hvide, der var lyst. Mens hans hylder som hang på væggen i stuen var sorte, hvor der stod nogle ting, som han havde fået igennem sin fortid fra sin familie. Bl.a. hans søster, som han elskede ubeskriveligt højt og som han aldrig ville kunne glemme. Han satte hende forsigtigt hen i sofaen, hvor han gik hen og satte sig ned ved siden af hende. "Skal nok følge dig hjem.. når du vil hjem" sagde han stille.
Gæst- Gæst
"Jo.. måske .." hun fik dog ikke sagt mere før at hun var oppe i hans arme det her, og et lille grin undslap hendes læber "det her bliver jo snart en vane..?" hun lukkede igen øjnene, og ventede på at de var kommet op til hans lejlighed, og kom igen klodset ned på sine ben, og ventede på at han ville åbne op. Gik langsomt ind i lejligheden, og nikkede til den han sagde "det er fint.. har massere tid eftersom at min bror er sammen med sin kæreste, hvis jeg ikke tager meget fejl. Og tro mig, når man er blind bliver alle sanser for stærket.. og det betyder.. meget højlydt sex.." hun sukkede irriteret og lod sine fingre glide ned over væggen, og prøvede at danne sig et billede over hvordan det så ud. Men kunne ikke rigtigt. Et lille suk gled igennem hendes læber, og hun lukkede langsomt øjnene, mens hun kæmpede med tårerne der ville ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes vejrtrækning stoppede dog lidt da han sagde han kunne have muglighed for at få synet igen. Noget hun aldrig troede var muligt "hvo.. hvordan?" hviskede hun langsomt og lod sit blik glide ned mod ham og bed sig i læben "hvad... indebære det?" sagde hun så, og viste det ikke kunne være helt, enkelt at give hende synet igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men... jeg.. vil gerne have mit syn tilbage.." mumlede hun meget stille, som om det var meget svært for hende at sige det. Hun lod den ene hånd glide op i hendes pandehår og træk det lidt tilbage, inden det faldt ned over hendes ansigt igen. "Men.." hun sagde ikke mere, mens hun lod tankerne tage over. Og sætte det i plus og minus. Hvilke ting var gode, og hvilke var dårlige.
Gæst- Gæst
Efter at hun havde fået sit syn tilbage, blev hun garanteret mere lykkelig som han også ønskede for hende, helt bestemt, det kunne dog godt være at hun af og til opsøgte ham med had, fordi hun ville savne sit gamle jeg... men den udfordring ville han blot tage til sig. Han ville hende intet ondt.
"Som sagt er der jo noget plus og minus ved det... og du skal være helt fast ved din beslutning, vil ikke have at du for følelsen af at savne dit gamle jeg for meget... hvor du måske vil lade vreden gå udover mig.." sagde han stille og nænsomt, på en blid måde, hun skulle vide klar besked omkring det. Da det ikke kunne nytte noget at hun i sidste ende ville fortryde det hele.
Han ventede dog blot på det som hun ville sige, han vidste ikke om hun havde mod på at sige det, men han ville gerne høre det. Han var ren nysgerrig for at høre det. Om det var negativt eller positivt af det som hun ville sige. - Han kiggede fortsat på hende. "Det ville blive meget... skidt hvis vi endte op i en slåskamp, det ville jeg ikke kunne magte" tilføjede han imens at han også tænkte over det hele, hvad ville hun vælge? Ville hun gå med til forslaget? Ville hun vælge at blive en som ham, en dødsengel eller et spøgelse af en slags. Han syntes at dette var et meget spændende emne at snakke om selvom det også var meget ubehageligt. Selvfølgelig var det, det især for hende.
Når tanken om der var at han skulle direkte dræbe hende og at der ikke var nogen anden udvej.
Gæst- Gæst
"hvordan ville du dræbe mig..?" spurgte hun så, i et mere fast toneleje, for at vise hun havde taget sin beslutning for at han måtte dræbe hende.
Hvorfor ikke? Der skulle vel sket et eller andet med hende i dette liv, og hun havde altid haft det dårligt omkring idéen at blive gammel. Men hvis hun blev til en dødsengel eller spøgelse. Ville hun jo aldrig blive ældre end 20? Men hvad skulle hun så være.? Spøgelse eller dødsengel. Et eller andet sted, kunne det da være meget fedt at være en dødsengel. Men så igen.
Et suk gled igennem hendes læber, mens hun tænkte lidt over hvad hun ville være, og hvad hun ikke ville være. Og endte op med, at som dødsengel ville hun stadig været et menneske, hun ville bare ikke ældres. "Også... tror jeg.. jeg vil være lige som dig.." mumlede hun stille og lukkede langsomt øjnene. Mens hun tog sig sammen til, at tænke at nu skulle hun sige farvel til sit liv, som om hun faktisk skulle dø.
Gæst- Gæst
Meget nemmere når hun var træt, han vidste dog ikke om hun ville dette eller for om hvordan hun ville reagere på at han var så tæt på hende. "Skub mig væk.. hvis du ikke har lyst" tilføjede han stille. Første gang hvor han egentlig var sød på det område, normalt gik han ellers til den, men han ville ikke presse Maylana til det.
Gæst- Gæst
"hvor.. hvorfor?" men hun lod dog langsomt hendes hånd glide op til hans ansigt, og kærtegne det blidt. Egentlig bare for at vise hun ikke var blevet sur over hans tilnærmelser, hun var bare ikke vant til det. Også når man tænkte på at hun.. aldrig havde prøvet dette før.
"jeg.." hun lod langsomt hånden falde, og kunne mærke hvordan hun for første gang, i meget lang tid blev utrolig nervøs. Noget hun altid blev, når hun var på usikker grund.
Og det kunne man da i hvert fald sige at hun var nu.
Gæst- Gæst
Nogle af hans meget.. meget svage punkter. Han var også stadigvæk meget sur på Kajika, efter det hun havde gjort ved ham, taget noget af hans blod også... som Kajika før havde fået at vide, at hun ikke måtte tage noget af hans blod.
Gæst- Gæst
"jeg skal også bruge noget steril væske, whiskey eller noget i den stil ville også være fint. Men gerne noget hunderede procent rent alkohol.." hun spurgte ikke ind til hvad der var sket igen, da han stadig ikke virkede som om at han ville fortælle det. Så derfor gjorde hun bare som hun havde lovet, nemlig at fjerne den "hvis du selvfølgelig vil lade en blind operere på dig.. men nu healer din hud... ikke?" sagde hun forsigtigt og ventede på om han ville lade hende gøre det, eller finde en der kunne se, og en som faktisk kunne finde ud af det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hmm.. rigtigt nok.. den skal jo bare ud.." hun tog sin lighter frem og tændte lyset efter hun havde fået det fat i det. Satte det igen ned på bordet, og fandt derefter hurtigt kniven. "hmm.." mumlede hun stille og havde jo glemt at bede om noget køkkenrulle, eller noget i den stil, men huskede så at hun havde nogle lommetørklæder i sin jakkes lomme og lagde også den på bordet "så.. klar?" spurgte hun mens hun langsomt lod knives spids blive varmet på ildens flamme. Mærkede hurtigt på den om den var varm nok, og tog fat i hans hånd.
".. tæller til tre.. en .. to.. tre.." hun havde imellem tiden lagt sin tommelfinger på der hvor kulgen havde sat sig fast, og satte hurtigt knivens spids ind i hulle, gravede den lidt ind, og hæv så lige så stille op, og ud kom kuglen samt en masse blod. Hun åbnede hurtigt flasken og duppede det på en af hendes lommetørklæder og lagde det på såret "jeg ved det svier.. men det hjælper til at der ikke kommer betændelse i." hun satte sig yderligere tættere på, for at holde hans hånd på plads, mens hun langsomt dyppede lommetørklædet på såret hvor blodet stadig kom ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noget som ikke mange fik lov til. "Men det er okay nu?"
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Nymåne - Chariot
» Funny day! - Chariot
» Little Ghost - Chariot
» Beautyful Night - Chariot
Vie La Mort :: Off Game :: Archives