Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 8 af 25 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 14:09

Han så på hende overrasket før han hev hende med over i sengen og skubbede hende blidt ned i sengen mens han så på hende han lagde hende ned over hende og kyssede hendes hals "det betyder jeg har fået en ny forbandelse vis jeg bryder sådan en vil jeg falde død om" sagde han roligt med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 15:11

Hun blev helt forskrækket over det og kiggede lidt bange på ham. Hun mærkede han kærtegnede hendes hals og hun stønnede en smule lavt i starten. Hun stoppede dog lidt efter og lå stille med ham over sig. Hun nikkede lidt, "Ok. Så må jeg vel håbe du ikk falder død om..." smilede hun let og kunne ikk tilgive sig selv hvis han døde især når han havde Kaia. Hun drejede hovedet til den ene side og slappede en smule af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 17:09

Han pressede hendes underliv ned mellem hendes ben og op imod hende så hun selvom de havde tøj på kunne mærke han havde stiv p'k mens han kyssede hendes hals videre og ventede på hendes reaktion mens han nød det og smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 17:37

Hun mørkede den og løftede sin overkrop en smule. Hun stønnede lavt og kiggede på ham. Hun var lidt nervøs, fordi det øltes på en måde som om han ikk kunne styre sig. Hun var dog ganske rolig over det fordi hun stolede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 17:40

"men vis jeg skal love jeg ikke tvinger dig fri fra kontrakten skal du love mig noget" sagde han roligt "et blow hver gang vi skal prøve" han så hende fortsat i øjnene for at vise han mente det desuden var et blow noget som kunne forsinke hans forbandelse med 4 timer desværre ikke mere og kun en gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 17:44

Det gav et lille sæt i hende og hun kiggede på ham. Hun bed sig i læben, hun ville ikk fri af kontrakten men hun ville heller ikk give ham blow. Hun bed sig i læben og kom til at bløde lidt. Hun kiggede på ham, "Je-jeg... Jeg skal prøve..." mumlede hun stille og knugede sig lidt ind til ham. Hun var lidt bange da sidst hun gav ham blow job var hun stadig vildt bange. Men hun skulle alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:27

Han lagde sig ned ved siden af hende mens han så på hende roligt med et smil mens han ventede på hun gik igang og smilede stort han lagde en hånd på hendes kind og nussede hendes kind blidt mens han så på hende og tog sine bukser og underbukser af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:40

Hun kiggede bange på ham og hendes krop rystede lidt. Hun gemte sig lidt ind til ham. "Undskyld, men are være lidt roligere..." sagde hun stille og nussede sig til ahm. Hun håbede det var ok med ham, fordi hun havde brug for lidt tid lige nu. Hun kiggede på hans p'k og det gav et lille sæt i hende. Hun knugede sit hoved ind til hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:46

Han så på hende hvorefter han så på sit ur "klokken er 20 minutter i midnat dette er min sidste dag vis klokken bliver midnat dør jeg men et blow kan forsinke det med 4 timer" sagde han trist "du har 20 minutter til at give mig blowet" han så på hende roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:47

Hun kiggede skræmt på ham, "Men... Hvorfor dør du?" spurgte hun grædende og bed sig i læben. Hun rystede en smule og knugede sig ind til ham. "DU må ikk dø!" råbte hun en smule lavt og kunne mærke hun snart ville græde. Hvorfor var det altid hende det skulle gå ud over? Hun mistede altid sine venner til døden den gang hun var mindre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:49

Zero så på hende "Keela det ved du godt" sagde han trist "lige nu har jeg 3 slaver præcis men jeg har lovet 2 af dem at slippe dem fri det vil sige at til sidst vil jeg kun have dig men det er ikke nok 3 slaver er minimum udover det er det fordi måneden snart er forbi og du er den eneste jeg ikke har haft sex med bare en misser kan koste mig livet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 18:57

Hun kiggede på ham og nikkede lidt, "Er det sex du skal ha?" spurgte hun roligt og kiggede på ham med et beslutsomt blik. "Så skal du nok få det." sagde hun roligt. Hun rejste sig op og ik sine bukser og under bukser af. Hun kiggede roligt på ham og satte sig lidt over ham. Hun gav ham et blidt hand for at få ham en smule tændt så hun var sikker. "Jeg vil ikk have du dør, og sådan er det bare." Hun fik forsigtigt sin ben på hver side af ham og mærkede den var klar til at komme ind. Hun sad lidt stille og lagde hovedet på hans brystkasse. "Bare nu..." sagde hun stille. Hun kunne ikk få sig selv til at at gøre det hele, men det her kunne hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 19:00

"Keela nej" sagde han fast besluttet og så på hende "måske er jeg tændt men det er du sikkert ikke desuden vil jeg ikke have sex med dig før du er klar hundrede procent det er derfor jeg bare skal bruge blowet så har vi 4 timer mere at træne i før det rigtig sker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 19:03

Hun rystede på hovedet og nussede hovedet til ham, "nej Zero... Jeg stoler på dig og du ved selv jeg aldrig kan blive det 100% måske 90, men aldrig 100." hun krammede ham blidt og mærkede en lille rysten begynde. "Zero, jeg stoler på dig..." sagde hun igen for at fastslå det for ham og måske ogs lidt sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 19:04

Han sukkede selv "okay" hviskede han roligt før han langsomt pressede sin p'k ind i hendes underliv mens han ventede på hendes reaktion og så på hende roligt han så hende direkte i øjnene for at se hendes reaktion mens han begyndte at smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 20:31

Det gav et lille sæt i hende og hun knyttede sine hænder. Et langt og let anstregende støn gik igennem hene og hun kiggede roligt på ham. Hun havde lovet ham at hun ikk ville græde og hun var ogs klar på det denne gang. Hun lagde sit hoved med et bump på hans brystkasse og lå lidt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 21:10

Han smilede meget før han blidt begyndte at rykke og nød det faktisk spørgsmålet var om hun nød det "nyder du det" hviskede han roligt mens han rykkede blidt videre og ventede roligt på hendes svar og smilede meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 21:31

Hun stønnede i hans tempo og rystede en smule. Det gjorde ondt, meget ondt. Men hun var begyndt at vænne sig til det. "Det... Det går..." sagde hun stille og knyttede sine hænder lidt. Hun prøvede at slappe af, men det var som om hendes underliv strammede sig en smule. Hun lukkede øjnene en smule hårdt i, "Skal... Bare vænne mig... til det..." stønnede hun, men prøvede at snakke normalt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 14:41

Han gjorder det endnu roligere for at hjælpe hende lidt mens han så på hende og glemte helt selv at nyde det men var osse rimelig ligeglad hun skulle vene sig til det før han selv ville begynde at nyde det mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 14:46

Hun fik ham til at ligge stille og sad lidt med ham oppe i sig. Hendes øjne var en smule hårdt lukkede og hun knyttede sine hænder en smule. Hun åndede lidt hårdt og kiggede på ham. Hun tænkte at den bedste måde at vænne sig til det først var at have den i sig. Hun kiggede på ham med et udtryk, bare-begynd-igen. Hun kunne ikk sige det, fordi hun havde lidt svært ved at holde sin krop i ro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 14:51

Han tænkte hun nok ville vene til at have den inde i sig til at starte med så han rykkede den helt ind hvor han lod den blive så hun kunne vene sig til det før han begyndte igen det hele handlede for ham at hun havde det okay med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 14:55

Hun gav et let anstrengende støn fra sig da den kom helt op og hun kiggede på ham. Hendes krop rystede en smule, men hun græd stadig ikk selvom det begyndte at hjælpe på det. Det gjorde kun ondt, men hun havde lovet ikk at græde uanset hvad. Hun kiggede ham i øjnene, "Det... Det gør ondt Zero..." sagde hun lavt og lagde sit hoved på hans bryskasse med et bump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 17:02

Han begyndte langsomt at tage den ud af hende med en rolig bevægelse hvorefter den kom helt ud af hende og han lod hende dumpe ned på ham hvor han ville lade hende ligge og slappe af eftersom på dette tidspunkt ville han normalt tvinge hende til ritualet men han havde lovet ikke at gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 17:12

Han gav et anstrengende støn fra sig og hev lidt efter vejret. Hun kiggede på ham og aede hans kind blidt. "Der er egentlig noget jeg tænkte på... Hvorfor får du ikk Kaia til at skrive under på en slavekontrakt? Altså jeg ved godt det lyder skørt! Mendu behandler jo mig som ven selvom jeg har skrevet under. Så du kan jo bare sige den ikk betyder noget. I skal gøre det sammen en gang om måneden og I elsker jo ogs hinanden. Så på den måde er du sikret to du kan, jeg kan bare ikk hjælpe dig med den sidste..." sukkede hun stille og bed sig i læben. Hun kiggede roligt på ham. "Jeg ved godt jeg er tosset... Bare glem jeg sagde det..." sukkede hun stille og rystede på hovedet. Hun slog sig selv en enkelt gang på hovedet. "jeg er skør..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 17:17

Han så på hende roligt og smilede før han satte sig op så hun faldt ned ved siden af ham "hvorfor har jeg ikke tænkt på det" spurgte han og slog sig selv på panden "det jo en fantastisk idé" han smilede stadig og så på hende "og jeg kan med garanti finde en som er ligesom dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 8 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 25 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum