Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
af slappe dag ved vand - Tiana privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

af slappe dag ved vand - Tiana privat

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:20

Sted: stranden
Tid: lidt over 12
Dato: irl
Vejr: dejlig varm
Omgivelser: menneske

Lucifer kom køre ned til stranden på sin motorcykel, han havde lyst til af slappe af i dag så hvorfor ikke gør det ved vand, han fandet en plads hvor motorcykel kun hold mens han var ned på stranden, han gik ned til et af de små rum til af kun klæde om i, hvorefter han gik ned til vand og lad et tæppe på sand og lad sig ting der ind han løbe ud i bad, da han kom lad nok ud hop han i med hoved første og svømme nem og hurtig rundt i et stykke tid ind han gik op tilo sit tæppe og lad sig på den for af tør, der var mange menneske på stranden en dele kiggede efter ham eller kvinde gjort, da han var veltræner, han har 8-pack og ingen tegn poå fedt, han har en tato på den højre overarm som er 666 med flamme omkring, så har han en stor en på ryg, to djælve vinger og ild omkring og et ord på latin under dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:29

Tiana kom gående ned mod stranden.Hun havde et stort bredt smil på læben.Hun var i strålende humør,hun gik langsomt hen til vandet og så sig lidt omkring,hun fik øje på en dreng der lagde sig på et tæppe helt for sig selv*Skal jeg mon hilse på ham*tænkte hun og gik hen til ham og satte sig på huk hun prikkede ham i skuldern,"Hej"sagde hun med et venligt smil,Tiana var iført en hvid kjole der hang ned lidt under knæene,og havde en hvid blomst i hårt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:36

han lå med lukke øjne og slappe af, han han kun stadig godt følge med i hvad der sket omkring ham så nogenlund, da han kun mærke folks puls omkring, så han mærke godt af der var en på vej over til dem, han åben lukke op da en kvinde sagde hej til ham, "dav" sagde han og kiggede kort op på hende, en elve, vil han gæt på efter duft som kom fra hende, hans hår et sort med rødt og det er halv lang i nakke man det passer godt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:43

Hun stoppede med at prikke ham og så venligt på ham*Tænk vis jeg har forstyrede ham*tænkte hun"Øhmm...jeg håber ikke jeg forstyrede dig"sagde hun med et lavt steme"Jeg hedder Tiana"præsenterede hun sig selv og så på ham"Øhm..hva hedder du??"spurgte hun nysgerrigt og satte sig ved siden af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:50

"nej bare rolig det gøt du ikke, ligger bare og slappe af" sagde han og smiler kort, "mit navn er Lucifer" sagde han og kiggede kort påp hende ind han lukke øjne og slappe af, "hvad laver en kvinde som dem så her ned på sted alene på en varm dag som det her" spurget han efter noget tid, hvis hun var alene vil det gær det nemmer for ham af bide hende, elve smager nu meget godt og det var ikke så tit af man mødet elve, eller det synes han nu ikke han gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:57

"Pyy det var godt"sagde hun smilende"Og sikke en flot navn du har"hun smilte og på ham"Øhm..jeg havde son ikk noget at lave så jeg kom bare her ud til stranden for møde nye folk og slappe af ligesom dig"sagde hun med et bredt smil"Øhmm..hva laver en dreng som dig her ude i starden"sagde hun og blikkede til ham med den ene øje..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:09

han sagde ikke noget til det første hun sagde da det kun være lige meget af tilføj noget til det emme, han nikke til det næste hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "slappe af og nyder vejret og jeg er ikke nogen dreng, jeg er en mand og jeg er nok ældre ind dig" sagde han og kiggede på hende, hun så ikke særlig gammel ud, godt nok ligner han en på de 20 år men han var rigtig 480år gammel, han lad den en hånd om bag hoved og lukke øjne igen for af slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:17

"Uhhh...så er du en mand,og du er ældre ind mig sejt"sagde hun smilende"Men hyggeligt at møde dig lucifar"sagde hun og rakte ham sin hånd"Øhmm..en mand,som dig lyst til at bade sammen med en kvinde"Spurgte hun og blikkede til ham igen..hun så på alle de andre folk som var i stranden og vendte bliket mod ham igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:23

"ja det er jeg og det er jeg rimwlig sikke på af jeg er" sagde han og smiler kort, han åben øjne og kiggede på hende da hun spurget ham om han vil med ud af bad, "jo det vil jeg da godt, man skal du så ikke havde noget andet tøj på" spurget han og kiggede på hende, hvis ikke bliv det kun sjov for ham og de andre mænd på stranden da hendes kjole vil bliv gennem siget da den var hvis, han sat sig op og kiggede kort rundt, ind ikke han kender ud over hende som han lige kun ser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:32

"Godt nok men selfølig skal jeg da skifte hvis jeg går i bad med denne her kjole vil det være pinligt for mig også bliver min kjole for gennemsigtig så man næsten kan se alt og det går altså ikke.."sagde hun og små grinte"Men du ka´bare gå ud i vandet så jeg konmer jeg snart skal lige skifte"sagde hun smilende og rejste sig op og gik ind i pige omkladnings rum og tog sin bikini på og kom hurtig ud igen hun gik langsomt hen til vandet"Uhhh..det koldt"sagde hun med et kort smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:39

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende og rejse sig op lidt efter hende og gik ud i vand, han når et stykke ud ind hun ud ned til vand, "nej det er ikke kold, det er dejlig, bare i med dig så vend du dig til det eller skal jeg smid dig i" halv spurget han og kiggede på hende, han havde vand til lidt over knæ og han synes ikke det var kold, han stå rolig og venter på hende skulle svar ham på det, han vil med glæder smid hende i hvis det var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:44

"Det vildt koldt og du synes at det ikke er,mærkelig sig til vis det bliver varmer"sagde hun smilende"Og du må ikke smide mig i vandet,og vis du gøre det kilder jeg dig eller sprøjter jeg vand på dig"sagde hun drillende og smilede til ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:49

"nej det er det ikke" sagde han og gik rolig ind mod hende, "det gør du bare for det irritere mig ikke" sagde han og kom over til hende, hvor han yager hende op på skulder og begynde af går ud i vand igen, han smid hende ned i vand da de var langt nok ud til af man kun hop i ud af slå sig på det, efter han havde smidt hende i vand hopper han sig i med hoved første og svømme lidt rundt ind han kom op til overflader.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:56

"Givv slip"sagde hun grinende og slå ham på ryggen men hvor hun smed hende i vandet svømmede hun og kom op til overfladen"Jeg sagde du ikke skulle gøre det diiinnnn..."sagde hun grinende og svømmede hen til ham og skubbede ham ned så han fald ned hun satte sig på ham og begyndte kilde ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:00

han når lige op til overfalde da han så bliv skubbe i igen, godt han var høj ellers vil han ikke sidder på bunde og få luft samtid, han kiggede på hende, "jeg er ikke kilder så det griner ikke" sagde han og rejse sig op og gik længe ud da han vil ud på det dybe, "er det så stadig kold vand eller hjælp det nu hvor du er kommer i" spurget han med ryg mod hende da han stadig var på vej ud på det dybe, og det var et stykke vej ind han kom der ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:06

"Øvvv "sagde hun med et kort smil"Ja lidt hjalp det men ik meget jeg fryser da stadig når jeg kommer ud i vandet"sagde hun med et venligt smil og prøvede gå hen til ham*Hmm..lad os sprøjte vand på ham.lad os se hvad han siger til det*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:17

"det var godt, så skal du bare ud og svømme rundt så begynde det af hjælp på det" sagde han og hopper i med hoved første og begynde af svømme under vand ud mod det dybe, bare for af få rør sig lidt, da han kom ud på det dybe, kom han kort op til overfalde for af få vejr ind han dykke ned igen, godt nok behøve han ikke så meget luft da han nu var død på en måde så det var altid sjov af dykke og være under vand i lang tid mens han kiggede på ting og sage hvad han nu fandet mens han dykke rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:24

"Håber det hjælper"sagde hun smilende og svømmede rundt som han sagde hun svømmede også lidt hen til det dybe hun dykkede ned for at se om han var der men hun kunne ikke se ham hun svømmed eog igen og svingede med sit lange hår og sig omkring han var heller ikke i overfladen hun dykkede ned igen og svømmede bare rundt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:28

han svømme rolig rundt ned på bunde og kiggede om der var noget spænde af ser men det var der ikke, efter næste tyve min under vand ud af være op efter vejr på noget tidspunkt kom han op til overfalde og kiggede kort rundt, han var kommer lidt længe ud ind da han hopper i men så var det, han kun ikke ser hende nogen sted man det kun også være af hun var svømme længe ind eller dykke eller tager hele op på stranden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:37

*Hvor er han henne*tænkte hun og svømmede op overfladen hvor hun fik øje på ham hun smilte hun stort"Yaay..der var du"sagde hun med et bredt smil på læben hun svømmede hen til ham og svingede pmed hårt så hun ik fik hårt i øjnene og i munden"Jeg kunne ikke finde dig"sagde hun med et kort smil"Men nu har jeg fundet dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:41

"ja hvor skulle jeg ellers være" spurget han og kiggede på hende, "okay og hvorfor leder du efter mig, mangle du mig da" spurget han og kiggede på hende og bevæger ben svagt for af hold sig op da han ikke kun bunde her, han lad sig til af flyde og lukke kort øjne ind han kiggede op på himmel, det var nu en god ide han havde få sig med af tager på stranden i sted for af ligger der hjem og dovne i have, han venter rolig på af hun skulle svar ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:49

HUn så ned og vidste ikke hvad hun skulle svare ham til hans spørgsmål"Øhm..øhmm"hun mummlede bare og så stadig nede"Øhm..tjaa nejj"svarede hun kort og aede ham blidt på kinden...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:54

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende da han synes af det vil være svært af svar på det hun sagde, han kiggede kort på hende da hun ae ham på hans kind, hvad skulle det for, hun havde vel ikke falde for ham så hurtig men okay når kvinde gjort det og andre ikke, han flyde bare videre og slappe af, han vidste ikke hele hvad han skulle sige eller snakke om så han kun lige så godt bare lad være med af sige nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:01

Hun så sin hånd aede hans kind hun fjernede sin hånd hurtigt og så ned,Hun håbede ikke hun faldte for ham så hurtigt,hun kørte en hånd gennem hendes våde hår hun vidste ikke hvad hun skulle snakke hun svømmede bare lidt væk fra ham og så sig lidt omkring...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:08

efter lidt tid begynde han af svømme ind mod stranden, "vil du med ind og har noget af drik" spurget han og kiggede kort over på hende ind han svømme videre, han rejse sig op og gik resten af vej ind til stranden, han sat sig på sit tæppe og venter på af hun skulle kom op fra vand af, nu svømme han hurtig da han nu også svømme hver dag der hjem hos ham sig, "hvad vil du havde af drik, jeg give" sagde han og kiggede kort på hende ind han rejse sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum