Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What am I doing here? - Chariot
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: What am I doing here? - Chariot
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Og ja, det var hvad hun havde tænkt sig. På en måde, var det vel også lidt underligt, at tænke over at de nu boede sammen. På sin hvis, eller jo, de boede faktisk sammen nu.
Underligt nok, så havde han ikke bare givet hende synet tilbage, han havde også givet hende et sted at bo. Hvilket, hun altid ville være han taknemmelig for. ".. tak.." sagde hun stille, inden hun kyssede ham lige bag øret. Og lod sig langsomt glide ud af hans favn, og trådte tilbage mod væggen, mens vandet blev ved med at glide ned over dem. Hun smilede udfordrende, mens hun langsomt pressede sin egen krop op af væggen, mens hun ventede på, hans føring.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lukkede lige så stille øjnene, mens hun lod hænderne glide op af hans ryg, og op i hans hår, som hun lige så stille nuldrede. Dette måtte gerne forsætte i al evighed. Hun havde aldrig nogen sinde følt sig så levende, så i live. Som hun gjorde når hun var samme med ham. Det var tydeligt, at hendes følelser for ham, blev støre og støre. De var ikke til at tæmme, og ilden brændte i hende, så det gjorde helt ondt. Langsomt lod hun sin tunge glide ud af sin munds grotte, og vandrede dem hen over hans læber, inden hun langsomt skilte læberne ad. Og lod tungen glide ind til hans. Et lille smil bredte sig på hendes læber, mens hendes ene hånd gled ned af hans side igen, og søgte ned mod hans underliv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvor det alt sammen kom fra, det viste hun ikke. Men det var som om, noget inde i hende sagde, at det var sådan her. Sådan var det rigtigt at gøre. Men så igen, hun var på barbund, og havde brug for at få at vide, at det hun gjorde var rigtigt, var godt. Men alligevel fortsatte hun, og bevægede langsomt hånden hurtigere frem og tilbage. Hun åndende tungt, ved hans øret. "hold dig ikke tilbage.." mumlede hun lige så stille og hæst. mens hendes anden hånd, greb bedre fat omkring hans hår. Vandet fra bruseren rørte hende ikke mere. Hun mærkede dem ikke, og var også ligeglad. Det eneste hun havde øje for var ham. Kun ham, ingen andre end ham.
Bølgerne af følelser blev ved med at komme over hende, og på en måde var det skræmmende, og også. Utrolig, fangende, fik hende til at ville have mere, Ville prøve at udfolde sig mere, sammen med ham. Hvorfor, at han hele tiden var med i billede, viste hun ikke. Men han dukkede hele tiden op.
Hun kyssede ham ned af halsen, til skulderen, mens hendes greb om hans manddom, blev strammede yderligere, og hendes bevægelser blev hurtigere.
Gæst- Gæst
Der var Maylana stadigvæk blind og de vadede begge to i en masse mennesker, Chariot var blevet en smule forpustet, og træt af at vade rundt. Det var også der hvor Maylana inviterede ham ud at spise. Med at gå et eller andet sted hen, hvor de kunne være alene og komme til at snakke.
Chariot mærkede efterhånden hvor stiv hans lem var ved at blive, da hendes bevægelser blev hurtigere og hurtigere. Det gjorde også at han ikke kunne lade være med at stønne lavt imod hendes læber, imens at han stadig lod sin tunge danse rundt omkring hendes, gjorde også kysset mere intenst og lidenskabeligt. Han sagde ikke noget til det, da hun stoppede kysset, og bed sig fat i hans øreflip. Imens at hans tanker strejfede igennem ham, det var som om at en masse billeder eller bare form for ord dukkede frem inde i hovedet på ham, hvor der stod ’Maylana’. Samtidig med at de stod inde i badet at følte han at følelserne blev større og større, han var lidt nervøs, fordi han stadigvæk var jomfru, selvom han blot havde flirtet med nogle. Men havde han rigtigt fundet ud af hvem han, elskede højest? Og ville dele livet sammen med? Han vidste ikke rigtig om det overhovedet var rigtigt. En tanke var der også, hvis han sagde de tre magiske ord til hende, hvad ville der så ske? Og ville hun gå efter dette og ignorere ham? Han var en smule forvirret og fortumlet, men det kunne ikke mærkes på ham, lige nu nød han bare det at være sammen med hende og tænkte på hende. Selvom han også havde alt det andet i hovedet.
Chariot åbnede sine øjne igen, efter at hun kyssede ham ned af halsen og til skulderen, han vendte sit blik op mod loftet, han udstødte et højt støn og rødmede en smule, imens at han mærkede varmen i kinderne, måske ville han begynde at snakke ind på det, at han rent faktisk havde følelser for hende, men ikke lige nu, han ville vente med det, til at de var færdige.
Gæst- Gæst
Hans støn tændte hende mere end noget andet, og fik hende til at fortsætte i et lidt hurtigere tempo, hun kiggede op imod ham, og så at han rødmede en lille smugle. Selv kunne hun mærke farven brænde, og slap langsomt hans lem. Hun bed sig i læben, og tog en dyb indånding. "er... er.. der noget galt..?" spurgte hun stille og kiggede på ham, mens hun stillede sig tættere på ham, dog uden at røre ved ham, bare at stå tæt på, med et lille smil på læben.
Tankere fløj rundt i hoved på hende, hvor meget det havde ændret sig efter hun havde lært ham at kende. Hvor meget hun lige pludselig skulle igennem. Men det var også det hele værd, det var det virkelig. Bare følelsen at af kunne være sammen med ham, så tæt på sig, gjorde hende glad. Om det så var det på den ene måde, eller anden anden.
Hun fattede egentlig hellere ikke at hun havde gået så hurtigt til værks, men han havde bare fået et eller andet til at spire til hende, som nu bare skød frem i lyntes hast. Hvorfor, og hvordan at dette overhoved var muligt. Det fattede hun ikke, og ville hun nok aldrig nogen sinde forstå. Fordi, at hun havde været så heldig med at finde ham, få følelser der var ægte, og der ud over også sit syn tilbage. Det var som hendes største drøm var gået i opfyldelse, hun kunne i grunden aldrig blive mere lykkelig end hvad hun var nu. Og selvom at hun følte sig på barbund, viste hun, at sammen med ham, var hun altid sikker.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Langsomt vente hun hoved op mod ham, da han så ud til at have svært ved at finde de ord, som han ville sige til hende. Men hun ville ikke presse ham, dog rynkede hendes bryn sig langsomt sammen. Hvorfor kunne han ikke bare sige det, hvad var det som var så svært at få ud? Lige som hun skulle til at sige, at han da bare kunne sige det, hvad end det så var. Folede hans vinger ud. Hun undslap et skrig, og var lige ved at falde tilbage ind i væggen. Og fattede ikke rigtig hvad der skete. Men lige pludselig stod alt stille, hun hørte ordende. Ordende 'jeg elsker dig'. Det var som om alt gik i stå, alt bare stoppede med at kører rundt. Jorden stoppede sin drejene om sig selv. Tingene voksede med at gro, vejrtrækningen var der ikke mere. Lydende var lukket ude. Havde han virkelig sat det, eller var det noget som hun havde forstillet sig? Eller havde han virkelig sagt det til hende. "jeg.." hun kiggede på ham med store øjne, hvor efter at tårerne langsomt begyndte trille ned af hendes kinder "jeg elsker også dig Chariot.." så snart at hun havde sagt det, viste hun at det var rigtigt. Hun viste det faktisk var det som hun følte for ham, hun elskede ham. Ingen tvivl om det. "ååh.. forhelvede!" grinede hun, mens et lille hulk gled igennem hendes læber. Hun lagde armene omkring hans nakke og pressede sine læber imod hans. "Jeg elsker dig faktisk..." hun rystede på hoved. Inden hun igen kyssede ham, og glemte i en kort tid hans vinger.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun slukkede langsomt vandet, og gik ud af bruseren, tog et håndklæde og begyndte langsomt at tørre dig. Hun strækte sig lidt, og kom så i tanke om at hun ikke havde noget tøj som hun kunne tage på. En lille rød farve steg op i hendes kinder, men skubbede så tanken fra sig. De kunne vel finde ud af et eller andet senere, lige nu, ville hun kun have at tankerne drejede sig om ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du... har du noget tøj jeg kan tage på.. ind til jeg for købt noget nyt tøj?" sagde hun stille og bed sig i læben, mens hun kom til at tænke på, at hun var nød til at finde ud af noget med hvordan, at hendes bror skulle få at vide hun var død. Men hvordan skulle hun dog sige det? Hun satte sig ned på toilettet brættet og lukkede øjnene. Ja nu kom alt det hun havde frygtet. Og hvordan skulle hun lige kunne holde sig væk fra sin egen bror?
Hun bed sig stille i læben og lagde hoved let på skrå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var en sen aften, to piger, der lignede hinanden, som to dråber vand. Løb grinene igennem gyderne, uden at tænke over konsekvenserne. "Hurtigere May! Hurtigere!" sagde en smuk, rank pige, hvis røde hår bølgede bag hende, mens hun blev ved med at løbe, og satte farten lidt op. Maylana, kiggede på sin søster, Maja der var noget hurtigere end hende. Dog prøvede hun så godt hun kunne. Det havde jo været hendes idé at de skulle løbe her inde. Lige pludselig faldt hun dog tilbage mod jorden. Hun kiggede op mod den mand, som havde stillet sig i vejen for hende. Hun var lige ved at sige hun var ked af det, da hun blev revet op af manden. "Nå din lille hore unge. hvad laver du her!?". Det var som om hendes hjerte begyndte at pumpe så meget, at det var ved af falde ud af hendes bryst. Hun blev trukket tættere på manden, og hun kunne lugte hans spiritus ånde lige i mod hendes ansigt. Manden trak en kniv, og rettede den imod hende, "Smid tøjet tøs.. ellers bliver det værst for dig selv.." Hun kiggede rædselslagen på kniven, og lige som hun troede han ville stikke den i hende, kom hendes søster, skubbede Maylana væk. Alt gik så hurtigt, og lige pludselig så hun, hvordan hende søster lå på jorden, og manden flygtede den anden vej. "Maja.." mumlede May, med et sår ned af halsen, som manden lige havde noget at give hende. "vi klarede det, han fl.. flygtede...." det var først der hun lagde mærke til blodpølen...
Det var først,d a Chariot havde sat sig ned, og spurgt om hun var okay, at hun reagerede "Nej.. jeg.." hun mærkede tårerne presse på. "Hvad gør jeg med min bror Chariot..?" sagde hun og kiggede ham nu ind i øjnene. Hun tog t-shirten og knugede den blidt. Bare tanken som var kommet ind i hendes hoved igen, bare viden om at det hele havde været hendes skyld. Hvis hun bare havde ladet være med at spørger om de ikke skulle løbe om kamp den vej! Det, hun kunne ikke forklare hvilken skyldfølelse det skabte i hende. Men hun viste, hvis der var nogen som viste hvordan hun havde det, måtte det være Chariot. Hun havde så ondt af ham, over at han havde været nød til at dræbe sin bror, den bror som havde dræbt hans højt elskede søster. Hendes øjne blev lukket, mens hun prøvede at tænke på noget andet. Men det hjalp bare ikke, lige så stille begyndte tårne at samle sig i øjenkrogen. Som stilheden selv, gled de ned af hendes kinder. Hun rystede lidt på hoved "jeg ved... ikke hvordan jeg skal holde det ud, aldrig at snakke med min bror igen.. Ikke fordi jeg fortryder.. jeg .. er så glad for at kunne bo her.. jeg ser også frem til det.. men bare tanken om.. aldrig at skulle se ham igen.." hun lukkede øjnene tæt sammen og sukkede lydløst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men så igen, hun havde aldrig nogen sinde mødt en som ham, og hun ville aldrig i sit liv, bytte ham for noget andet! Han var den eneste, hun kunne se sig sammen med lige nu. Og på en måde, skræmte det hende lidt. Hun viste ikke rigtig hvordan hun skulle tackle den følelse, som foregik lige nu. Det var som om hendes hjerte slog hurtigere, når hun var tættere på ham. Som om hun ikke kunne lade være med at smile når hun så ham. At hun boblede at lykke, når han bare holdte om hende. Bare det, at han havde givet hende synet tilbage, var der for hende, at de ingen løgne havde imellem dem, men bare kunne snakke frit. Det betød rigtig meget for hende, og det var ikke noget hun havde lyst til at miste, på ingen måder. Faktisk, kunne hun ikke længere forstille sig et liv, hvor han ikke var med i det, på den ene eller anden måde. Og hvis han fandt en anden, elskede en anden højere end hende, ville hun træde tilbage, og se ham være lykkelig. Men hende selv, hun havde ikke brug for at være sammen med andre, hun havde ham, og det var godt nok for hende. Det var det virkelig. Hun viste godt, at det var der mange der sagde, alt det der med, at hvis jeg mister dig, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jo, hvis hun mistede ham, ville hun gå ned, ingen tvivl om det, men så længe han var lykkelig. Skulle hun nok komme igennem det, på den ene eller anden måde. Og det var det, som gjorde at hun viste hun elskede ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han fulgte med hende så godt han kunne, næsten lige før at han mistede balancen, da han ikke havde regnet med at det ville gå så stærkt. Idet at hun nævnte hans navn, løftede hans undrende sine bryn, blot for at drille hende. Men han svarede hende dog ikke, han nikkede kort som et ja, imens at han vendte sit blik mod hende, da han sad ned siden af hende på sofaen, og ventede på hvad hun ville sige. Chariot lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han lyttede efter hende, da hun begyndte at snakke igen, da hun kom ind på emnet omkring hendes bror. Han rykkede sig tæt hen til hende og lagde en arm om hende, "Altså.. du bestemmer selv om du vil se din bror igen eller ej" sagde han og fugtede sine læber, imens at han kiggede på hende, kyssede hende hurtigt blidt på hendes hår, "Vil ikke stoppe dig i at se ham... og forstår godt hvis du stadig føler at du vil se ham, sådan har jeg det også med mine søskende nogen gange.. når jeg tænker på dem.. ville jeg ønske at de var her" smilede han skævt, og betragtede hende, hvorefter at han bed sig diskret i underlæben, da hun pludselig begyndte at snakke om at hun selv var skyld i hendes søster død? Han trak hende tættere ind til sig, imens at han havde sin ene arm om hende, "Uhm, det er ikke din skyld, det er voldtægtsmandens skyld.. du skal ikke bearbejde dig selv over det" hviskede han med en blid stemme, "Du er ikke en morder... eller hvad du har i af dine tanker.." mumlede han, og kyssede hende dernæst på kinden, "Det er mere mig som er en morder.. burde sættes i fængsel.. eller blive straffet.. for det jeg har gjort.. men jeg bliver så også straffet.. for både at have dræbt min bror og mig selv", da han havde sagt det, kiggede han lidt ned af sig selv, betragtede endnu engang hans brystkasse, inden at han så på hende igen, "Du må love mig at du ikke ser dig selv som skylden i din søsters død" sagde han alvorligt, uden at han vidste af det undslap han også et grin fra sin strube, da hun grinede. Hendes latter smittede. "Forstår jeg godt, det vil også blive lidt... hvis du skal gå og rende og låne mit tøj, all the time" fniste han og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe, "Hm, vil godt være med til at hente det, hvis du vil have mig med" sagde han så og nikkede, som tegn på at han mente det, han nød at have hende tæt på sig. Det at føle sig tryg hos hende, og vide at de havde samme følelser for hinanden, gjorde ham lykkelig. Han ville blive såret, hvis de en dag gik fra hinanden og selvfølgelig vidste han godt at de havde startet tidligt med at flirtet med hinanden. Der plejede som regel at gå nogle dage... måske måneder, før man begyndte på det. Men som sagt, ville han heller ikke spørge hende indirekte om at komme sammen. Fordi så ville de blive hurtigt træt af hinanden, men som sagt, var han stadigvæk glad for at hun også ville bo sammen med ham. Hun var mere end bare velkommen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der gik ikke lang tid før at de var der henne, hun bed sig lidt i læben, inden hun fiskede sine nøgler frem, fra hendes bukselomme. Heldigt at hun havde husket den. Det var et lille hus, med en indkørsel og forhave. Sådan et rigtig parcelhus. Hæk rundt om det, så man var afskærmet ind til naboen. Lavet af gule mursten, ja, det var ikke rigtig noget specielt omkring dette hus, det var da hyggeligt, men det var også det. ”Velkommen til mit barndoms hjem..” sagde hun med en lille stemme, der var noget som rørte sig i hende, noget der gjorde at hun følte sig, ikke velkommen her. Alle gardinerne for vinduerne var trukket for. Hvorfor fanden var de det!? Hendes hånd røg ned til hans hånd, ”der.. er noget galt..” mumlede hun stille, inden hun bevægede sig over mod hoveddøren, efter at have slap hans hånd. Åbnede den langsomt og gik ind, lod dog hoveddøren være åben så at Chariot kunne komme ind. ”Sephen..?” kom det stille fra hende, mens hun stod i entreen. En hvæsen kom inde fra stuen, lige ved siden af entreen. ”Maya.. luk den dør.. sollyset er ikke godt for mine øjne, ikke lige nu..” det var som om at hendes hjerte stank i livet, der kom en utrolig stank inde fra stuen, en stank hun ikke kunne beskrive. Men det at han sagde at han ikke kunne klare sollyset, og ikke bare lyset, gjorde hende urolig. Meget urolig.
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Nymåne - Chariot
» Funny day! - Chariot
» Little Ghost - Chariot
» Beautyful Night - Chariot
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus