Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
afslapning//Keela// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
afslapning//Keela// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

afslapning//Keela//

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

afslapning//Keela// - Page 5 Empty Sv: afslapning//Keela//

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 11:14

Hun nikkede med et smil, "Jeg fandt ud af det da jeg så en film, så glemte jeg at jeg havde gjort popcorn klar. Da filmen var færdig kom jeg i tanke om det og popcornene var kolde. Så det var bare spild!" grinede hun opgivende med et smil og kiggede på filmen. Hun kiggede på Cille og aede hendes hoved blidt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 11:20

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "ja okay det kan jeg skam godt se"sagde hun og kiggede på filmen og tilbage på hende da hun aede hende oven på hovedet lagde hun sig ned med hovedet på hende lår og kiggede op på hende "hej"sagde hun med et smil på sine læber og smilte til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 28 Aug 2010 - 18:35

Hun kiggede overrasket ned på Cille og smilede let, hun aede hendes hoved igen og smilede. "heij!" sagde hun glad og kiggede på filmen. Hun lænede sig tilbage og så filmen, mens hun fortsat aede Cille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 3:08

Hun smilte op til hende og vente sit hovede mod hendes mave og kyssede den bare for sjov og kiggede så op på så op på hende igen med et smil på sine læber "hvad skal vi lave"spurgte hun og ventede bare på svar fra hende af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 8:45

Hun kiggede undrende på hende og smilede let. Hun rystede på hovedet, "Ingen anelse..." sagde hun roligt og sukkede let. "Altså jeg er lidt dårlig til at finde på noget i dag..." smilede hun uskyldigt og kløede sig en smule bag hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 11:08

hun kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad de kunne lave "hmm måske kunne vi spille et eller andet form for spil"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad de skulle spille.
Hun kiggede op på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 29 Aug 2010 - 12:42

Hun nikkede, "ja lad os det!" smilede hun glad og kiggede rundt. Hun kravlede rundt og kiggede, "Hvad har du? Har du kort? Eller måske skal vi spille jatsi?" grinede hun glad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:00

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og gik hen til en skuffe og fandt en pakke med kort "ja jeg har et spil kort hvis det er"sagde hun og gik hen og satte sig ned igen ved hende "kender du noget godt kort spil vi kan spille"spurgte hun med et sødt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 17:29

Han smilede og kiggede efter hende, hun tænkte sig om og kløede sig på hovedet, "Øhm... Hva med 31? Eller måske 500?" smilede hun og satte hovedet på skrå. "Vi kan ogs spille black jack eller måske romi?" grinede hun. Hun kendte mange kortspil, men blandt disse var hendes yndlings. "Eller hva med krig! Eller ogs fisk!" hun tog hænderne til hovedet og rodede i sit hår, "jeg kan aldrig vælge!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 7:32

Hun kiggede på hende og grinte stille og smilte så til hende "nej det kan jeg høre at du ikke kan"sagde hun med et smil på sine læber "men 31 og 500 kan jeg ikke og det gælder også blackjack og hvad pokker er romi for noget"sagde hun og kiggede på hende med sit muter smil på sine læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 16:45

Hun rystede på hovedet, "Hvis du ikk kender til romi, vil jeg ikk fortælle det. Det vil tage 100 år..." sukkede hun let og smilede. Hun kravlede hen og satte sig til rette ved Cille. "Men så kom du med nogle du kender..." sagde hun glad og smiled eroligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 21:37

Hun kiggede på hende med et smil sødt lille smil på sine læber "jeg kender ikke rigtig til noget kort spil"sagde hun og kiggede på hende "så du bestemmer"sagde hun og viste ikke hvad hun skulle sige det var så svært at finde på noget at lave *jeg vil lave noget sammen med hende ellers skal vi kede os*tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum