Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

af slappe dag ved vand - Tiana privat

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:15

"Ja det vil jeg gerne"svarede hun med et venligt smil og gik langsomt op"Øhmm..nej tak jeg vil ik have noget"sagde hun med et kort smil"Jeg går lige ind og skifter tøj"sagde hun og gik ind i pigernes omklædnings rum og tog sin hvide kjole på og en hvid blomst i hårt som var magen til hendes kjole hun gik ud til ham og satte sig ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:30

han nikke bare kort ind han svømme videre, "okay så henter jeg noget af drik imens" sagde han og gik op til stranden bar og købe sig en kold dåse øl og gik ned og sat sig på sit tæppe og åben dåse øl, hvorefter han tager en tår af den og køre kort en hånd gennem sit hår, han tog en tår mere og venter rolig på hun skulle kom tilbage fra omklædes rum, han læner sig tilbage på sig en arm og kiggede kort op på himmel og smiler kort over det dejlig vejr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:48

Hun kom ud af omklædnings rum og hoppede lidt rundt og gik hen til ham hun var i virkelig godt humør idag det var hun tit men ik så glad,hun lagde sit tæppe næsten ved siden af ham og lagde sig ned hun så mod han og så lidt overrasket på ham hun vidste ikke han drak øl"Øhm..du drikker øl"sagde hun stille og så op mod himlen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:53

"ja det gør jeg, er der noget galt i det" sagde han og kiggede kort på hende og tog en tår mere af den, efter han mener holder der kold øl med når med er på stranden eller når det bare er varm, han druk det sidste der var i dåse og satte dåse ned i sand ved side af sit tæppe, han lad sig hele ned og lukke øjne og slappe af, "bor du så her i Terre eller er du på ferie" spurget han efter noget tid og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:59

"Nej nej,men drikker du tit øl"spurgte hun med et kort smil hun så sig omkring og vendte blikket mod ham igen"Øhm..jeg bor her"svarede hun"Bor du her eller du på ferie??"spurgte hun og smilte sødt til ham hun så ned og fik øje på en edderkop*Add nej ik en edderkop"tænkte hun og rykkede tætter på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:12

"det kan man godt sige på en måde jeg gør, jeg drikke øl når jeg har lyst til det og det kan godt være tit" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke til det næste hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "jeg bor lidt ud for by for mig selv" sagde han og lukke øjne og slappe så af igen, så mærke han bare en god omgang massage så kun det enlig ikke være bedre ind det var, efter lidt tid vend han sig om så han lå på mave, så han også få noget sol på ryg, nu kom han stor tato frem da han ikke lå på ryg mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:18

"Okay,men ikk drik for meget det er ik godt for kroppen"sagde hun stille mens hun så ned på edderkopen og ryggede tætter på ham hvor edderkopen kravlede lidt nærmer hun hader edderkoper og meget bange for dem selom de ik gjorde noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:54

"det er nu hvem man er" sagde han og smiler kort over hun tog sig af det, han kiggede kort på hende da hun rykke tætter på ham igen, hvor han så lad mærke til edderkopen, han tog den og smid den væk så hun ikke behøve af tager sig af den, "kan du ikke lide edderkropper" spurget han og kiggede på hende, han lad sin hænder sammen og lad så hoved på dem, "hvad arbejde du så meget, hvis du arbejde" spurget han efter noget tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:58

"Tak"sagde hun hvor hun så ham tag edderkopen væk hun ryggede sig lidt væk fra ham""Jeg kan ikke lide edderkoper og jeg er også bange for dem"sagde hun med et kort smil det var lidt pinligt at sige at man var mange for en edderkop hun så på ham"Øhmm..jeg arbejder ikke"svarede hun"Arbejder du??"spurgte hun nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:05

"så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, "okay jeg har ikke noget imod dem, det har jge aldrig haft" sagde han og smiler kort, "hvorfor gør du ikke det og ja det gør jeg, arbejde som general i hær, når jeg nu vil" sagde han og kiggede kort på hende, hun behøve ikke af vide af det enlig var hans hobby og ikke hans arbejde, for det vil hun ikke vide, han klør sig kort på næse og kiggede kort rundt men fandet ikke noget spænde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:11

"Jeg er bare utrolig meget bange for dem noggen gang kan jeg godt finde på råbe vis jeg ser en edderkop,men heldig vis gjorede jeg det ikke idag"sade hun og grinte lidt"Jeg har ik fundet nogen arbejd i nu,og det du arbejder nu er det noget du virkelig glad for at arbjede med"Spurgte hun og så kort på ham og så sig omkring nu var da ik så mange ved stranden hun satte sig op og vendte blikket mod ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:21

"okay så er der nogen som har det med edderkropper bare ikke mig" sagde han rolig og vend sig om på ryge igen, "okay det kommer nok og ja det er jeg, ellers vil jeg nok ikke arbejde med det, jeg har arbejde med det i en dele år efter hold og regn ikke med af stop med det medmind jge find noget der er mere spænde ind det" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på himmel ind han lukke øjne og mærke efter puls fra folk, der var ikke lige så mange nu som da han kom her ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:29

"Okay men det er jo godt at du er glad for dit arbejd"sagde hun smilende"Og sikke en flot tato du havde på ryggen"sagde hun og så på ham "Øhmm ryger du også"spurgte hun efter noget tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:36

"ja det er det" sagde han og kiggede kort på hende, "jo tak, er også selv glad for den og den er pæn/flot" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det gør jeg, hvorfor da" spurget han og kiggede på hende, har hun nu også noget imod dem der ryge som dem som drikke øl eller det havde hun ikke hele noget imod så længe de ikke drikke for meget, "ryge du selv og drikke du eller er du den lille sød pige som ikke gør noget glat" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:46

"Jeg er vild med din tato som du siger den er rigtig pæn/flot"sagde hun smilende hun tænkte over hans spørgsmål og over hendes svar"Øhmm..jeg drikker ikke og det vil jeg heller aldrig gøre"sagde hun og blikkede til ham,hun kunne ikke lide drenge/mænd der røg foran hende for hun hader se nogen ryge men vis der vare nogen der røg for an hende flyttede hun bare ind til de var færdig,hun så på ham og tænkte om hun skulle sige at hun ik så på dem der røg,men måske er det os lige meget...


//Må logge vi ses ,vi kan måske skrive vider på emnet imorgen,vis du har lyst//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:53

"okay det er jeg glad for af høre af du synes det, kan du så også latin så du kan oversæt det ord som der stå" spurget han og kiggede kort på hende, "okay man det er jo op til dig, jeg vil ikke kun hold et liv ud, ud af drikke eller det tror jeg ikke" sagde han og smiler kort, han havde enlig ikke nogen cigaretter på med sig med det var heller ikke så tit af han havde det med ned på stranden, man han kun altid købe nogen hvis han havde lyst til det, "ryge du selv" spurget han og kiggede på hende.

//okay og jo det har jeg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:41

"Drikker du tit,og kan du overleve uden at drikke??"spurgte hun og kiggede kort på ham"Øhmm..når jeg ikk vil drikke,ville jeg heller ikke ryge"sagde hun smilende"Søde puger ryger altså ikke"sagde hun grinende og så på ham Hun begyndte at fryse lidt,"Det bliver lidt koldt nu"sagde hun stille...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:27

"ja det sket af jeg tager en øl engang imellem og jo det kan jeg nok men nu er jeg vandt til det" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det er noget du selv bestemmer om du vil drikke eller ikke og det sammen med af ryge, det er du sig herre over eller kvinde hedder det nok mere" sagde han og smiler kort og lukke øjne og slappe af, han synes nu ikke af det var kold men det kan være af hun ikke fik tør sig nok da hun skifte tøj eller fryser hun bare nemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:37

"Okay så du drikker og ryger ikke så tit"sagde hun og så på ham Hun tog sin hånd klæde over sig så hun ik frys for hun havde ikk noget gardigan med,men hun frys stadig"Jeg fryser nemt,og det er træls"sagde hun stille"Min bedstemor hun sagde altid den gang vis jeg frys skulle jeg bare løbe en tur eller skulle jeg kramme en så man også fik varmen af det"sagde hun og så sig omkring...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:45

"jo det gør jeg især det med af ryge, har bare ikke min smøg med mig her ned på stranden" sagde han rolig og vend sig om på mave så han kun få lidt mere sol på ryg, "okay det gør jeg ikke og det hjælp også af løbe en tur og krammer enlig hjælp også på det" sagde han og kiggede kort på hende, han gab ikke af rejse sig for af kun krammer hende bare så hun kan få varm, så synes han heller af hun skulle løbe sig en tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:13

"Husk ikk ryg for meget....det er ikk godt for kroppen"sagde hun smilende og begyndte fryse mere"Jeg har ikke lyst til løbe....sååå har du noget imod vis jeg krammer dig??"spurgte hun stille og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:30

"nej nej det skal jeg nok" sagde han for af få stopper emme om han skulle pas på sig krop, den tager ikke skade af ting, "nej det har jeg ikke, giver bare ikke af sidder mig eller rejse mig op for det" sagde han og kiggede kort på hende, selvfølgelig vil hun krammer i sted for af løbe en lille kort tur eller hvor lang hun nu skulle løbe for af få varm, man det må være op til hende, han har nu heller ikke noget imod af krammer andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:25

Hun smilte og krammede ham med lukkede øjne det var pinligt at kramme en mand men hun gider ikke løbe for det er hun bare for doven til...Hun så sig lidt omkring og gav slip på ham"Tak for varmen"sagde hun og smilte kort og så på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:37

"det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han krammer ikke igen da han lå på mave hvor det er svær af kun krammer igen, han kun hvis han lå på ryg som han så ikke gjort, han sat sig op efter noget tid og kiggede kort på hende, "kommer igen om lidt skal lide har skifte tøj" sagde han og rejse sig op og gik op i et af mande omklæde rum, han kom ud i sort bukser og en rød skjole og sort sko og en taske over den en skulder med han tøj i, han gik ned og pakke tæppe sammen og lad det ned i tæppe, "hvad med af find et andet sted af være, et mere hygge sted" spurget han og kiggede på hende, han mener ikke noget personlig i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 14:48

Hun smilede"Helt iorden"sagde hun og ventede til han kom tilbage til hende hun så sig lidt omkring og satte sig op, hun fik øje på han kom tilbage"Det var da hurtigt"sagde hun og så på ham"Jaa det kan vi da godt"svarede hun,hun havde også lyst til at gå et andet sted ind være her hele tiden"Hmm..et hyggested jeg kender ikke nogen hygge steder"sagde hun med et kort smil"Kender du nogen hygge steder??"Spurgte hun med et venligt smil og så på ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 2 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum