Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
afslapning//Keela// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
afslapning//Keela// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

afslapning//Keela//

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

afslapning//Keela// - Page 3 Empty Sv: afslapning//Keela//

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:05

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja men hvad kan vi lave har ikke lige nogen idé lige nu"sagde hun med et stille smil på sine læber og kiggede lidt på hende med et stille smil *hvad pokker skal vi lave og nu sidder hun også på mig*tænkte hun og kiggede stadig på hende "har du ikke nogen idé eller noget"spurgte hun og kiggede på hende med et sødt lille smil

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:09

Hun lagde sig på ryggen evd siden af hende og rystede på hovedet, "Ingen idé overhovedet, det er derfor jeg siger du kan bestemme!" grinede hun med et lille smil og kiggede på hende. "Hvor længe har du egentlig været slave for Zero?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:20

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke en dyt om hvad de skulle lave lige nu udover at snakke om noget "jeg er blank lige nu"sagde hun og grinte stille og kiggede på hende da hun spurgte hende om noget "øhh en uge eller noget i den stil vil jeg tro"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:23

Hun kiggede overrasket, virkelig så lidt?" sagde hun og satte hovedet på skrå. Hun kiggede op og sukkede let, "Det var ikk meget, troede at det måske var bare lidt mere end det." sagde hun roligt og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:31

Hun kiggede på hende "troede du det fordi jeg ved så meget om Zero at jeg måske havde været det længere tid end jeg faktisk har"sagde hun med et stille grin og vente sig om på siden og kiggede på hende "kommer der nogen idéer op i dit hovede så vi kan komme til at lave noget"spurgte hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:34

Hun rystede på hovedet, "Nej jeg tænkte bare at han måske havde sådan en lidt længere periode med mellemrum for sine slaver." sagde hun og kiggede på hende. Hun rystede på hovedet, "Ikk det mindste! Jeg er helt blank!" sagde hun opgivende. "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 7:31

Hun kiggede på hende "nej tror jeg ikke han har"sagde hun og kiggede på hende "nej jeg er også helt blank jeg har ikke en eneste idé om hvad vi kan lave"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men du kan prøve at forklare hvad der skete den dag du blev voldtaget i dit anus"sagde han og kiggede på hende "så vi kan få en bund på sagen"sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 11:47

Hun sukkede let og kiggede på hende. Hun nikkede lidt, "Det... Det kan jeg vel godt..." mumlede hun og krøllede sig lidt sammen. Hun ville helst ikk tænke på det, men tænkte at det måske hjalp lidt. "Altså jeg var på vej hjem, men så blev jeg taget fat i bagfra. anget ind i en gyde og så..." mumlede hun stille. "Altså han tog på mig og rev mit tøj af... Han prøvede at gøre mig tændt, men jeg skreg og vred mig bare. Så sagde han han ville straffe mig og gav mig så anal fordi jeg ikk ville tie stille." hun rystede en smule. Selv en hurtigt forklaring af det, var for meget for hende til at ville huske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:33

Hun kiggede på hende "åh din stakkel"sagde hun og fik helt ondt af hende at hun havde været ude for det "jeg er her for at støtte dig"sagde han og kiggede på hende med et stille til hende og tog hendes hånd "jeg er din vinende"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke hvad hun skulle sige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:36

Hun kiggede på hende, hun knugede sig til Cil og rystede en smule. 2jeg ved du er her og er min veninde... MEn..." hun gemte ansigtet ind til hende. "Jeg kan bare ikk klare tanken om at skulle gøre det igen...!" hun kunne mærke hun ville græde. Men hun ville ikk græde foran hende. Hun kiggede tomt ud i luften, "Men jeg har heller aldrig kunne blive tændt siden, jeg har prøvet at gøre det. Men det virker ikk, jeg kan bare ikk." sukekd ehun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:40

hun kiggede på hende "må jeg prøve skal nok lade være med at stikke noget op i dig"sagde hun og kiggede på hende og vil da gerne prøve "for det er nok muligt at du ikke selv kan men andre kan nok"sagde hun og kiggede på hende med et stile smil "jeg er jo her for dig og vil hjælpe dig"sagde hun og kiggede på hende "om folk så kalder mig lesbisk"sagde hun og kom til at grine lidt af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:45

Hun kiggede på hende og rystede på hovedet. Hun krøllede sig sammen, "Jeg vil helst ikk..." mumlede hun. Hun var ikk bange for at det rent faktisk ville gøre hende tændt. Hun var mere bange for hvis det så endte med at hun ville have den 'tingest' op i sig. Fordi hun vidste hun ikk ville, men hvad hvis det ikk kunne kontrolleres. Hverken af hende eller Cille... Hun kiggede på hende, "Jeg vil helst ikk..." mumlede hun. "Jeg ved du gerne vil hjælpe mig, men jeg kan bare ikk få mig selv til at lade dig prøve." mumelde hun. "Jeg kan ikk bestemme om du gør det selvom jeg siger du ikk må, men jeg vil bare ikk risikere at ville have den ting op i mig!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:52

hun kiggede på hende "jeg gør ikke noget du ikke ville ha selvom jeg godt kunne men gør det ikke fordi du ikke vil ha det"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil "så du skal selv ville hvis jeg skal gøre noget"sagde hun med et smil på sine læber og satte sig lige foran hende "men jeg kan vise dig det på mig selv hvis du vil ha det"sagde hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:54

Hun drejede hovedet til den ene side og sank en klump. Hun blottede sin overkrop og rystede en smule. "Bare... Bare prøv..." sagde hun med en smule dirrende stemme. Hun kunne ikk li det, men stolede på Cille. Så hun ville bare prøve at give det en chance, sagde stop hvis hun ikk ville det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:01

Hun kiggede på hende og satte sig hen til hende og lod sin ene hånd blidt mellem hendes ben hun havde jo bade dragt på så hun rørte ikke direkte på hendes underliv og hun begyndte så stille og nusse hende mellem bene på en måde ingen pige ville kunne modstå for keela havde brug for hjælp til at komme over dette og det kunne Zero ikke ligefrem gøre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:37

Det gav et sæt i hende, da Cille rørte hendes underliv. Hendes ben samlede sig lidt, men hun prøvede at falde til ro og fik dem spredt lidt ige. Hun følte sig ikk tændt af det, hun var stadig bange. Hun kiggede på Cille og bagefter væk igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:40

Hun kiggede på hende "slap helt af og lad dig selv køre med i legen så hjælper det mere på det"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "tag på mig et sted hvor du vil for så kan du lege med"sagde hun stille og rolig og trak hendes badedragt hun hade mellem ben til siden og kørte en finger ind mellem hendes skamlæber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:44

Hun åbnede munden og hendes pupiler blev små. Hun kiggede på hende og lukkede øjnene lidt hårdt i. Hendes krop rystede en smule og hun kiggede ned. Hun sank en klump, "Jeg... Jeg kan ikk..." mumlede hun. "Jeg kan ikk slappe af..." mumlede hun og rystede let.

//Skal sove nu, tvang...-.-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:56

Hun kiggede på hende med et stille smil og kørte bare fingeren mellem hende skamlæber "tager du ikke lige din badedragt af der ingen der kan se os"sagde hun med et stille smil "så har jeg nemmere ved at gøre det"sagde hun med et smil.
hun tog den anden hånd og holdte hendes hovede og kyssede hendes så på munden næsten som en mand ville ha gjort det men det var et blidt kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:08

Hun kiggede lidt bange på hende og stivnede helt da hun blev kysset på munden. Hendes krop rystede lidt, men hendes hoved var stille. Hun lukkede øjnene en smule hårdt i og vidste ikk om hun kunne gøre det her,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:13

Hun kiggede på hende med et stille smil og slap kysset og nussede hende stadig mellem bene og kiggede på hende "er det ikke dejligt at blive nusset"spurgte hun og var blid ved hende med sin nusseri mellem hendes ben og smilte sødt til hende.
Hun viste ikke hvad hun ellers kunne gøre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:19

Hun kiggede ned og rystede en smule på hovedet, "Jeg reagerer ikk den mindste smule på det..." mumlede hun og kigged på ham. "Hvad skal vi så gøre?" mumlede hun let. "Jeg skal nok prøve og samarbejde...2 mumlede hun let. "Jeg vil have den frygt overstået..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:24

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og lod stille og roligt en finger køre op i hendes underliv og kørte den stille og roligt frem og tilbage så hun ville få mere nydelse af det håbede hun for hun kørte ikke hurtigt frem og tilbage og hun kiggede på hende med et smil på sine læber "trækker du af badedragten"spurgte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:27

Det gav et sæt i hende og hendes pupiler blev helt små. Hun åbnede munden, men det kom ingen lyd. Da hun blev spurgt om noget lukkede hun øjnene en anelse hårdt i og kiggede på hende. "O-ok..." Hun fik den en anelse af, men stoppede op. Hun følte at hun bare var desperat lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 7:32

Hun smilte til hende og fik hende til at sidde med ryggen til hende og satte sig ind til hendes ryg og havde stadig fingeren oppe i hende og kørte den frem og tilbage og tog hende på brystet og smilte til hende "er det dejligt"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede på svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum