Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 9 af 25 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 17:23

Hun blev lidt overrasket og faldte med et bump. Hun kiggede på ham og vidste ikk helt hvad hun kunne sige. Hun lignede bare en der var overrasket. Hun bed sig i læben og kiggede lidt væk. "Jeg synes nu det var en dårlig idé... Jeg har aldrig kommet med gode ideer..." sukked ehun stille og gned sit hoved lidt. Hun kiggede på ham, "tror du du kan?2 spurgte hun roligt. Hun smilede let over at han måske kunne overleve på den måde. Hun håbede blot Kaia ville være med til det lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:01

Han faldt ned og ligge igen ked og trist igen "jeg kan ikke vi er forlovet det er en kærligheds forbinding" sagde han trist "det vil sige vi er forbundet igennem følelser og det kan jeg ikke sætte kontrakt på" hviskede han og hans humør faldt helt ned i kulkælderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:43

Hun kiggede på ham og aede hans kinder blidt. Han kyssede hendes pande, "Zero... Du fortalte hende hvad du har gjort med andre piger. Og hvis du siger nu at hun kan være en af dem så det faktisk er en mindre. Så redder hun jo faktisk ogs dit liv! Kan du ikk se det, jeg tror gerne hun vil gøre det. Men kun hvis du lover hende at den ikk vil gøre nogen forskel overhovedet." sagde hun for at opmuntre ham. Hun vidste ikk om det var en god opmuntring men hun måtte prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:44

"det er ikke det en forlovelse er en magisk binding mellem 2 folk jeg kan ikke bruge en kontrakt prøver hun at skrive under en af mine kontrakter vil den brænde op før hun når at skrive K jeg har intet valg end vælge 3 andre" hviskede han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:47

Hun bed sig i læben og krammede ham blidt. Han aede hans hoved og vuggede ham blidt fra side til side. "Zero... Sig ikk sådan... Der må være et hul... Der må være en måde hun kan skrive under på hvis hun vil." hun kiggede ham i øjnene og smilede oppmutrende. "Ok? Jeg kan ikk li at se dig trist, og som jeg sagde... Du skulle glemme min idé..." hun kiggede ned. "De ødelægger alt..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:49

Han så op på hende "nej det gør ej søde Keela de er fantastiske mange af dem" sagde han roligt og smilede svagt og lagde sig ned "undskyld men mange tak for den idé jeg skal nok prøve at finde et smuthul" sagde han smilende mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:52

Hun kiggede på ham og rødmede en smule. Hun rystede på hovedet, "nej de er ej..." sagde hun stille. Hun havde aldrig ået ros over sine idéer så derfor var det lidt nyt for hende. Hun rodede lidt med en tot af sit hår. Hun var lidt genert over at få ros, or første gang i så mange år. Hun kiggede på ham, "Jeg håber du finder en... Men kan hun måske ikk... Du ved måske låne min hånd? Altså ikk at vi hugger den af! Men sådan hun holder i mit håndled og skriver sit navn på kontrakten? Kan det ikk være et smuthul?" hun satte hovedet en smule på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:57

"nej det er jo hendes navn" sagde han trist mens han så på hende "og ingen navne forfalskning" han sukkede og hev hende op og sidde mellem hans ben og lagde armene på hendes lår og nussede dem "er du klar igen" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:59

Hun bed sig i læben og tænkte sig om. "Hva kunne man så gøre...?" tænkte hun højt og blev lidt overrasket. Det gav et sæt i hende og hun knugede sig hårdt til ham. Hun blev dog rolig og en smule glad ved at han spurgte hende inden han gjorde det. Hun rystede blidt på hovedet, "nej Zero... Har ikk lige lyst og humør til det..." sagde hun stille. Hun fattede ikk hun sagde det ord 'lyst'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:03

((logger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:04

//Kay... :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 9:33

Han smilede roligt og tog hende på underlivet "jeg har lyster til det Keela og indtil videre er jeg ikke gået af der er 10 minutter tilbage" hviskede han ind i hendes øre mens han klemte hendes underliv lidt "medmindre du giver et blow så har du 4 timer at slappe af i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:01

Hun mærkede hans hånd og holdte lidt ast i ham. Hun stønnede lavt og kiggede på ham. Hun lukkede øjnene og prøvede at slappe lidt af, "Nej... Nej det går..." sagde hun stille og gav et lidt højere støn da han klemte det lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:46

Han nussede hendes underliv roligt mens han så på hende med et smil "10 minutter" hviskede han "og så er det for sent" hviskede han med en svag trist undertone før han stak en finger op i hende for at gøre hende våd i et håb mens han smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:50

Hun nikkede stille og kiggede på ham, "Jeg har forstået det..." Hun løftede sin overkrop lidt og gav et svagt støn fra sig. Hun mærkede hans finger og kiggede ham i øjnene. "Men hvordan ved du når det er nok?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:54

"når jeg er gået af" hviskede han roligt mens han bevægede fingeren i hende lidt mens han smilede og ventede på hendes reaktion hun kunne sikkert allerede mærke hans p'k stod op af hendes ryg bagfra mens han smilede roligt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:57

Hun nikkkede let, hun begyndte at stønne og holdte lidt hårdere om ham. Hun stønnede i hans øre uden selv at opdage det. Hendes krop nød det en smule og hun mærkede hun faktisk begyndte at blive tændt. Det var på en måde at det hun var hjemme gjorde hende langt mere tryg. Hun havde intet bemærket udover han rykkede sin finger i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:00

Han tog fat i hendes lår og løftede hende ind over sin p'k hvorefter han langsomt sænkede hende ned mod den ventende på om hun ville sige noget imod det altså om hun ikke var klar eller sådan noget mens han smilede roligt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:03

Hun mærkede han løftede hende en smule og sagde ikk noget. Hun holdte lidt fast i ham og lod sig sænke. Hun var ikk i stand til at sige noget til det. Hun var for afslappet i kroppen til at kunne det. Hun mærkede ogs hun havde det varmt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:08

Han fik langsomt presset sin p'k op i hende mens han smilede meget og nød det faktisk rigtig meget mens han ventede på hendes reaktion han havde aldrig set hende slappe så meget af selvom hun vidste hvad der ville ske nu det var fantastisk at se på syntes han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:11

Det gav et sæt i hende og hun gav et lidt langt støn fra sig. Hun knugede sig lidt til ham og rystede en smule. Hun åndede lidt tungt og hårdt. Hun følte det var underligt at hun var sådan her. Men hun var rolig og stolede på ham. Og hun ville heller ikk have han dør på grund af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:16

Han smilede og nussede hendes lår mens han begyndte at rykke hende svagt for at vene hende til det før han begyndte at rykke hurtigere fordi de begyndte at få travlt han kunne altid undskylde bagefter 5 minutter tilbage så han på sit armbånds ur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:19

Hun stønnede i takt med ham og mærkede hun i starten skulle vænne sig til det. Han egyndte at gøre det hurtigt og hun knyttede hænderne lidt. Men hun vidste det var fordi han var nødt til at gøre det fordi der var for lidt tid. Hun synes dog satdig det havde sin smerte. Hun stønnede højt og spredte sine ben lidt af sig selv for at han nemmere kunne komme til. Hun peb en smule fordi det stadig gjorde ondt, men hun græd ogs lidt. Det var fordi det gjorde lidt meget ondt, men hun græd ikk fordi hun ikk ville det. "Undskyld... Men... Det gør... Lidt ondt..." hun havde mellemrum fordi hun stønnede så meget

//Logger desværre, skal ud med reklamer...-.-
Men skriver nok når jeg er kommet hjem... ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:22

Han så på uret 3 minutter tilbage og han begyndte at kunne mærke det "jeg bliver nød til det tilgiv mig" hviskede han mens han rykkede videre 2 minutter tilbage han rykkede lidt hurtigere 1 minut han var så tæt på 30 sekunder nej lidt mere 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. og der kom han inde i hende med en "ARG" lyd hvorefter han slap hende og hun røg til bunds

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 14:01

Hun kiggede på ham og stønnede. Hun stønnede højere og hurtigere da han begyndte at gøre det for hurtigt. Hun knyttede hænderne hårdt og græd lidt mere da det gjorde vildt ondt. Hun kunne næsten ikk få luft så meget hun stønnede. Det gav et sæt i hende da han kom. Hun løftede sin overkrop lidt og skreg da han kom. Hun hang med hovedet og faldte ned at ligge med et bump. Hun havde lukket øjne og hev lidt efter vejret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 9 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 25 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum