Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

af slappe dag ved vand - Tiana privat

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 14:55

"ja jeg er ikke så langsom når det er tøj jeg skal skifte" sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig op mod vej, han vidste enlig ikke hele hvor de skulle går hen nu hvor nu ikke drikke eller ryge, man motorcykel kun altid bliv stod til når han skal hjem, "nej det gær jeg enlig ikke ikke rigtig nu hvor du ikek drikke og tager ud af spise har jeg ikke lyst til" sagde han og kiggede kort på hende,, spise/drikke vil han godt så længe det var blod så er det fint nok for ham, man det synes hun nok ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 15:01

"Øhmm...spise??"spurgte hun og så på ham"Øhmm..jeg drikker altså ikke og vil heller ikke ryge"svarede hun"Men har ikk aldrig prøvet at drikke føre,men hvad smager det af??"spurgte hun nysgerrigt og så på ham..



















Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:26

"det var også det jeg sagde, af jeg ikke kende nogen hygge sted nu hvor du ikke drikke eller ryge" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på sol for af find ud af hvad kl var, han skulle måske vend næse hjem af og få laver de ting han nu mangle, "det må bliv en anden gang er desværre nødtil af smutte, har nogen ting jeg skal når af laver ind imorgen" sagde han og gik over til sin motorcykel, "det er forskellg hvad det smager hvad, det er an på hvad man tager for noget, køre nu, ses en anden god gang" sagde han og vinke kort til hende ind han starte motorcykel og køre væk der fra.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:38

"Ja jeg må også smutte klokken er mange"sagde hunsmilende"Det var hyggeligt at møde dig.men vi ses en anden dag"sagde hun og så kort på ham og vinkede til ham hun rejste sig op og gik langsomt hjem..



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

af slappe dag ved vand - Tiana privat - Page 3 Empty Sv: af slappe dag ved vand - Tiana privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum