Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 18 af 25 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:29

Han lå stille og nægtede at åbne døren dog var den dør ikke låst det skulle jo se ud som et selvmord han havde taget en masse sovepiller som han havde ved siden af sig mens han ventede på at de 12 timer var gået selvom hun forvandlede sig var trusserne stadig på hende når hun forvandlede sig tilbage til menneske sådan var de lavet kort sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:32

Hu gik ind og lugtede lidt. Hun kiggede rundt, og løb efter lugten. "Zero...!" råbte hun og stoppede op da hun så ham ligge på badeværelset. "Ze-zero...!" hun satet sig ved ham og ruskede i ham. "Vågn op!" peb hun og ruskede hårdt i ham. Hun nægtede at lade ham ligge der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:35

Han åbnede øjnene "roligt for helvede roligt jeg venter bare" sagde han før han blinkede med øjnene før han opdagede hvem det var der ruskede i ham "nåh det er dig" sagde han sukkende og så den anden vej end den hun var på og sukkede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:41

Hun fik et chok og skreg lidt. Hun kiggede på ham og åndede lettet ud. Hun kravlede hen til ham igen og aede hans kind blidt. "Zero..." sagde hun forsigtigt og fik ham til at kigge på hende. Hun smilede let, "Kom nu, jeg ved godt hvad det er du venter på. Men jeg skal nok... Bare... Bare vær som du var før... Og ikk sådan her som du er nu..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:45

Han sukkede trist "forsent" sagde han og vente blikket væk fra hende "dette er mit sande jeg Kaia kender det dog ikke helt præcist" sukkede han "det sker engang imellem at jeg bliver overtaget af min onde side" hviskede han trist mens han rystede en smule "og det er ved at ske"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:48

Hun kiggede på ham og aede hans kinder. Hun græd lidt, "Nej Zero... Vær sød... Bliv som du er nu, jeg vil ikk have den onde side..." peb hun lavt og nussede sig lidt til ham. "Vær sød, kæmp imod..." sagde hun og krøllede sig lidt sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:50

Hans hånd blev kort overtaget hvorefter den tændte helt op til 20 med knappen hvorefter hånden smadrede fjernbetjeningen og lammede Zero "kan ikke" hviskede han en af de bedste til at holde tilbage ville kunne klare 20 sekunder med den fart vibratoren havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:58

Hun skreg og mærkede hvor ameók den gik i hende. Hun lå hårdt og vred sig på gulvet. Hun græd og skreg højt. Hun peb og knyttede hænderne. Hun bed sig selv hårdt i læben og kom til at bløde fra den. Der vaar gået 25 sekunder og hun græd mens hun skreg mere. Hun kunne ikk mere og kom. Hun hev efter vejret bagefter, men kunne ikk få luft da den stadig vibrerede i hende. Hun prøvede at trække vejret, "L- luf... Luft...!" peb hun og prøvede at trække vejret. Men hun var vildt urolig og hev hårdt efter vejret. Hendes krop vred sig mere og mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:31

Han så på hende skrige og vride sig "NEEEJJ" råbte han og kæmpede sig fri fra lammelsen og gik hen til hende "se på mig" hviskede han hvorefter han kyssede hende og dildoen forsvandt i det øjeblik deres læber rørtes hvorefter han slap igen hurtigt og så på hende med hendes hoved i hans skød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:36

Hun kiggede stille på ham og lå stille. Hun reagerede ikk på kysset men stoppede med at skirge lidt efter den forsvandt. Hun hev efter vejret og hendes krop rystede vildt. Hun havde lukket øjne og var faldet om. Hun havde mistet vejret, men var begyndte at få det igen. Hun var vildt våd, selvom der var en smerte i hende over at den var gået for vildt i hende. Hun vågnede en time efter og kiggede tåget rundt. Hun kiggede på Zero og rystede en smule. "Hva... Hvad skete der..." spurgte hun stille og satte sig op. Hun krøllede sig lidt sammen og havde hænderne lidt under sin mave. Hun havde vildt ondt i underlivet. Det gav et sæt i hende og hun kom i tanke om det. Hun kiggede på ham og begyndte at græde. Hun knugede sig ind til ham og rystede vildt. Hun peb og græd en smule højt. Hun håbede han ville holde om hende lige nu. Hun ville gerne have en smule trøst lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:52

Han lagde armene om hende da hun knugede sig ind til ham men han faldt ned og ligge sammen med hende så hun lå ovenpå ham mens han havde armene om hende "tusind gange undskyld" hviskede han trist mens han vuggede hende roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:03

Hun græd fortsat og knugede sig mere til ham. Hun peb og rystede vildt. Hun kunne ikk sige noget, selvom hun gerne ville. Hun prøvede at falde en smule ned, men det virkede ikk rigtigt. Hun kiggede grædene på ham før hun tørrede øjnene og satte sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:26

Han slap hende blidt da hun ville sætte sig op mens han så på hende før han selv satte sig op og så på hende fortsat "undskyld Keela" hviskede han meget trist mens hans ansigt så ud til at det kunne græde men det gjorder han ikke han nægtede at græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:31

Hun rystede på hovedet og kiggede end, "Det... Det går..." sagde hun lavt og krøllede sig en smule sammen. Hun havde stadig ondt i underlivet. Hun kiggede væk fra ham og rystede en smule. Hun var bange for at hans onde side ville komme igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:34

Han sukkede og slap hende blidt før han rykkede en smule væk fra hende før han rejste sig og gik ud af badeværelset trist "undskyld jeg skal nok gå" hviskede han og gik ind i sit soveværelse hvor han lagde sig ned og så på sit ur allerede 10 timer tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:39

Hun reagerede ikk på det han sagde. Hun sad bare stille og prøvede at slappe lidt af. Hun sad sådan i en halv time før hun rejste sig og gik ud af rummet. Hun kiggede på Zero og gik derefter hen til et vindue, Hun havde brug for frisk luft. Hun åbnede det og stak hovedet ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:40

Zero så fortsat på klokken 9 en halv time endnu han kunne ikke tænke på andet end hans død han fandt nogle sovepiller frem og ville åbne dem og spise nogen af dem i sidste sekund han ville have det til at se ud som selvmord ellers ville menneskene blive mistænksomme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:42

Hun gik hen til ham bagefter og kiggede på ham. Hun lagde sig ved siden af ham og nussede sig lidt til ham. Hun lukkede øjnene og prøvede at falde en smule til ro, "Er klar nu..." sagde hun stille og havde stadig lukket øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:48

Han sukkede "glem det Keela du lider bare jeg rør dig bare jeg er i nærheden af dig" hviskede han meget trist før han rejste sig op fra sengen "jeg kan ikke kontrollere min anden side længere" hviskede han "jeg ønsker faktisk at dø tænk over hvad den gjorder ved dig du er min ven tænk over hvad den vil gøre mod den jeg elsker mest min kone"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:51

Hun rytede på hovedet, "Nej... Det passer ikk...!" sagde hun og satte sig op. Hun prøvede at række ud efter ham, "Det... Det er ikk din skyld..." sagde hun og kiggede ned. Hun kigged epå ham igen, "Du gør hende ikk noget! Jeg ved du ikk gør hende noget, det kan du ikk!" sagde hun fast og kiggede på ham. "Det er ok du gør mod mig... Jeg er jo en slave..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun vidste ikk hvad hun selv sagde. "Det er jo som du sagde... En herre og slave kan ikk være venner..." hun græd igen over det hun selv sagde. Hun kunne ikk holde tanken ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:54

Han så på hende "det kan de jo åbenbart" hviskede han trist "du er jo som en ven for mig og hvad gør jeg?" sukkede han "jeg har sex med dig og tvinger dig til nogle slemme ting uden du kan li det eller giver lov til det" hviskede han trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:58

Hun kiggede ned og nikkede, "Ja... Ja det gør du..." sagde hun stille. "Men jeg ved jo hvad det er jeg siger ja til når jeg siger nej til at komme ud af kontrakten..." sagde hun stille og kiggede ned. Hun krøllede sig en smule sammen og bed sig lidt i læben. "Så vil du ikk nok? Bare denne ene gang gøre hvad jeg siger...?" sagde hun stille og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:05

Han så ud af vinduet roligt "og hvad er det du vil ha jeg skal gøre" spurgte han roligt mens han så ud over hele byen trist og ked og vidste ikke hvad han skulle gøre mens han tænkte på hvad hun havde sagt ja det kan godt være hun siger nej til at komme ud men det jo kun fordi hun ikke vil glemme ham vis hun kunne komme ud uden at glemme ham ville hun sige ja med det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:08

Hun kiggede på ham, "At du skal være herhenne og gøre hvad du er nødt til for at overleve. Jeg kan ikk nægte jeg er tændt selvom jeg ikk vil..." sagde hun stille og bed sig i læben. Hun kiggede ned. "Men denne her gang, så ikk give mig sådan nogle ordre. Spørg om jeg vil, og jeg skal se om jeg kan. OK?" spurgte hun og kiggede på ham. Hun mærkede hun begyndte at græde igen, men hun vidste overhovedet ikk hvorfor denne gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:11

Zero sukkede og gik hen og lagde sig ned igen hvorefter han så på hendes krop og ned på hendes underliv "det er en halv time siden du er ikke varm længere" sagde han roligt og så på hende igen "det kan der gøres noget ved" han fandt en lille vibrator frem og tændte den hvorefter han lod den røre hendes underliv for at tænde hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 18 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 18 af 25 Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum