Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På et besøg... (Zero= private... :3)

Side 20 af 25 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste

Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:30

Han sukkede og knipsede hvorefter alle sårene forsvandt "jeg er en dæmon min hud er ild jeg kan forme det som jeg vil" sagde han hvorefter der pludselig åbnede sig et stort D på hans ryg som blødte hvorefter det forsvandt igen mens han sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:33

Hun kiggede på ham og var lidt skræmt. Hun kiggede ned, "Undskyld..." sagde hun stille og bed sig i læben. Hun troede hun endelig kunne være til nytte. Men igen... Var hun til ingen verdens nytte for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:36

Han så på hende hvorefter han tog over hendes frie vilje og ændrede noget i hendes adfær hvorefter hun ville begynde at sige alt hvad hun tænkte "hvad tænkte du på" spurgte han roligt mens han ventede på hendes svar og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:44

Hun rystede lidt og kiggede på ham. Hun rystede på hovedet, "jeg ville bare gerne kunne hjælpe dig..." sagde hun stille og kiggede ned. "Men jeg kan overhovedet ikk hjælpe dig med noget som helst..." sagde hun stille. Hun var ligeglad med at han tvang hende til at sige det. Hun ville gerne tale lidt med ham. Hun kom til at græde lidt over det, "Jeg vil bare så gerne kunne hjælpe dig med noget, men jeg er som altid nyttesløs..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:45

Han slog sin hånd vredt ind i en væg og vente blikket mod hende "DU HAR HOLDT MIG I LIVE DE SIDSTE 2 MÅNEDER" råbte han vredt "du har reddet mit liv det er mig som ikke er til nogen nytte" sagde han trist og lod sig falde ned og sidde på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:53

"jamen det tæller ikk som sådan! Jeg vil bare gerne kunne hjælpe dig med noget andet!" sagde hun lidt højt og kiggede på ham. Hun kiggede ned, "Jeg vil bare gerne kunne give dig ideer til noget der kunne hjælpe dig videre, hjælpe dig hvis du kom til skade..." hun kiggede på ham igen. "Jeg vil bare gerne have ros fra dig..." sagde hun stille og kom til at græde lidt. "Jeg har altid gerne ville have ros fra en fordi jeg hjalp med noget..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:56

Han sukkede og så ud af døren "jeg er ikke den bedste til at give ros men jeg bliver nød til at takke dig stort over du virkelig vil gå igennem alt dette for at hjælpe mig" hviskede han roligt "du er nok min bedste ven nogensinde" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 21:57

Hun kiggede på ham med et overrasket udtryk. Hun smilede glad og kom til at græde igen. Hun var vildt glad lige nu. Hun kiggede på ham, "Det var så lidt..." sagde hun stille og glad. Hun tørrede sine øjne og kiggede på ham. "hva så nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:00

Han smilede roligt mens han så hende i øjnene roligt "og det er bare den mindste del" sagde han før han vente sig om og sukkede før han gik af sted ud i sin stue hvor han satte sig i lænestolen og sukkede trist mens han sad stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:06

Hun kiggede på ham og rødmede en smule. Hun kiggede ned og så han gik. Hun sad stille i noget tid. Men rejste sig så og gik efter ham. Hun så han satte sig og grinede lidt. Hun løb hen og satte sig på ham. Hun grinede drillende, "Ha! Det kan du bare ik gøre noget ved!" grinede hun og lagde sin ryg ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:24

Han smilede roligt og lagde armene om hende roligt "undskyld tusind gange" hviskede han trist mens han nussede hendes mave "jeg vil ikke skade dig og du så virkelig såret ud der" hviskede han endnu mere trist før han begyndte at ryste som om han var tæt på at græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:27

Hun kiggede på ham og satte hovedet lidt på skrå. Hun nikkede lidt, "Har jeg ingen grund til at have følt mig det?" mumlede hun lavt. "Du ved jo hvordan jeg har det med det..." sagde hun stille. "Du grinede mens jeg græd..." sagde hun stille og stoppede op. Hun mærkede han rystede og kiggede på ham. Hun aede hans kind blidt, "rolig Zero...!" hun kyssede hans pande blidt. "Rolig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:37

Han rystede på hovedet "indse det jeg nåede ikke at komme inde i dig jeg har" han så hen på et ur "1 time" hviskede han før han skubbede hende ned af ham og rejste sig trist op "det er ikke tid nok til at gøre dig tryg og tænde dig" hviskede han og gik op på sit værelse og lagde sig i sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:40

Hun faldte ned at sidde på gulvet og ømmede sig lidt på røven. Hun kiggede på ham, "Men det gjorde det da sidste gang. Du have kun 20 minutter og der gik det da helt fint!" sagde hun og løb efter ham. Hun gik hen til ham da han lagde sig og satte sig ved siden af ham. Hun kiggede på ham og satte hovedet på skrå. "I stedet for at gøre mig tryg hvorfor så ikk bare tænde mig? Jeg mister alligevel fokus når det er." sagde hun roligt og kiggede på ham. Hun smilede let og satte hovedet lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:43

"nej" sagde han og rykkede sig en smule og hev hende ned og ligge hvorefter han lagde en arm om hendes mave og nussede hendes mave blidt "30 minutter bruger jeg på at gøre dig tryg" hviskede han og fortsatte mens han smilede og nussede hende videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:46

Hun blev lidt overrasket og lå stille da det var. Hun kiggede på ham og smilede let. Hun nussede sig lidt til ham og tog hans anden hånd. Hun lagde den ved sit ene bryst. "Kan du ikk bare begge dele?" smilede hun let. Hun vidste ikk hvorfor, men hun havde lyst til at blive taget på lige nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:49

"ikke i denne stilling" sagde han og løftede hende op og ligge på ryggen på hans krop hvorefter han lagde en hånd på hendes mave og nussede hendes mave roligt før han tog hende på brystet samtidig mens han smilede roligt og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:51

Hun fik et lille chok, men blev liggende. Hun fik sit hår til den ene side så han ikk ville få det i ansigtet. Hun rødmede lidt og mærkede hånden ved sit bryst. Hun lukkede øjnene lidt og ville slappe af så godt hun kunne. Hun stønnede en smule selvom han ikk tog særlig hårdt. Hun kunne bare godt li det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 18:57

Han smilede og nev hendes brystnips mens han nussede hendes mave videre før han knipsede og hans bukser gik op og underbukserne gled ned hvorefter hans p'k kom frem så den var lige mellem hendes ben så hun sikkert kunne mærke det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:00

Hun åbnede munden lidt og sagde en lille pive lyd. Hun kiggede på hans hånd og bagefter på ham. Hun nussede sit hoved lidt til ham og lukkede øjnene. Hun mærkede den og rystede lidt, men tog det roligt da han ikk gjorde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:04

Han smilede roligt mens han nussede hendes mave videre og nev hendes bryster videre hvorefter hans hånd på hendes mave gled ned af hende og ned mellem hendes ben hvorefter han klemte hendes underliv videre mens han smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:06

Hun begyndte at stønne lidt højt og mærkede hans hånd ved sit underliv. Hendes ben spredte sig af sig selv og hun kiggede på ham, "Væ-vær blid..." sagde hun lidt forsigtigt og stønnede stadig lidt. Hun knugede sin krop lidt ind til hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:09

"skal nok" hviskede han roligt mens han nussede hendes underliv videre "sig til vis det bliver for hårdt" hviskede han mens han blev ved hvorefter han nev hendes bryst lidt hårdere mens han smilede roligt og ventede på at hun sagde noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 19:11

Hun tog fat i sengen og knyttede hænderne lidt. Hun stønnede højt, "St-stop...!" stønnede hun lidt og synes det gjorde lidt ondt. Det drev hende ogs en smule til vanvid da hun aldrig havde prøvet det før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 9:03

Han slap lidt sit greb så det ikke gjorder ondt mens han blev ved før han drejede så hun faldt ned og ligge hvorefter han lagde sig over hende og hev hendes tøj af og suttede på hendes bryst med et smil mens han ventede på at der skete noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På et besøg... (Zero= private... :3) - Page 20 Empty Sv: På et besøg... (Zero= private... :3)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 20 af 25 Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum