Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 10 af 25 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:50

"undskyld" hviskede han virkelig trist og lagde armene om hende hvorefter han selv grad "virkelig mange gange undskyld" hviskede han igen hvorefter han hev hende blidt af den og lagde hende ved siden af ham hvorefter han rykkede sig ud på sengekanten og tog sit tøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 15:57

Hun prøvede at holde om ham, men hun var helt ødelagt. Hun rystede kun på hovedet og hev lavt efter vejret. Hun rystede og mærkede hun blev løftet til rette. Hun kiggede lidt på ham og rystede let, "Ze-zero..." stønnede hun lavt. Hun var stadig lidt for meget oppe at køre. Hendes krop rystede selvom hun ikk ville. Hun var bare ikk vant til det. "De-det går..." sagde hun stille og lagde sig en smule til rette. Hun så han tog tøj på og bed sig i læben. VIlle han gå nu? Det håbede hun ikk... Hun ville ikk være alene lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:04

"jeg tager mig lige et glas vand" sagde han og gik ud i køkkenet hvor han forsvandt hjem kort han fandt 2 kopper frem og tog noget varmt chokolade i dem og forsvandt tilbage hvorefter han kom ind til hende "varm chokolade dulmer nerverne" sagde han roligt og gav hende den ene kop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:08

Hun nikkede let og prøvede at sætte sig op imens han var væk. Hun rysted lidt og lagde en hånd ved hendes mave. Hun havde ondt. Hun kiggede på ham da han kom tilbage og satte sig lidt op. Hun fik sig op af væggen der var ved hendes seng. Hun tog imod det og kiggede på ham. "Undskyld..." sagde hun og bed sig i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:12

Han satte sig ned ved siden af hende "hvorfor siger du undskyld Keela det er mig som siger undskyld" sagde han roligt og så på hende med et roligt blik og intet smil han syntes ikke det var det rigtige tidspunkt at smile han satte kanten af chokoladen op til munden og drak noget af det "husk det er varmt" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:15

Hun kiggede roligt på ham, "Jeg lovede jeg ikk ville græde..." sagde hun stille og krøllede sig sammen så godt hun kunne uden at det ville gøre ondt. Hun sukkede og kiggede på det. Hun lagde det på det lille natbord som var ved siden af. Hun kiggede på ham, "Jeg rød et løfte..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:26

Zero så vredt på hende "DET GJORDER JEG OSSE" sagde han hårdt "jeg har brudt mange jeg ville ikke tvinge dig til at komme ud af kontrakten jeg ville ikke gøre det hårdt jeg ville lade dig bestemme tempoet og mange flere" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:51

Hun kiggede lidt bange på ham og kiggede ned. "Ne-nej Zero. Det er ok, du var nødt til det for at kunne overleve." smilede hun let og kiggede på ham. Hun aede hans kind blidt, "Det er intet at blive sur over dig selv for, du gjorde det af ren overlevelse." smilede hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:54

Han så på hende "jeg tror vi skal sove så kan vi snakke imorgen når du slapper mere af" sagde han roligt og hev dynen godt op over hende hvorefter han gik ud i stuen og satte sig i en lænestol mens han lukkede øjnene blidt og slappede af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:57

Hun kiggede på ham, "Men jeg er ikk træt." sagde hun og kiggede på ham. "Vent...! Je-jeg har et gæsteværelse hvis du skal sove her. Du må godt selv vælge hvor du vil sove..." sagde hun inden han forsvandt ud af døren. Hun tog koppen med chokolade og drak lidt af det. Det var kølet lidt ned og hun brændte sig sjældent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:07

Han så imod hende han ville ikke sove på et gæsteværelse han ville enden sove hos hende for at have selskab eller sove på en lænestol det var de 2 ting han var mest van til han lukkede øjnene og tog tøjet af så han kun havde underbukser på så han sad på stolen kun i underbukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:09

Hun bed sig i læben, hun havde faktisk lidt håbet han ville sove ved hende. Hun var lidt bange for at være alene lige nu. Men hun sagde intet til at han valgte at gå ud af værelset. Hun lagde sig til rette og nussede hovedet til puden. *Nu ender jeg nok gravid... Skal ha en abort...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:22

Han så mod hendes dør hun sagde han selv måtte vælge så det tog han som et over alt han gik hen til døren og åbnede den hvorefter han gik hen og lagde sig på sengen og lagde sig ind til hendes ryg hvorefter han lagde en arm om hendes mave "forresten du kan ikke blive gravid over jeg går af i dig" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:25

Hun blev lidt forskrækket fordi hun næsten var faldet i søvn. Hun kiggede på ham og smilede let. Hun nussede sig lidt ind til ham så godt hun kunne. Og fik sit hår væk så han ikk fik det i ansigtet. "Hvordan det? Og er du sikker?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun følte det var lidt underligt da hun faktisk stadig var nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:36

"ja Keela det er jeg du er min slave om jeg så kom inde i dig hele tiden ville det ikke ske fordi at mine celler som kommer ind i dig vil dø med det samme" hviskede han roligt "det er en magisk barriere om dig som kun dræber mine celler det vil sige andre kan godt gøre dig gravid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:38

Hun nikkede let og kiggede på ham. Hun smilede let og lagde sig en anelse til rette. Hun lukkede øjnene og prøvede at få lidt søvn. Hendes krop nussede sig lidt ind til hans selvom hun hovedet ryggen til. Han var varmere end hende og det var lidt derfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:47

Han nussede hendes mave blidt med et smil mens han tænkte på hvor dejlig hun egentlig var med et smil hun var en fantastisk ven og han var glad for at kunne hjælpe hende dog kunne han ikke hjælpe hende mere i denne måned ikke før slutningen af denne måned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:51

Hun mærkede hans hånd nusse hende og hun smilede en anelse behaget. Hun kiggede på ham, "Hvad tænker du på?" spurgte hun forsgitigt og satte hovedet en anelse på skrå. Hun lagde sig lidt til rette og fik dynen over ham ogs så han ikk skulle fryse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:57

Han så på hende "at vi nok først ses om en måned igen" sagde han roligt med et smil mens han så på hende "jeg mener nu er det forbi jeg har først brug for det om en måned så nu skal jeg koncentrere mig om at finde ud af hvor Kaia er" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:01

Hun kiggede på ham, "Må jeg da ikk besøge dig?" spurgte hun en anelse trist og kiggede ned. "Kunne vi ikk gøre som andre venner gør? være samn og se film nogle gange. Kaia mmå selvfølgelig ogs komme med hvis hun vil! Og jeg har ikk noget imod det!" tilføjede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:28

"jo men det var mere for at give dig lidt luft før vi igen skulle igennem det her" sagde han roligt og så på hende med et smil "måske finde dig en rigtig kæreste" sagde han roligt mens han nussede hendes mave roligt mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:34

Hun nikkede let, "Det går nok, jeg har det fint..." sagde hun roligt og lagde sig til rette. "Jeg finder mig aldrig en kæreste, der var en jeg begyndte at kunne li. Men jeg har ikk set ham længe, så det er slut."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:51

"opgiv det ikke" hviskede han roligt med et smil "der findes en derude som er den rette til dig prøv dig frem" sagde han smilende mens han nussede hende "prøv at være mere åben med dine svagheder for dæmoner så skal du nok finde dig en dæmon eller måske det modsatte" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:53

Hun grinede og smilede let, "Jeg har aldrig sagt jeg ville være sammen med en dæmon. Har kun sagt de er spændene." sagde hun roligt og kom til at nyse en smule en enkelt gang. Hun gned sin næse lidt og kiggede på ham. "Men jeg vil ikk prøve mig frem, sådan er jeg ikk..." mumlede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 21:49

Han trak roligt på skulderen "prøv nu bare" hviskede han roligt mens han lukkede øjnene og kort efter faldt han i søvn

//krea svigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 10 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 25 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum