Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
afslapning//Keela// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
afslapning//Keela// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

afslapning//Keela//

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

afslapning//Keela// - Page 2 Empty Sv: afslapning//Keela//

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:19

Hun kiggede en smule forbavset, "Hvorfor har han så mange!? Jeg mener, hvorfor skal han havde så mange..." hun forstod ikk helt det at have så mange slaver. "Dæmoner plejer normalt kun at have en eller to. Fordi så kan de pine dem mere end hvis de har for mange..." sagde hun og bed sig i læben. Da hun mærkede at arme blev lagt om hende sad hun som forstenet. Hun havde ikk fået et kram i flere år. Hun kiggede på hende, "Du behøver altså ikk trøste mig..." sagde hun roligt. "Jeg har det fint..."

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:36

Hun kiggede på hende og slap hende igen og kiggede stille på hende og lagde sig hen på sit tæppe igen "ved jeg ikke syns det er mærkeligt selv men måske vil jeg ud af den igen selvom jeg skal knaldes både det ene og det andet sted på min krop"sagde hun og var sur på Zero lige nu og ville ikke finde sig i mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:39

Hun kiggede forbavset, "Hva-hvad skal det mene!?" hun var ved at blive i panik og tog en hånd til sin kind. "Tvinger han dig i anal!?" hun har aldrig villet prøve det, især fordi hun havde prøvet det en gang. Hun vidste hvor ondt og smertefuldt det var. "Eller er det blow job?" spurgte hun og håbede mest på det var det sidste. Hun havde aldrig givet et, men tænkte at det ikk kunne være lige så slemt som anal.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:45

Hun kiggede på hende "nej det gør han ikke men man skal gøre firkant for at komme ud af kontrakten"sagde hun og kiggede på hende "og hvor pokker kender du anal fra"sagde hun og kiggede på hende med et stille nys smil og ville vide det nu eftersom hun viste hvad det var og cille viste godt hvad det var for noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:50

Hun kiggede forbavset, "Firkant!? Er det ikk nok der findes trekant!?" sagde hun helt fra den og sukkede let. Hun kiggede på hende og bagefter væk, "jeg har prøvet det..." mumlede hun og krøllede sig en anelse sammen. "Jeg blev tvunget..." mumlede hun stille og kiggede tomt ud i luften. "Det var så forfærdeligt...!" hun tog hænderne til hovedet og ville bare glemme det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:52

Hun kiggede på hende "firkant et lem i munden i røven og i underlivet"sagde hun og kiggede på hende "blev du tvunget til analsex så det var ikke frivillig"sagde hun og fik ondt af hende og kiggede på hende med et stille trist smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige til hende eller gøre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:57

Hun gøs lidt ved tanken om det, "SÅ jeg skla gøre det med tre drenge..." mumlede hun og rystede på hovedet. "Det vil jeg ikk!" Hun kørllede sig hårdere sammen og kiggede ned. "Og nej, det var ikk friviiligt..." mumlede hun stille. "Jeg blev voldtaget og han ville ikk give mig det i det rigtige sted... Han valgte at give anal..." mumlede hun stille og rystede en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:00

Hun kiggede på hende "det skal du hvis du vil ud af den"sagde hun og kiggede på hende og var da ikke glad for at hun var blevet voldtaget i røven af en eller anden "er det derfor du er sky overfor sex"sagde hun og kiggede på hende og smilte ikke ligefrem når det var noget der var slemt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:04

Hun kiggede lidt tomt ud i luften, hun havde aldrig tænkt på at det måske var grunden til at hun ikk ville det. Hun nikkede efter noget tid, "Det... Det tror jeg faktisk." mumlede hun let og kiggede lige ud. "Jeg har været bange for det siden da og ingen har kunne gjort at jeg blev tændt den mindste smule... Fordi jeg ikk ville..." mumlede hun let og kiggede ned igen. "Det må vel være derfor..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:12

Hun kiggede på hende med et stille smil "hvis du vil være med til det så kan jeg prøve og give dig en god oplevelse med det"sagde hun og kiggede på hende "men det kun et forslag så du ikke er så bange for det"sagde hun og kiggede på hende med et stille sødt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:15

Hun kiggede lidt på hende og rystede på hovedet, "Jeg... Jeg kan ikk..." mumlede hun og krøllede sig sammen igen. Han hvilede hovedet på sine knæ og bede sig i læben. "Jeg kan bare ikk..." mumlede hun stille. Hun vidste at det var bedst at få overstået sin frygt, men det var svært at komme over en frygt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:17

Hun kiggede på hende og tog sin pose "jeg ved ikke hvorfor jeg går rundt og har den med mig men har en på spændingsdildo med mig og den er ikke for stor så det kommer ikke til at gøre ondt eller noget"sagde hun og tog den frem så hun kunne se den og alt det så hun viste hvad det var "jeg kender selv til frygt"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:20

Hun kiggede på den og kravlede hurtigt væk, "Hvor-hvorfor har du sådan en!?" Hun kiggede skræmt og lukkede øjnene hårdt i. Hun drejede hovedet væk og havde en arm foran sig. Det var hendes form for 'beskyttelse'. "Jeg vil ikk! Jeg kan ikk!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:27

Hun kiggede på hende "dildoen kan tages af og bruges med håndkraft"sagde hun og kiggede på hende og tog den af det der linede trusser "se"sagde hun og sad med dildoen i hånden "giv dig god tid"sagde hun og lagde dildoen et godt stykke væk fra hende

//skal logge skrive søde menneske//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:29

Hun kiggede væk og rystede på hovedet, "Jeg kan ikk!" råbte hun bare og kiggede væk. Hun rystede lidt på kroppen og krøllede sin krop sammen. Hun kiggede på den og derefter væk igen. Hun rystede på hovedet, "Jeg kan ikk en gang se på den!" sagde hun stille og tog hænderne til hovedet. Hun kiggede på den igen og bagefter væk igen.

//See ya... ^^'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 7:14

Hun kiggede på hende "du må jo se frygten i øjne Keela"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil og satte sig hen til hende og lagde en arm om hende og kiggede på hende "jeg er her for dig Keela"sagde hun og ville bare hjælpe hende og være der for hende men det kunne være svært at se sin frygt i øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 13:13

Hun kiggede på hende og rystede på hovedet. Hun gemte sit ansigt ind til hende og rystede stadig på hovedet. "Jeg kan ikk..." mumlede hun og mærkede sin krop ryste. Hun var bange for at det ville ke igen. At hun blev tvunget til det hele igen. "Jeg ved du vil hjælpe, men..." Hun bed sig i læben og kiggede væk. "Jeg kan ikk... Jeg blev tortureret af den mand..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:13

Hun kiggede på hende "tænk ikke at dildoen er en mand mere som en slikkepind eller noget der vil være godt og ved godt det mærkelig måde at sige det på"sagde hun og holdte om hende så hun skulle falde til ro og sådan og ville bare hjælpe hende hun skulle ikke være så bange og slet ikke for et stykke sexlegetøj

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:15

Hun rystede på hovedet, "Ikk når jeg kan se hvad den forestiller!" sagde hun og kiggede på den. Hendes pupiler endte med at blive små og hun kiggede væk fra den igen. "Jeg ved den ikk er ægte, men det er bare noget jeg ikk kan få væk så let....!" Hun holdte lidt i CIls arm og bed sig i læben. "Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:28

Hun kiggede på hende med et stille smil "jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe dig men har måske en ide"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste måske hvordan en kvinde som hende kunne få lysten til ting som sex eller noget "men det op til dig selv"sagde hun med et stille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:30

Hun rystede på hovedet, "Jeg gør det ikk..." sagde hun bare og sukkede let. "Jeg har aldrig gjort det og har heller ikk lyst til at gøre det..." sagde hun roligt og kiggede på hende. "Desuden kan jeg ikk tændes så let, det er virkelig svært. Det var derfor ham der voldtog mig og det var så hårdt, fordi han overhovedet ikk kunne gøre mig tændt først."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:02

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kender kvinde kroppe de har punkter man kan røre ved"sagde hun og kiggede på hende med et smil "og jeg skal nok være rolig ved dig hvis det er"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil og ville hjælpe hende på den ene eller anden måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:05

Hun smilede let og rystede på hovedet, "Du behøver virkelig ikk. Desuden tror jeg ikk på det med de punkter. Altså ikk at jeg ikk tror på dig. Men jeg tror bare ikk der virkelig findes punkter på en kvinde krop." sagde hun og kløede sig bag hovedet. Hun vidste ikk om det var klogt sagt. Hun smilede uskyldigt. "Og som jeg sagde har jeg ikk lyst."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:29

Hun kiggede på hende med et smil og nikkede så bare og rykkede sig lidt væk fra hende og lagde dildoen væk og kiggede så lidt rundt "hvad skal vi lave"spurgte hun og lagde sig ned med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad de skulle lave nu så hun lukkede stille sine øjne stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:35

Hun kravlede hen til hende og smilede let, "Altså det bestemmer du!" smilede hun og satte sig blidt på hendes røv. Så hun ikk maste Cil på maven eller ribbene. "Jeg er ligeglad hvad vi laver!" smilede hun og lagde sig blidt på hende. Hun havde hovedet på hendes ene skulder og lukkede øjnene let. 2Så længe vi laver noget, det er da sjovere end at glo."

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum