Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 19 af 25 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:14

Hun sad stille og kiggede på ham, hun bed sig i læben og kiggede ned. Hun kiggede lidt bange på ham da hun fandt en frem og rystede en smule. Hun var bange for at han ville få den op i hend eog skrue højt op igen. Hun mærkede den bare rørte hende og hun lagde sig med et bump. Hun stønnede lavt af det og fik sine ben spredt uden selv at vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:18

Han smilede roligt "tag den selv" hviskede han og førte hendes hånd ned og gav hende vibratoren i hånden hvorefter han gik ned ved fodenden og så op mellem hendes ben mens han ventede på hun fortsatte hvor han havde sluppet mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:20

"Men...!" hun kom til at få den en smule ind af det og det gav et lille sæt i hende. Hun knyttede hånden lidt om den og rødmede. "De-det er pinligt...!" sagde hun lavt og stønnede en smule. Hun holdte den stille fordi hun ikk kunne få sig selv til at gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:23

Han satte sig op og tog vibratoren "jeg advare dig Keela falder du hen igen så stikker jeg vibratoren dybt ind i dig" sagde han frækt hvorefter han lod spidsen af vibratoren røre hendes røvhul hvorefter han ventede på reaktion fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:26

Det gav et sæt i hende og hun skreg lavt da han gjorde det. Hun peb og græd af det. Hun krøllede sig sammen, "Du... Du må ikk..." sagde hun lavt og peb. Hun kiggede bedene og bange på ham. Hun snøtede en smule fordi hun var kommet til at græde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:35

Han fandt noget andet frem en mærkelig kugle ting hvorefter han vente hende om og langsomt en efter en pressede han en kugle ind mere og mere indtil han nåede til enden af den og alle kuglerne var inde i hendes røv samt han havde fat i en snor som han bare kunne hive i så kom de ud

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 15426

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:40

Hun skreg og vred sig. Hun prøvede at komme væk, men hun kunne ikk bevæge sig. Hun skreg højt for hver af dem han satte ind og græd vildt. Hun rystede kraftigt og lå stille. Hendes blik var blevet tomt og hun lignede igen en der var død. Hun åndede vildt hurtigt og kunne næsten ikk trække vejret. Hun begyndte at græde højt da han var færdig og krøllede sig sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:42

Zero lod dem sidde i hende før han lagde sig ned

//krea svigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:47

Hun græd fortsat højt og havde lukket øjnene. Hun gemte ansigtet i hænderne, men det dækkede ikk hvor meget hun græd. Tårerne flød ned og ogs i mellen hendes fingre. Hun rystede kraftigt og græd mere og mere. Det var forfærdeligt, hun ville have dem væk. Men hun kunne bare ikk bevæge sin krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:27

Han smilede roligt "kom så læg dig over mig og rid på min p'k" sagde han roligt mens han ventede på hun gjorder det med et smil mens han stadig havde fat i snoren til kuglerne "jeg skulle vel ikke komme til at hive alle snorene hurtigt ud af dig vel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:48

Hun stoppede op, der gik noget igennem hende. Hun stoppede med at græde og knyttede hænderne. Hun rejste sig og de kom alle ud af hende. Men hun reagerede ikk. Hun kiggede vredt på ham og gav ham en hård lussing. "Skrid ned til det helvede du høre til dit svin!" skreg hun vredt. Hun stoppede op i nogle få sekunder og græd mere. Hun løb hen til vinduet og forvandlede sig hurtigt til en ørn, hun fløj væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 14:50

Zero lå stille hun havde slået ham så han så på uret igen *nu skete det igen* tænkte han og så på uret *9 timer* hvorefter han fandt sovepillerne frem igen igen denne gang åbnede han den og slugte hele pakken og kastede bøtten ned på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 15:00

Hun fløj i et kvarter og var allerede nået langt væk. Hun landede og blev til et menneske. Hun sad sammenkrøllet og græd højt og meget. Hun blev ved i nogle 6 timer med at sidde og græde. Hun kiggede op efter noget tid og rejste sig hun kiggede imod Zeros hjem, hun kunne retningen selvom hun var langt væk. Hun kiggede ned, "Han fortjener at dø..." sagde hun stille til sig selv. Hun krøllede sig lidt sammen, men jeg vil bare gerne skælde ham ud... Få ham til at fatte hvilket svin han er...!" snerrede hun lidt. Hun forvandlede sig til en ørn og fløj tilbage. Hun fløj bare ind af vinduet og kiggede på ham, hun blev til sit menneske og gik hen til ham. "Zero, jeg skal tale med dig. Og du tier bare stille og hører efter!" sagde hun og ruskede i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 16:16

Zero lå livløs på sengen med sovepiller bøtten tom ved siden af han mens han lå helt stille og kunne ikke bevæge sig eller noget han virkede død dog havde han haft tid til at skrive et brev hvor der kun stod 'Keela sorry det var ikke mig' det var det eneste som stod på brevet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 17:12

Hun kiggede på det og krøllede det hårdt sammen. Hun kiggede vredt på ham og slog ham på brystkassen, "Vågn så op...!" sagde hun surt. Hun havde set sovepillerne. Men slog ham bare alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 19:41

Han vågnede faktisk af det sovepiller virkede ikke på ham mens han langsomt han åbnede øjnene "ja" spurgte han søvnigt før han åbnede øjnene helt og så hende og så lukkede han øjnene hurtigt igen han nægtede at se på hende han skammede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 20:57

Hun kiggede på ham, "hvor kunne du...!" sagde hun vredt og slog ham en enkelt gang mere på brystkassen. Hun vendte ryggen til og havde armene over kors. "Jeg troede vi var venner...!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 20:59

Han sukkede "det er vi vist ikke" sagde han meget trist "jeg er ligeglad hvad du siger jeg er ligeglad om jeg dør du skal ud af kontrakten og det skal være nu" han rejste sig op og tog en ritual kappe på klar til det mens han ikke hørte hvad hun sagde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:02

Hun kiggede på ham, "nej! Du kan lige vove! Jeg vil bare have dig til at forstå du ikk kan behandle kvinder på den måde!" sagde hun og kiggede bange på ham. Hun peb, "Du lovede...!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:03

Han slog sin hånd ned i bordet "jeg lovede at vis jeg gjorder det ville jeg dø jeg fortjener at dø" sagde han hårdt hvorefter han tog en halskæde på hvorefter 2 kopier kom frem af ham selv før han vente sig mod hende de 2 kopier gik op på hver side af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:06

"Jeg er ligeglad om du fortjener at dø, du skal ikk tvinge mig ud af den!" græd hun og kiggede på dem. Han peb og kiggede på Zero. "Du lovede! Du lovede du ikk ville gøre det!" skreg hun og kiggede bedene på ham. "Hvorfor gør du ting du tror er det bedste? Og du ved det ikk er!? Vil du bare dø fra Kaia!?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:16

Zero sukkede "hun kendte faren ved at gifte sig med mig" hviskede han meget trist før han tog kæden af igen og kopierne forsvandt og han smed halskæden ned i skuffen igen "hun vidste at med de skarpe omstændigheder ville jeg aldrig kunne være i live længe"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:18

"ja, men det betyder jo ikk at hun vil have du dør alligevel? Hvor mange slaver har du nu?" spurgte hun roligt. "Du må kun have tre, har du fået en ny der gerne vil være din slave..." sagde hun stille og kiggede ned. "Du ved godt at du ikk kan finde særlig mange der vil være din slave, jeg er nok den eneste du har fundet ind til videre." hun kiggede på ham og knyttede hænderne. "Men jeg stolede ogs på du vidste hvordan jeg havde det med at du nærmede dig mit røvhul og så stikker du den tingest ind! Og grinede endda af mig når jeg græd så meget..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:22

Han sukkede "jeg har allerede straffet mig selv" sagde han hvorefter han tog sin åbne skjorte af og viste sin ryg den var total blodig og blodet gled ned af den "jeg har lavet en kopi som stak i mig" sagde han roligt "udover det ikke var mig" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:28

Det gav et sæt i hende og hun løb hen til ham. Hun fik ham ned at sidde og kiggede på det, "Du skal da få det ordnet...!" sagde hun og kravlede om bag hans ryg. Hun fik ild på hænderne og lagde dem tæt på hans ryg. Hun havde en evne med sin ild der gjorde at varmen kunne hele sår og skader. Det begyndte så småt at forsvinde. "Du er nødt til at sidde stille, det kommer til at tage lidt tid."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 19 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 19 af 25 Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum